Nebek 1418 Posted March 26, 2021 (edited) Zanima me kakva su isksustva sa ručnim i nožnim pumpama za gume, kao i sa 12V kompresorima. Već neko vreme razmišljam da kupim jedan mali 12V kompresor, jer mi se čini da su nožna ili ručna pumpa nekvalitetne i veoma naporne za rad. Pogotovo sam čuo za nožne pumpe da se raspadnu posle par korišćenja. Edited April 12, 2021 by Ivan Prebaceno, sredjen format Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted March 26, 2021 Ja sam kupio neku bezveznu na upaljac za tipa 1000din i zavrsila mi je posaoSent from my SM-G975F using Tapatalk 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebek 1418 Posted March 26, 2021 2 hours ago, shomispc said: Ja sam kupio neku bezveznu na upaljac... To potvrđuje da u moru "no name" tih kompresorčića ipak može da se nađe nešto što će završiti posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted March 26, 2021 Bilo je reči u temi o "Obaveznom kompletu" ako se ne varam. Dobra nožna/ručna pumpa košta, ali i traje. Viđao sam one aluminijumske sa cilindrom za respekt. Sa druge strane, i kvalitetni kompresori koštaju a ovo što se nudi za siću može par puta da uradi i kraj. Loše je sve to sem možda onakvi kao iz kompleta koji sam i sam dobio uz auto. Samo ne uzdam se u njih mnogo, iako i sam "nosim" u prtljažniku takav. Više sam za nove i koliko-toliko sigurne gume, pa ako baš nemam sreće...jbg Nosio sam ćopavac 10god kad god krenem negde dalje pa mi u Grčkoj pred Evzoni zveknu opruga prednjeg točka. Pažnja usmerena na pogrešnu stranu. 1 1 Ivan and Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebek 1418 Posted March 26, 2021 Ova mi je zapala za oko, 2970din. Šta kaže forum? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17677 Posted March 26, 2021 (edited) Sto se mene tice, iskljucivo old-school. Uvek je u gepeku stara dobra rucna pumpa i nema zime . Nema sta da se pokvari, nema razvlacenja kablova, malo gimnastike uvek prija, 10 drukova mu dodje 0.1 Bar . Stoji u udubljenju iza naslona zadnjeg sedista, ne zauzima nista od prostora. Od kompresora, ovo sto sam krace imao/gledao - moram da pohvalim fabricki kompresor iz Fix&Go kompleta. Znatno je tezi od ovih Kineza i bas brzo doduva gumu, mada i njega sam prodao kada sam umesto Fix&Go ubacio copu. Ono sto je jos bitnije - obavezno neki precizan manometar i sam mozes da stelujes kada god zatreba. Nepotrebno otvorenu temu spojicu/spojicemo sa.... nekom vec . Edited March 26, 2021 by Ivan 2 Mijailović P. and Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nebek 1418 Posted March 26, 2021 (edited) 15 minutes ago, Ivan said: Ono sto je jos bitnije - obavezno neki precizan manometar Imadoh ga ali ga na kraju izgubih... neki u ful metalu mali ali neverovatno precizan. Mislim da vozači moraju imati i pumpu i kvalitetan manometar... na pumpama su stalno gužve... aparati uglavnom neispravni... čim dođeš do aparata već ti neko novi sedi na kičmi da završiš što pre. Edited March 26, 2021 by Nebek 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17677 Posted March 26, 2021 @Nebek O manometrima, kvalitetu, izboru - caskali smo dosta i mozes da pronadjes korisne savete OVDE . Sa tim u kolima, na tenane i kada ti se cefne proveris i korigujes pritisak. Ne secam se kada sam na pumpi cekao na njihov kompresor. A i ne zelim da znam da li ih neki konacno bazdare, uostalom kao i vulkanizeri. 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites