neshaoct 9584 Posted April 6, 2020 Automann-TV video: Porsche Taycan Turbo S od 0 do 270 km/h Nije ''normalni'', nego najjača verzija sa oznakom ''Turbo S'' koja ima 760 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2020 Taycan 4S za 9 sati prešao 1.000 km Porsche Taycan 4S je krenuo na dugačak put kako bi se proverilo koliko je zapravo pouzdan i izdržljiv, posebno se gledalo kako se ponaša pri većim brzinama. Taycan 4S model je nešto lakši od Turbo modela, a poseduju istu bateriju od 93.4 kWh. Kako možete videti u priloženom video snimku, vozač ne ide brže od 140 km/h, a putova je na ''Autobanu'' od Minhena do Berlina i taj put od 1.000 kilometara je prešao za svega 9 sati i 12 minuta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 24, 2020 TheSmokingTire video: Porsche Taycan 4S Porsche je život modela Taycan započeo plasiranjem najjačih verzija sa oznakama ''Turbo'' i ''Turbo S''. Nema sumnje da su brzi, ali brzo prazne i nočanik. Sada je Porshe počeo da popunjava ''donji deo'' Taycan modela...mada, šta tu ima ''donje'' kada 4S ima 562 KS i bateriju od 79 kWh, ili čak i onu veću od 93 kWh ako vlasnik želi da doplati. 4S je oko 50.000 evra jeftiniji od Turbo modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 24, 2020 Autocar video: Porsche Taycan Turbo Hoće li driftovati električni auto od preko 600 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 9, 2020 Top Gear video: Porsche Taycan Turbo S Brz, 750 konja, potpuno na struju, u verziji ''Turbo S'' sa cenom od 150.000 evra...i na klasičnom kućnom priključku mu treba 1 ceo dan da se napuni: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 12, 2020 AutoTopNL video: Porsche Taycan Turbo S ''Strujnih'' 760 konja i 1.050 Nm - on zato ne ubrzava već leti do stotke za 2.8 sekundi, od 100 km/h do 200 km/h stigne za 7.2 sekunde, a iz mesta do 200 km/h mu treba okruglo 10 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 22, 2020 Porsche Taycan Turbo slupan nakon samo 24 pređena kilometra Samo što je preuzeo svoj skupoceni Porsche Taycan Turbo, anonimni kupac je uspeo da ga slupa! Nema mnogo detalja o ovom udesu, izuzev slika udarenog modela koji je u međuvremenu oglašen na sajtu Copart.com. Specijalizovani mediji prenose tvrdnje svedoka koji su na kilometer satu videli da je u trenutku sudara električni sportski automobil prešao svega 15 milja, odnosno 24 kilometra. Nije poznat uzrok nesreće, ali može da se pretpostavi da je vozač izgubio kontrolu nad 680 konja za upravljačem automobila koji do 100 km/h ubrzava za 3.2 sekunde. Na prvi pogled nema mnogo oštećenja na limariji, ali stanje i položaj točkova sugerišu da je potpuno uništeno oslanjanje i prilično kompleksni elementi pogona 4x4. Svemu treba dodati ''nered'' u kabini nakon otvaranja vazdušnih jastuka. Trgovac nije objavio cenu oštećenog Taycana, ali sigurno je da se vlasniku neće vratiti najveći deo iznosa koji je izdvojio za novi automobil - skoro 168.000 dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 24, 2020 RoadShow video: Porsche Taycan & Tesla Model S Ko danas želi brz, veliki, luksuzni i potpuno električni auto, faktički ima izbor između Tesle koja je već neko vreme na tržištu, i novog Porsche Taycan-a. Tesla malo-malo unapređuje, bukvalno ''apdejtuje'' svoje automobile, dok je Porsche napravio svoj prvi potpuno električni auto. Logično, postavlja se pitanje šta je bolja kupovina, koji auto je bolji? Biranje nikako ne treba da počne i završi se na tome koliko kilometara mogu da pređu sa punom baterijom. Pored te, bitne stavke su i dostupnost punjača i brzina punjenja (kako na brzim, tako i na kućnom priključku), performanse, ponašanje na putu, dizajn (spolja i unutra), cena i odnos te cene i onoga što se dobija za nju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 26, 2020 Autogefuhl video: Test Porsche Taycan Tradicionalno dug video, ali u kome je obrađeno sve bitno o prvom serijskom Porscheu na struju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 4, 2020 Jay Leno i Brad Garrett isprobali Porsche Taycan Turbo S Odlična šaljiva zapažanja oko prvog potpuno električnog Porsche-a: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 6, 2020 Driving.ca video: Test 2020. Porsche Taycan Turbo S Porsche smatra da će ovako izgledati automobili budućnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 14, 2020 MarekDrives video: Porsche Taycan Turbo Mnogi ljudi sa razlogom ističu da je ovo prvi moderni potpuno električni Porsche. I, koliko god je to nesumnjivo tačno, ipak treba imati na umu da je ovo prvo Porsche što znači da se ne gubi vozački osećaj zbog kojeg ga ljudi vole i kupuju. Porsche namerno nije hteo da brza sa proizvodnjom ovakvog auta jer nisu želeli da na tržište izbace ''mrcinu'' od 2.5 tone koja je brza na pravcima i ništa više...već su napravili auto koji ima niži centar gravitacije nego 911 i to baš zahvaljujući baterijama, a ne uprskos njima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 15, 2020 AutoTopNL video: Porsche Taycan Turbo na Autobanu Električnih 760 konja i 1.050 Nm - do stotke za 2.8 sekundi, maksimum na 280 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 18, 2020 TechArt Porsche Taycan Automobilska industrija se nalazi u vremenima kada su promene značajne i konstantne. To se pre svega odnosi na prelazak ka električnim modelima. Njih je u ponudi sve više, a proizvođači ubrzano rade na razvoju baterija i pogonskih sklopova jer je sigurno da će deo tržišta u bližoj budućnosti biti vezan upravo za električne automobile. A u toj priči promene moraju da rade i tjuning kuće. I dok su do sada bile specijalizovane za podizanje snage dizelašima i benzincima, jasno je da će u budućnosti raditi na električarima. Neki su to odmah prepoznali, a među njima je i kompanija TechArt. I dok smo od njih naučeni na dorade supersportista sa snažnim benzincima, ovoga puta se u radionici našao - Porsche Taycan. Nemački stručnjaci su se pozabavili onime što im i inače dobro ide - vizuelnim doradama. Za sada se nude izuzetno lagani TechArt Formula VI točkovi od 22 inča koji se nude u različitim bojama prema željama kupca. Uskoro će uslediti novi delovi od ugljeničnih vlakana za branike kao i masivni spojler na zadnjem delu. Još jedna zanimljivost jeste da su u TechArtu priznali da rade na poboljšanjima za električni pogon. Ko zna, možda ćemo u budućnosti pisati o ''optimizacijama'' elektro motora kao što danas pišemo o optimizaciji za benzince i dizelaše. A tu su i različite mogućnosti ''zvuka'' automobila budući da po novim normama pri niskim brzinama i električni modeli moraju da proizvode zvuk. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 20, 2020 TheStraightPipes video: Porsche Taycan Turbo vs 911 Turbo S Turbo koji to nije, i Turbo S koji to takođe nije - malo manje jak Taycan protiv najjačeg Taycana, i poređenje gde su protiv pravog Turbo S (911 generacije 992): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 28, 2020 AutoTopNL video: Porsche Taycan Turbo S Električni ''poniji''...njih 761 u vožnji na Autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2020 Osnovni Porsche Taycan je sa zadnjim pogonom Porsche je ponudu električnog modela Taycan dopunio i baznom verzijom koja je za sada dostupna samo u Kini (ali bi kasnije trebalo da se pojavi i na drugim tržištima). Kako bilo, bazni Porsche Taycan ima zadnji pogon i pozadi smešteni elektromotor sa 408KS (u overboost modu i uz Launch Control), kao i baterije od 79.2 kWh (autonomija iznosi do 414 km po NEDC ciklusu). Ko želi više, ovaj model je dostupan i sa baterijama od 93.4 kWh (ovde je autonomija 489 km), a snaga iznosi 476KS (u overboost modu i uz Launch Control). Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5.4 s, dok je najveća brzina 230 km/h. Taycan sa zadnjim pogonom je i praktičniji budući da nudi ukupnu zapreminu prtljažnog prostora od 491 litar. Bazni Porsche Taycan sa baterijama od 79.2 kWh u Kini košta 888.000 juana (111.760 evra), a sa baterijama od 93.4 kWh cena iznosi 948.500 juana (119.375 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2020 Autotrader video: Test 2020. Porsche Taycan 4S Svoj ulazak u svet električnih automobila Porsche je dugo spremao, nije žurio da bude prvi, već da kad uđe ima najbolji auto. Taycan S na testu nije njegova najbrža verzija iako ide do stotke za 3.8 sekundi, jer Taycan Turbo S taj isti put pređe za 2.8 sekundi. Eto, došlo vreme da je do stotke ispod 4 sekunde samo neko 'nako vreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 21, 2020 Porsche Taycan Cross Turismo - električni karavan primećen na testiranju Po prvi put je na testiranjima u javnom saobraćaju primećen Porsche Taycan Cross Turismo. Kamuflirani prototipovi drugog Porscheovog električnog modela do sada su bili uslikani na Nurburgringu, i na zimskim testiranjima blizu arktičkog kruga. Ove poslednje slike daju nam do sada najbolji pogled na robusni karavan koji treba da se pridruži liniji nemačkog brenda 2021. godine. Najnovije slike nam daju jasniji pogled na liniju zadnjeg prozora i uopšte oblik zadnjeg dela auta, kao i na prednji kraj koji se izgleda neće mnogo razlikovati u odnosu na već predstavljenu limuzinsku varijantu Taycana. Međutim, tu gde se završavaju prednja vrata, Taycan Cross Turismo dobija jedinstven izgled, isto kao što je takva razlika uočljiva kod Panamere u odnosu na Panameru Sport Turismo. Među stilskim elementima koji razlikuju Taycan Cross Turismo od Taycana sa četvoro vrata su duži krov i vrata gepeka sa strmijim nagibom, a obe te razlike imaju za cilj da mu obezbede veći gepek. Vidljive su i šine na krovu zarad još više praktičnosti, kao i plastične obloge na rubovima. Proizvodna verzija novog modela temelji se na konceptu Mission E Cross Turismo predstavljenom na sajmu automobila u Ženevi 2018. godine. Čini se da dodatni klirens, u cilju da automobilu obezbedi umerene sposobnosti za off-road vožnju, u kombinaciji sa pogonom na sva četiri točka ulazi u proizvodnu verziju. Taycan Cross Turismo će verovatno biti na malo promenjenoj šasiji sa većim fokusom na komforu i poboljšanim mogućnostima vožnje vas asfalta, mada je malo verovatno da će ponuditi klirens koji imaju Porsche SUV modeli. U svim ostalim aspektima će biti identičan sa limuzinom Taycan, sa izborom tri varijante snage: 4S sa 523 KS, Turbo sa 671 KS i Turbo S od 751 KS. Cross Turismo će biti skuplji od limuzinske varijante, ali će se ta razlika brojati u hiljadama evra, odnosno razlika neće biti drastična. Malo je verovatna opcija da se pojavi i jeftinija verzija koja bi imala pogon samo pozadi, kao što je to Porsche uradio sa limuzinskim Taycanom za Kinu. Tu će biti i podrška za punjenje na 800V što znači da će do 80% baterije dolaziti za malo manje od 15 minuta na odgovarajućem punjaču za taj napon. Kao i limuzina, i ova malo podignuta karavanska varijanta će se proizvoditi na novoj namenskoj liniji u Porscheovom sedištu u Zuffenhausenu, na periferiji Štutgarta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 4, 2020 KelleyBlueBook video: Test 2020. Porsche Taycan Da li je za one bogate koji već imaju barem jedan auto u garaži, ili može da služi kao jedini auto u garaži? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 20, 2020 Porsche Taycan Turbo S by Prior Design Iz Prior Designa stižu prvi podaci i slike o aero body kit-u za električni Porsche Taycan Turbo S, dok će njegova cena i datum početka prodaje biti saopšteni naknadno. Ovaj kit od ugljeničnih vlakana sadrži prednji branik sa spojlerom, novi set pragova, proširenja blatobrana (auto je napred širi 60 mm a pozadi 100 mm), zadnji difuzor i fiksni zadnji spojler. Klijenti će moći da dobiju i komplet 22-inčnih alu točkova, modifikovano oslanjanje, kao i doterani enterijer sa kožom i alkantarom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 21, 2020 Unapređenja za električni Porsche Taycan Prvi Porscheov električni model Taycan još praktično nije ni zaživeo na tržištu, a već dobija unapređenja u vidu opcija za personalizaciju, kao i dodatnih asistencija u vožnji koja su dostupna putem online kupovine. U eri digitalizacije i elektrifikacije prevoznih sredstava, očigledno da proizvođači više neće moći da čekaju po par godina pre nego što na tržište izbace unapređenu i bogatiju verziju, koje često nazivamo restilizacijama. Novi Porsche Taycan, prvi električni model ovog nemačkog brenda nije napunio ni godinu dana tržišnog života, a kompanija već predstavlja niz unapređenja koja će vlasnicima olakšati vožnju, a tu su i nove opcije za personalizaciju. Ono što je najinteresantnije, da ne kažemo revolucionarno, jeste mogućnost tzv. ''online kupovine'', odnosno aktivacije određenih funkcija i asistencija po želji, bez posete servisu (FoD - Functions on Demand). Sve što treba jeste da se odlučite šta želite, to kupite ili se pretplatite na mesečnom nivou, uz gratis period od tri meseca. Tako, naprimer, možete dokupit Power Steering Plus ili se pretplatiti na Active Lane Keeping Assist, Porsche Innodrive. Kada odaberete željene funkcije i platite, one se putem satelitskog linka šalju direktno do vozila i aktiviraju u roku od svega par minuta. Porsche je u okviru unapređenja ponudio i funkciju očuvanja (''štednje'') baterija koja omogućava smanjenje kapaciteta punjenja gde je to moguće, kako bi se produžio vek i zadržala maksimalna efikasnost baterija. Naprimer, na brzim punjačima koji omogućavaju punjenje do 270 kW, moguće je snagu smanjiti na 200 kW. Kako u kompaniji navode, implementirane funkcije optimizacije baterija doprinele su i da Taycan Turbo S dobije dodatnu snagu, pa je tako ubrzanje od 0 do 200 km/h skraćeno za oko dve desetinke i sada iznosi 9.6 sekundi. Na kraju, kupcima je ponuđeno i sedam novih boja karoserije - Mahogany, Frozenberry, Cherry, Coffee Beige bež, Chalk (kreda), Neptune Blue plava i Ice Grey siva. Uz to, proširen je izbor i na pet dodatnih kombinacija u enterijeru. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 22, 2020 Porsche Taycan jako dobar u testu izbegavanja losa Model koji je zaludeo i najveće protivnike struje, našao se na zanimljivom ispitu, pred novim izazovom. Izbegavanje losa ili jelena, kako neki vole da kažu, u poslednje vreme je priličan problem za nove modele. Porsche Taycan je to dobro odradio, doduše, već na 76 km/h je oborio čunjeve. U drugom prolasku, pri 78 km/h je bio uspešan, da bi zatim u trećem prolazu pri 74 km/h opet srušio čunj. Sam vozač je istakao da je osećaj vožnje izuzetno sportski. Kontrola vozila je vrhunska. Isto tako, stao je u odbranu električnog modela iz Zuffenhausena. U stvari, glavni problem u ovoj priči su samo proporcije. Širina Taycana od 1.97 metara ipak ostavlja traga na relativno usko postavljene čunjeve u ovom testu. Kada znamo koju oznaku nosi ovaj model, ništa drugo nismo mogli ni očekivati. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 27, 2020 Uporedni test: Porsche Taycan Turbo vs Panamera Turbo S E-Hybrid Bez struje se u automobilskoj industriji više ne može, bilo da je reč o elektrifikovanim modelima, kod kojih ona sarađuje sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, ili o potpuno električnim vozilima - što se odražava i na ponudu sportskih modela sa visokim performansama. To su nam pokazala dva Porscheova modela - Panamera Turbo S E-Hybrid i Taycan Turbo, koja smo nedavno vozili i direktno uporedili na stazi blizu Beograda. I dok štoperica može lako da odgovori na to koji je od dva modela sa uporednog testa brži, utisci specijalizovanih automobilskih novinara, a posebno najbržeg vozača u ovoj redakciji, Andreja Kulundžića, daju odgovor na pitanje koji je zabavniji i gde tačno na stazi jedan automobil ima prednost u odnosu na drugi. Kompletan uporedni test možete pročitati u najnovijem broju TopSpeed magazina, koji je upravo na kioscima, a u njemu se nalaze i QR video kodovi za najbrže krugove oba modela koje možete pogledati. preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 29, 2020 Porsche Taycan Cross Turismo odložen za 2021. godinu Iz Porschea je stigla informacija da su odložili premijeru električnog Taycana Cross Turismo. Porsche je po ranijim planovima prodaju Taycana Cross Turismo trebalo da počne krajem 2020. godine, ali je pandemija koronavirusa (ali i odlična potražnja za standardnim Taycanom) sve to promenila. Kako je izjavio Porscheov šef Oliver Blume, Taycan Cross Turismo će promociju imati tokom sledeće godine. Kako bilo, Taycan Cross Turismo će u odnosu na standardni Taycan dobiti produženi krov, drugačija vrata prtljažnika i veći prtljažnik, ali i nešto viši klirens po uzoru na Mission E Cross Turismo concept iz 2018. godine. Očekuje se da će Taycan Cross Turismo biti dostupan u verzijama 4S sa 523KS, Turbo sa 671KS i Turbo S sa 751KS. Cene još nisu poznate, ali će u svakom slučaju biti nešto više u odnosu na regularni Taycan. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites