Jump to content
FAS Goran
gagyns

Fiat Albea 1.2 16v - trese pri kretanju, a sve zamenjeno?

Recommended Posts

Pozdrav forumaši zanima me vaše iskustvo pvodom sledećeg klasičnog problema: auto trese pri kretanju, zamenjen set kvačila iz tog razloga pre manje od 5.000 km - Valeo, pa donji nosač motora, pre toga bio Luk set - nije izdržao ni 20k km - on zamenjen ovim Valeom iz istog razloga, sve u svemu problem ostao - novi set, nosač motora donji i bočni - nula bodova, trešenje je izraženije nakon prvog jutarnjeg paljenja ili kada idem u rikverc, gde se čuje hučanje prilikom spajanja i vibriranje - kuckanje, auto se malo čini mi se jače strese pri gašenju...ne znam je li moguče da sam dva puta ubo loš set ili iz nekog razloga lamela krivo naleže na zamajac, za koji su mi inače rekli da je OK - dva različita majstora, stara lamela se se navodno "neravnomerno" pojela...inače ne divljam sa kolima pošto ni nisu neka za divljanje: Fiat Albea 1.2 16V 2003. god. - porodični jeftin automobil, kada dodam malo jači gas pri kretanju simptom trešenja prestaje ali je stvarno naporno tako voziti, vozim i par poslovnih automobila, jednog Punta Grande, jednog Hyundai-a i30 bez da tripujem kako ću stisnuti kvačilo a u rođenom automobilu ga "tražim" kao dileja.

 

Video sam negde na forumu da mogu biti i šolje amortizera, ne znam kolika je zezancija da se to zameni ako ima smilsa...

 

Hvala vam unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gledala ga dva majstora kažu da nije, možda je treća "sreća"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebali su da obrade zamajac. Pogotovo zbog istorije problema.

Edited by Dezurni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima, ako moram i treći put ove godine da skidam kvačilo.... jednom zbog curenja ulja na semeringu birača, drugi put zbog zamene seta , a sada treći put zbog zamajca pa da opet bude kao OK ,  ne znam šta ću...hvala vam u svakom slučaju, ovim tempom će se svakako raspasti i ovo kvačilo za godinu dana, ali problem ostaje, kako naći majstora koji će se zaista potruditi da ti reši problem ne izbijanjem para iz tvog i ovako plitkog džepa metodom menjamo redom u nedogled pa tako u krug - ja kapiram da se nikome ne isplati da se mlati sa time tri dana kada za ta tri dana može za šest "redovnih" da stvari da uzme i tri puta veće novce bez da ga boli glava je li rešio ili nije ali onda ostadosmo malte ne na majstorima što menjaju filtere i ulje, odo i ja u dvorište da kopam kanal  j*bo "kompjutore i elektron'ku"...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju se ispostavilo da je puklo crevo usisa između kućišta filtera i plastičnog poklopca motora, cena novog je 3000 din tako da je kotur čupave trake završio svoje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na čemu, glupost a pravi puno problema, kapiram da je to bio uzrok i stalnog prijavljivanja loše smeše  - kada je dobijao falš vazduh ECU je na kraju "odustajao" od pokušavanja da je koriguje, za sad nema check engine lampice, za mesec dana idem u Prag sa porodicom pa ako za to vreme ne upali potvediću na forumu i to, eto tome se nadam, pored godišnjeg odmora i odlaska u Prag naravno:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Finale finala - trešenje rešeno korigovanjem plinske mape od strane koleginog burazera koji radi plin ovde u jednom servisu u NS, kako kaže čovek - namestio ga je školski - sve po PS-u, tako, kaže on, nikom ne rade. Sve u svemu drugi auto, lepo kreće, ne trza, ne secka i ne pali Check Engine, znači ne ve ro va tno!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari nadavno sam pazario "novu" Albeu koja je prešla samo 70k km ali predstaviću je u posebnoj temi, za sad imam neki mali problem sa kvačilom, naime ponekad kada puštam kvačilo koje je inače novo - skoro menjano, čuje se kao neko grebuckanje negde na polovini, kao neka fina vibracija u pedali kvačila, kao da se češe metal o metal , ali nije glasno i ne dešava se uvek, najčešće kada krećem i šaltam iz prve u drugi, negde "na pola" kvačila, da napomenem, pedala kvačila ima nek luft od oko centimetar-dva, ne znam da li to neke veze može imati? Unapred hvala na predlozima!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, gagyns said:

...ponekad kada puštam kvačilo koje je inače novo - skoro menjano

Ovo sad nije ona ista Albea o kojoj si pisao u temi na kojoj smo pre skoro dve godine, a na kojoj si menjao set kvačila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nije, uzeo sam "novu" od imenjaka Dušana iz Beograda pre par meseci, odlično očuvana metalik, prešla nešto malo više od 70k km, predstaviću je uskoro...

