Imao sam slične probleme sa Themom. Iako su barem ABS-ovi tri generacije udaljeni, princip je valjda isti. Prvi put kvar je bio na zadnjem levom točku. Prvo sam merio zazor senzora (0.55mm-0.85mm), zatim otpornost na konektoru senzora (treba da je oko 1KOhm), i na kraju, merio sam AC napon kada se točak okreće 1 krug u sekundi (dizalicom podignut točak i vrti se rukom, nogom). Napon bi trebao da bude oko 700 mV. Uglavnom, bitno je da se točkovi vrte istom brzinom na istoj osovini, i daju približne vrednosti. Date vrednosti su za Themu, za Thesis ne znam, ali merenjem ćeš utvrditi okvirno, jer sve treba da je ujednačeno. Meni se lampica palila posle 40km/h i to bez kočenja. Otpori i zazori su bili u redu, ali napon nije bio dobar. ABS stalno posmatra točkove na istoj osovini, i kada se ne koči. Ako je odstupanje veliko pali se lampica i posle se koči bez ABS-a. Tada sam otkačio zadnji desni senzor, i lampica se nije palila u vožnji. Levi je bio u kvaru i čitanje je bilo 0, a desni otkačen, čitanje takođe 0. Na istoj osovini 0. Kao da je povučena ručna. U početku se lampica palila kada proletim kroz ulegnuće, jer je zadnji kraj pravio veliki hod gore-dole, a zbog slabog kabla senzora se gubilo očitavanje. Drugi put, na suvom, pri manjoj brzini, pedala je podrhtavala pri kočenju i motanju u desno. Tada je zazor na prednjem levom porastao jer je vrh senzora pretrpio udarac i bio nabijen unutra. To su moja iskustva sa ABS-om na Themi.