Jump to content
FAS Goran

acavozd

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About acavozd

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto mk2

Recent Profile Visitors

949 profile views
  1. Pozdrav. Hvala na odgovoru. U pitanju je 1.4 benzinac. Mozda previse ocekujem od 500L. Na kraju cu verovatno, kad dodje vreme za nove gume, staviti 205 60 R16 i mirna backa. Koliko je to komolikovano sa amortizerima i da li ima smisla? Po nekoj logici, tu bi isli duzi amortizeri i neki distanceri..da bi izbacio tocak malo ka spolja?
  2. Momci hvala na odgovoru. 500L vozim po gradu, po nekim mojim merilima, mozda gresim, auto je nizak. Pazi, nije ko 159, nije zalepljen za asfalt, ali mi se cini da u prednjem delu nema neku visinu. U par navrara sam krnuo u ivicnjak . Tako da ideja nije dosla bez razloga. Mislio sam da moze relativno bezbolno, promenom gume, da se izdigne. Pitanje je da li proci i tehnicki sa takvom gumom. Sta kazete da se mozda metnu mozda 17" pa na njih neka 215 60 R17. Video sam da ima u prodaji i R16 205 60. To onda nije neka velika razlika.
  3. Pozdrav, vozim fiat 500L i strasno me nervira kako je nizak. Sta kazete da umesto 205/55 R16 kupim nove 215/65 R16. Da li moze tako nesto da se nabudzi na postojece alu-felne i ima li smisla dobiti malo na visini.
  4. Pozdrav, Citao sam ovde, ali sam pokvario leptir gasa, sada pokusavam da nadjem tu strujnu semu i da pokusam da popravim elektroniku.... Ako ima neko da zna... bio bih zahvalan
  5. Ljudi, ja sam cistio leptir gasa, otvarao sam elektrniku. Posle toga mi klapna ne otvara 100% pod punim gasom vec samo okvirno...50%. Treba mi strujna sema kako bih znao koje su struje u pitanju i kako bih mogao da testiram leptir bez da ga montiram na puntica. Inace, montirao sam nov leptir i izgubio sam problem koji sam imao ranije a to je "knedla" i kretanje sa malim gasom, najcesce mi se gasio ili sam kretao kao da polecem mlaznim avionom
  6. Pozdrav, klapnu gasa sam otvorio i posle toga leptir ne otvara maksimalno, vec pod punim gasom maksimalno otvori oko 45 stepeni. Nesto sam skrsio. Trebao bih sada da proverim sta je problem, pa mi treba sema struje koja dolazi na klapnu. Negde sam video da je voltaza oko 5.5V ali se ne secam gde a nisam snimio stranicu Hvala.
  7. auto je kacen na dijagnostiku, ali mi je receno da ne moze da se vrsi kalibracija za taj model dijagnostikom vec mora ona kombinacija 60 sekundi na kontaktu...ili tako nesto... Meni nije poboljsalo stanje. Auto ima plin, ali ista svar se desavala i pre nego se ugradio plin, jednostavno fali tu nesto, prilikom pritiska nozne papucice auto je skoro nemoguce doterati na npr 1100 obrtaja... vec odmah preleti 2000... Kada se vozi na plinu, ta razlika je jos veca, nema sanse da se krene lagano, auto skace kao magarac
  8. Probao sam danas da uradim tu kalibraciju, ali bezuspesno... nista se nije proimenilo. Kada krecem cimne mi auto, ili kada razvucem 1 pa ubacim u 2, kao da sa zastane, tj proguta knedlu, i onda nastavi da prima gas. Takodje je problem sto mi se cini da kada nabijem gas do daske i naglo pustim, on nastavi da dodaje gas jos jedno pola sekunde.... da nije otisao step motor? Ovde sam video da cesto ljudi imaju problem sa pedalom gasa.. ali jos nisam procitao kako je neko resio konkretan problem... Ako neko zna, neka javi. Hvala.
  9. Pozdrav, nisam ja nista sam cackao, to je radjeno u servisu. Procitao sam da je jedan stilo imao slican problem, pa cu pokusati sutra ujutru da dam kontakt, zadrzim 60sekundi, skinem kontakt i posle 10 sekundi palim auto. Mozda nije uradjena kalibracija. Videcemo, sutra... hvala.
  10. Pa ja isto mislim da je taj senzor papucice gasa, jedino on logicki moze da objasni situaciju. Pa ako je neko imao isti ili slican problem nek se javi. Sto se tice ciscenja leptira, to je sigurno dobro uradjeno. Ali problem koji je bio pre pocetka ciscenja leptira je ostao identican. Jedino, mozda, treba otvoriti i motor leptira? Pa i to ocistiti?
  11. Pozdrav, Prilikom davanja gasa na puntu sporting 1.2 16v 2002 godiste imam problema sto se tice reakcije papucice. Naime, ako lagano pritiskam papucicu, gas se ne dodaje postepeno vec kazalja broja obrtaja stoji na oko 900 obrtaja i onda odjednom kada vec dobro pritisnem gas skoci na 2000 obrtaaj. Veoma mi je tesko da ga recimo postepeno dovedem na 1100 obrtaja ili 1200 1300... skoro da je nemoguce. Kada krecem moram da krecem kao da uzlecem jer inace auto krece da stuca i da cima, kao da ne umem da vozim Inace, leptir gasa je ociscen i problem je ostao isti, sumnjam na potenciometar gasa? Takodje kada ga vozim u bilo kojoj brzini i dodam gas a onda naglo sklonim nogu sa gasa, gas se dosaje samostalno jos jedno pola sekunde, kao da je zakasnela reakcija. Jel neko imao slican problem? Hvala svima koji mogu pomoci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...