Jump to content
FAS Euroauto Goran

Kopun

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About Kopun

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.6

Recent Profile Visitors

1537 profile views
  1. @werp690 Podmazao klizače sa wurthovom silikonskom mašću. Čak su i zamenjeni kao i gumice. Ponovo sam skidao klešta isproveravao sve. Testirao više puta da li cilindar glatko ulazi i izlazi. Tamo gde je opruga pozadi, pritisnuo da vidim da li izlazi cilindar i da li ga vraća kada otpustim, radi. Opet vratio klešta na kola.Dok ne upalim kola i pritisnem par puta kočnicu nema problema ništa ne blokira, čim ispritiskam par puta papučicuon zablokira. Vratio sam stara klešta, uspeo sam da uglavim širu sisicu koja je bila u setu sa gumicama. Sada je sve ok. Ali voleo bih da znam majku mu u čemu je problem.
  2. Proveravao sam sa montiranim točkom. Levi se okrene recimo 3 kruga dok desni jedva jedan. Zaleteo sam se i izbacio sam ga iz brzine dok sam nije stao, vidno je auto više usporavao nego što treba. A kada sam proverio disk, levi je bio hladan dok je desni bio vreo. Jedino ako nisu klešta loša. Jer malo sam se više namučio dok nisam iščupao cilindar koji je bio u njemu. Mada ja nisam video nikakva oštećenja.
  3. Gde mogu da se nabave one gumice ispod filtera tečne faze i iznad njega odnosno ispod poklopca na isparivaču ? U pitanju je tomaseto artic isparivač.
  4. Desilo mi se da se pojeo navoj na kleštima u rupici gde se šrafi sisica za luftiranje. Odlučim da poručim polovna klešta i kupim novi set za reparaciju. Pogledam brdo tutorijala.Rastavim klešta, zamenim sve gumice, prepakujem sve u novi cilindar iz tog novog(polovnog) i spakujem nazad u klešta. Sve spakujem i montiram na kola. Izluftiram, sve super, papučica tvrda, nigde ništa ne glavi. Upalim auto napumpam par puta pedalu kad ono stegne disk, neće da ga popusti skroz. Skinem ponovo da proverim vratim nazad klešta, izlzuftiram i ništa ne glavi. Kako upalim auto napumpam nekoliko puta i on glavi. Ponovo skinem sve pregledam, vratim nazad, izluftiram, ništa ne glavi. Opet upalim auto napumpam par puta on ponovo ga jako stitska i blokira točak. Nije mi jasno šta se događa. Kočiono crevo zamenjeno pre par meseci. Prednja klešta sam reparirao i spakovao bez problema. Moram da napomenem da su jedno vreme glavila pa su popustila. Da li je to normalno kada se sve novo spakuje ? Da jedno vreme glavi dok se ne razradi ?Još mi jedino pada na pamet da probam da prebacim cilindar i starih klešta u ova nova(polovna). Ili eventualno na kraju ako ništa ne pomogne da probam da narežem navoj u starim kleštima i da stavim novu širu sisicu untra u rupu, mada ne znam koliko je to pametno P.S. kupio sam odgovarajući alat za kočnice i seger klešta. Ovo sam se odlučio da uradim iz prostog razaloga što nisam našao majstora koji je hteo da se pozabavi sa pakovanjem drugih klešta.
  5. 1. horvat 2. neshoct 3. Milutinski 4. Mijailović P. 5. Andreja 6. Sedla 7. ISV (samo ako moMtiras 17) 8. Branislav 9. Woodoo 10. Totti 11. Axic 12. PremieRacing (neodlučan sam da dođem, a možda i nisam) 13. IDzO - ja bih došao iako sam novajlija i ako se poklope kockice 14. Dule 021 15. Lakicevic 16. delakroa 17. ØAT HGT 18. Abarthkadabra 19.Kopun 20. 21. 22. 23. 24. 25. Irena HGT 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. Djomla (plus telohranitelji) Sent from my SM-A505F using Tapatalk
  6. E to je već odgovor Ovi majstori u SU mi to nisu mogli reći Hvala !
  7. ja imam problem da kada je podignuta ručna i kada ljudi sedaju napred ili pozati škripi nazad pozadi. Takođe kada ga podižem ili spuštam dizalicom pod ručnom on opet škripi. Da li to ima veze sa ručnom, tačnije sa sajlama ? Tu bih takođe dodao još jedan problem koji je na kratko bio rešen, a to je da kada prolazim ulicom gde je žuta kocka ili u ulicama u kojima je onaj beton sa šljunkom, znači blage vibracije čuje se neko žuljanje pozadi.
