Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

SUV prvi put u istoriji najprodavaniji segment novih auta u Evropi

Recommended Posts

Baš ispred hale sam se parkirao Alfom 159, troje u kolima, kad sam išao na vakcinaciju/revakcinaciju.

Pažljivo prilazio bankini i pažljivo ga spuštao da ne ”padne” na ivici bankine i nikakvih problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ineos Grenadier odložen za 2022. godinu

 

ineos 02.jpg

 

Grenadier, terensko vozilo koji je razvio britanski hemijski gigant Ineos, kreću u proizvodnju u julu 2022. godine, saopštava ta kompanija. To je godinu dana kasnije nego što je prvobitno planirano, a proizvodnja će se odvijati u bivšoj fabrici Smarta u Hambachu u Francuskoj, koju je Ineos kupio od Daimlera prošlog decembra.

 

ineos 01.jpg

 

Robusni terenac je nazvan po staroj reči za specijalizovanog vojnika i ima dizajn koji je očigledno inspirisan originalnim Land Rover Defenderom. Šef Ineosa Jim Ratcliffe je razvio vozilo nakon što je Land Rover objavio da prekida proizvodnju svog originalnog Defendera. Uvidevši da još uvek postoji potražnja za robusnim, jeftinim terenskim vozilom iz rudarske, šumarske i poljoprivredne industrije, kao i od entuzijasta, Ratcliffe je želeo da nastavi da nudi vozilo poput originalnog Defendera. Ustvari, čak je pokušao da kupi prava na starog Defendera od Land Rovera, ali je odbijen.

 

Ineos se zatim udružio sa austrijskom kompanijom Magna Steyr da bi razvio Grenadier. Magna je pomogla Mercedesu da razvije G-klasu, a mnoga ispitivanja se odvijaju na istim austrijskim planinama gde se odvija razvoj G-klase, uključujući i čuveni Schockl. Kako bi se smanjila težina, karoserija je napravljeno od mešavine aluminijuma, čelika visoke čvrstoće i nekih kompozita. Planirani su i standardni SUV i pick-up karoserija. Pogonski sklopovi se isporučuju iz BMW-a i uključuju benzinske i dizel motore sa turbopunjačem. Očekuje se da će se broj motora koji se godišnje isporučuju kretati u petocifrenom opsegu, a Ineos je ranije nagoveštavao godišnju proizvodnju između 15.000 i 20.000 jedinica. Ineos navodi da je cilj da se vozilo prodaje širom sveta, što znači i u Americi. Kompanija kaže da će cene zavisiti od toga koliko narudžbina će biti obezbeđeno, ali je nagovestila početnu cenu manju od 65.000 američkih dolara (oko 53.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/8/2021 at 11:45 AM, Ivan said:

Ako se gleda prakticnost i koristan prostor, mogli su da na listu za poredjenje dodaju i najprakticniji segment - MPV.

U vecini navedenih stavki opusteno tuku SUV/Crossover. Ali jbg, marketing i moda (da ne kazem nesto drugo) su cudo :) .

Da, ali, pogledaj ti koliko košta taj MPV, npr. nov S-max u Srbiji ... Košta dosta  :) On jeste veći i komforniji nego SUV Ford Kuga, ali, i značajno je skuplji od njega. Naravno, nisu ni ista "veličina" ( jedan je MPV D segmenta, a drugi SUV C segmenta).

 

https://fordcms.blob.core.windows.net/media/Serbia/2021/Ford S Max MY2021.5.pdf

 

Ili, cene za Mondeo karavan .. Pa, čovek da pomisli da je žrtva skrivene kamere:

 

https://fordcms.blob.core.windows.net/media/Serbia/2021/Ford Mondeo MY2021.25.pdf

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Dacia Bigster tokom 2022. godine

 

214270-dacia bigster 2.jpg

 

Dacia je ranije ove godine najavila da će do 2025. godine predstaviti tri nova modela, uključujući i jedan veliki SUV. Takođe je predstavljen i Bigster concept (na kome je i novi Dacia logo), a koji služi kao najava za novi SUV, veći od aktuelnog Dustera. Sada su stigli i novi nezvanični renderi (iz britanskog magazina Auto Express), koji pokazuju mogući izgled serijskog Bigstera za 2022. godinu.

 

dacia bigster 1.jpg

 

Očekivano, serijski model će pretrpeti određene izmene u odnosu na pomenuti koncept automobil. Novi Dacia Bigster će biti dugačak oko 460 cm, baziran je na CMF-B platformi, nudiće prostrani enterijer, a može da primi i hibridni pogonski sistem (možda sa 1.6 hibridnim sistemom iz Clia E-Tech ili novim hibridnim sistemom sa 1.2 trocilindričnim turbo-benzincem koji će raspolagati sa do 200KS). Standardne verzije bi trebalo da budu na raspolaganju sa TCe 90 i TCe 130 benzincima. Takođe, očekuju se i LPG i CNG verzije, tri reda sedišta i 4x4 pogon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...