Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Volkswagen Tiguan

Recommended Posts

parkers.jpg Parkers video: Test Volkswagen Tiguan

 

U najkraćem ovo je Golf u formi SUV-a. Malo je kraći od Golfa, i pošto treba da bude nekakav ''narodni SUV'' zato ima gomilu ponuđenih kombinacija motora i menjača (kao kod Golfa), plus više nivoa opreme kako bi svako mogao da pronađe ono što mu treba. U kabini je kao Golf takođe, tj. sve što vidite i pipate svakog dana je mekana/kvalitetnija plastika, pa lako možete da pomislite da vozite skuplji/bolji auto nego što jeste. Sve drugo od nivoa kolena pa dole, ili donji delovi tapacira vrata su od najjeftinijih materijala. Slična je stvar i kad je oprema u pitanju, tj. svašta nešto što smatrate da auto danas mora da ima, Tiguan u osnovnom paketu nema, tj. mora da se doplati - npr. podešavanje donjeg dela vozačevog sedišta, navigacija, čak i obični parking senzori...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Volkswagen Tiguan facelift

 

vw tiguan f.jpg

 

Uskoro stiže i obnovljeni Volkswagen Tiguan, što nam potvrđuje i ova slika nastala tokom snimanja promotivnog materijala.

Aktuelna, druga generacija Tiguana je u prodaji već duže od tri godine, a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa je bila i očekivana. Slika pokazuje modifikovani prednji deo, sa svetlima po ugledu na Golf 8, kao i izmenjeni prednji branik sa velikim otvorima za vazduh (ovo je po svemu sudeći R-Line paket). Očekuju se i izmene na zadnjem delu (LED svetla i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti. Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora. Premijera će se verovatno održati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen Volkswagen Tiguan facelift

 

vw tiguan 2020.jpg

 

Uskoro stiže i obnovljeni Volkswagen Tiguan, što nam potvrđuje još jedna slika nastala tokom snimanja promotivnog materijala. Aktuelna, druga generacija Tiguana je u prodaji već duže od tri godine, a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa je bila i očekivana. Slika pokazuje modifikovani prednji deo, sa svetlima po ugledu na Golf 8, kao i izmenjeni prednji branik sa velikim otvorima za vazduh. Očekuju se i izmene na zadnjem delu (LED svetla i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti. Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora. Premijera će se verovatno održati početkom sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Volkswagen Tiguan

 

vw tiguan 001.jpg

 

Već neko vreme je poznato da u Volkswagenu pripremaju obnovljeni Tiguan, što nam opet potvrđuju slike još jednog test primerka. Aktuelna, druga generacija Tiguana je u prodaji već duže od tri godine, a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa je bila i očekivana. Tiguan facelift će dobiti modifikovani prednji deo, sa doteranim svetlima i maskom, uz izmenjeni prednji branik. Tu su i manje izmene na zadnjem delu (LED svetla i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti. Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora. Premijera će se verovatno održati tokom leta, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

 

Pažnju privlači i sportska verzija Tiguan R koja će po nekim izvorima pokretati 2.0 turbo-benzinac koji će raspolagati sa više od 300KS. U ''R paketu'' će se naći DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan. Volkswagen priprema i verziju Tiguana sa plug-in hybrid pogonom. Za sada nema zvaničnih detalja, ali Tiguan PHEV će verovatno imati sličan pogonski sistem kao i Passat GTE u Evropi, što bi značilo 215KS i 400 Nm, baterije od 13 kWh i autonomiju u eleketričnom režimu od 56 km. Premijera Tiguana PHEV se očekuje do kraja ove godine, a start prodaje verovatno početkom 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: 2020. Volkswagen Tiguan R-Line

 

Prva generacija je bila mala, od druge je prebačen na platformu Golfa, postao veći i tipični VW u kompakt SUV segmentu.

