Jump to content
FAS Goran
Nebek

Iskustva sa ručnim/nožnim pumpama i 12V kompresorima za gume

Recommended Posts

Zanima me kakva su isksustva sa ručnim i nožnim pumpama za gume, kao i sa 12V kompresorima.

Već neko vreme razmišljam da kupim jedan mali 12V kompresor, jer mi se čini da su nožna ili ručna pumpa nekvalitetne i veoma naporne za rad.

Pogotovo sam čuo za nožne pumpe da se raspadnu posle par korišćenja.

 

Edited by Ivan
Prebaceno, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio neku bezveznu na upaljac za tipa 1000din i zavrsila mi je posao

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shomispc said:

Ja sam kupio neku bezveznu na upaljac...

To potvrđuje da u moru "no name" tih kompresorčića ipak može da se nađe nešto što će završiti posao.:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je reči u temi o "Obaveznom kompletu" ako se ne varam.

Dobra nožna/ručna pumpa košta, ali i traje.

Viđao sam one aluminijumske sa cilindrom za respekt.

Sa druge strane, i kvalitetni kompresori koštaju a ovo što se nudi za siću može par puta da uradi i kraj. Loše je sve to sem možda onakvi kao iz kompleta koji sam i sam dobio uz auto.

Samo ne uzdam se u njih mnogo, iako i sam "nosim" u prtljažniku takav.

Više sam za nove i koliko-toliko sigurne gume, pa ako baš nemam sreće...jbg

Nosio sam ćopavac 10god kad god krenem negde dalje pa mi u Grčkoj pred Evzoni zveknu opruga prednjeg točka.

Pažnja usmerena na pogrešnu stranu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se mene tice, iskljucivo old-school. Uvek je u gepeku stara dobra rucna pumpa i nema zime :D . Nema sta da se pokvari, nema razvlacenja kablova, malo gimnastike uvek prija, 10 drukova mu dodje 0.1 Bar :) . Stoji u udubljenju iza naslona zadnjeg sedista, ne zauzima nista od prostora.

Od kompresora, ovo sto sam krace imao/gledao - moram da pohvalim fabricki kompresor iz Fix&Go kompleta. Znatno je tezi od ovih Kineza i bas brzo doduva gumu, mada i njega sam prodao kada sam umesto Fix&Go ubacio copu.

Ono sto je jos bitnije - obavezno neki precizan manometar i sam mozes da stelujes kada god zatreba.

Nepotrebno otvorenu temu spojicu/spojicemo sa.... nekom vec :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Ivan said:

Ono sto je jos bitnije - obavezno neki precizan manometar

Imadoh ga ali ga na kraju izgubih... neki u ful metalu mali ali neverovatno precizan.

Mislim da vozači moraju imati i pumpu i kvalitetan manometar... na pumpama su stalno gužve... aparati uglavnom neispravni... čim dođeš do aparata već ti neko novi sedi na kičmi da završiš što pre.

Edited by Nebek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nebek

O manometrima, kvalitetu, izboru - caskali smo dosta i mozes da pronadjes korisne savete OVDE .

Sa tim u kolima, na tenane i kada ti se cefne proveris i korigujes pritisak. Ne secam se kada sam na pumpi cekao na njihov kompresor. A i ne zelim da znam da li ih neki konacno bazdare, uostalom kao i vulkanizeri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...