Boggy 1 Posted April 7, 2021 Pozdrav drugari, imam jedan problem. Ima neke vibracije u leru, što se oseća na samom volanu i celoj karoseriji. Na motoru je promenjen egr ventil, plivajući zamajac sa setom kvačila i oba nosača motora donja. E sad tako se osećalo i pre same zamene ovih delova, mada kao malo je bilo ublaženo kad su zamenjena oba nosača, ali posle nekog perioda opet je počelo da se oseća. Na dijagnostici je utvrđeno da jedna dizna malo lošije radi od ostale tri, takođe nekada hoće da zatrese prilikom gašenja nekada toga nema. Da li je u pitanuu do te dizne ili nešto drugo. Hvala drugarii na bilo kakvim odgovorima. Živi bili 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post
Boggy 1 Posted April 7, 2021 11 minutes ago, horvat said: Gornji nosaci ? Reče majstor da mu na pogled deluju dobro, e sad kolko je dobro... Quote Share this post Link to post
horvat 6788 Posted April 7, 2021 Ne vidi se to na pogled. Ja sam menjao oba gornja, retrovizor mi tresao, a na izgled su delovali perfekt... Quote Share this post Link to post
Boggy 1 Posted April 7, 2021 16 minutes ago, horvat said: Ne vidi se to na pogled. Ja sam menjao oba gornja, retrovizor mi tresao, a na izgled su delovali perfekt... Pa ajde da vidimo da zamenim i to. Jel znaš cenu neku koja se kreće odprilike, jel je slično kao i donji ili su skuplji, obzirom da su veći ? Quote Share this post Link to post
shomispc 862 Posted April 7, 2021 Ona donja dva reketa su jeftina, tipa 1000 ili 2000 din, ali su druga dva papreno skupa. Jedan je cini mi se oko 100e a onaj kod akumulatora je oko 150e.. Ovako razbija kamenje u bubregu, gledaj to kao prednost Sent from my SM-G975F using Tapatalk Quote Share this post Link to post
ISV_01 4441 Posted April 7, 2021 Donji nosači kod menjača (2 kom) od kojih jedan baš izgleda kao reket i drugi više liči na klasičan podužni nosač sa gumum na kraju. Onaj prvi "reket" je reda veličine (original tj Ricambi) je 3000 u BG plaćen, drugi je jeftiniji (Original Imperium) oko 20e ali kod kolege. Taj deo pri gašenju kada se zatrese su provereno ti donji nosači kod menjača. Kad sam zamenio taj "reket" nestalo je. E sad....ako ti se zalome ovi skuplji nosači.... Quote Share this post Link to post
horvat 6788 Posted April 7, 2021 47 minutes ago, Boggy said: Pa ajde da vidimo da zamenim i to. Jel znaš cenu neku koja se kreće odprilike, jel je slično kao i donji ili su skuplji, obzirom da su veći ? Levi sam platio cini mi se oko 8-9 hiljada, a desni oko 15-16... Quote Share this post Link to post
Boggy 1 Posted April 7, 2021 9 hours ago, horvat said: Levi sam platio cini mi se oko 8-9 hiljada, a desni oko 15-16... Znači ozbiljne pare da spremim. Nadam se da je do toga. Sve u svemu videćemo Quote Share this post Link to post
horvat 6788 Posted April 7, 2021 Nezgodacija je sto je (barem po mom iskustvu) nemoguce utvrditi 100% da li je do toga, dok se ne stavi novi. A kad se stavi novi - pare su vec potrosene E sad, moj auto je imao 50.000 km, i sve ostalo je maksimalno ispravno, tako da sam ja bio dosta siguran da je to, i tako se i pokazalo... Quote Share this post Link to post
MiloshBg 1587 Posted April 8, 2021 (edited) Velika je muka sa nosacima motora... Originali su papreni a ni ostali zamenski cesto ne kaskaju bas mnogo. Problem je sto zamenski cesto bude los - ili brzo crkne ili bude pretvrd pa se svaka vibracija oseti. Ne zna se sta je gore. Generalno, Impergom nosaci su se pokazali ok, Lemforder je odlican ali je papren i tesko se nalazi. Corteco cesto bude pretvrd. Febi je macka u dzaku, moze biti TOP a moze biti i bacena lova. Akron zaobilaziti. Edited April 8, 2021 by MiloshBg 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post
MS PK 8114 Posted April 9, 2021 Tebi je najjeftinije a i najhitnije da proveris te dizne prvo Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post