R Line je tu da od dosadnjikavog auta u svakom pogledu napravi nešto uzbudljivije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Volkswagen Tiguan facelift

 

vw tiguan 2020 01.jpg

 

Volkswagen je objavio fabrički crtež kojim najavljuje premijeru obnovljenog Tiguana o kome se priča već neko vreme. Aktuelna, druga generacija Tiguana je inače u prodaji već duže od tri godine, a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa stiže u pravo vreme. Tiguan facelift će dobiti modifikovani prednji deo, sa doteranim svetlima i maskom, uz izmenjeni prednji branik. Tu su i manje izmene na zadnjem delu (LED svetla i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi volan, kvalitetniji materijali, novi infotainment sistem MIB3). Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora. Premijera će se održati tokom leta, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

 

Pažnju privlači i sportska verzija Tiguan R koja će po nekim izvorima pokretati 2.0 turbo benzinac koji će raspolagati sa više od 300KS. U R paketu će se naći DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan. Volkswagen takođe priprema i verziju Tiguana sa plug-in hybrid pogonom. Za sada nema zvaničnih detalja, ali Tiguan PHEV će verovatno imati sličan pogonski sistem kao i Passat GTE u Evropi, što bi značilo 215KS i 400 Nm, baterije od 13 kWh i autonomiju u eleketričnom režimu od 56 km. Premijera Tiguana PHEV se očekuje do kraja ove godine, a start prodaje verovatno početkom 2021. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg Chasing Cars video: Test 2020. Volkswagen Tiguan

 

Tiguan je postao najprodavaniji VW model (da, više se prodaje od Golfa), pa je logično da u ponudi postoje i varijante sa jakim motorima.

Ali, evo testa verzije sa baznim 1.4 turbo-benzincem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testautomobila.jpg TestAutomobila video: Volkswagen Tiguan

 

Na testu je VW Tiguan iz 2017. godine sa motorom 2.0 TDI 150 KS, paket opreme Comfortline:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako će izgledati obnovljeni Volkswagen Tiguan

 

vw tiguan 2021.jpg

 

Auto Bild je objavio novi render kojim pokazuje najverovatniji izgled obnovljenog VW Tiguana. Aktuelna, druga generacija Tiguana je inače u prodaji već duže od tri godine (prošle godine je sa 910.926 proizvedenih primeraka bio i najprodavaniji model čitave VW Grupe), a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa stiže u pravo vreme. Tiguan facelift će dobiti modifikovani prednji deo, sa doteranim svetlima i maskom, uz izmenjeni prednji branik. Tu su i manje izmene na zadnjem delu (LED svetla i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi volan, kvalitetniji materijali, novi infotainment sistem MIB3). Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora.

 

Premijera će se održati tokom leta, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga. Pažnju privlači i sportska verzija Tiguan R koja će po nekim izvorima pokretati 2.0 turbo benzinac koji će raspolagati sa više od 300KS. U R paketu će se naći DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan. Volkswagen takođe priprema i verziju Tiguana sa plug-in hybrid pogonom. Za sada nema zvaničnih detalja, ali Tiguan PHEV će verovatno imati sličan pogonski sistem kao i Passat GTE u Evropi, što bi značilo 215KS i 400 Nm, baterije od 13 kWh i autonomiju u eleketričnom režimu od 56 km. Premijera Tiguana PHEV se očekuje do kraja ove godine, a start prodaje verovatno početkom 2021.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Tiguan facelift

 

Kao što se i očekivalo, Tiguan facelift je dobio modifikovani prednji deo, sa doteranim svetlima i maskom, uz izmenjeni branik.

 

vw tiguan facelift03.jpg

 

Tu su i manje izmene na zadnjem delu (grafika svetala, natpis Tiguan ispod VW znaka i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi volan, kvalitetniji materijali, unapređeni infotainment sistem). Ostaje da se vidi da li će biti i nekih novina u gami motora.

 

vw tiguan facelift02.jpg

 

Premijera će se održati tokom leta, i to prvo u standardnoj verziji sa pet sedišta, dok obnovljeni Tiguan Allspace sa sedam sedišta stiže ubrzo nakon toga.

 

vw tiguan facelift01.jpg

 

Pažnju privlače i informacije o sportskoj verziji Tiguan R koja će po nekim izvorima pokretati 2.0 turbo benzinac koji će raspolagati sa više od 300KS (verovatno 333KS koliko će imati i novi Golf R).

U R paketu će se naći DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veći alu točkovi, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan. Volkswagen takođe priprema i verziju Tiguana sa plug-in hybrid pogonom. Za sada nema zvaničnih detalja, ali Tiguan PHEV će verovatno imati sličan pogonski sistem kao i Passat GTE u Evropi, što bi značilo 215KS i 400 Nm, baterije od 13 kWh i autonomiju u eleketričnom režimu od 56 km.