1.thumb.jpg.b6077b8d01b30fe0ded2eff6599474f0.jpg2.thumb.jpg.a1a62d152aebc32a2b1f074be7368784.jpg

Edited by gagyns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešen problem sa luftom podmazivanjem papučice ali i dalje grebe pri spajanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na Puntu 1.2 nakon zamene seta kvacila tako, pri laganom kretanju sa slabim gasom ili bez gasa bas u tacki kad otpustas kvacilo i kad auto krece, kad "zagrize", tad tresucka blago, samo prva i rikverc...u voznji posle sve ok, ali novo kvacilo ovako da radi nije mi jasno sta je uzrok....zamajac nije obradjen jer je na oko delovao ok, pored toga jedino ako je sam set los ili majstor lose ugradio ako je to moguce, ne znam vise!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najverovatnije loš set, sad ako je blago trešenje, to je kontam donekle i normalno na malom gasu. Ja na svojoj staroj Albei nikad nisam rešio taj problem, menjano i kvačilo i zamajac polovan stavljen i opet se problem posle izvesnog vremena vratio, moja teorija je je tu nešto krivo i lamela ne naleže na zamajac ravno, nepravilno se potroši i onda kreće žurka, mada sa novim setom možda treba da prođe neki period do ne "legne" što kažu neki koji misle da tu ima šta da legne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/10/2021 at 9:19 AM, gagyns said:

Najverovatnije loš set, sad ako je blago trešenje, to je kontam donekle i normalno na malom gasu. Ja na svojoj staroj Albei nikad nisam rešio taj problem, menjano i kvačilo i zamajac polovan stavljen i opet se problem posle izvesnog vremena vratio, moja teorija je je tu nešto krivo i lamela ne naleže na zamajac ravno, nepravilno se potroši i onda kreće žurka, mada sa novim setom možda treba da prođe neki period do ne "legne" što kažu neki koji misle da tu ima šta da legne...

E pa to, ja sam stavio LUK set, racunao sam da je medju boljima, i cim sam seo u auto u servisu nakon zamene osetio sam te vibracije kad kvacilo spoji, kad zagrize...majstor mi odma svalio krivicu na set i rekao teraj to naleci ce....evo 3000 km prodjoh i mooooozda malo bolje sad...ali eto u voznji super samo pri kretanju tako npr dam gas do 1200 obrtaja i pustam kvacilo i tacno u momentu kad auto se napne da krene ide to drrrr kao vibriranje i on ide....ja sam sumnjao da je trebao obraditi zamajac mozda da je do toga, ali sad je kasno...nadam se da makar ne ostecuje tj skracuje vek setu ako je on dobar a zamajac blago kriv....desava se i da pri kretanju uz brdo kad malo sporije pustam kvacilo i kao zazuji zabruji iz pravca kvacila...jbm li ga, dado pare i nisam se usrecio hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče kvaliteta delova kod nas, sad već , posle ovoliko vremena i iskustava sa istim, čista je lutrija da li će komad biti OK neovosno o proizvođaču, imam utisak kao da je sve ista stvar samo pakovana u različite kutije, jedini način da "isteraš svoje" je da budeš uporan ali te odmah markiraju kao smarača, ovde se očekuje da budeš zadovoljan prosečnom uslugom koju skupo platiš. Srbija. Čast izuzetcima.

Edited by gagyns

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, gagyns said:

Što se tiče kvaliteta delova kod nas, sad već , posle ovoliko vremena i iskustava sa istim, čista je lutrija da li će komad biti OK neovosno o proizvođaču, imam utisak kao da je sve ista stvar samo pakovana u različite kutije, jedini način da "isteraš svoje" je da budeš uporan ali te odmah markiraju kao smarača, ovde se očekuje da budeš zadovoljan prosečnom uslugom koju skupo platiš. Srbija. Čast izuzetcima.

Ma nov sachs amortizer nije bio ok ali to je lako skinuti pa sam reklamirao...reklamirao bi i ovaj set ali je to vec mnogo velik posao i mehanicar nije uzeo taj deo nego ja i covek ce da mi opet naplacuje ruku...a da znam da je njegova greska tokom ugradnje neka mada tu nema sta da pogresi on da bi se ovako ponasao auto...ili je zamajac bio za obradu ili je set los  i pomirio sam se s tim...aj mozda i nalegne nesto u narednih 1000-2000 km hehe, ali nista od novih delova koje sam stavljao nije bilo mng bolje nego polovni fabricki deo koji sam skinuo...tuga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...