Jump to content
FAS Goran

Mare25

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  1. Nadji mi Astru J do 4500 eur, da je minimum 2010 godiste i da je benzinac. Nema. 308 benzinski agregati nisu bas najpouzdaniji kao njihovi dizelski agregati, em trose i vise od brave em im je losije ubrzanje od 0 do 100, a to je inace najgori motor koji je bio ugradjivan u pezo. Za 2010+ fokusa ne mogu nesto lose reci, ali nije im neki enterijer niti eksterijer a ni izbor benzinskih motora kod nas, a iskreno za njih ne znam ni cene delova kao ni samu dostupnost istih uspored fiat brava. Au jebo*e pa nisam znao da ima 18 stranica sve za Brabinja, ovo mi izgleda super https://www.alibaba.com/product-detail/For-FIAT-Key-Case-Cover-Shell_1600474258375.html?spm=a2700.galleryofferlist.normal_offer.d_title.40a262a4E2bMDj
  2. APSOLUTNO NA TO I MISLIM! Naduvane cene Nemackih automobila zbog stare slave, a fiat-a matori pljuju zbog stila koji je bio apsolutni promasaj i sto su 90ih trgovali sa Rusima za celik loseg kvaliteta. To i jeste stvar, jednostavno ne vidim apsolutno nista bolje u tom cenovnom rangu i godistu osim brava.
  3. Istina, ali da ga jeb*m, auto nudi toliko puno za taj cenovni rang restajling modela od 4-5k evra naspram kompeticije tog godista kod nas za te pare. Jednostavno mi se cini kao jako dobar izbor. Verujem, ima auta tog godista za dosta jeftinije odrzavanje, manje potrosnje i slicnog, ali ni jedan ne pruza toliko koliko ovaj model pruza. Na UK fiat forumima svi kazu da je auto underrated.
  4. Ja tu opet vidim da najskuplje izadje samo plivajuci i turbo. A na menjac mislim samo na fiatov i restajling modela brava 2. Sve ostalo sto sam izguglao izadje po 30-40ak evra. Jedino ako mislis na sve nove OEM delove, onda da.
  5. Ma da je i 9L na otvorenom potrosnja, taj 1.4 tjet mi je tako nekako siguran motor, jos uvek ga ugradjuju i na novim modelima fiatovih auta, i sta je tu realno najskuplje na njemu? Plivajuci i turbo, sve ostalo koliko sam razumeo manje vise kosta kao na GP-u, mozda za nijansu vise neki pojedini delovi kao sto su nosaci motora. Znam da necu bankrotirati ako ga uzmem. Radije bih vozio auto koji trosi vise, nego da mi crkne neki deo kao na bmw-u pa da mozes komotno da se roknes. I to mi se zapravo najvise svidja kod fiata. Trenutno imam gp-a, i menjao sam termostat, pumpicu brisaca, sva 3 nosaca motora i sve to me izaslo 150 eur STO JE SMESNO, naspram neke druge marke gde jedan deo kosta ko pola tih stvari koje sam ja menjao.
  6. Hteo sam prvobitno EVO, ali je los izbor motora, a jace varijante benzinca koriste MA koja kosta 1/3 samog auta tako da... A cuo sam da je bravo klasa iznad, sto se tice celoukupnog kvaliteta auta.
  7. Ima puno pitanja i odgovora, mene samo zanima ako neko ima volje da mi ukratko samo kaze o 1.4 tjet od 120ks par stvari (mislim samo na restyling model, znaci 2010+) 1. Realna potrosnja? 2. Cena odrzavanja u poredjenju sa grande puntom 1.4 tjet? 3. Realni cenovni rang za taj model? 4. Koja mu je generalno najveca boljka na koju treba obratiti paznju? Hvala unapred!
  8. @bane000 Pozdrav, zanima me da li ga jos uvek posedujes u vlasnistvu? Jako me zanima tvoje dugorocno misljenje o autu vezano oko realne potrosnje zimi i leti, dostupnosti delova kao i ceni odrzavanja istog. Bas se lozim oko brava vec par meseci, i zeleo bih da taj auto imam kod sebe minimum 5 godina.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...