Kopun 0 Posted October 8, 2021 (edited) Desilo mi se da se pojeo navoj na kleštima u rupici gde se šrafi sisica za luftiranje. Odlučim da poručim polovna klešta i kupim novi set za reparaciju. Pogledam brdo tutorijala.Rastavim klešta, zamenim sve gumice, prepakujem sve u novi cilindar iz tog novog(polovnog) i spakujem nazad u klešta. Sve spakujem i montiram na kola. Izluftiram, sve super, papučica tvrda, nigde ništa ne glavi. Upalim auto napumpam par puta pedalu kad ono stegne disk, neće da ga popusti skroz. Skinem ponovo da proverim vratim nazad klešta, izlzuftiram i ništa ne glavi. Kako upalim auto napumpam nekoliko puta i on glavi. Ponovo skinem sve pregledam, vratim nazad, izluftiram, ništa ne glavi. Opet upalim auto napumpam par puta on ponovo ga jako stitska i blokira točak. Nije mi jasno šta se događa. Kočiono crevo zamenjeno pre par meseci. Prednja klešta sam reparirao i spakovao bez problema. Moram da napomenem da su jedno vreme glavila pa su popustila. Da li je to normalno kada se sve novo spakuje ? Da jedno vreme glavi dok se ne razradi ?Još mi jedino pada na pamet da probam da prebacim cilindar i starih klešta u ova nova(polovna). Ili eventualno na kraju ako ništa ne pomogne da probam da narežem navoj u starim kleštima i da stavim novu širu sisicu untra u rupu, mada ne znam koliko je to pametno P.S. kupio sam odgovarajući alat za kočnice i seger klešta. Ovo sam se odlučio da uradim iz prostog razaloga što nisam našao majstora koji je hteo da se pozabavi sa pakovanjem drugih klešta. Edited October 8, 2021 by neshaoct prebačena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted October 8, 2021 Ja sam sa drugarom radio zadnja klesta na stilu i nije blokiralo nista, odmah je radilo kako treba. Ako je sve ok ne znam zasto bi blokirala? Koliko jako ti blokira? Kada stavis tocak jel mozes da okrenes rukom? Bez tocka nije bas merodavno u startu jer je mali prekrat rukom a i hoce kad se pokrene da odblokira sam jos malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kopun 0 Posted October 8, 2021 Proveravao sam sa montiranim točkom. Levi se okrene recimo 3 kruga dok desni jedva jedan. Zaleteo sam se i izbacio sam ga iz brzine dok sam nije stao, vidno je auto više usporavao nego što treba. A kada sam proverio disk, levi je bio hladan dok je desni bio vreo. Jedino ako nisu klešta loša. Jer malo sam se više namučio dok nisam iščupao cilindar koji je bio u njemu. Mada ja nisam video nikakva oštećenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 454 Posted October 8, 2021 (edited) @Kopun Klizaci na koje dodje prasinjarka podmazani i cime? Edited October 8, 2021 by neshaoct dodao tag 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kopun 0 Posted October 10, 2021 (edited) @werp690 Podmazao klizače sa wurthovom silikonskom mašću. Čak su i zamenjeni kao i gumice. Ponovo sam skidao klešta isproveravao sve. Testirao više puta da li cilindar glatko ulazi i izlazi. Tamo gde je opruga pozadi, pritisnuo da vidim da li izlazi cilindar i da li ga vraća kada otpustim, radi. Opet vratio klešta na kola.Dok ne upalim kola i pritisnem par puta kočnicu nema problema ništa ne blokira, čim ispritiskam par puta papučicuon zablokira. Vratio sam stara klešta, uspeo sam da uglavim širu sisicu koja je bila u setu sa gumicama. Sada je sve ok. Ali voleo bih da znam majku mu u čemu je problem. Edited October 10, 2021 by neshaoct dodao tag Quote Share this post Link to post Share on other sites