Premijera Tiguana PHEV se očekuje do kraja ove godine, a start prodaje verovatno početkom 2021.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restilizovani Tiguan zvanično

 

Volkswagen-Tgn012.jpg

 

Aktuelna, druga generacija Volkswagenovog Tiguana je u prodaji već duže od tri godine (prošle godine je sa 910.926 proizvedenih primeraka bio i najprodavaniji model čitave VW Grupe), a imajući u vidu sve jaču konkurenciju restilizacija na sredini njegovog životnog ciklusa stiže u pravo vreme.

 

Volkswagen-Tgn011.jpg

 

Kao što je to već moglo da se vidi i na ranije obajvljenim špijunskim slikama, obnovljeni Tiguan je pre svega dobio modifikovani prednji deo, sa standardnim LED svetlima i novom maskom, uz izmenjeni branik.

 

Volkswagen-Tgn010.jpg

 

Tu su i manje izmene na zadnjem delu (svetla sa novom grafikom, natpis Tiguan ispod VW loga i doterani branik), kao i modernizacija unutrašnjosti (novi multifunkcionalni volan, kvalitetniji materijali, digitalni instrumenti, infotainment sistem MIB3, sistem ambijentalnog osvetljenja sa 15 boja, Fender Premium Audio Sistem od 480 vati).

 

vw tgn09.jpg

 

Deo preme između ostalog čine i adaptivni tempomat i ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju.

 

Volkswagen-Tgn08.jpg

 

Amerikancima će se obnovljeni Tiguan nuditi sa četvorocilindričnim TSI turbo benzincem sa 187KS i 300 Nm obrtnog momenta, uz 8-stepeni automatski menjač i Start/Stop sistem.

 

Volkswagen-Tgn07.jpg Volkswagen-tgn06.jpg

 

U Evropi će se nuditi i nova sportska verzija Tiguan R koja ima turbo benzinac sa 320KS, a tu je i plug-in hybrid varijanta sa 245KS.

 

vw tgn05.jpg vw tgn04.jpg

 

vw tgn03.jpg

 

Tiguan R ima i DSG menjač, pogon na sva četiri točka, veće alu točkove, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jači kočioni sistem, kao i sportska sedišta i volan.

 

vw tgn02.jpg vw tgn01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Tiguan X

 

vw x 03.jpg

 

Volkswagen je nedavno restilizovao aktuelnu drugu generaciju SUV modela Tiguan, dok sada iz Kine stižu i slike njegove nove X verzije. Tiguan X je coupe verzija Tiguana, sa izmenjenim zadnjim delom i nižim krovom.

 

vw x 02.jpg

 

Kao baza je poslužio Tiguan L sa dužim međuosovinskim rastojanjem (279 cm), dok će se za proizvodnju u Kini brinuti tamošnji SAIC-VW.

 

vw x 01.jpg

 

Prodaja će početi još tokom ove godine (ostaje da se vidi sa kojim motorima), a kako stvari sada stoje Tiguan X se najverovatnije neće prodavati u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Tiguan X

 

volkswagen_tiguan_x 03.jpg

 

Volkswagen je nedavno restilizovao aktuelnu drugu generaciju SUV modela Tiguan, dok je u Kini sada svetlost dana ugledala i njegova nova X verzija. Tiguan X je coupe verzija Tiguana, sa izmenjenim zadnjim delom i nižim krovom.

 

volkswagen_tiguan_x 02.jpg

 

Kao baza je poslužio Tiguan L sa dužim međuosovinskim rastojanjem (2.791 mm), dok će se za proizvodnju u Kini brinuti tamošnji SAIC-VW. Tiguan X je dugačak 4.764 mm, širok 1.859 mm i visok 1.628 mm.

 

volkswagen_tiguan_x 01.jpg

 

Prodaja će početi još tokom ove godine (sa 2.0 TSI benzincima u verzijama sa 184KS i 220KS), a kako stvari sada stoje Tiguan X se najverovatnije neće prodavati u Evropi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen Tiguan R

 

Tiguan je prošao kroz facelift, a najvažnije u okviru njega je da po prvi put ima i ''R'' varijantu. Najjači Tiguan tako sada ima 320 konja...a pogledajte i ostale bitne stvari:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2021. Volkswagen Tiguan

 

Koji je najprodavaniji model VW-a poslednjih godina? Golf? 

Nije, nego Tiguan:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Volkswagen Tiguan

 

Iako tako ne izgleda, ipak ima razlike između ovog restajlinga i onog starog Tiguana...pogledajte ih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar video: Test Volkswagen Tiguan

 

Nekad mu je to bio Golf, sada je VW-u najpopularniji model, onaj koji se najviše prodaje - Tiguan. Ovo je njegov facelift:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Tiguan eHybrid

 

vw tiguan hi03.jpg

 

Volkswagen je obnovljeni Tiguan predstavio ranije ove godine, a sada je na evropskom tržištu zvanično startovala i prodaja njegove Plug-in Hybrid verzije. To je Tiguan eHybrid, a kao i kod ostalih verzija obnovljenog Tiguana i ovde se ističu modifikovani prednji deo, sa standardnim LED svetlima i novom maskom, uz izmenjeni branik.

 

vw tiguan hi02.jpg

 

Vozilo odlikuje i modernija unutrašnjosti (novi multifunkcionalni kožni volan, kvalitetniji materijali, digitalni instrumenti, infotainment sistem, sistem ambijentalnog osvetljenja...), a deo preme između ostalog čine i 17-inčni alu točkovi, LED prednja svetla, krovni nosači, sistem autonomnog kočenja, prednji i zadnji parking senzori, klima uređaj u tri zone, automatsko uključivanje brisača i sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci.

 

vw tiguan hi01.jpg

 

Tiguan eHybrid kombinuje 1,4 litarski TSI benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije (u podu vozila), sa ukupno 245KS i 400 Nm. Vozilo ima i sistem za rekuperaciju energije kočenja i 6-stepeni automatski menjač a treba pomenuti da je moguća i vožnja samo u elektro modu (do 50 km). Cene za Volkswagen Tiguan eHybrid u Nemačkoj počinju od 42.413 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ovako nenormalno poskakuje, nisam gledao mnogo ovih testova, ali ne secam se da sam to primetio kod nekog auta (mozda je i bilo prisutno negde, ali ne ovoliko izrazeno), ovo izglda uzasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel bi neko bio ljubazan da napise kako su "poredjani"paketi opreme kod VW?
Comfortline,Trendline,Highline..koji je tu najslabiji,a koji najjaci paket? R Line je oznaka za sport valjda?

Edited by Decak Iz Vode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trendline je klot, comfot srednji, a highline najjaci paket opreme (gde opet moze da se pakuje dodatne opreme).

Rline je negde iznad, negde ispod highlinea, kao zasebna linija opreme, a negde moze da se doda kao dodatna oprema na comfortline ili highline.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicna stvar za sva pitanja takve vrste: https://www.automobile-catalog.com/

Ne zato sto nekoga mrzi :) , nego mozes da se igras i istrazujes do mile volje. Poredjas modele koji te zanimaju, samo kliknes na dugme "Compare". I izlazi paralelno poredjenje za sve zivo - generalni podaci, dimenzije, mase, potrosnja, uporedne tabele ubrzanja sa i bez promena stepeni prenosa (60-100, 80-120km/h), grafikoni snage, torque...

Iz nekog razloga, mislim da je Vagen tu bez prisustva sa novijim modelima. Koristan ali losiji sajt (takodje imas mogucnost poredjenja, ali dosta siromasnije sa detaljima): https://www.auto-data.net/en/

Za realne potrosnje koje prijavljuju korisnici: https://www.spritmonitor.de/en/

21 hours ago, horvat said:

Raspadanje :D 

bouncing me too GIF by Demic

 

Sto vise testova odgledam, ocigledno da MQB platforma polako otkriva sve svoje "vrline"... Prvo ocajni rezultati Golfa VIII, katastrofalno je prosla i Octavia Combi koja nije mogla da prebaci ni ulaznih 70 km/h, sada Tiguan... Ovakvo ponasanje na Moose testu iskreno jos nisam video (mozda Korejanci, cini mi se Sportage), tiha jeza.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/24/2020 at 9:09 PM, Ivan said:

Ovakvo ponasanje na Moose testu iskreno jos nisam video (mozda Korejanci, cini mi se Sportage), tiha jeza.

Sad potrazih, dobro se secam... Jos jedna loptica skocica :) na Moose testu , "namotao" sam na interesantan deo:

 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...