neshaoct 9592 Posted November 13, 2021 CarSales: 2021. Porsche Taycan Turbo Cross Turismo U najjačoj varijanti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2021 Porsche Taycan GTS & Sport Turismo GTS Porsche na sajmu automobila u Los Anđelesu ima ne jednu, već dve premijere. Pa, zapravo tri. Osim Caymana GT4 RS, debi na Porsche štandu ima ovaj par Taycana po prvi put sa natpisom GTS na EV-u i na Sport Turismo. Prvo ćemo se pozabaviti GTS-om. Ovu oznaku već dobro poznajemo sa modela 911, ali ona se nalazi takoreći i na svakom drugom Porscheu koji je u prodaji, i obično nudi ”najbolje od svih svetova” balansirajući početni nivo i modele sa vrhunskim specifikacijama u smislu cene i performansi, uz dobijanje svih najtraženijih opcija u okviru cene. Tako je i kod Taycana GTS koji uparuje opciju Performance Battery Plus (kapacitet od 93.4 kWh) sa maksimalnom snagom od 590 konja koji se šalju na sva četiri točka. To znači 3.7 sekundi do stotke i maksimalnu brzinu od 250 km/h. Možda je važniji njegov domet od 500 kilometara, delimično zahvaljujući ”posebno efikasnim poboljšanjima strategije kontrole pogona koja su uvedena na modelu Taycan ranije ove godine”. Adaptivno vazdušno vešanje dobija melodiju specifičnu za GTS, kao i softver za lažni zvuk izduvnih gasova i opciono upravljanje zadnjim točkovima. Na vrhu opcija, među najskupljima, je panoramski krovi otvor sa ''Variable Light Control'' - mogućnost da se pritiskom na dugme promeni od prozirnog do neprozirnog. Tu je i mnoštvo crnih detalja na karoseriji, plus unutrašnjost obložena Race-Tex materijalom (nešto kao prevrnuta koža). Prvi put je tu i Taycan Sport Turismo, iako njegov koncept ne može biti jednostavniji za shvatiti - to je ustvari Taycan Cross Turismo sa smanjenim klirensom i uklonjenim Gravel režimom vožnje. Ima veći prostor za glavu na zadnjim sedištima i veći gepek, a sve za dodatnih oko 1.000 evra u odnosu na Taycan GTS. Tako mala razlika u svemu, pa i u ceni, će sigurno ''pomoći'' potencijalnim kupcima da lakše razdvoje šta im ustvari treba od ove dve verzije Taycana. preuzeto sa - Autocafe.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2021 Autogefuhl: Porsche Taycan GTS & Taycan Sport Turismo Taycan Sport Turismo je ustvari Taycan karavan, i njegovo poređenje sa GTS verzijom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2021 2022. Porsche Taycan GTS Postoji mnogo dobrih razloga za kupovinu električnog vozila, a jedan od najjačih je želja za pojačanjem iskustva vožnje. Porsche Taycan GTS je taj automobil. To je savršen ambasador za ljubitelje, udoban za svakodnevnu vožnju, ali je GTS i veoma srećan kada se dohvati asfalta neke trkačke staze: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 15, 2021 AutoExpress: Porsche Taycan GTS & GTS Sport Turismo Taycan GTS bi, barem na papiru, trebalo da bude jedan od najboljih električnih automobila za vožnju, doduše i sa odgovarajućom cenom za takav užitak. Osnovni Taycan je već impresionirao novinare širom sveta kada je lansiran 2019. godine, a GTS treba da pojača taj utisak prilagođenim vešanjem i nizom opcija za personalizaciju. Ima isti prednji i zadnji motor kao i Taycan Turbo, iako sa manjom snagom od 590 konja. GTS hvata stotku za samo 3.7 sekundi, ali koliko dobro može da se po krivinama nosi sa masom od preko dve tone? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 10, 2022 CarBuyer: Porsche Taycan Cross Turismo Taycan Cross Turismo je praktičnija karavan verzija običnog električnog Taycan-a. Ima sličnu liniju električnih pogonskih agregata, zajedno sa većim klirensom i dizajnom inspirisanim SUV-ovima - što znači da može da ''pokrije'' i grube terene, kao i da ponudi neverovatne performanse na putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 21, 2022 CarsGuide: 2022. Porsche Taycan Turbo Cross Turismo U 2022. godini na tržištu nema mnogo automobila koji rade ono što Porsche Taycan Turbo Cross Turismo radi. To je električni automobil koji voli prirodu, karavan pogodan za porodicu, automobil visokih performansi i luksuzno vozilo, i sve to upakovano u zgodan paket futurističkog dizajna: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 24, 2022 ChasingCars: 2022. Porsche Taycan Taycan je izuzetna demonstracija savremenog EV i impresivna predstava šta Volkswagen grupa može da uradi sa električnim automobilom kada se potrudi. Postoje i drugi brži električni automobili i sa većim dometom, ali je Taycan-ova odlična vožnja i upravljanje ono što ga izdvaja od npr. Tesla Model S ili čak Mercedesa EQS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 24, 2022 Porsche Taycan Sport Turismo: praktičan svestrani auto sa drumskom dinamikom Taycan Sport Turismo je najnovija varijanta karoserije inovativnog električnog sportskog automobila kompanije Porsche. Porodica modela električnih sportskih automobila se sada može pohvaliti i trećim dizajnom, uz već postojeće sportske limuzine i Cross Turisma. Nova varijanta je namenjena ljudima koji žele da kombinuju svakodnevnu upotrebljivost modela Taycan Cross Turismo sa drumskom dinamikom Taycan sportske limuzine. Kao prvi član Taycan Sport Turismo porodice, GTS će biti lansiran krajem februara 2022. godine, a novi modeli će se pojaviti samo tri nedelje kasnije, sredinom marta. Panorama krov sa Sunshine Control funkcijom je dostupan kao nova dodatna oprema po izboru za Taycan GTS. Njegova posebna karakteristika je električna zaštita od odsjaja. Od proleća će moći da se bira između pet modela: Taycan Sport Turismo sa 240 kW (326 KS) i pogonom na zadnje točkove, uz mogući izbor Performance Battery Plus opcije i sa 280 kW (380 KS), od 86.495 € Taycan 4S Sport Turismo sa 320 kW (435 KS) i pogonom na sva četiri točka, uz mogući izbor Performance Battery Plus opcije i sa 360 kW (490 KS), od 107.439 € Taycan GTS Sport Turismo sa 380 kW (517 KS) i pogonom na sva četiri točka, od 132,786 € Taycan Turbo Sport Turismo sa 460 kW (625 KS) i pogonom na sva četiri točka, od 153.968 € Taycan Turbo S Sport Turismo sa 460 kW (625 KS) i pogonom na sva četiri točka, od 187.288 € ''Uvođenje Sport Turisma kao treće varijante karoserije dodaje našoj ponudi električnih sportskih automobila jedan sportski, praktični, svestrani model'', kaže Kevin Giek, potpredsednik linije modela Taycan. ''Siguran sam da će nova varijanta nastaviti stopama uspeha modela Taycan. Balans i raznolikost između pet modela Sport Turismo je nešto što smatram posebno privlačnim: asortiman sadrži sve, od neverovatno agilnog automobila sa pogonom na zadnje točkove do izuzetno moćnog Turbo S automobila.'' Iz stanja mirovanja, Taycan Turbo S Sport Turismo ubrzava do 100 km/h za samo 2.8 sekundi, a njegova najveća brzina je 260 km/h. Model sa najvećim dometom je Taycan 4S Sport Turismo, koji u jednom punjenju prelazi do 498 kilometara na osnovu WLTP podataka. Kao deo najnovije Taycan generacije, modeli Sport Turismo sa pogonom na sva četiri točka imaju posebno efikasnu strategiju vožnje. Funkcije punjenja i termičke kontrole su takođe poboljšane. Obe baterije mogu sa se napune od 5% do 80% za 22 minuta i 30 sekundi. To takođe znači da je potrebno samo pet minuta punjenja da bi se stvorilo dodatnih 100 km dometa. Funkcionalni dizajn sa puno praktičnih detalja Taycan Sport Turismo sa modelom Taycan Cross Turismo deli sportsku siluetu, liniju krova nagnutu prema nazad i funkcionalni dizajn. Za razliku od svog bratskog modela, Taycan Sport Turismo se odriče svih ''off-road'' elemenata dizajna. Dostupan je i sa pogonom na zadnje točkove. Pozadi, prostor za glavu je za više od 45 milimetara veći nego kod Taycan sportske limuzine. Iznad sedišta vozača je dostupno dodatnih 9 mm visine. Velika vrata prtljažnika omogućavaju jednostavan pristup. Otvor je mnogo duži, 801 mm, i mnogo veći, 543 mm, nego kod limuzine (434 mm, odnosno 330 mm). Tačan kapacitet zadnjeg prtljažnika zavisi od uključene opreme. U kombinaciji sa dodatnom opremom Sound Package Plus, prtljažni prostor može da primi do 446 litara (limuzina: 407 litara). Može da primi 405 litara i uz prisustvo sistema BOSE Surround Sound System (uključen kao standardna oprema za Taycan Turbo Sport Turismo). Sa oborenim zadnjim sedištima (preklapanjem 60:40), kapacitet se čak može povećati na 1.212 odnosno 1.171 litar. I to pre nego što se u obzir uzmu 84 litra u prednjem prtljažniku. Panorama krov sa Sunshine Control funkcijom: providan ili mat uz jednostavan dodir Novi panoramski krov sa Sunshine