  8. @Markobgd kako to mehanički isključiti dovod vazduha? Crkli su mi motorčić kod nogu i onaj na sredini, ali da bi zimus dobio grejanje mehanički sam otvorio klapnu da na sredini dobijem topao vazduh. Međutim sada mi leti ko nenormalan izbacuje ne vruć nego vreo vazduh. Zatvorim ventilaciju međutim toliko ga zažari da moram uključiti klimu kako bih ga ohladio.
  9. @beli_Punto dovoljno da ih naučim šta je lancia nekad bila A izgleda da nisu jedini
  10. Lybra 1.6 limuzina za 1700 dinara plina od Subotice do Aapatina i nazad i jos 3 -4 dana po gradu ali tankovano na OMV pošto je na europetrol plin katastrofa. Ali za taxi bih ti ipak preporučio karavan 1.9 iz mase razloga. A za lične potrebe 1.6 je prava premija, eftin u svakom mogućem pogledu. I mani se toga da je slab i da ne vuče, još kako može da povuče da se malo neki bmw, mečka ili audi zamisle i odustanu od preticanja
  11. Čuje mi se već jedno 2-3 nedelje lupanje u motornom prostoru taka-taka-taka kao kod dizelaša. Čitao sam po forumumu i ostalim forumima da je to onaj ležaj na radilici (ako sam se dobro izrazio). Majstor kaže da su hidropodizači i da bi trebao da promenim ulje pa da onda vidimo šta ćemo. Ulje sam menjao prošle godine u ovo vreme, od prošlog menjanja prešao 10.000 km. Takođe imam trzaj u vožnji kad uključim klimu, a kad je u leru u mestu ili kad ga u toku vožnje izbacim iz brzine pa uključim, trzaja nema. Za to mi kaže da je normalno... To sam isto čitao valjda da je neki ležaj unutra otišao... Idem sledeći četvrtak kod drugog majstora da vidim šta će on da kaže, jer ovo je treći kod kojeg ću ići pošto mi je prvi rekao da ej to normalno za 1.6 fiatove motore. Voleo bi da čujem još neko mišljenje... Hvala !
  12. Nema na čemu Mene čeka zamena motorčića, ali mislim i da sam još i nešto polomio pošto nije hteo da duva na sredini vazduh, pa sam skinuo rešetku tu plastičnu i na silu otvorio. Jbg trebalo mi grejanje zimus tamo da duva Ako ti nije frka, javi da li ti je to rešilo problem
  13. @Sedla Ako sam dobro razumeo tebe zanimaju senzori koji se nalaze iza rešetke ventilacije koja duva na noge. Jel tako ? ako je tako onda su to upravo ovi senzori A imaš i gore kod ventilacije A izgleda ovako
  14. Ja sam uradio reparaciju, nisam hteo da se zezam sa polovnom ipak je to letva volana. Ali nisam prezadovoljan kako su uradili. Čovek mi je dao garanciju godinu dana i fiskalni račun, ali mi je zato napisao na papiru iza (to sam tek kasnije primetio) kao napomenu da sam sve delove ja nabavljao iako nisam. Da li bi ih preporučio ? Iskreno, NE ! Zašto ? Zato što su prvi put bili jako prijatni, a posle 2 dana kada sam došao po kola, izuzetno uzjebani, i kukali su mi pola sata kako su morali da menjaju zupčastu osovinu i još valjda nisu ni stavili original od Lybre nego od Maree pa su je nešto na strugu skraćivali .... Što se tiče ostatka sitema, cevi, puma, spone i krajevi spona, valjda nisu ni gledali, pošto su me ignorisali kada sam pitao u kakvom su stanju. Optiku mi nisu isto rekli da su uradili dok nisam na kraju spomenuo da trebam na optiku da ga odnesem. Optika je katastrofalna jer mi vuče u desnu stranu. Hteo sam ja u BG da šaljem, ali jbg kad niko neće da drži kola u servisu dok je letva reparaciji. Inače generalno imam problema sa majstorima pošto je svima, barem u Subotici, Lybra ko auto iz druge dimenzije.
  15. Sad sam otišao da mi pogledaju letvu volana pošto je curila. Rastavljanjem je utvrđeno da je osovina sa zupcoima koja se pomera levo-desno bila kriva. Sa centriranjem sve zajedno 30.000 dinara. E sad ovo je rađeno u Subotici kod Stantića, dok u beogradu mi reče komšija koji tamo radi da je uradio reparaciju na dvoje kola za 150 evra po reparaciji.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...