N.N. 553 Posted November 20, 2019 Ovo je ono što je bilo znano kao Alfa 8C, karbonski monocoque. Trebao bi imati P2P2 PHEV i BEV izvedbe, za P2 MHEV nije sigurno. Za PHEV bi trebao imati V6 90° sa 625 KS koji će biti uparen sa 8 brzinskim DCT mjenjačom koji će imati integrirani (P2) električni motor. Dodatno će imati električni motor na prednjoj osovini. Sve skupa preko 700, vrlo vjerojatno blizu 800 KS. Prve Frankenstein mule su se pojavile na cesti. 4 neshaoct, shomispc, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted November 20, 2019 Taj V6 nece imati veze sa Alfinim (Ferrarijevim) V6? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 20, 2019 To je FCA V6 90°. Oni ga i proizvode, a ne Ferrari. Sav daljnji razvoj je od strane FCA. Ferrari će imati V6 120° za svoje modele. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 20, 2019 Evo i PR materijala sa fotografijama: A new camouflaged Maserati spotted on the streets of Modena. The engine is 100% Maserati. Modena, 20 November 2019 – The first “mule” for the development of the new Maserati powertrain was driven out of the Viale Ciro Menotti gates, in Modena today. The “mules” - as they are known in the automotive industry - of a new Maserati model have a special wrap that echoes the “Save the Date” teaser sent out ahead of the event scheduled for May 2020. The experimental vehicles are equipped with a new powertrain entirely developed and built in Maserati and will be the forefather of a new family of engines integrated exclusively on the vehicles of the Brand. The data acquired through the kilometres covered by the mules will be integrated with the experience gathered in the Maserati Innovation Lab driving simulators, the most advanced in the world. This working methodology will then be used to fine-tune and develop the prototypes with final bodywork and mechanics. https://media.maserati.com/en-ww/releases/1524 4 silenci, shomispc, horvat and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 20, 2019 Moram reći da Maserati u zadnje vrijeme jako dobro radi što se tiče marketinga. Pogotovo ovo danas. I onda sam se zapitao kako to kada je marketing jedna od lošijih stvari FCA. Od pred kraj prošle godine kada je Wester ponovno preuzeo Maserati je zaposlio čovjeka za prodaju i marketing u Maseratiju. Riječ je o Jan-Philippe Leloup koji je do tada dugi niz godina (još od 2006.) radio za Ferrari. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 22, 2019 Ukoliko Vam nije jasno šta se to zamaskirano kotrlja po Viale Ciro Menotti - odgovor glasi - nnovi Maserati s novim centralnim Maseratijevim motorom! Tako bar tvrdi Maserati! Na prvi pogled je svima jasno da se radi o reciklaži Alfe 4C koja je veoma prikladno - penzionisana prošle nedelje! Maserati je takođe prošle nedelje poenzionisao GranTurismo i preselio proizvodnju u Torino dok ne skocka svoju fabriku. Ove nedelje je Maserati objavio da počinje da razvija svoj motor, a odmah nakon toga se pojavila ova zamaskirana Alfa ispred Maseratijeve fabrike! Slučajnost? FCA Grupa (čitaj Fiat) je pomno proučila svoj potrfolio i pronašla neiskorišćen prazan prostor - njega zauzimaju Porsche 718 Cayman/Boxster, Lotus Evora i Audi TT - mali coupei sa 300 ili više KS. To znači da Maserati ima otvoren raspored, Alfa ima predivnu karbonsku ''kadu'' tešku samo 65 kilograma, a Ferrari ima posao da proizvede (naoko) originalan biturbo V6 pod Maseratijevim logom, baš kao što je to učinio sa 2.9 litarskim biturbo V6 motorom za Alfu! Izbor ovakvog sportiste nije slučajan, osim što cilja najpopularniju sportsku nišu ima direktne veze sa Maseratijevom tradicije proizvodnje lepih automobila sa centralnim motorom. Da li Vam nešto govore imena Urracco, Bora i Merak? Mali Maserati stiže godinu dana pre velikog coupaa Alfierija i trebalo bi da bude najava jačanja oznaka Trozupca. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted November 24, 2019 (US20190078498) GASOLINE INTERNAL COMBUSTION ENGINE, WITH A COMBUSTION PRE-CHAMBER AND TWO SPARK PLUGS 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites