Jump to content
FAS Goran

MARINER

Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

About MARINER

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    lybra 1.9 jtd salon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. MARINER

    Lybra SW - prag truli

    Korozija se pojavila zbog nedostajućih gumenih čepova na tehnološkim rupama sa donje strane praga,isti slučaj i na mojoj lybri, čeka proleće za rad.Pozdrav.p.s.dobri su to automobili.
  2. air ventil, ili kako kažu vagenovci step motor.
  3. Proverio bih pritisak pumpe za gorivo u rezervaru,može biti da je sito zapušeno. I videti regulator pritiska goriva u CR pumpi,o ring gumice ili nećistoća.Pozdrav.
  4. Proveri gorivni sistem.Izmeri pritisak goriva, na to može da utiče zaprljan filter goriva,zapušeno sito gorivne pumpe u rezervaru i sl.
  5. Ne bi bilo loše izmeriti kompresiju u cilindrima. Možda je nagoreo neki izduvni ventil u glavi motora.
  6. Nisam rešio problem sa dugmetom. Vozim tako već godinu dana,navikao sam se da dugme sija stalno. Kada uključim grejać ćuje se kuckanje iz releja,što mi je znak da radi. Ja to dirao nebi. Pozdrav.
  7. Imam isti problem sa dugmetom zadnjeg grejača. Ako rešiš problem napiši u čemu je bio problem. Pozdrav.
  8. Možda nema kompresije u cilindrima motora, čim pali na gurku.
  9. Greška,treba da je stalno montiran. U toku vožnje se formira t.z. kovit , t.j. turbulencija koja vraća sabijeni vazduh izmedju poda vozila i puta. Te je zato motorni prostor kod vozila koja nemaju šus stalno zaprljan. Može da se izbegne ako ima prednji spojler, Medjutim Libra ga nema. Pozd.
  10. Najverovatnije pumpa servo upravljača je pretrpela neka oštećenja, ako je radila neko vreme bez ulja.(metalni špon).
  11. Povećan pritisak u rashladnom sistemu može da uzrokuje 1.Oštećena zaptivka glave motora. 2.Naprsla glava motora. 3.Oštećen izmenjivač toplote EGR-a(prodor izduvnih gasova u rash.sistem). 4.Davač temperature u kombinaciji sa neispravnim termostatom.5.kod loše održavanih vozila slab protok rashl.tećnosti kroz hladnjak.
  12. Kad izabereš stanicu pritisneš dugme ( 1-6) dve tri sekunde, to je to.
  13. Upravljački sistem se veoma lako ozračuje. Vozilo se podigne tako da su mu prednji točkovi slobodni,nalije se hidro ulja u rezervar upravljača i startuje motor,zatim pravite otklon skroz desno pa levo naizmenično sve dok ne prestane da zuji i da podrhtava na volanu. Tokom ozračivanja voditi računa da rezervar ne ostane bez hidro ulja.
  14. (Kad je motor poceo lose da radi na leru, videlo se da podize vrednost ubrizgavanja i ugao predpaljenja.) Tako motor radi zimi, kad mu je potrebnije veće ubrizgavanje i ranije paljenje. Dakle obrati pažnju na senzor temperature rashladne tečnosti i senzor temperature usisanog vazduha koji je u MAF sensoru.(izmeriti vrednosti istih). Pozdrav.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...