Aco 0 Posted December 6, 2019 (edited) Pozdrav svima, imam jedan problem sa alfom pa ako je neko ima slicno iskustvo dobro bi mi dosao savet. E ovako stvari stoje, pre par dana jedno jutro upalim auto normalno, krenem da vozim 1,2,3 brzina ja stiskam gas on obrtaje nece preko 2000, ide kao mrtav konj, nema greske na kompu nista ne izbacuje, i tako na pola puta do posla kad je podigao radnu temeraturu on poceo normalno da vuce, ali opet nije to tih 100 % snage, lupam sada nekih 70%, turbina se cuje ali jedva (da skratim). Sledece jutro ista prica(inace u mesto kad je izbacen iz brzine dam pun gas dizu se obrtaji d0 4000 ali sporo jako, hladan). Odem kod majstora kad ono crkao onaj vakum sto otvara neki vazduh u turbu ako sam ga dobro razumeo, nista ja uzmem drugu polovnu turbinu, majstor zameni. E sad auto kad se ugreje ide kao blesav cuje se turbina normalno, lepi za sediste, ali opet hladan nece da ide, ide bolje nego sa starom turbinom ali opet nije to to, valjda ćete me razumeti u cemu je problem, sumnjam na protokomer, samo sto ne znam dali on tako moze da zeza. Edited December 7, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 7, 2019 (edited) @Aco Jel' zatvoren EGR? Baci pogled ovde: - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57255-nuova-bravo-19-8v-mjet-slabo-vuče/&do=findComment&comment=862724 - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57255-nuova-bravo-19-8v-mjet-slabo-vuče/&do=findComment&comment=863621 - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/57255-nuova-bravo-19-8v-mjet-slabo-vuče/&do=findComment&comment=864085 - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46793-fiat-stilo-19-jtd-kao-da-neće-preko-3000-obrtaja-trza/&do=findComment&comment=739880 Edited December 7, 2019 by neshaoct dopuna linka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 8, 2019 Zatvoren eger, katalizator izvadjen, sas cu pogledati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 9, 2019 Nista mi to nije pomoglo, da napomenem, cim dostigne radnu temeraturu on ide normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 15, 2019 (edited) Opet ja da se javim, uocio sam jos jedan problem oko ovoga, ujutru kad nece da vuce hladan dam mu gas, preko 2000 obrtaja i jace izbacuje plavkast dim, tako i kad ga vozim hladnog , ali da napomenem samo od 2000 do 3000 ovrtaja se vidi plavkast dim iz aispuha a ide ko mrtav konj. E sad kad dostigne radnu temperaturu nema plavkastog dima, ide normalno, vuce kao lod. Desilo mi se sinoc da i kad se zagrejao nije hteo da ide normalno, stanem ugasim auto na par secundi upalim ga krene normalno da vuce. Od zamene turbine sam presao 500 km nije potrosio nista ulja. Edited December 15, 2019 by Aco Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 15, 2019 Moze protokomer da zeza po pitanju vuce ali ne i po pitanju plavicastog dima.Kako motor radi tada kada nece da vuce,normalan zvuk? Kakve su dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 15, 2019 (edited) Normalno radi, nema nekih promena zvukova. Tako hladan na leru ne izbacuje nikakav dim,samo pod opterecenjem dok se vozi. Iskreno ne znam kakve su dizne, vidim da su bosh-ove,cak imam osecaj da mi je podigao potrosnju goriva.A sto se tice crnog dima, kad je zamenjena turbina bas malo ima crnog dima pod punim gasom, granicama normalne sto se tice vruc motor, a kad je hladan nema crnog dima samo taj plavicast Edited December 15, 2019 by Aco Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted December 15, 2019 Ne pita te covek ko je proizvodjac za dizne nego u kakvom su stanju? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 15, 2019 2 hours ago, Aco said: Druze rekao sam da ne znam u kakvom su stanju, nisam masina za ispitivanje dizni. Ako nisi od pomoci nema potrebe da komentarises. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 15, 2019 Protokomer mozes da izdzekas i da vidis kako ce auto vuci bez njega.Upalice check engine ali nista drugo sem toga se nece desiti.Plavi dim nije povezan sa njime ali probaj pa vidi da li ce se vuca vratiti.Izmeri korekciju dizni na dijagnostici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 16, 2019 Dali ima da se raskaci na nekom drugom mestu, jer ne mogu da pridjem dzeku od akumulatora i nosaca. Evo i prvo paljenje ujutru https://streamable.com/s7oo9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 16, 2019 Nema na drugom mestu vec ispod akumulatora.Moze da se proveri dijagnostikom na kojoj ce se videti trazena i dobijena smesa vazduha pa da se po tome zakljuci da li postoji neki problem sa kolicinom vazduha.Ne vidim ja ovde na snimku nesto dima,mada gledam na tabletu.Zamenite taj neispravni grejac jer imate nesagorelo gorivo koje dospeva u izduvni sistem i nepravilno sagorevanje smese u tom cilindru gde ne radi grejac kada je motor hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 16, 2019 (edited) Provericu, i zameniti grejac. Hvala na informaciji. Edited December 16, 2019 by Aco Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 16, 2019 (edited) Evo me opet, nasao sam u cemu je problem, uspeo sam doci do dzeka od protokomera, skinem ga i ide normalno, cim vratim onda po starom nece da vuce. Dali sme da se vozi tako jedno vreme dok ne uzmem drugi protokomer? Edited December 16, 2019 by Aco Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 16, 2019 Sme ali gledaj da zamenis. Sent from my SM-J530F using Tapatalk 1 Aco reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 16, 2019 Nema na cemu! Vozi opusteno i kada budes u mogucnosti kupi novi ili polovni,a dobar i promeni i grejac da imas smesu kako treba kada je hladan. 1 Aco reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aco 0 Posted December 16, 2019 Hvala vam na informacijama. Nasao sam polovan za 30e komplet sensor sa kucistem to cu da narucim posle NG, jer sam pukao 200e na turbinu, a idu praznici i sve pa bas nisam u mogucnosti sad da se rasipam toliko sa parama, ali resicu i taj grejac onda kad budem i sensor. Super ste drugari, sve najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 16, 2019 (edited) Ne beri brigu...Mozes opusteno tako da vozis....Moj kolega je vozio 4 godine sa iskljucenim protokomerom ...Znam pojedince koji ga nikada nisu ni zakacili nazad ....U teoriji moze da se desi problem sa glavom zbog temperature sagorevanja u praksi ne znam nikoga kome se to desilo(sto ne znaci da nije,samo ja nikada nisam upoznao nekoga) jer ecu uzima neke referentne vrednosti kada je MAF iskljucen(Taman ako neko moze da mi objasni?)...Uzmes taj MAF za 30e,grejac za jos 10e i reseno.Taman zameni posle NG ili kada budes u mogucnosti.Eventualno ce sa iskljucenim ponekada malo vise da zadimi i mozda da za nijansu poveca potrosnju,tipa 0.5 lit Edited December 16, 2019 by werp690 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted December 16, 2019 Mozes da vozis opusteno koliko god ti treba kao i sto ti kaze kolega samo neces da imas prave performanse auta. Ici ce dobro i tako ali dosta bolje sa ispravnim a i manje ce trositi, malo manje Jel to inace za alfu protokomer 30eur ili je to neko prvo mesto gde si pitao? Znam da su za stila po 20eurПослато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted December 17, 2019 Ja sam uzeo polovan protokomer I možda za nijansu radi bolje nego stari (npr. Na dijagnostici stari nikako nije hteo da ide preko 50-60 mg a tražena vrednost je npr 800mg,ovaj drugi polovan ide do 200mg) Tako da mislim da je nov protokomer bolja opcija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 17, 2019 Uvek bilo. Te bitnije stvari uvek uzimati nove, bar ja tako praktikujem. Neke plastike i ostale gluposti moze polovno, naravno. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted December 17, 2019 Ja ne bezim od polovnih senzora,a maf je upravo to.Merac koji radi ili ne.Necu uzeti polovne diskove,delove trapa..itd...Nego da ne odvedemo temu u pogresnom smeru. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites