Jump to content
FAS Goran

dian

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About dian

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Croma
  1. Slikano sa desne strane auta prema letvi volana. Mali gumeni patrljak zaokružen na slici. Tu je odvod i tu kaplje po malo, ali ne na zemlju već na ram i tu se razliva, pa onda na zemlju. Ja sam vadio kasetu i skidao ventilator kabine da bi prišao hladnjaku i proverio odvod. Bilo je lišća a hladnjak sam oprao Akselom. Mutna voda je otišla kroz tu rupicu i ostavila baš prljavu fleku na asfaltu.
  2. Ja sam na Cromu montirao Tigar All Season u dimenziji 215/55R16. Prednje su u verziji Taurus (6.150 rsd), zadnje su Tigar (6.717 rsd). Letos sam pocepao prednju P7 Pireli Cinturato Blue, i pošto su mi zimske bile iz 2012, a malo prelazim godišnje, odlučio sam se na All Season gume. Želja mi je bila Michelin CC, ali je mnogo skupa u ovoj dimenziji a u dimenziji 205/55R16 ih nije bilo i morao bih sve 4 da kupim odjednom. Vozio sam i po mokrom i po suvom i zadovoljan sam ponašanjem gume. Mekša je od Pirelija, i to mi odgovara. Nisam osetio povećanje buke. Testove za ovu gume je teško pronaći, i našao sam test gume u Kormoran verziji: https://www.thetirelab.com/allround/ Link https://road-safety.cz/2020/10/28/velky-test-autoklubu-cr-srovnaval-zimni-a-celorocni-pneu-2020/ PDF https://road-safety.cz/wp-content/uploads/2020/10/tabulky_2020.pdf Čekam zimske uslove da proverim i taj segment. U maju sam u Beogumi zamenu guma platio 3.999,98 rsd. Mnogo. Za tri godine će se isplatiti.
  3. Za širinu felge 6.5J idealna širina gume je 195 a po nekim kalkulatorima i 205. Послато са GT-I8262
  4. Na mojoj Cromi se cuje lupkanje dok se auto ne zagreje, baš iza istrument table, koje potiče od treskanja posude za antifriz u motornom prostoru. Javlja se samo pri hladnijem vremenu. Dugo mi je trebalo da to utvrdim. Probaj da ti neko drži posudu kad upalis auto.
  5. Imao sam slične probleme sa Themom. Iako su barem ABS-ovi tri generacije udaljeni, princip je valjda isti. Prvi put kvar je bio na zadnjem levom točku. Prvo sam merio zazor senzora (0.55mm-0.85mm), zatim otpornost na konektoru senzora (treba da je oko 1KOhm), i na kraju, merio sam AC napon kada se točak okreće 1 krug u sekundi (dizalicom podignut točak i vrti se rukom, nogom). Napon bi trebao da bude oko 700 mV. Uglavnom, bitno je da se točkovi vrte istom brzinom na istoj osovini, i daju približne vrednosti. Date vrednosti su za Themu, za Thesis ne znam, ali merenjem ćeš utvrditi okvirno, jer sve treba da je ujednačeno. Meni se lampica palila posle 40km/h i to bez kočenja. Otpori i zazori su bili u redu, ali napon nije bio dobar. ABS stalno posmatra točkove na istoj osovini, i kada se ne koči. Ako je odstupanje veliko pali se lampica i posle se koči bez ABS-a. Tada sam otkačio zadnji desni senzor, i lampica se nije palila u vožnji. Levi je bio u kvaru i čitanje je bilo 0, a desni otkačen, čitanje takođe 0. Na istoj osovini 0. Kao da je povučena ručna. U početku se lampica palila kada proletim kroz ulegnuće, jer je zadnji kraj pravio veliki hod gore-dole, a zbog slabog kabla senzora se gubilo očitavanje. Drugi put, na suvom, pri manjoj brzini, pedala je podrhtavala pri kočenju i motanju u desno. Tada je zazor na prednjem levom porastao jer je vrh senzora pretrpio udarac i bio nabijen unutra. To su moja iskustva sa ABS-om na Themi.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...