Jump to content
gagyns

Fiat Albea 1.2 16v - trese pri kretanju, a sve zamenjeno?

Recommended Posts

Pozdrav forumaši zanima me vaše iskustvo pvodom sledećeg klasičnog problema: auto trese pri kretanju, zamenjen set kvačila iz tog razloga pre manje od 5.000 km - Valeo, pa donji nosač motora, pre toga bio Luk set - nije izdržao ni 20k km - on zamenjen ovim Valeom iz istog razloga, sve u svemu problem ostao - novi set, nosač motora donji i bočni - nula bodova, trešenje je izraženije nakon prvog jutarnjeg paljenja ili kada idem u rikverc, gde se čuje hučanje prilikom spajanja i vibriranje - kuckanje, auto se malo čini mi se jače strese pri gašenju...ne znam je li moguče da sam dva puta ubo loš set ili iz nekog razloga lamela krivo naleže na zamajac, za koji su mi inače rekli da je OK - dva različita majstora, stara lamela se se navodno "neravnomerno" pojela...inače ne divljam sa kolima pošto ni nisu neka za divljanje: Fiat Albea 1.2 16V 2003. god. - porodični jeftin automobil, kada dodam malo jači gas pri kretanju simptom trešenja prestaje ali je stvarno naporno tako voziti, vozim i par poslovnih automobila, jednog Punta Grande, jednog Hyundai-a i30 bez da tripujem kako ću stisnuti kvačilo a u rođenom automobilu ga "tražim" kao dileja.

 

Video sam negde na forumu da mogu biti i šolje amortizera, ne znam kolika je zezancija da se to zameni ako ima smilsa...

 

Hvala vam unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gledala ga dva majstora kažu da nije, možda je treća "sreća"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Trebali su da obrade zamajac. Pogotovo zbog istorije problema.

Edited by Dezurni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima, ako moram i treći put ove godine da skidam kvačilo.... jednom zbog curenja ulja na semeringu birača, drugi put zbog zamene seta , a sada treći put zbog zamajca pa da opet bude kao OK ,  ne znam šta ću...hvala vam u svakom slučaju, ovim tempom će se svakako raspasti i ovo kvačilo za godinu dana, ali problem ostaje, kako naći majstora koji će se zaista potruditi da ti reši problem ne izbijanjem para iz tvog i ovako plitkog džepa metodom menjamo redom u nedogled pa tako u krug - ja kapiram da se nikome ne isplati da se mlati sa time tri dana kada za ta tri dana može za šest "redovnih" da stvari da uzme i tri puta veće novce bez da ga boli glava je li rešio ili nije ali onda ostadosmo malte ne na majstorima što menjaju filtere i ulje, odo i ja u dvorište da kopam kanal  j*bo "kompjutore i elektron'ku"...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju se ispostavilo da je puklo crevo usisa između kućišta filtera i plastičnog poklopca motora, cena novog je 3000 din tako da je kotur čupave trake završio svoje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gagyns

 

Hvala što si se setio Foruma da napišeš šta je bio uzrok problema, značiće svakome ko bude čitao temu. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu, glupost a pravi puno problema, kapiram da je to bio uzrok i stalnog prijavljivanja loše smeše  - kada je dobijao falš vazduh ECU je na kraju "odustajao" od pokušavanja da je koriguje, za sad nema check engine lampice, za mesec dana idem u Prag sa porodicom pa ako za to vreme ne upali potvediću na forumu i to, eto tome se nadam, pored godišnjeg odmora i odlaska u Prag naravno:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×