Jump to content
FAS Goran
Mikinjegos

fiat punto 1.2 nece da upali

Recommended Posts

Potrebna mi je pomoc pre nego odem kod nekog majstora, a ne mogu ni da odem jer nece da upali. Jednostavno vergla kao lud ali nece da upali.Kada dam kontakt cuje se pumpa za benzin upale se sve lampice kao i one o kolicini auto gasa, kada se podigne kazaljka za nivo benzina urezervoaru , nakon dve do tri sekunde ,tada mui se pogase lampice za kolicinu auto gasa,sto ne bi trebalo, i to mi je znak sa sigurnoscu da nece da upali. Pre toga radio je super i na gas i na benzin, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to skupo ako je on u pitanju, mada prvo proveri nekom dijagnostikom ili teraj kod majstora

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da WD može pomoći. Upali ga na gurku što bi se reklo i odvezi do majstora. Ako je senzor radilice a verovatno jeste, on nije preskup, čini mi se da je bio oko 2.000 dinara kad sam kod sebe menjao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu možeš sam da ga zameniš...

 

 

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desilo ovo pre dve nedelje, isto tako vergla i nece da upali kao i tebi.

Naravno, moze da bude i senzor ali eto kod mene je bila remenica zupcastog.

On 11/6/2018 at 11:48 AM, snebojsa said:

I ja da se uclanim u klub puknutih kajli :)

U nedelju skoknuli do Arandjelovca, stao ispred kapije od kuce, ubacio u rikverc da udjem u dvoriste, ugasi se.

Vergla ali nece da upali. Probam par puta, nece. Uguram u dvoriste, reko probacu kasnije.

Posle pola sata probam opet, vergla odlicno ali nista. Pumpa se cuje normalno da radi, benzina ima pola rezervoara.

Otvaram haubu, nista ne curi, na oko sve ok.

Zovem mog majstora u BG, kaze proveri Fuel CutOff prekidac ispod kasete kod suvozaca da nije iskocio, proverim i nije.

Proveri da li baca varnicu na sva 4 kabla, proverim jedan po jedan, svi bacaju.

Skini poklopac filtera vazduha i sipaj malo benzina direktno u leptir, sipam i dalje nece da upali.

Proveri senzor bregaste, da se nije pomerio, ispao, drmaj kabl mozda gubi kontakt. Nije ni to.

Kaze da nista vise ja sam ne mogu da uradim, da probam da nadjem nekog majstora da pogleda.

Dodje neki lokalni majstor, proveri sve sto sam i ja vec proverio, nista.

Sipa i on benzin direktno i kad sam zaverglao, benzin izleti napolje.

Kaze on "druze, ovde ti je sve otislo, prezubio i iskrivio sve unutra, slaba vajda za popravku, mora da se otvara pa da se vidi".

Kazem ja, mislim da na ovom motoru 1.2 8v ne moze da iskrivi nista,

kaze on "druze, slusaj sta ti kazem, sve je otislo unutra, cujem po zvuku, verovatno nisi skoro menjao zupcasti".

Radio sam veliki servis i naravno menjao i zupcasti pre 20.000km.

"Pa da." Sta pa da, odrzavam auto redovno, kao sto i svi rade, kako i treba po nekom pravilu.

"Nisu delovi kao sto su bili."

Znam da nisu, ali bas da treba na 5.000 ili 10.000 da se menja zupcasti da bi bio siguran, to jos nisam cuo.

"Ja ti kazem, delovi su losi."

Kazem ja "hvala, dovidjenja".

Imam AMSS karticu, zovem i dodje covek sa slepom, natovario i odvezao auto i nas troje do mog majstora u BG.

Majstor sutradan javlja, otisla remenica zupcastog, pukla kajla.

Kupio novu, zamenio, sredio jos par sitnica, 50e sve zajedno, auto radi odlicno kao i pre.

Eto, samo da podelim i moju pricu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na video zapisu, hvala svima, cekam da dodje dijagnostika kuci, a da kazem da na instrument tabli kada dam kontakt i kada se pogase lampice koje trebaju, ostane da sveli ona sa katancem. Da li ona suzava izbor neispravnosti?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je imobilajzer,onda nr prepoznaje ključ...
Pogledaj sliku na linku pa kaži pod kojim je brojem
http://www.sattelevizija.com/vesti/jedna_vest/znacenje_lampica_na_instrument_tabli__17829143407caf7859e380d17501ec02f1bf98a276e.jpg

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, imobilajzer ili kod kljuc, ako imas rezervni kljuc probaj sa njim, ako upali znaci na prvom kljucu ti ne radi kod,

ako nece ni sa njim onda ti ne radi senzor ocitavanja koda sa kljuca i komp ne dozvoljava startovanje auta, to je sigurnosni sistem.

Najbolje ako imas rezervni kljuc da prvo probas sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, snebojsa said:

Da, imobilajzer ili kod kljuc, ako imas rezervni kljuc probaj sa njim, ako upali znaci na prvom kljucu ti ne radi kod,

ako nece ni sa njim onda ti ne radi senzor ocitavanja koda sa kljuca i komp ne dozvoljava startovanje auta, to je sigurnosni sistem.

Najbolje ako imas rezervni kljuc da prvo probas sa njim.

Probao sam sa rezervni kljuc nece pa nece, znaci mora sa auto dijagnostiku da dodje i resetuje ako sam te dobro razumeo

24 minutes ago, neshtry said:

Ako je imobilajzer,onda nr prepoznaje ključ...
Pogledaj sliku na linku pa kaži pod kojim je brojem
http://www.sattelevizija.com/vesti/jedna_vest/znacenje_lampica_na_instrument_tabli__17829143407caf7859e380d17501ec02f1bf98a276e.jpg

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
 

jedino lici na broj 26, ali slikao sam i poslao, ne znam da li vidis tu sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidi se dobro na telefonu,loša rezolucija...
26 znači da su ti kočnice blokirane,odnosno ručna da je blokirala...meni to nema smisla,kakve veze to ima sa paljenjem motora ...pogledaću u uputstvu

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da dodje neko ko se razume, verovatno je imobilajzer u pitanju, ne verujem da ti mozes ista da uradis sam.

Kada budes kontaktirao majstora reci mu za taj katanac, verovatno ce i on zakljuciti da je to u pitanju i znace sta da radi,

mora on da dodje jer ovako ne mozes da upalis auto nikako, jedino da ga slepas, naravno bolje je da majstor dodje do tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi puno vam hvala, ja uspeo sa rezervni kljuc da upalim, mada mi nije jasno sinoc sam doduse samo jednom probao i nije hteo, sad moram odmah da narezem jos jedan, JOS JEDNOM SVIMA PUNO HVALA< jer uz vasu pomoc sam uspeo, bez placanja majstora, 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, neshtry said:

Ne vidi se dobro na telefonu,loša rezolucija...
26 znači da su ti kočnice blokirane,odnosno ručna da je blokirala...meni to nema smisla,kakve veze to ima sa paljenjem motora ...pogledaću u uputstvu

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
 

resio problem , sa rezervni kljuc sam upalio , otisao kod na kljucu, mada sam sinoc jednom probao bez uspeha, ali i sada mi neko to predlozio i ja ponovo i uspelo, jos jednom hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, znaci ipak je originalni kljuc u problemu :)

Nije dovoljno samo narezati drugi kljuc, mora da se isprogramira, upise kod.

Idi kod nekog ko radi auto kljuceve i ponesi taj kljuc sto ti ne radi, mozda ce moci ponovo da ga isprogramira

ako nije totalno otisla ona kapsula sto cuva kod.

Uglavnom bitno je da sad radi pa mozes i kolima kod kljucara :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili skine kapsulu, zalepi negde na onoj plastici ispod brave gde ulazi kljuc i onda moze sa bilo kojim narezanim kljucem da upali auto, nece mu praviti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, snebojsa said:

Eto, znaci ipak je originalni kljuc u problemu :)

Nije dovoljno samo narezati drugi kljuc, mora da se isprogramira, upise kod.

Idi kod nekog ko radi auto kljuceve i ponesi taj kljuc sto ti ne radi, mozda ce moci ponovo da ga isprogramira

ako nije totalno otisla ona kapsula sto cuva kod.

Uglavnom bitno je da sad radi pa mozes i kolima kod kljucara :)

hvala i na ovakvu informaciju

28 minutes ago, Axic said:

Ili skine kapsulu, zalepi negde na onoj plastici ispod brave gde ulazi kljuc i onda moze sa bilo kojim narezanim kljucem da upali auto, nece mu praviti problem.

hvala i za ovaj predlog, ali nesmem to da radim

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Axic said:

Ili skine kapsulu, zalepi negde na onoj plastici ispod brave gde ulazi kljuc i onda moze sa bilo kojim narezanim kljucem da upali auto, nece mu praviti problem.

Moze i tako, to rade nasi preprodavci kola, skinu kapsulu, zalepe kod volana, narezu kljuc za par stotina dinara

i kad ih pitas jel ima rezervni kljuc, on kaze "naravno" :)

Ja licno kod sebe to ne bih radio, ipak je to neki sigurnosni sistem koji nije tako los, kad je vec tu nek sluzi.

A i nije bas lako iseci kljuc i izvaditi kapsulu, moze da dodje do ostecenja pa onda nema ni jedan kljuc.

Mada, ako se odluci za tu opciju, moze da nareze dva nova kljuca bez koda i da zalepi ceo originalni kljuc bez otvaranja

na unutrasnju plastiku kod volana, laksa varijanta.

Ne preporucujem, jeste skuplja varijanta napraviti kljuc kako treba, ali ko kako zeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao kapsulu zalepljenu kod uloška brave na Daewoo Nexia,tako sam ga i prodao...U neku ruku udobnije,ali ne bez rizika...
Ja sa narezanim ključem palim i Punta,ali mi je kodiran ključ na istom privezku...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...