srdjos 1602 Posted October 31, 2016 Kako su dosli hladniji dani tako sam primetio da Ford sa ovim motorom sporije dostiže radnu temperaturu nego Idea sa 1.9 motorom na istim relacijama. S obzirom da ima manji motor, čudno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 31, 2016 Nisam verovao da postoji gori po tom pitanju Termostat drzi inace? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted October 31, 2016 Drzi, temperatura ne pada, lepo greje i sve ostalo ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted November 6, 2016 Frdonja je dobio osvežene alu felne. Sredjene i ofarbane, ovaj put u grafitnu boju. Spreman za proleće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 6, 2016 Lepe felne i lepa boja. Nije ona tamna da ih zatvori a opet mnogo bolja od "obične" sive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted November 6, 2016 odlicna ,sjajno izgledaju 16ice,ima bas dobro da mu legnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted November 6, 2016 @silenci Ove ipsilonke su vec bile na njemu, sad su samo sredjene i ofarbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted November 7, 2016 aha nisam primetio,al nisi ni kako treba fotkao fokusmaksa Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 4, 2016 Ova narandžasta pahuljica na slici se upali na vanjskoj temperaturi od 4C pa do nule, non stop svetli. Od nule pa ispod je crvena. Signalizira loše vremenske uslove napolju, dakle upozorava, i NON STOP svetli. Mislis da ti je nesto sjebano a ono upozorava. Kakav debilni komp kod Forda.... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 4, 2016 Isto je i na Delti Samo što ne sija lampica već na ekranu stoji još veći simbol. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted December 4, 2016 Kakva glupost Mada na jesen i prolece se naviknes pa posle ni greske me primecujes Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 4, 2016 Posle Stila i Ideje, ovo mi je totalni debilitet. Pa sta treba, da bleneš u tablu da ti kaze da je napolju dosla zima.I nije na displey-u nego ima poseban simbol. I crvena koja svetli non stop posebno iritira Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted December 5, 2016 Isto tako, kad je spoljašnja temperatura 4C i ispod, svaki put kad startuješ auto, pali se grejač zadnjih stakala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 6, 2017 Mene kopkalo kako je moja eks Idea sa 1.9 motorom brze pocinjala da greje nego Ford a ima veci blok motora Onda je kum kupio citroena c5, starijeg sa istim motorom kao u Fordu i njemu tek brzo zagreje, kao da vozi benzinca Malo cunjam i procitam da Citroeni imaju dodatne grejace rashladne tecnosti. Eto sta je je auto podredjen vozacu i putnicima. Razlika u konceptu Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 6, 2017 Ukucaj u Ford Etis-u broj šasije i vidi dal ga i ti možda imaš, samo neispravnog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 6, 2017 1 hour ago, totti said: vidi dal ga i ti možda imaš, samo neispravnog. Zemlja porekla je ITA, to već ne obećava A šta treba da tražim tj kako se taj deo zove na engleskom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 6, 2017 Moj Focus je bio iz Italije, pa je imao grejač.Tražiš Auxiliary heater. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 7, 2017 Less Auxiliary Heater Nema Jel bi mogla ta skalamerija naknadno da se ugradi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted January 7, 2017 Verujem da može. E sad, kod Focusa Mk1 je to rešeno sa tei grejača koja su faktički jako slična grejačima nafte i koja su "pobodena" u crevu rashladne tečnosti. Ne znam kako je rešeno kod novijih generacija Fordova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 8, 2017 Taj grejač se ugradjuje kao serijska oprema za vozila koja idu u severnije zemlje. Taj Citroen od kuma je iz Austrije uvezen i ima ga. Kako je tvoj došao iz ITA a ima, nemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 8, 2017 Pa jedan deo auta je iz ITA a drugi je stigao sa severa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted January 8, 2017 Hahaha Pa auto je sa severa Italije Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted January 8, 2017 Nasao u Focus upustvu: "Diesel auxiliary heater (depending on country). The diesel auxiliary heater (PTC electrical heater) aids in warming the engine and the vehicle interior on vehicles with a diesel engine. It is switched on or off automatically depending on the outside air temperature, the coolant temperature and the alternator load." Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted March 27, 2017 (edited) elem, u ovaj moj ide grejač kabine električni a ne grejač rashladne tečnosti, kao novija varijacija. I naravno ne može da se ugradi jer nema instalacije za njega. Ta dodatna instalacija koja služi i za grejanje sedišta, to se prodaje kao winter pack. Sve u svemu, nisam nešto oduševljen rešenjima Ford inžinjera u kabini i sve u svemu, ići će na doboš nagodinu Edited March 27, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted May 31, 2019 Uradjen veliki servis na 215 kkm cene delova bez remenice radilice i nosaca motora kostalo 14 500 din, cifra nije skupa nimalo Ganjamo se dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites