Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Tiguan

Recommended Posts

On 12/24/2020 at 12:08 AM, horvat said:

Raspadanje :D 

A, kad Vrele Gume pišu o tom istom testu, onda ima stvari i za pohvalu čak :D jer ovo skakutanje je ustvari ''kontrola stabilnosti delovala odlučno'' kao da drugi auti koji ne skakuću kao koza ili ovca (što postavi Ivan) nemaju ESP. Ili, kad je na dva točka jer se elektronika svim silama bori da se auto ne prevrne je ustvari ''naginjanje karoserije je neznatno izraženo''.

 

To ''neznatno naginjanje'' je naslovna fotografija, a i tekst je sa VG:

 

tiguan 77kmh.jpg

 

Prvi prolazak je napravljen pri brzini od 75 kilometara na čas. Najindikativnije u ovom pokušaju je to što kontrola stabilnosti delovala odlučno, usporavajući automobil tokom izlaska iz zone čunjeva, tako da je izlazna brzina bila vrlo mala. Najveća brzina kojom je vežba obavljena, bez rušenja čunjeva, iznosila je 77 km/h. Kao i u prethodnom slučaju, kontrola stabilnosti je delovala intenzivno. Još dve stvari su za pohvalu: prvo, naginjanje karoserije je neznatno izraženo, i drugo, u drugoj zoni čunjeva ogibjenje je odskočilo nekoliko puta zaredom ne narušavajući kontrolu nad vozilom. Pri većoj brzini, primera radi 78 km/h, najupečatljivije je to što su odskoci ogibljenja bili mnogo izraženiji nego u prethodnom slučaju. Vozač se nije osećao sigurnim, tako da nije mogao da upravlja vozilom na način na koji je želeo.

 

Slalom

U ovoj vežbi Volkswagen Tiguan je relativno sporo prolazio čunjeve. Kao tokom manevra izbegavanja, elektronska asistencija stabilnosti je bila angažovana gotovo neprekidno, što je vozaču pružalo osećaj odsustva fluidnosti prilikom promena pravaca.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, neshaoct said:

Još dve stvari su za pohvalu: prvo, naginjanje karoserije je neznatno izraženo, i drugo, u drugoj zoni čunjeva ogibjenje je odskočilo nekoliko puta zaredom ne narušavajući kontrolu nad vozilom.

 

29 minutes ago, neshaoct said:

Vozač se nije osećao sigurnim, tako da nije mogao da upravlja vozilom na način na koji je želeo.

Ove dve recenice su im u istom pasusu :wacko: . Kao da su u pitanju 2 razlicita vozila, a ne isto vozilo sa ulaznim brzinama koje se razlikuju za 1 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiguan R u Francuskoj poskupeo 30.000 evra zbog emisije ugljen-dioksida

 

vw r 03.jpg

 

Francuska je 2020. uvela nove, strože ekološke propise, pa je cena pojedinih novih automobila drastično skočila. Nove ekološke takse za automobile koji više zagađuju uticale su da neki modeli, kao što je visokoperformantni Volkswagen Tiguan R poskupe za više od 50% u odnosu na osnovnu cenu. Naime, ovaj SUV, čije je startna cena u Francuskoj bila 54.900 evra, sada će zbog propisa kojim su ''kažnjeni'' modeli koji emituju velike količine CO2 koštati 30.000 evra više, odnosno 84.900 evra.

 

vw r 02.jpg

 

Reč je o modelu koji koristi 2.0 turbo-benzinac sa 320KS i 420Nm. Ono što je presudilo da mu cena skoči preko 50% je njegova deklarisana emisija CO2 od 225 g/km.

