Jump to content
FAS Goran

Logy

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav svima, vjerovatno je bila ova tema ali ne mogu je pronaći. Mjenjao sam prije deetak dana nove diskove (njemački proizvodjač ja mislim Mayer ili tako nešto) i pločice (neki engleski proizvodjač) na sva četri točka na Stilo-u 1.9JTD 2005. god. i po savjetu majstora prešao sam prvih 300km pa i evo već 600km bez naglog kočenja međutim počele su kočnice da škripe(pište) prilikom stajanja pri veoma maloj brzini i isto se dešava kad se ide u rikverc dok pri većim brzinama se ne čuje škripa pa da li se može nešto po tom pitanju uraditi ili treba da se potroše diskovi i pločice određeni period da bi prestale pištati ili je to zauvijek??? Hvala
  2. Otišao sam i proverio akumulator i napon je bio ispod 8V, kupio novi akumulator 75AH i više nema resetovanja prilikom paljenja, kao nov je. Hvala vam svima još jednom i nadam se da će ovaj post pomoći i drugima koji imaju isti problem. Pozdrav svima!
  3. Otići ću da provjerim napon u akumulatoru mada on pali iz prve i nikada nisam imao problema sa paljenjem ni zimi ali može biti da je do toga jer mu je peta godina a kod mene je već dve a ja nisam nikako menjao akumulator a pretpostavljam da nije ni vlasnik prije mene. Hvala na sugestijama.
  4. Pozdrav svima, Fiat Stilo 1.9 JTD 85kW 2005. godiste posjedeujem već drugu godinu i sve je OK, radio sam samo redovne servise, međutim primjetio sam da postoji neki kvar sa elektronikom koji se ne može utvrditi dijagnostikom na koju sam išao. Prilikom paljenja auta, svaki put resetuje se kontrolna tabla tj. sve kazaljke padnu na nulu i često se onda desi da kazaljka za gorivo pokazuje znatno više goriva nego što stvarno jeste. Posle gašenja kontakta, kazaljka za gorivo koja je pogrešno pokazivala količinu goriva ne pada na nulu već se spusti na prvu, drugu ili treću crticu u zavisnosti koliko se bila digla prilikom paljenja i onda ponovnim paljenjem i gašenjem kontakta nekoliko putam, kazaljka za gorivo se postepeno spušta sve više i više dok opet ne dođe na nulu. To se ne dešava svaki put ali je često i jako iritantno, primjetio sam da se to dešava više kad je napolju baš hladno ili baš vruće. Bio sam kod električara i on mi je rekao da je primjetio taj prekid struje prilikom paljenja ali da ne zna do čega je i da bi trebao ostaviti auto par dana da on redom isprobava (isključuje) sve module jer je na nekom greška iako ga dijagnostika ne otkriva i da bi na kraju zbog potrošenog vremena to trebao naplatiti jedno 200 - 250 eura iako bi možda zamjena tog modula bila samo 10-20 eura ali zbog toga što mora svaki ispitati toliko bi naplatio zbog potrošenog vremena. Zanima me da li se neko susretao sa sličnim kvarom elektronike i da li zna zbog čega se to dešava. U suštini to uopšte i ne smeta u vožnji ali jako iritira pa bih stvarno volio da otklonim taj kvar. Zahvaljujem se svima na vremenu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...