Jump to content
FAS Euroauto Goran

migun

Members
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

About migun

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/24/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Toyota Yaris

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ljudi, kod nas je plin OČAJAN, da postoje veća slova od ovih, stavio bi
  2. TNG nije isto što i zemni plin. TNG se dobija preradom benzina, tj kao proizvod u proizvodnji benzina, nema veze sa zemnim gasom.
  3. Ugovor je ugovor i ako je potpisano da proizvodnja treba da bude ta i ta, onda čemu priča. Predsednik sindikata kaže da je dnevna proizvodnja oko 50 automobila, jer prava serijska proizvodnja nije ni počela. Zato nije bilo ni pompeznih presecanja crvenih traka itd. Sve se trenutno doprema iz Italije i samo sklapa u Kragujevcu. Rečeno je da će proizvodnja biti od 200-300.000 auta. Pre neki dan, direktor Fiat- Srbija kaže da će proizvodnja biti onolika koliko bude potrežnja, a oni planiraju oko 100.000 auta (u startu duplo manje). Pa šta oni misle, da stave ovu cenu i da očekuju da svi to kupe. Ozbiljna država to ne bi smela da dozvoli, ako već ima ugovor kao vodilju, ali niti je Srbija ozbiljna država, niti je Fiat ozbiljan proizvođač. Sve mi se čini da je i taj ugovor koji je potpisan, na štetu svih nas. Daj Bože da grešim.
  4. Ma nema veze, iako ih ne vozimo, niti ćemo ih kupovati (jer su skupi), već smo ih platili Pogon za sklapanje radi, i to je bitno, 1700 ljudi je zaposleno, i sa njima oživljena Šumadija A i u Evropi je kriza, isto kao i ovde, u Americi još više,. Fiat umesto da ide na kartu kvalitetno a jeftino, kao npr korejanci, on ide na varijantu dvotaktni i skup
  5. Da li normalni su oni sa cenama ovim, hahaha. Ja mislio to oni pumpaju masu, kao fora, a oni ozbiljni. Pa ko će da kupi ovo za 17-18000e? Samo lud čovek, ili onaj ko ima mnogo para. Posle će biti "nismo uspeli da sostignemo obećanih 200.000 primeraka". Treba pogledati taj ugovor koji je potpisan, pa da se vidi koliko ja ili bilo koji drugi građanin Srbije plaća za proizvodnju tog auta. 500L je stvarno lep auto, i vidi se, veoma funkcionalan, ali brate... preskup.
  6. Ako neko nađe aftermarket xenone koji nisu made in PRC, ja mu ih kupujem i poklanjam
  7. Ako misliš na 25% zatamnjenja, to se skoro i ne vidi da je zatamnjeno. I ako mislite da se procenti sabiraju, to nije tačno. Ako imate već tonirana stakla, primer 25%, i stavite foliju 25%, pa mislite da će biti 50%, nije biće dosta manje. Ja sam imao već nekih 20%, stavio još 50%, ali unutra se providi onako fino. Da je 70%, ne bi se videlo skoro ništa
  8. Ja sam zatamnio sva stakla sa 50% LLumar ATR. Neka ide život. Folije dosta znače, a u autu se sve vidi, neko bi možda pomislio i da su fabrički malo više zatamnjena od standarda. Platio 80e, i ako me za ovo budu drkali, ne znam šta će onda oni što imaju 70-80% zatamnjenja. Inače iz auta se sve vidi napolju kao bez folija, a sunce više ne peče i klima ne mora da se muči
  9. Mnogi se žale u zadnje vreme na povećanu potrošnju plina. E sad da li je to zbog vrućine ili loše ture plina, ne znam. meni je takođe povećao potrošnju.
  10. A možda je filter za plin, možda je otišla neka dizna, možda je otišao isparivač, možda je ventil, možda je... nije tako jednostavno. Uostalom, prvo se treba zakačiti na komp, koji će reći šta je.
  11. Koliko ja znam, to premeštanje nema veze, jer je kompjuter loš. Ako se desilo jednom, možeš i na haubu da ga zašrafiš, desiće se opet. Kod restajling modela, komp je na istom mestu, a niko problema nema. 1.2 16v isto ima zašrafljen komp na motoru, tj. pored klapne usisa, pa nema tih problema sa njim. 1.6 do kraja 2003 jednostavno nisu dobri vehicle ECU
  12. Eto, ubacih se i upropastih temu U svakom slučaju, plin nem je skup u odnosu koliko bi realno trebao da košta, plin je loš, jer se standardi ne primenjuju, plinadžije kradu kad mogu... Ali... ovo je zemlja Srbija, i to je jednostavno tako. Pa čak i pored svega najisplativije je voziti se na plin.
  13. Nisam točio u Grkoj ni jednom, Toleranciju od 20% nemam jer je blokada skinuta, namerno, da bih mogao da sipam punu bocu. Tečnost se meri u litrima i kubicima a pritisak u Barima. Ja točim TEČNI naftni gas, ne znam da li je tu nešto nerazumljivo. TNG se u određenom momentu usled pritiska pretvori u tečnost, i tu je kraj priče, ne može se sabijati više. Odgovorno tvrdim da u bocu koja ima skinutu blokadu a ima zapreminu 30L može stati samo 30L ili možda 31L (zbog odstupanja u proizvodnji). Kako bi vas krali ako ne bi izmišljali takve priče. Ali sve ovo ne važi ako imate blokadu P.S. Boca gaziranog pića od npr 2L je pod pritiskom kada je zatvorena, da li mislite da ima više ili manje tečnosti ako je pritisak u boci drugačiji?
  14. Ako promeniš isparivač, i dizne i komp, to ti je ceo prednji deo plinske instalacije, i ostaje ti samo boca i cevi od starog, a to košta skoro kao nov uređaj. Ne možeš samo da zameniš komp.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...