Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2022. Porsche Taycan GTS Sport Turismo

 

509KS/850Nm od 2 električna motora i baterije kapaciteta 93 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2022. Porsche Taycan GTS

 

Taycan GTS jakih 590 konjskih snaga šalje na sva četiri točka. Ima ubrzanje do stotke za 3.7 sekundi, i generalno je namenjen za sve one kojima je ''Turbo'' previše (snage i novca), a osnovni Taycan premalo snage:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche Taycan GTS Sport Turismo

 

Najnovija verzija Taycana - GTS Sport Turismo je kao Cross Turismo al' sa manje off-road plastike, i vazdušno vešanje ne može da podigne auto kao kod verzije Cross Turismo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja

 

porsche taycan 5.jpg

 

Taycan je započeo električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju.

 

porsche taycan 4.jpg

 

Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače.

 

porsche taycan 3.jpg

 

Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli.

 

porsche taycan 2.jpg

 

Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi.

 

Porsche Taycan 1.jpg

 

Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020. 2021. i 2022. godine, takođe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2023 Porsche Taycan serija dobija softverska unapređenja

 

porsche taycan 15.jpg

 

Model Taycan startovao je električnu revoluciju kompanije Porsche i ovo putovanje se nastavlja sa nekoliko osveženja koja stižu sa modelom za 2023. godinu. Najveći deo promena nalazi se u polju softvera, gde kupci sada mogu pronaći usavršeni Porsche Communication Managment sistem sa revidiranim korisničkim interfejsom i raznobojnim ekranom iz segmenata. Ostala unapređenja uključuju Spotify integraciju i podršku za bežičnu Android Auto konekciju.

 

porsche taycan 14.jpg

 

Tehnička osveženja zaokružena su novim dizajnom ekrana napredne augmentovane realnosti i novim karakteristikama koje filtriraju stanice za punjenje po njihovoj izlaznoj snazi. Poslednja opcija će omogućiti vlasnicima da na najlakši način pronađu brze punjače.

 

porsche taycan 13.jpg

 

Novi električni model posedovaće prednosti nekoliko zahvata na pogonskom sklopu takođe, gde će prednji agregat biti dostupan sa Normal i Range modovima u Taycan varijantama sa dva motora, radi redukovanja bespotrebne potrošnje. Termalni menadžment je takođe popravljen, jer baterija sada može brže dostići visoku temperaturu, obezbeđujući optimalne performanse krive punjenja, čak i pri većem stanju napunjenosti. Štaviše, podešavanja rekuperacije se sada zadržavaju prilikom promene režima vožnje, dok indikatori pogona smešteni na svim točkovima emituju tokove energije i očitavaju ih na kontrolnoj tabli.

 

porsche taycan 12.jpg

 

Po pitanju ostatka automobila, novi model dobija nešto manja unapređenja koja se zasnivaju na većem izboru točkova i proširenoj dostupnosti Variable Light Control sistema za panoramski stakleni krov. Poslednjepomenuta pogodnost omogućuje korisnicima da podese prozirnost krova u svega nekoliko milisekundi.

 

Porsche Taycan 11.jpg

 

Iako su ove promene ekskluzivne za Taycan 2023. modele, softverska poboljšanja biće predstavljena u bliskoj budućnosti i u modelima iz 2020., 2021. i 2022. godine, takođe.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Taycan Turbo S postavio novi rekord na Nirburgringu

 

porsche taycan rekord.jpg

 

Novi kralj Nirburgringa kada je reč o električnim automobilima postao je Porsche Taycan Turbo S. Čak i pre predstavljanja Porsche Taycan je već postavljao rekorde.

U avgustu 2019. godine Turbo verzija je postavila vreme na stazi Nirburgring koje je iznosilo 7 minuta i 42 sekunde, a to je učinio test vozač Lars Kern vozeći predprodukcijski prototip. Električni automobil iz Cufenhausena je skinut s trona u septembru 2021. godine kada je Teslin Model S Plaid završio krug na Zelenom paklu za 7 minuta i 35 sekundi, ali Turbo S uzvraća udarac.

 

Ipak, ne radi se o običnom Taycanu Turbo S, nego o primerku opremljenom novim paketom performansi i PDCC sistemom (Porsche Dynamic Chassis Control). Osim sportskih sedišta za trke i obaveznog zaštitnog kaveza, električni automobil je bio u fabričkoj konfiguraciji, a čak je težak koliko i automobili koji se mogu pronaći u salonima. Za volanom je ponovo bio Kern, koji je postavio novi rekord kruga staze duge 20,8 kilometara sa vremenom 7 minuta i 33 sekunde. To znači da je Teslino vreme oboreno za oko dve sekunde.

 

Paket performansi uključuje 21-inčne felne sa Pirelli P Zero Corsa gumama, a Porsche 4D Chassis Control je dobio softversku nadogradnju. Kupci mogu da naruče Taycan Turbo S sa ovim poboljšanjem putem Porsche Tequipmenta, ali za sada samo u Nemačkoj. Cena paketa iznosi 13.377 evra te je dostupan isključivo za Taycan Turbo S (2023) čija proizvodnja je počela krajem prošlog meseca. Instalacija se obavlja tek nakon isporuke automobila kupcu, a cena uključuje transport i porez, dok uticaja na garanciju nema. I dok je Taycan Turbo S uspeo da pobedi Model S Plaid, ipak nije ukupno najbrži električni automobil na Nirburgringu. Tu titulu drži Nio EP9 koji je prešao stazu za 6 minuta i 45 sekundi u maju 2017. godine, ali rekord se ne računa za automobile serijske proizvodnje jer je Nio proizveo samo 16 primeraka. Ista je priča sa Volkswagenovim modelom ID. R i njegovim neverovatnim vremenom kruga od 6 minuta i pet sekundi ostvarenim u junu 2019. godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Porsche Taycan GTS

 

480 kilometara dometa sa 510 konja (još 80 konja u overboost modu za start iz mesta):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...