Jump to content
FAS Goran
fast_1107

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - trza u vožnji

Recommended Posts

Auto je kod mene 3 godine i nikad nisam rijesio problem :( Vozio od majstora do majstora.Ne mogu da uzivam u voznji.Dijagnostika nista ne pokazuje.Auto trza u voznji pri dodavanju i pustanju gasa.Na leru kazaljka obrtaja blago osciluje.Nosio injektore na ultra zvucno ciscenje,mijenjao kablove i svjecice NGK Bkr5ez.Sipao drugo gorivo.Cistio klapnu gasa.Primjetio sam svaki put kad promjenim svjecice nakon mozda 500-1000 kilometara bude sve uredu i problem se opet vrati.Na leru pri naglom dodavanju gasa auto se gusi.Potrosnja je normalna i ne gubi snagu :(  Najvise se primjeti kada vratim u manju brzinu i dodam gas.Auto trza i nastavi da radi kako treba.Izgledam na cesti kao da sam tek sjeo u auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene isti slucaj, do 2000 obrtaja trza, posle ok. Majstori mi kazu vozi tako, ili da ga raskupusaju, kupim bobine,a mozda nije to. Voznja pri kretanju je mucenje,ali ga tako vozim vec pola godine i pomirio sam se sa tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, 

Treba mi pomoc, motor 1.2, benzin + gas, nestabilno radi u leru i trza u voznji, malo vise na gas, trzne i kad krene, a u voznji npr. U trecoj brzini na 2.5k obrtaja trza, kao da je ispod 1.5k obrtaja, promenio sam kablove za svecice i filtere gasa danas a svecice i bobina menjani pre godinu dana, upaljena lampica "check engine" ali bez obzira i ranije se palila i gasila sa vremena na vreme, ako moze pomoc sta moze biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 8v.  Da javim, jeste da malo kasnim, jedno par meseci :) ali nema veze.

Problem se nastavio sa trzanjem i nemirnog rada u leru, bio kod majstora, ovlasceni servis, drugar mi radi tamo, kaze sve ok, do gasa je. Odem kod majstora za gas, kaze do benzina je :)

Kad ono medjutim, krene da trosi vodu, nema vode u ulju, nema belog dima iz auspuha, ne vidi se da negde curi, opet kod majstora ali drugog, prikljuci na "kompresor" kaze curi na isparivacu, ostalo je ok

Reparacija isparivaca uradjena, nastavio da trosi vodu, posle nedelju dana, samo beli dim iz auspuha, i onda se videlo da je pomesao vodu i ulje, otisao dihtung.

Cela prica je trajala mesecima, kod raznih majstora sam bio na savetima i menjao razne sitnice i niko nije skontao da je dihtung vec nacet, tako da sto se tice NS nemam dobru rec za majstore. Ili kao sto ja planiram, redovan servis i terati dok ne rikne kao meni, jer ovo sto sam ja prosao, samo trosenje vremena i para, a sacekalo me isto kao i da nisam isao kod majstora

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nebojsa90

 

Lepo je što si se setio Foruma da napišeš šta je bio problem.

Sigurno će koristiti nekome ko posle tebe bude tražio rešenje iste stvari. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...