Control funkcijom ima električnu zaštitu od odsjaja kao posebnu karakteristiku. Velika staklena površina je podeljena na devet delova koji svi mogu zasebno da se kontrolišu. To znači da određeni delovi ili celi krov mogu da se učine transparentnim ili neprovidnim. Kada se podesi na drugu opciju, unutrašnjost ostaje preplavljena svetlom. Osim podešavanja ''Clear'' i ''Matt'', može da se odabere i ''Semi'' ili ''Bold''. To su unapred definisani uzorci sa uskim ili širokim segmentima. Čak ima i dinamičku postavku roletne, koja aktivira sekvencu prebacivanja pojedinačnih segmenata kada vozač Taycana pređe prstom preko slike krova na displeju. Remote Park Assist i Android Auto su integrisani Taycan Sport Turismo je takođe vrhunski u pogledu udobnosti, bezbednosnih karakteristika i zabavnog sadržaja. Uz mogućnost daljinske pomoći pri parkiranju (Remote Park Assist), vozač može da daljinski kontroliše ulazak i izlazak sa parking mesta bez sedenja za volanom. Sistem automatski detektuje prostor i meri ga uz pomoć ultrazvučnih senzora i kamere. Uz Apple Car Play, Android Auto je takođe integrisan u Porsche Communication Management (PCM) sistem od poslednjeg ažuriranja godine modela. Uz iPhone, sistem sada podržava i pametne telefone koji koriste Google operativni sistem Android. Štaviše, glasovni asistent Voice Pilot je sada još bolji u razumevanju uputstava u normalnom govoru. Navigacijski sistem brže izračunava, prvenstveno koristi online pretragu za pronalaženje tačaka interesa (POI) i jasnije prikazuje svoje informacije. Planer punjenja (The Charging Planner) je dodatno poboljšan, bolji je u planiranju na stanicama za brzo punjenje i izbegava kratka zaustavljanja punjenja. Osim toga, stanice za punjenje sada mogu da se filtriraju prema klasi svojih performansi. PR Saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2022 WhatCar?: Porsche Taycan Cross Turismo Porsche Taycan je neverovatno dobar električni auto - impresivne je tehnologije, brz, lep je (posebno unutra)...i kako je moguće napraviti ga da bude još bolji? Pa, tako što ga napravite i u karavan verziji tj. kako Porsche voli da kaže ''Cross Turismo'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 4, 2022 Fifth Gear: Porsche Taycan Turbo vs Audi RS e-tron GT Duel dva ista auta u različitom pakovanju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 9, 2022 EmisijaSAT: Porsche Taycan 4S Cross Turismo Da li je ovo pravi Porsche ili ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 9, 2022 AutoTrader: Taycan Sport Turismo Kad ljudi pomisle na brze karavane obično im prvo na um padnu Audi RS6 ili Mercedes AMG E63S, ili za veće pare Ferrari FF/GTC4 Lusso. Sada je tu novi igrač koji ima oblik kao Taycan Cross Turismo, ali nije toliko visok jer mu je sve ispod lima kao na standardnom Taycanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 12, 2022 FifthGear: Porsche Taycan Turbo vs Audi RS e-tron GT RS Dva automobila izlaze na stazu za testove ubrzanja u srednjem opsegu od 80 km/h-160 km/h, kako bi pokazali koji bolje vuče: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 28, 2022 MotorWeek: 2022. Porsche Taycan GTS & GTS Sport Turismo Porsche limuzine već odavno nisu ništa novo, ali kada su 2020. godine izbacili potpuno električni Taycan, brzo je skrenuo pažnju na sebe i postao popularan - i to iz dobrih razloga. Zadovoljstvo električnog pogona, upravljanje je kao kod ''čistokrvnog'' Porsche-a, uz luksuz Panamere. Porsche je sada dodao još dva modela u Taycan liniju: GTS i GTS Sport Turismo (karavan): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2022 Doug DeMuro: Porsche Taycan GTS Sport Turismo Nema baš mnogo skupljih karavana: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 7, 2022 ChasingCars: 2022. Porsche Taycan RWD Porsche Taycan sa jednim motorom i pogonom na zadnje točkove - da, to je bazni (osnovni) Taycan. Ali, ujedno bi mogao biti i prvi pravi električni automobil na svetu za vozačke entuzijaste. Vozi se kao Porsche, leži na putu kao Porsche, i svima koji ne misle da je brzina na pravcu najvažnija stvar već više vole krivine, predstavlja bolji izbor od skupljih i jačih verzija ovog modela: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 