Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan

F1: Abu Dabi 2019

Recommended Posts

3 hours ago, dekirs said:

Italija :wub:

 

5 hours ago, Milutinac said:

Njemacka npr, prvo mi ta u glavi

Pa Spa Francorchamps, Hermanos Rodriguez, Suzuka, Interlagos... To su prave trkacke staze, na kojima su uglavnom uvek lepe i zanimljive trke. X puta sam rekao da jedva cekam da posle 20 i kusur godina konacno vrate Zandvoort u kalendar. Nadam se da cemo svi zajedno i videti zasto ;) .

Novokomponovane staze, tipa Abu Dabija, Socija, Singapura, Azerbejdzana, Bahreina i sl. koje sluze iskljucivo za promociju (a od trkanja obicno ni "T") bas i ne gotivim. I tu se apsolutno slazem oko nezanimljivosti istih.

Druga stvar je ova turbo-hibridna era, koja traje od 2014. i u kojoj je Merc apsolutno neprikosnoven. Sa 6 uzastopnih titula, od toga 5 vozackih Hamilton i jedna Rozberg. Dovoljno je pogledati procente poena koje su osvajali u tom periodu i sve je jasno. I kada su imali neke sanse, Ferrariju nije trebao niko drugi, nego bi uglavnom sami zas*ali situaciju. Primera je nazalost gomila i iz prosle (kada su do letnjeg odmora i imali neke sanse za titule) i iz ove sezone. Upravo zbog interesantnosti samog sampionata nikada nisam bio ostrascen i raduje me da vidim i jak Red Bull i povratak Honde i McLaren koji ponovo dize glavu. I mlade lavove Maxa, Leclerca, Landa, Albona, Russela, Sainza... Kamo srece da su u tom drustvu timova i Renault i posrnuli gigant Williams... I da cele sezone gledamo borbu do zadnjeg kruga sampionata, kao sto je to bilo recimo za nize pozicije sada u Abu Dabiju. A ne da je na 70% sezone maltene sve reseno i dosadno za gledanje.

Formulu pratim kroz par prilicnih promena pravila. Jos od sezone '87. i '88. kada su se paralelno koristili 3.5l atmo i 1.5l turbo motori ('87. na 4 bar, '88. na 2.5 bar). Pa preko zabrane turbaka od '89. do 2013. (3.5 pa 3.0 pa 2.4 motori). I na kraju ova najdosadnija era hibridnih 1.6 kosacica sa sve drangulijama tipa KERS, pa MGU-K, MHU-H... Da izguramo tako jos sledecu sezonu u kojoj cemo imati dve nove trke (Vijetnam i Zandvoort) i jednog novajliju (Latifi umesto Kubice) - pa stize prilicna promena pravila za 2021. Pre svega sto se tice "kresanja" troskova timova, jednostavnosti motora (trebalo bi da se zabrani MGU-H, a pojaca MGU-K), promena aerodinamike koja ce omoguciti lakse pracenje i preticanje bolida ispred... Uglavnom, sto se ove sezone tice :) :

 

339966b45ce5893ccc84cdbd796650d9.thumb.jpg.e64ec3ced42f10cbf07058370547e5f0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog čega je ''zakazao'' DRS na trci u Abu Dabiju?

 

abu-dhabi 2019.jpg

 

Zbog greške servera tokom jedne trećine trke F1 u Abu Dabiju DRS nije bio na raspolaganju vozačima. Problem je nastao na kraju drugog kruga, baš kada je FIA trebalo da omogući upotrebu DRS. Poruka na ekranima obavestila je timove da DRS, sistem koji omogućava ubrzanje i preticanje ne može biti korišćen jer kontrola trke ne može da pošalje signal bolidima.

 

''To je praktično bila greška na serveru. Zbog toga smo morali da sve stopiramo i tek kada smo bili 100% sigurni da je sve u radu, onda smo ga pustili u funkciju. Nismo želeli ništa da rizikujemo. Uradili smo razne provere u saradnji sa FIA i F1, pre nego što smo sve reaktivirali'', izjavio je direktor trke Majkl Masi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...