Jump to content

Photo

Stilo 1.9 JTD 115 KS - resetovanje elektronike prilikom paljenja


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
Logy

Logy

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
Pozdrav svima,

Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW 2005. godiste posjedeujem već drugu godinu i sve je OK, radio sam samo redovne servise, međutim primjetio sam da postoji neki kvar sa elektronikom koji se ne može utvrditi dijagnostikom na koju sam išao. Prilikom paljenja auta, svaki put resetuje se kontrolna tabla tj. sve kazaljke padnu na nulu i često se onda desi da kazaljka za gorivo pokazuje znatno više goriva nego što stvarno jeste. Posle gašenja kontakta, kazaljka za gorivo koja je pogrešno pokazivala količinu goriva ne pada na nulu već se spusti na prvu, drugu ili treću crticu u zavisnosti koliko se bila digla prilikom paljenja i onda ponovnim paljenjem i gašenjem kontakta nekoliko putam, kazaljka za gorivo se postepeno spušta sve više i više dok opet ne dođe na nulu. To se ne dešava svaki put ali je često i jako iritantno, primjetio sam da se to dešava više kad je napolju baš hladno ili baš vruće. Bio sam kod električara i on mi je rekao da je primjetio taj prekid struje prilikom paljenja ali da ne zna do čega je i da bi trebao ostaviti auto par dana da on redom isprobava (isključuje) sve module jer je na nekom greška iako ga dijagnostika ne otkriva i da bi na kraju zbog potrošenog vremena to trebao naplatiti jedno 200 - 250 eura iako bi možda zamjena tog modula bila samo 10-20 eura ali zbog toga što mora svaki ispitati toliko bi naplatio zbog potrošenog vremena. Zanima me da li se neko susretao sa sličnim kvarom elektronike i da li zna zbog čega se to dešava. U suštini to uopšte i ne smeta u vožnji ali jako iritira pa bih stvarno volio da otklonim taj kvar.

Zahvaljujem se svima na vremenu.

#2
Mirko_NS

Mirko_NS

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Garage:Audi A4 B8 2.0TDI/120KS
Kanda taj tvoj majstor i nije neki majstor - redom, pa ako nadje...
Ako se dobro secam, jednom davno, na nekoj od tema Miki je spominjao neki tranzistor koji pravi problem sa instrument tablom na Stilu => mozda da se javis coveku, pa da vidis...

#3
Mijailović P.

Mijailović P.

    ex zulurbr

  • Members
  • PipPipPip
  • 3968 posts
  • Gender:Male
  • Location:ZR
  • Garage:stilo 1.6 16v-5D 2001+TNGsekvent
Menjaj majstora ! Verovatno je banalna stvar ! :coffee:

#4
akacija

akacija

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 1 posts
kod druga na stilu je bio isti problem koji je resen zamenom akumulatora. Objasnjenje je bilo da akumulator nema struje prilikom verglanja pa napon dosta padne i tabla se resetuje. Ujutru se desavalo redovno, a u toku dana posle voznje kada se akumulator malo dopuni ne. Sa hladnijim vremenom problem je bio izrazeniji jer losi akumulatori dodatno gube kapacitet.

#5
mikisxy

mikisxy

    TiM Servis

  • Moderator
  • PipPipPip
  • 3612 posts
  • Gender:Male
  • Location:beograd,cukarica
  • Interests:automobili,F1,rely,elektronika
  • Garage:xsara 2.0hdi,punto 1.2
izmeri napon akumulatora prilikom verglanja vec od 9-9.5V se smatra kriticnim,tada resetuje svasta po kolima pri verglanju

#6
mica

mica

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 232 posts
  • Gender:Male
  • Garage:Renault Fluence, 1.6, 16v 110KS, plin
95% sam uveren da je mikisxy u pravu!

#7
Logy

Logy

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
Otići ću da provjerim napon u akumulatoru mada on pali iz prve i nikada nisam imao problema sa paljenjem ni zimi ali može biti da je do toga jer mu je peta godina a kod mene je već dve a ja nisam nikako menjao akumulator a pretpostavljam da nije ni vlasnik prije mene. Hvala na sugestijama.

#8
bglion

bglion

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1334 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Lancia Lybra 1,9 JTD SW
Ja ne znam šta da kažem više za problem nego što su ti rekli oko akumulatora (pogotovo ko ti je rekao ;))

Ali što se tiče "majstora" menjaj ga odmah pa nek upiše čovek večernju školu, da promeni struku, jer se svaka škola plaća., a ne da ti uzme auto i 3-4 dana jaše na njemu i uči školu , nabada itd ,pa ako nabode nabo je, pa ti posle sve to lepo naplati. Može i da ide u zidare i oni rade na dnevnicu 4 dana po 50e = 200e.

Uf sorry za OFF ali me izluđuje kad neko oće očigledno NEZNANJE da naplati i to debelo...

#9
Logy

Logy

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 4 posts
Otišao sam i proverio akumulator i napon je bio ispod 8V, kupio novi akumulator 75AH i više nema resetovanja prilikom paljenja, kao nov je. Hvala vam svima još jednom i nadam se da će ovaj post pomoći i drugima koji imaju isti problem. Pozdrav svima!

#10
bglion

bglion

    Regolari

  • Members
  • PipPip
  • 1334 posts
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Garage:Lancia Lybra 1,9 JTD SW
Bas lepo sto je to samo problem tj ispalo je redovno odrzavanje...;)

Stari "modul-akumulator" daj ,nadam se, sada vec bivsem majstoru da bar uzme neki dinar posteno prodajuci sekundarne sirovine(35 din je kg cini mi se) ;)
Pozdrav

#11
Skovisa

Skovisa

    Il Nuovo

  • Members
  • Pip
  • 24 posts
  • Gender:Male
  • Location:serbia
  • Garage:stilo 1.9 jtd
Ljudi ja sam pre nekoliko dana kupio stilo 1.9 jtd 2004,brlja mi kazaljka temperature pa ne znam koliko mogu da joj verujem! strah me je da ne podigne temperaturu previse,a da pokaze da je npr na normali! ako me iko razume?! :D
imam problema i sa kazaljkom goriva,otisla je skroz ispod...kako ona pokazuje ja bih trebao da imam u rezervoaru preko 150l dizela :D...
citajuci ove komentare videh da se mnogo vise razumete od mene,pa bih zamolio ako je neko imao slicnih iskustava da mi malo blize objasni o cemu moze da se radi. inace do skoro sam vozio vektru 'b' i odlucih se da kupim stila...nadam se da nisam pogresio... :D
hvala unapred svima!!!
pozdrav




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users