12, 2022 CarWOW: 2022. Porsche Taycan GTS Najbolje od svega iz Taycan sveta: ima Cross Turismo praktičnost prostora, sportski izgled i detalje klasičnog Taycana, plus je GTS što znači da ima više snage nego 4S, ali nije skup kao Turbo ili Turbo S: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2022 OSV: 2022. Porsche Taycan Cross Turismo Porsche je već dugo kompanija koja se bavi terenskim vozilima jednako koliko i sportskim automobilima. Zato je prirodno da razvoj njihovih EV to odražava. Zbog toga je asortiman Taycana proširen 2021. kako bi uključio ovaj krosover stil, koji je dostupan i u kao Sport Turismo i u ovom Cross Turismo obliku koji više liči na SUV. Verovatno će baš ovakav biti najpopularniji od svih Taycan modela u budućnosti. Cross Turismo ima iste opcije za pogon kao i ''normalni'' Taycan, osim činjenice da se ne može naručiti uz dve stvari koje većina kupaca električnih Porschea ionako ne želi - pogon samo na zadnje točkove i manju bateriju od 79.2kWh: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2022 Savagegeese: 2022. Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo Trenutno ne postoji električni Porsche sa boljim performansama od ove varijante Taycana: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 30, 2022 DMC Porsche Taycan GT3 Aero Kit Nemački tjuner DMC je za električni Porsche Taycan ponudio i novi GT3 Aero Kit. Delovi od laganih ugljeničnih vlakana između ostalog obuhvataju elemente za zadnji branik i upadljivi zadnji spojler. Tu su i Pur Wheels alu točkovi od 22 inča, kao i program personalizacije za unutrašnjost (alkantara, koža...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 7, 2022 Porsche Taycan postavio novi Ginisov rekord Električni Porsche Taycan Cross Turismo je postavio još jedan Ginisov svetski rekord, sada praveći uzastopne ''krofne'' na ledu u Švedskoj. Sa zvaničnim brojem od 69 okretaja, potpuno električni karavan i veteran kaskader Teri Grant su postavili Ginisov svetski rekord za najveći broj uzastopnih ''krofni'' na ledu u električnom vozilu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 25, 2022 Fifth Gear: Porsche Taycan Turbo vs Audi RS e-tron GT Da li su baš toliko isti, samo sa drugačijim limom preko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 28, 2022 Brabus Porsche Taycan Turbo S Baza je Porsche Taycan Turbo S, a odlikuju ga dvobojni kožni Masterpiece enterijer, eksterni Brabus elementi od ugljeničnih vlakana, 22-inčni Brabus Monoblock Z ''Platinum Edition'' točkovi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 30, 2022 Porsche Taycan GTS Hockenheimring Edition Staza Hockenheimring ove godine slavi svoju 90-godišnjicu, a Porsche je odlučio da to obeleži posebnim izdanjem električnog Taycana. U pitanju je Porsche Taycan GTS Hockenheimring Edition, pri čemu nemački proizvođač navodi da je ideja iza automobila bila da kombinuje moto staze ''mobilna evolucija'' i ''tradicionalna elegancija''. Na automobilu su specijalne značke koje sadrže mapu staze i broj 90, kao i Stone Grey boja, uz kontrastne Bronzite akcente. Ta boja se nalazi i na 21-inčnim točkovima Mission E Design. Unutrašnjost je sa crnom kožom koja je u kontrastu sa Island Green ukrasnim šavovima. Dekorativni ukrasi dolaze od drveta Paldao da bi ovom Taycanu dali klasičan stil. Ručica menjača, držači za čaše i otvori za vazduh su u Bronzite boji, kako bi odgovarali spoljašnjosti. GT multifunkcionalni volan takođe dobija Bronzite oblogu, dok je oznaka na 12 sati u Island Green boji. Porsche još navodi da ovim specijalnim izdanjem, ne samo da oduševljava ljubitelje potpuno električnog sportskog automobila, već takođe ističu privrženost Hokenhajmringu. Pored jedinstvenog dizajna, vlasnici vozila dobiće i posebne pogodnosti na stazi. Sa svojim ključem posebnog izdanja, vlasnici mogu da se voze pravo do Porsche Experience Centra na Hockenheimringu, koji se nalazi u srcu staze. Takođe dolazi sa dve godine besplatnog punjenja na stazi, a vlasnici će dobiti i povlašćeni parking na Porscheovim mesečnim okupljanjima za entuzijaste. Taycan GTS Hockenheimring Edition će biti dostupan u Nemačkoj i drugim odabranim evropskim tržištima. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites