Ticma 537 Posted March 9, 2018 sto, svi joj govore koji model da uzme?Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 17, 2018 9500€Vozao sam ovih dana E60 i mogu reci da je nesto sto bih video u svojoj garazi http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11891760/alfa-romeo-159-ti-q4-24-jtdmSent from my iPhone using Tapatalk 1 dellas reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 17, 2018 9500€Vozao sam ovih dana E60 i mogu reci da je nesto sto bih video u svojoj garazi http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11891760/alfa-romeo-159-ti-q4-24-jtdmSent from my iPhone using TapatalkAuuuu...meni je dilema isto e60 ali...moj dobar drug koji ima servis kaze, neka bog pozivi vlasnike e60 i e46Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 17, 2018 Haha pa izgleda da svako drugacije misli, ovaj konkretno je presao oko 500000km 2008 i zamenjen je lanac tek pre 40000, sve je kao novo, zavisi od toga kako je odrzavan izgleda.Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 17, 2018 ne znam sta da ti kazem...iskreno taj e60 mi dresina oduvek bio. Mislim da ces imati gorak ukus u ustima ako menjas. 5-ca ikljucivo sa sestakom u nosu. Sve najbolje, pozdrav.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 17, 2018 Nisam mislio sigurno da uzmem auto sa pola miliona samo sam naveo primer. Ima ih i sa dosta manjom km samo treba probrati.Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 17, 2018 (edited) 2 hours ago, zunto said: ne znam sta da ti kazem...iskreno taj e60 mi dresina oduvek bio. Mislim da ces imati gorak ukus u ustima ako menjas. 5-ca ikljucivo sa sestakom u nosu. Sve najbolje, pozdrav. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Hahahahahahaha Dresina? Sad je bomba,da ne pricam kakva je bila kad je izasla Enterijer joj nije jaca strana(deluje prazno) ali boze mojjj E60 pun pogodak@Ticma Edited March 17, 2018 by Trofeo Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 17, 2018 I ja se lomim oko e60, neda djavo mira... Da su skinuli reg za 3.0 ne bih oklevao. Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 17, 2018 56 minutes ago, dellas said: I ja se lomim oko e60, neda djavo mira... Da su skinuli reg za 3.0 ne bih oklevao. 520d+cip i bog da te vidi Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 18, 2018 Rekoh ti ja jos brdo postova iznad da je e60 prava stvar posle 159. Samo pazi, ima puno dreseva, ali ne sumnjam ja u tebe, uvek si pronalazio primerke u top stanju. Mene dusa boli zbog mog e60, jes bio klotaric ali se tako lepo vozio, uzivao sam u svakom km. Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted March 18, 2018 I ja se lomim oko e60, neda djavo mira... Da su skinuli reg za 3.0 ne bih oklevao.Nece da ti bude prvi 3.0 bre Delas. E60 sa 3.0 prava stvar, 2.0 nuzno zlo jbg Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 18, 2018 Posle poprecnog Alfinog 5-ka taj 4-cilindricni bmw-om motor je smesan. Ponavljma posle 5-ka samo uzduzni 6-tak. Znam sta pricam jer sam vozio jedan za drugim 2.4 mjt 20v pa 2.5 m57.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 21, 2018 Slazem se, drugaciji je osecaj u voznji ali nije presudno, svakako vozim petaka dokle god neko ne ponudi ili neki kes ili nesto zanimljivije od leseva 🤣Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 21, 2018 On 3/18/2018 at 7:58 AM, zunto said: Posle poprecnog Alfinog 5-ka taj 4-cilindricni bmw-om motor je smesan. Ponavljma posle 5-ka samo uzduzni 6-tak. Znam sta pricam jer sam vozio jedan za drugim 2.4 mjt 20v pa 2.5 m57. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Ko ima kesa za registraciju i odrzavanje najbolja je solucija 3.0d. A 520d sam vozio onaj od 170ks i mogu reci da sasvim lepo poteze obzirom na masu automobila.Kad bi se digao sa 170 na 200-210 ks bio bi to pun pogdak. "Jeftina registracija",manja potrosnja,jeftinije odrzavanje i na kraju laksa prodaja Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 21, 2018 Ako mislis na 177 konja, ide odlicno ali se jako lose pokazao. 163ks mnogo bolja solucija, cip je 195. 1 Trofeo reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 21, 2018 40 minutes ago, dellas said: Ako mislis na 177 konja, ide odlicno ali se jako lose pokazao. 163ks mnogo bolja solucija, cip je 195. Da,taj od 170 i kusur. E to nisam znao...Ja nisam nesto zahtevan vozac ali kad sam ga stisnuo poprilicno lepo poteze...Zavisi koliko je ko zahtevan vozac,ali meni iskreno lepo sasvim ide. Aj da ne spamujem vise coveku oglas,sramota Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 21, 2018 Dobro ide 2.0 nema sta, hvata 220 lagano. Ali jednostavno nije to to, mora 6 cyl u bmwSent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 21, 2018 Dobro ide 2.0 nema sta, hvata 220 lagano. Ali jednostavno nije to to, mora 6 cyl u bmwSent from my iPhone using Tapatalk177 ks ima fabricku sa lancem i lancanicima, smesten pozadi. Kod menjanja mora motor napolje, fabrika kaze n 150 do 200000 km zamena. Investicija oko 1000 eur. Kod kupovine ovog motora to je prva stvar koju treba proveritiПослато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 21, 2018 Druga stvar je pucanje bloka....a tu nema pomoci. Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 22, 2018 Opet i kad pogledas nije smak sveta 1000e, uracunas to u budzet za kupovinu i miran si, ali opet kazem e60 samo 6cyl, zbog kulture rada motora, bukvalno se raduje kickdownu, ceo dozivljaj je potpuniji, razlike u performansama su zanemarljive po meni, ali ticma mi deluje kao covek koji voli da uziva u autu, a ne da se preveze od a do bSent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 23, 2018 Pa se mi sa 2.0 prevozimo a uživamo samo u pečenju....hajte molim Vas! Što se tiče servisa slažem se u potpunosti. Kao što se pri kupovini ostalih auta računa na veliki servis od cca 300-400e tako i ovde ko hoće da vozi i da ga ne boli glava uračuna taj trošak u budžet. Inače ne mora da košta 1000e i ne mora da ide motor napolje kada se radi no to je neka druga tema Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted March 23, 2018 E neka si im rekao Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 23, 2018 Ne pravim pitanje odrzavanja i cene istog, bitno mi je u startu da nadjem dobar auto pa makar i vise platio. Moze E60 da se nadje i za 7500-8000 ali to nije auto...Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
zunto 517 Posted March 23, 2018 Ja znam za odlican 530xd ovde u Nisu, e60, sa nekih 120/130000 km, kupljen u Delti. Bio je na prodaju do skoro, oko 13000 je trazio vlasnik. Auto je bio pe4fekcija u svakom detaljuПослато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 23, 2018 Pa se mi sa 2.0 prevozimo a uživamo samo u pečenju....hajte molim Vas! Što se tiče servisa slažem se u potpunosti. Kao što se pri kupovini ostalih auta računa na veliki servis od cca 300-400e tako i ovde ko hoće da vozi i da ga ne boli glava uračuna taj trošak u budžet. Inače ne mora da košta 1000e i ne mora da ide motor napolje kada se radi no to je neka druga temaU f10/11 se uziva i sa 1.4 Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites