bojankov 36 Posted January 13, 2013 (edited) Imam problem da ne mogu naci kvalitetne viljuske, tako da mi trap posle nekih pola godine-godinu (10-15k najvise 20k km) vec prolupa..Jabucice na krajevima popuste. Probao sam vise proizvodjaca, od onih cijih se imena ne sjecam, preko onih cija imena ne mogu da izgovorim ni napisem, pa do onih koje neki hvale (npr delphi...) ali bezuspjesno.Ima li nedje da se uzme original TRW ili neka kvalitetna ili nekako da se rijesi problem da svake godine najmanje jednom mjenjam viljuske...imaju li neke koje bi mogle da izdrze tipa 50-80k km? Da napomenem da mi kola ne gledaju makadam, ali losiji putevi kod nas prave probleme...imate li vi slicnih problema?Unaprijed zahvalan Edited January 14, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 13, 2013 Pa ja nemam sa tim probleme, kupio sam u ap sportu jednu (levu) 2006 a drugu (desnu) cini mi se 2007, i do sada nisam imao nikakvih problema a koja marka veruj mi da se ne secam, samo sto stvarno vodim racuna sto se tice rupa i lezecih policajaca. Mozda da se raspitas za neki remont, to moze biti kvalitetnije od male privrede, pod uslovom da neko to stvarno dobro radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miske17 0 Posted January 13, 2013 (edited) 063/890-82-59 Goran Tejovic iz KG-a za remont viljuski, ja sam remontovao ove fabricke jer svake nove su slj kvaliteta. i ne mogu da se pozalim nimalo.Stv covek radi to sto radi veoma kvalitetno. I na proslim kolima Escort 5ici sam radio viljuske kod njega. I presle su dosta bez ikakvih zvukova i slicno Edited January 13, 2013 by miske17 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 13, 2013 Upravo to, od Tejovića (Milutina doduše, ne znam za Gorana) sam za Bravu kupio viljuške pre par meseci, jeftinije izađe nego da kupiš najgore jeftine u prodavnici, a bolje su i dugotrajnije od najboljih najskupljih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola Stojkovic 0 Posted January 14, 2013 Hvala za broj telefona Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted January 14, 2013 Koliko su kostale obije? Koliko inace kostaju i imaju li dje da se uzmu TRW originalne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted January 14, 2013 Nazoveš pa pitaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_IRE 0 Posted November 11, 2014 (edited) Pozdrav, skoro sam kupio Fiat Brava 1.9 TD 100 1997 god imam par problema sto se tice trapa.Naime bio sam kod majstora koji je kucni prijatelj,pa smo malo cackali auto.Posto mi vecito nesto drlja kad kocim i to u zavisnosti od kolicine ubrzanja sto vise kocim vise se cuje i opasno mi ide na zivce ,a ne mogu da ustanovim sta je s obzirom da je majstor pogledao oba diska,plocice i amortizere i video je da je prednji levi amortizer procureo a da je sve ostalo ok,pa bih da menjam amortizer. Vecina ljudi mi je reklo da moram da ih menjam u paru a iskreno ne bih da bacam pare ako je ovaj kolko tolko dobar,nasao sam u AP SPoRTu neke dampo amortizere 3-4 hiljade po komadu,pa bih d pitam i za vase misljenje da lise isplati kupovati njih iliti pak juriti neke bilstein mada nemam blage gde bi ih nasao a i ne bih da dajem 10+ hiljada za 2 amortizera na kojima cu da vozim mozda ni 2 godine. e sad, posto se i ne razumem bas u automehaniku jer sam takoreci nov u toj temi ali iz neke logike pretpostavljam da moram automatski da menjam i njegov nosac i verovatno oprugu jelte,jos jedna stvar,auto mi je nekako mnogo spisten napred verovatno bas zbog amortizera ali fiati mi se ionako cine nekako malo nagnuti unapred,tako da imam osecaj kao da lizem beton podom, da li ce zamena amortizera malo da ga uzdigne od zemlje ili su talijancici tako predvideli da lepse izgleda i da bude stabilniji u krivini? xD Unapred hvala na odgovorima Edited November 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted November 11, 2014 Amortizeri se iskljucivo menjaju u paru. Sto se opruge tice ako je dobra ne menjaj je, a sto se visine tice i stabilnosti i te kako ce biti promene. Naravno ako su opruge fabricke a ne neke krace pa da je auto nizi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 11, 2014 kod zamene amortizera menja se samo amortizer opruga ostaje tvoja to drljanje sto se cuje moze da dodje od poluosovina probaj da vidis koliko je reparacija tj punjenje amortizera pa ako ti je jeftinije ti uzmi novi... stim da na nove imas garanciju...realno nije strasno da na dve tri godine upucas 6-7k u auto... i kada menjas amortizere zameni i sve gume koje idu uz to manzetne i ostale stvari i solje amortizera...ne preporucuje se da se menjaju pojedinacno zato sto je novi amortizer na vecem opterecenju ako ostavis jedan stari... pa oce da rikne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deki_IRE 0 Posted November 11, 2014 Hvala na brzim odgovorima,i jel bi ste mi preporucili da pazarim 2 dampo-a iz ap sporta ? i zamolio bih vas ako imate da mi preporucite nekog dobrog majstora ili trapadziju a da je pritom jeftin da mi za pocetak baci pogled sta sve treba da se radi ,zivim na nbg-u al mi nije cim ni do lestana da idem ako je prava stvar i ako nije skupo,ne bih bas kod ovih derikoza u ovlascene nemam ni citavih 3ksoma platu a radim u avijaciji SRBIJAAAAA!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted November 11, 2014 idi kod gorana zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 11, 2014 (edited) Možeš da zameniš jedan amortizer, ali je pitanje kakav je onaj drugi, jer je verovatno i on dosta izgubio svojstva koja treba da ima. Tako da svakako menjaj oba. Neće ti se promeniti visina auta, jer ne menjaš opruge, samo ćeš osetiti da ti je auto čvršći i stabilniji u krivinama i na neravninama. Što se tiče tih Dampo amotizera, bilo je reči na forumu o njima, malo pretraži. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43947-iskustva-sa-amortizerima/ Pošto vidim da si ograničen finansijama, naravno kao i svi mi , možeš zakazati u Topić servisu u Zemunskoj ulici na N. Beogradu, jer su dosta povoljni, a dosta dobro barataju sa italijanskim mašinama. Naravno Goran je odličan servis, da ne kažemo najbolji za Fiat, samo što je ipak malo skuplji od onoga kojeg sam gore naveo. Edited November 11, 2014 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted November 11, 2014 Dampo izbegavaj uzasni su. Moja preporuka Monroe, odnos cena kvalitet vise nego dobra. Ja ih vozim vec godinama na svim automobilima. Sto se tice servisa i cena oko trapa svi su slicni, retko ko da odskace nesto preterano osim ovlascenih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 12, 2014 Ne možemo praviti ''kupusaru'' od teme, tj. na jednom mestu pitati sve što nas zanima zato što je pojedincu tako lakše. Forum služi svima, a ne samo pojedincu. Ne može da služi svima ako sadržaj foruma nije pregledan, ako ne može da se pronađe ono što ljude zanima. Zato, tema o iskustvima sa amortizerima ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43947-iskustva-sa-amortizerima/ Tema o iskustvima sa servisima ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/ Kako koristiti pretragu foruma objašnjeno ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54042-kori%C5%A1%C4%87enje-pretrage-foruma-search/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted October 7, 2015 (edited) Zdravo svima!Bicu kratak, preddnji pneumatici kod mojeg auta Fiat Brava iz 1998g vise se trose sa unutrasnje strane, u cemu moze biti problem?Hvala, Edited October 7, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 7, 2015 Idi na centriranje trapa.Usput, pogledaj i ovu temu, ista je stvar u pitanju:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38577-stilo-neravnomerna-potrosnja-guma/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare90o 0 Posted November 13, 2015 (edited) Pozdrav svima, imam jedno pitanje. Kada okrenem volan u desnu stranu osetim u volanu kao da nesto zakacinje, to se oseca samo na pocetku okrena i vise se oseca kada drzim kocnicu. A primecujem i da mi volan nije mekan kada okrecem na desno kao kada okrecem na leve. Pre mesec dana sam sredjivao viljuske i amortizere, ako nesto znaci ta informacija za moj problem u pitanju je fiat brava 1.6, 1996 godiste. Da li neko ima predstavu i cemu se radi? Edited November 13, 2015 by mare90o Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 13, 2015 Nek' neko vrti volan u mestu, a, ti digni haubu i slušaj šolje amortizera dok mota tako u mestu pun levi i pun desni, da čuješ prave li one buku. Quote Share this post Link to post Share on other sites