 

vw r 01.jpg

 

Sa druge strane, Francuzi kojima nije neophodan SUV od preko 300 konja, mogu da se zadovolje sa verzijom Tiguan Life koja košta od 34.210 evra, s obzirom da je za ovaj model ekološka taksa svega 260 evra. Zanimljivo je da kupci Golfa R, koji koristi identičan motor kao Tiguan R, plaćaju znatno manju taksu od onih koji se odluče za moćni Volkswagenov SUV. Naime, emisija CO2 Golfa R deklarisana je na 177 g/km, pa je ''kaznena'' taksa ''samo'' 4.818 evra, što znači da se VW Golf R u Francuskoj može pazariti za nešto više od 56.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Volkswagen Tiguan

 

Slabiji od ovog nema jer je u pitanju bazna varijanta sa 110 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Tiguan SE R-Line Black RiNo Concept

 

vw rino 03.jpg

 

Tiguan SE R-Line Black RiNo Concept je nazvan po Riverside North art distriktu u Denveru, inspirisan njegovim avanturističkim duhom.

 

vw rino 02.jpg

 

Za nastanak ovog Tiguana je zaslužan Jamie Orr, a razvijen je kao vozilo za one koje se bave biciklizom (pa Tiguan SE R-Line Black RiNo Concept između ostalog na zadnjem delu ima mesto za prevoz brdskog bicikla a u prtljažniku je prostor za zaštitne kacige).

 

vw rino 01.jpg

 

Tu su i aero body kit, 20-inčni Rotiform OZR točkovi, gume Continental SpotContact 5P, modifikovano oslanjanje, Borla izduvne cevi, Big Brake Kit kočiona klešta...

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer: 2021. Volkswagen Tiguan

 

Ne, nije Golf najprodavaniji VW poslednjih godina...niti u okviru cele VW grupacije ima prodavanijeg od Tiguana.

Druga generacija je na tržištu od 2016. godine, tako da je došlo vreme za restajling:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Volkswagen Tiguan

 

Druga generacija ovog auta je izašla na tržište 2016. godine, a sada je prošao kroz restajling. Od prve generacije koja se pojavila 2007. do danas prodato je širom sveta oko 6 miliona Tiguana, pa je tako ovaj SUV postao najvažniji i najprodavaniji auto sa VW značkom u celoj ponudi. A, recept za njegovu pojavu pre skoro 15 godina nije previše komplikovan.

Do tada, u ovom segmentu su kupci ili mogli da kupe premium, ali zato da dobiju manje opreme (jer se sve doplaćuje i tako cena ode u nebo), ili su mogli da dobiju auto pun opreme, ali onda bude i pun uštede na kvalitetu materijala unutra, ili su mogli da dobiju dobar kompromis kvaliteta unutra i opreme, ali eto im onda slabijih motora i/ili bez pogona na svim točkovima. Volkswagen je onda napravio auto koji je najmanje kompromis od svih ostalih jer se faktički pravi u svim mogućim opcijama motora/opreme/kvaliteta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen obnovljeni Volkswagen Tiguan Allspace

 

vw allspace.jpg

 

Volkswagen je obnovljenu verziju SUV modela Tiguan predstavio u julu prošle godine, dok će kasnije ovog meseca premijeru imati i restilizovana varijanta Tiguana Allspace.

Tiguan Allspace je 20 cm duža verzija sa sedam sedišta, a koja će u restilizovanom izdanju premijeru imati 12. maja.

 

Kao i standardni Tiguan facelift, tako će i obnovljeni Tiguan Allspace dobiti modifikovani prednji deo, sa standardnim LED svetlima i novom maskom, uz izmenjeni branik. Tu su i manje izmene na zadnjem delu (svetla sa novom grafikom, natpis Tiguan ispod VW loga i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi multifunkcionalni volan, redizajnirana centralna konzola, kvalitetniji materijali, digitalni instrumenti, infotainment sistem sa 8 ili 10-inčnim ekranom, sistem ambijentalnog osvetljenja sa 15 boja, Fender Premium Audio Sistem od 480W). Deo preme između ostalog čine i adaptivni tempomat i ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju. U paleti se očekuje i plug-in hybrid varijanta sa 245KS, a više detalja tek sledi...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: Volkswagen Tiguan R

 

Nekada su oznaku ''R'' nosili samo Volkswagen hatchback-ovi, i eventualno Golf karavan.

Ali, sada ''R'' oznaku dobijaju i drugi modeli, tako da je Tiguan prvi od njih. Motor mu je isti kao u Golfu R, tj. 2.0 turbo-benzinac sa 320KS/420Nm, menjač je sedmostepeni DSG:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Volkswagen Tiguan R

 

Pitanje nije da li je ovo dobar porodični SUV visokih performansi, nego vredi li baš početne cene od oko 55.000 evra?

Na prvi pogled možda pomislite da je to uobičajeni porodični terenac, ali kada malo bolje pogledate videćete da postoji čitav niz izmena na R verziji. Spolja ćete videti brojne detalje poput krovnog spojlera i četvorostrukih izduvnih cevi, 21-inčne felne i zatamnjena zadnja stakla. Unutrašnjost je ''omalterisana'' plavim R šavovima i značkama, a kada zavirite ispod haube ugledaćete 2.0 turbo-benzinac sa 320KS/420Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Volkswagen Tiguan Allspace

 

vw t 07.jpg

 

Volkswagen je obnovljenu verziju SUV modela Tiguan predstavio u julu prošle godine, dok je sada premijeru imala i restilizovana varijanta Tiguana Allspace. Tiguan Allspace je 20 cm duža verzija dostupna i sa opcionih sedam sedišta (zapremina prtljažnika je do 1.920 litara), a koja će u restilizovanom izdanju kupcima biti dostupna od jeseni.

 

vw t 06.jpg

 

Kao i standardni Tiguan facelift, tako je i obnovljeni Tiguan Allspace dobio modifikovani prednji deo, sa LED svetlima (dostupna su i IQ.svetla sa matrix LED tehnologijom), novom maskom, uz izmenjeni branik (zbog izmenjenih branika Tiguan Allspace je i 22 mm duži nego ranije).

 

vw t 05.jpg

 

Tu su i manje izmene na zadnjem delu (svetla sa novom grafikom, natpis Tiguan ispod VW loga i doterani branik), šira paleta boja (''Kings Red'' i ''Oryx White'' boje), alu točkovi do 17 do 20 inča, kao i modernizacija unutrašnjosti (novi multifunkcionalni volan, redizajnirana centralna konzola, kvalitetniji materijali, ekran sa instrumentima od 8.0 do 10.25 inča, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, sistem ambijentalnog osvetljenja sa 15 boja, Fender Premium Audio Sistem od 480W).

 

vw t 04.jpg

 

Deo preme između ostalog čine i adaptivni tempomat, sistem automatskog kočenja i ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju.

 

vw t 03.jpg

 

U paleti je i R-Line paket opreme za agresivniji izgled, uz drugačiji dizajn branika, piano-black detalje i hromirane akcente.

 

vw t 02.jpg

 

Dok će se ovakav Tiguan na američkom tržištu nuditi samo sa 2.0 turbo benzincem (uz 8-stepeni automatik i prednji ili pogon na sva četiri točka), u Evropi je gama značajno bogatija.

 

vw t 01.jpg

 

To znači da su u paleti na evropskom tržištu 2.0 turbo benzinac sa 190KS ili 245KS (uz 7-stepeni DSG menjač), pa 1.5 benzinac sa 150KS (uz 6-stepeni manuleni ili 7-stepeni DSG menjač), kao i 2.0 turbo dizelaš sa 150KS ili 200KS. Obnovljeni Tiguan Allspace će se za potrebe evropskog tržišta proizvoditi u Puebla fabrici u Meksiku, dok cene za sada nisu poznate.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Volkswagen Tiguan

 

Nije R, ali je R-Line sa 160 konja i ima pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: 2021. Volkswagen Tiguan R-Line

 

Tiguan je ''osvežen'' za 2021. sa oštrijim izgledom, novim motorima ispod haube i novom tehnologijom.

Evo zašto neki misle da je u ovom paketu pametnija kupovina od skupljih konkurenata iz Mercedesa, BMW-a ili Audija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2021. Volkswagen Tiguan R

 

Porodični SUV sa snagom Golfa....ali Golfa R. Iako možda nije tako zabavno voziti ga kao hothatch, a nije ni tako udoban kao običan SUV, Tiguan je i dalje kompletan auto. Zato je mnogima izbor kao brz SUV jer drugi brzi SUV-ovi ove veličine, poput Porsche Macana ili Stelvia QV, su dosta skuplji:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland: VW Tiguan R-Line

 

Sportski paket opreme, dok je ispod haube i dalje 2.0 TDI sa 150KS i DSG-om:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives: VW Tiguan eHybrid PHEV

 

Tiguan eHybrid je plug-in hibridni crossover sa električnim dometom do 50 km. Volksvagen tvrdi da je ovakav Tiguan relativno brz i štedljiv. Marek je obavljao svakodnevne poslove s'njim i priključio Tiguan tokom noći. Evo šta je saznao:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Volkswagen Tiguan

 

184KS/300Nm iz 2.0 turbo-benzinca sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Volkswagen Tiguan R Line

 

Ovaj Tiguan ima 2.0 turbo-benzinac sa184KS/300Nm, najveći rivali su mu npr. Toyota RAV4, Mazda CX-5, Honda CR-V, Nissan X-Trail...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Volkswagen Tiguan eHybrid

 

Tiguan eHybrid je odavno najavljivan jer je Volkswagen govorio o PHEV (plug-in) verziji svog SUV-a srednje veličine čak i pre nego što je aktuelna druga generacija Tiguana lansirana 2016. godine, pokazujući prototip Tiguan GTE kako bi procenio reakciju javnosti. Taj koncept automobil je imao pametan solarni modul montiran na krovu koji bi potencijalno mogao da doda još oko 480 kilometara dometa - što smo bili željni da vidimo. Nažalost, ta tehnologija (još) nije stigla do proizvodnje, a i pitanje je koliko bi bila korisna u praksi jer dan nije uvek sunčan.

Ono što imamo u serijskom Tiguan eHybrid modelu je obilje najsavremenije tehnologije, iako pogonski sklop koji se ovde koristi nije mnogo drugačiji od onog koji je prvi put predstavljen u Golfu GTE još 2014. godine. Da li to onda može da pogura ovaj PHEV krosover do vrha segmenta kojem pripada?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Volkswagen Tiguan

 

Jedan je od retkih automobila, u segmentu kojem pripada, koji nudi i treći red sedišta... ali, nije bez razloga jedan od retkih koji to nude jer je upotrebljivost tog rećeg reda sedišta upitna na bilo kojoj vožnji dužoj od ~20 minuta...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobytel.jpg Autobytel: 2022. Volkswagen Tiguan

 

Volkswagen je preradio svoj najprodavaniji SUV za 2022. godinu, i dobio je više od obične promene eksterijera. Pogledajte da li su promene koje je VW napravio na Tiguanu dovoljne da ga stave na vrh tržišnog segmenta kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels: 2022. Volkswagen Tiguan R

 

U svetu u kome izgleda ne postoji nešto kao previše SUV modela, Volkswagen Tiguan R postavlja pitanje koliko daleko jedan masovni brend može otići popunjavajući i svaki mogući podsegment. Sa Golf R genima i praktičnijom karoserijom, ovaj auto bi mogao izgledati kao idealan porodični SUV za one koji imaju želju za performansama. Ali, njegova cena bi mnogima mogla biti nepremostiva prepreka.

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2022. Volkswagen Tiguan R

 

Audi SQ5, AMG GLC43, BMW X3 M40i bi bili rivali ovakvom Tiguanu, ali su svi redom dosta skuplji od njega, tako da mu je faktički najveći rival Golf R u karavan izdanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Volkswagen Tiguan

 

Iako se dosta priča o električnim automobilima, pa je tako i kod Volkswagena dosta novih modela bilo iz I.D. familije, ipak oni nisu zaboravili na modele sa motorima SUS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...