shime1982 0 Posted March 10, 2013 Punto 1.2 b 8v 2002.god,od pre jedno mesec dana kada stanem sa punticem obrtaji stoje gotovo mirno,ali se oseca kao da auto trese i na benzinu i na plinu.Za pocetak zamenim svecice (stavjene su original 2600din),kablove zamenio pre 6000km,ocistio dizne ultrazvucno,ocistio leptir i nista,opet trese! Radio dijagnostiku,nema nikakve greske,pa onda opet kod lika koji ima bruka dobru Bosh dijagnostiku i kod njega kaze da nema greske,kad sam ga kupio nije imao katalizator pa nije ni on.Inace kod mene je 20000km i odmah sam ugradio TNG i sve je bilo ok.Pre ciscenja dzni slabije je primao gas kad je hladan i kad je na benzinu,ali to je sredjeno, Ako je neko imao iskustvo neka pomaze,isao kod par majstora ,svako ima svoju teoriju,ali nista konkretno ,kazu teraj i opusti se ,niko da ozbiljnije pogleda.Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted March 10, 2013 (edited) Ako je reč o sitnim vibracijama koje osećaš samo na volanu - i nije ništa, to se oseti kod maltene svakog Punta, iako kazaljka broja obrtaja stoji kao zakucana. Negde sam pročitao da je u stvari ECU motora "veštački" održava mirnom, odnosno na baš tom/ler broju obrtaja. No ako je reč o jačim vibracijama koje osećaš na celom automobilu - onda definitivno nešto nije kako valja (možda su dotrajali nosači motora ili nešto slično).Tapatalk Edited March 10, 2013 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 10, 2013 Ma garant nahvatao neki grip jel zatrese kad naglo dodas gas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 10, 2013 Kao što reče Saša, ako su vibracije prisutne na volanu, ili naročito izražene pri gašenju motora, onda pogledajte nosače motora.Ali, ako nema tih vibracija i sve je ok sa obrtajima, onda se opusti i vozi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
baki nis 6 Posted March 10, 2013 Zameni donji nosac motora (takozvani reket), kod mene je to resilo problem. Kad sam prvi put seo u mog punta i povezao ga sa carine na tehnicki pregled i registraciju,stao na semafor i pomislio "... u jebote,zemljotres"... koliko se tresao na leru. Ali to se nije desavalo uvek, ponekad, a kad pocne nestaje dok mu nedam malo gasa.Problem je nestao zamenom gore pomenutog nosaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
mare batica 0 Posted March 10, 2013 + 1 za nosač motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
shime1982 0 Posted March 10, 2013 Velika pohvala za ovako brze savete!!! Na volanu ne trese ,samo podrhtava ceo auto, kao da imam masažere . Pao je i meni na pamet nosač motora,ovih dana pada registracija ,pa cu videti na tehničkom!Javljam ishod ,pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 13, 2013 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41378&st=120#entry888732 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shime1982 0 Posted March 22, 2013 Resio problem (nadam se trajno),majstor zamenio nosač,bio je skroz gotov, resetovao motor leptir gasa i sad prede ! Po negovom nekom mislenju ,postoji mogucnost da je zapamtio neku losu poziciju leptira sa voznje na plin,koja plinu i odgovara i zato je zezao na benzin!Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
jova_ns 0 Posted May 19, 2014 (edited) Pozdrav svima, Vozim punto 1.2 8v 2001 g.Od skora imam problem sa trešenjem na leru. Auto na momente zatrese celu šasiju.Čini mi se da ima pravilnosti u tome, da se dešava u jednakim vremenskim intervalima.Izmedju 1800 i 2000 obrtaja se osecaju nepravilnosti u radu.Na leru je izmedju 700 i 800 obrtaja. Kazaljka nije skroz mirna.Kada auto vozim žustrije nemam problema.Kada vozim lagano znaju se osetiti podrhtavanja oko 1800-2000 obrtaja.Ali se podrhtavanje ne dešava uvek. Može danima da ne bude problema pa da se onda javi i traje. Presao sam 750km autoputem bez ikakvih problema recimo. Kada pustim gas auto zna da cima (opet ne uvek). Ali nisam dovoljno iskusan da procenim da li se motor gusi ili je u pitanju nesto drugo. Cima i pre 1500 obtaja kada spadaju obrtaji. Rashladna tečnost je prekontrolisana i za 1000 km nije spao nivo.Ulje trenutno pratim.Iberlauf je malo mastan, ali ne znam da li je to od skora ili od ranije, jer nisam ranije proveravao.Leptir gasa ocišćen karbon sprejem pa pratim stanje.Skoro je zamenjeno kvacilo i menjac je otvaran, zamenjene i svećice, stavljen bosh.Pre ove intervencije (tj. pre otkaza i zamene kvacila) nisam imao problema sa vibracijama. Probao sa i sa Wyns aditivom za gorivo.Znam da ovo mnogo ne pomaže kada već postoji problem ali sam probao i potrošio pun rezervoar sa njim. Od cega krenuti?Kako proveriti nosače motora?Majstor kaže da su creva tvrdja i da je otišao dihtung najverovatnije.Kako momentalno nisam pri novcu i auto moram imati kod sebe svaki dan barem još mesec dana, ja bih da isključim prvo jeftinije opcije. Saveti su dobrodošli.Hvala lepo!J Edited May 19, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 19, 2014 Dizne, kablovi, svecice, bobine, leptir gasa, senzori, creva pa tek dihtung glave na kraju. Dobra dijagnostika ce ti reci sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
jova_ns 0 Posted May 19, 2014 Neka mi neko kaze, posto sam laik kad su nosaci u pitanju. Ako je menjac skidan, da li je moguce da je onaj nosac ispod akumulatora sad problematican?Nakon skidanja i sredjivanja menjaca i kvacila auto podrhtava, ranije nisam imao taj problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jova_ns 0 Posted June 12, 2014 (edited) Donji nosac motora (reket) zamenjen.Punto radi znatno mirnije.Ima jos uvek ponekad ujutru sitnih trzajeva na leru odmah nakon paljenja.Po polasku radi sve kako treba. Hvala svima! Edited June 12, 2014 by jova_ns Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef.nik88 0 Posted August 2, 2015 (edited) Veliki pozdrav svima. Pre nekih nedelju dana, radio sam zamenu karika na Puntu (motor 1.2 8v) jeer je poceo da trosi ulje. Tom prilikom je zamenjen i zupcasti kais, vodena pumpa, spaner zupcastog, svecice, obradjena glava, zamenjene gumice ventila i nastelovani ventili. Nakon ovoga, kada auto radi na leru desava se da trza, nemirno radi na svake 2-3 sekunde i mislim da se ventili malo jace cuju. Da naglasim da kazaljka obrtaja u tim trenucima ne pokazuje promene obrtaja, auto normalno vuce. Juce sam ga vozio i na dijagnostiku da urade adaptaciju, medjutim i dalje je isto stanje. Da li je neko imao ovakva iskustva i sta moze da bude uzrok? Edited August 3, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 2, 2015 Tebi je ceo motor bukvalno bio rasturen tako da tesko moze ovako preko tastature da se kaze sta je. Mora lepo dijagnostikom da se pregleda, nesto mora da prijavljuje. Mozda je i lose uzubljen, mozda je i do ventila, moze u do struje da bude, dizni.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef.nik88 0 Posted August 2, 2015 I ja sam mislio da ce dijagnostika nesto prijaviti, ali nema nicega, bio sam pored majstora kada je gledao. Vidjao sam na forumu da moze da bude i do kablova da su probili, ne znam da li to moze da bude uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 2, 2015 Moze, i do kablova i do bobina, svecica, mase, ali ti si naveo da je ceo rasturan pa to sad uvodi u razmatranje sve Bobine se vide preko dijagnostike, dizne isto, ako nepravilno radi mora da prijavi od prilike sta je. Ne mislim u memoriji gresaka nego u parametrima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted August 3, 2015 (edited) +1 za diznu neku napuko dzek neki verovatno Edited August 3, 2015 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 3, 2015 ...i mislim da se ventili malo jace cuju. To sto cujes nisu ventili vec detonacije u cilindrima. ventile mozes cuti dok auto stoji, najvise na leru ili malom gasu. Do detonacija dolazi usled samozapaljenja smese u cilindrima pre odredjene tacke paljenja. Uzroci su mala oktanska vrednos benzina, pogresna tacka pred paljena, usijane naslage garezi na celu klipova. Naj cesce je uzrok mala oktanska vrednost benzina, sto manje oktana to je benzin manje otporan na pritasak u cilindru i pali se sam dok klip jos uvek ide na gore. Klik ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38532-fiat-punto-mk2-bučni-ventili-zveckaju/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted September 6, 2016 Zdravo svima, slicne probleme imam sa nepravilnim radom, obrtaji na leru variraju, sada ne znam tacno na koliko posto mi kazaljka ne stoji na nuli. Skidao sam onu plastiku koja pokriva kilometar sat i probao da je vratim na nulu, gurnuo prstom, medjutim po gasenju ona bi opet padala ispod nule, slicno je i sa kazaljkom koja pokazuje brzinu. E sad, moje pitanje je, da li bih smeo i kako da iscupam kazaljku pa da je naguram ponovo tako sto cu je centrirati na nulu, pretpostavljam da je u tome mozda problem, samo se eto plasim da li smem da je chupam. Unapred hvala na odgovorima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted September 7, 2016 Ako imas problem sa nepravilnim radom motora kao sto kazes, obrtaji na leru variraju, kakve to veze ima sa kazaljkom? Ako na leru osecas variranje i oscilacije u radu motora bez gledanja u cajger, to onda ima veze sa necim drugim, nosacima, svecicama, bobinom, gorivom, leptirom, itd. Inace, kazaljka se cupa pazljivo na gore, mora malo jace da se povuce, ja sam je skidao kad sam nesto popravljao cajger. Kad je auto ugasen i treba da stoji malo ispod nule, kad das kontakt onda se popne na nulu. Znaci skini plastiku, daj kontakt i namesti na nulu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted September 7, 2016 Cajger je bila stvar koja me vec dugo nervira pa sam usput pitao, posle velikog servisa stavio sam nove kablove bosch, nove ngk svecice, na dijagnostici nema ocitavanja gresaka bobine, lambda sonde, dizni... jedino ne znam za taj nosac motora. Ono sto sam planirao da uradim je ultrazvucno pranje dizni, ciscenje leptira i step motora. Hvala za savet u vezi cajgera, to me je interesovalo, da li sme da se chupa. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted September 7, 2016 Imas ovde temu vezanu za cajger koju sam ispratio kad sam sredjivao moj, mozes da prelistas, ima dosta dobrih objasnjenja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted September 7, 2016 Hvala@snebojsa, ali ne vidim link Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 128 Posted September 7, 2016 pogledao sam, hvala jos jednom, na telefonu nisam lepo video tvoj post Quote Share this post Link to post Share on other sites