dekirs 4819 Posted June 7, 2021 (edited) MIslim da bi ovo potencijalno mogla biti okej kupovina zbog kilometraze. Ne bi trebala biti veca potrosnja ulja na toj kilometrazi u THP 200 varijanti. Fabrika se ogradila sa 1L na 1000km, ali prihvatljivo je oko 0.2L na 1000km. Ono cega se treba paziti je HPFP, tjst pumpa visokog pritiska koja je oko 400-500e. Naravno lanac se proveri, ako treba i da se zameni nije neki bauk, kao cena nekog jaceg velikog servisa, tipa 300e. Oce i turbo da im crkne, ali dobro to je vec boljka vecine turbo benzinaca, tu najcesce bude pukotina na kucistu turba. Isto tako ako auto ima problem sa pritiskom moze biti i blow off ventil, koji se sjebe od toplote. Kada sam istrazivao problematiku vezanu za moj turbo, jedno 60,70% problema je bilo do blow off-a. Vrlo lako se skida i proveri, bukvalno za 2 minuta jer je lako dostupan. U principu cold start je najvazniji jer tu se najvise stvari desava, neki zvukovi zbog lanca, misfire ako ima, itd. Dobar pregled kod majstora koji razume THP problematiku i ovo moze biti okej kupovina zbog male kilometraze ( ako je prava ). Edit: E da, ako se vec gleda THP onda gledati 2013+ godinu ako je ikako moguce, to je godina kada su ispravili vecinu decijih bolesti. Edited June 7, 2021 by dekirs 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites