Jump to content
FAS Goran
shuxx

Kupovina benzinca B ili C klase?

Recommended Posts

MIslim da bi ovo potencijalno mogla biti okej kupovina zbog kilometraze. Ne bi trebala biti veca potrosnja ulja na toj kilometrazi u THP 200 varijanti. Fabrika se ogradila sa 1L na 1000km, ali prihvatljivo je oko 0.2L na 1000km. Ono cega se treba paziti je HPFP, tjst pumpa visokog pritiska koja je oko 400-500e. Naravno lanac se proveri, ako treba i da se zameni nije neki bauk, kao cena nekog jaceg velikog servisa, tipa 300e. Oce i turbo da im crkne, ali dobro to je vec boljka vecine turbo benzinaca, tu najcesce bude pukotina na kucistu turba. Isto tako ako auto ima problem sa pritiskom moze biti i blow off ventil, koji se sjebe od toplote. Kada sam istrazivao problematiku vezanu za moj turbo, jedno 60,70% problema je bilo do blow off-a. Vrlo lako se skida i proveri, bukvalno za 2 minuta jer je lako dostupan.

 

U principu cold start je najvazniji jer tu se najvise stvari desava, neki zvukovi zbog lanca, misfire ako ima, itd. 

Dobar pregled kod majstora koji razume THP problematiku i ovo moze biti okej kupovina zbog male kilometraze ( ako je prava ). 

 

Edit: E da, ako se vec gleda THP onda gledati 2013+ godinu ako je ikako moguce, to je godina kada su ispravili vecinu decijih bolesti. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...