Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Haas tim

Recommended Posts

haas.jpg

 
Kako prenosi Beta, ekipa Has, koja će sledeće sezone debitovati u Formuli 1, saopštila je da ''neće biti B tim Ferarija'', uprkos tehničkom partnerstvu sa italijanskim timom. Američka ekipa Has je prošlog septembra potpisala višegodišnji ugovor sa Ferarijem, koji će je snabdevati motorima. Direktor ekipe Ginter Stajner rekao je da će šasiju i karoseriju raditi njeni eksperti i da će bolidi izgledati drugačije od Ferarijevih.
''Ferari je dobar partner, koji nam pomaže da uđemo u Formulu 1. Nismo razgovarali o vozačima sa njima, niti smo napravili plan da budemo njihov B tim i da radimo šta oni žele. To nije plan'', rekao je Stajner za Autosport. On je naveo da njegova ekipa namerava da se od samog početka sezone 2016. bori za bodove. ''Cilj je da budemo respektabilni, da budemo dobri u kvalifikacijama i blizu bodova. Želimo da osvojimo što više bodova. Svake godine ćemo o razgovarati o ciljevima'', dodao je Stajner. Ekipa ove sezone neće testirati svoja vozila, pošto čeka da Međunarodna automobilska federacija odbori njen ulazak u Formulu 1. ''Mnogo bi nas koštalo samo da testiramo vozila, onda bismo imali stari bolid. Počećemo testiranja kada ona zvanično počnu, u februaru sledeće godine, a pre toga radićemo simulacije'', rekao je Stajner.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas F1 bi mogao da koristi žutu boju na bolidima

 

haas%20f1.jpg

 
Američki tim u Formuli 1, Haas F1, spreman je da koristi žutu boju na svojim bolidima u 2016. godini. Novi tim u sportu je vežbao pitstop u svojoj fabrici na bolidu crne boje. Međutim, italijanska La Gazzetta dello Sport tvrdi da će boja na bolidima američkog tima biti žuta, kao ona na logu Ferrarija. Vlasnik Gene Haas je odbacio tvrdnje da će njegov tim u stvari biti B tim Ferrarija. ''Stalno me to pitaju i moj odgovor je nedvosmislen: Ne. Haas F1 ima unikatnu sliku i mi ćemo raditi na svoj način, iako nam je Ferrari važan tehnički saradnik,'' rekao je Haas. Šef tima Gunther Steiner odbacio je sumnje da Haas F1 zaobilazi pravila, nakon što je Mercedes ispitivao blisku saradnju novog tima i tima iz Maranella. ''Radimo samo ono što je po pravilniku dozvoljeno,'' rekao je Steiner.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas: Sve ide po planu

 

haas%202016.jpg

 
Kako piše Sport klub, američki magnat Džin Has se očigledno ne šali sa ulaskom u Formulu 1. On je na redovnoj konferenciji izjavio da sve ide po planu i da će njegovi bolidi biti potpuno spremni za testove u februaru. ''Sve ide po planu, nema nikakvih zastoja. Bolid će biti spreman za testove u Barseloni. Uvereni smo u svoje mogućnosti i ne bismo ulazili u ovaj posao da ne znamo da možemo nešto da napravimo'', rekao je Has. Za one koji možda ne znaju, sedišta u Has timu zauzimaće Romejn Grožan iz Francuske i Esteban Gutijerez iz Meksika.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grožan: Prvi zadatak je pouzdanost

 

144784-grozan.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Romejn Grožan je uzbuđen što će voziti za Has u novoj F1 sezoni, ali ima jedan glavni zadatak pred početak testova. ''Nisam očekivao da će biti ovoliko uzbuđenja povodom našeg debija. Ali, sa neke strane je dobro. Prvo što moramo da rešimo je pouzdanost, posle toga kreće sve ostalo''. Grožan ne želi da postavlja određene ciljeve i brojke pred početak testiranja. ''Ne želim to da radim, želim da uživam u momentu. Ono što je najvažnije je da svi radimo zajedno i da svi zajedno položimo ovaj veliki test zvani F1. Možda možete ovo da me pitate nekoliko dana pred Melburn'', rekao je Francuz.
 
Gutijerez: Svež sam i spreman
Esteban Gutijerez ima veliku kilometražu u svakom smislu, ali Meksikanac veruje da je u timu Hasa konačno pronašao dom. ''Sjajno se osećam ovde, sjajno sam prihvaćen, ljudi su dobri, atmosfera je pozitivna. Ja sam lično veoma osvežen i spreman za nove izazove i jedva čekam da sve počne''. Gutijerez se, ipak, ne zavarava da će odmah beležiti velike rezultate sa timom Džina Hasa. ''Biće veoma interesantno, ali neće biti lako. Svi smo svesni da je veliki posao pred nama i da moramo da se naoružamo strpljenjem. Ali, spremni smo na naporan rad i žrtve'', rekao je Gutijerez.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has posle Monce odlučuje o vozačima

 

153129-has.jpg

 

Ekipa Has, koja je ove sezone debitovala u Formuli 1 još nije odlučila ko će biti njihovi vozači u narednoj takmičarskoj godini. Po rečima Gintera Štajnera, direktora ekipe, nema žurbe, pa će se o tome odlučivati posle 4. septembra, kada prođe Velika nagrada Italije u Monci. Trenutnu vozačku postavu Hasa čine Francuz Roman Grožan i Meksikanac Esteban Gutijerez. ''Posle Monce ćemo znati na čemu smo. Prošle godine smo u isto vreme rekli kada ćemo pričati sa vozačima. Možda smo kasnili nekoliko nedelja ali nismo čekali zimu. Kada nešto kažemo mi to obično i učinimo, ili se potrudimo da ispunimo. To kompletnom timu daje sigurnost i mogućnost da se fokus usmeri na bolid i performanse'', rekao je Štajner, ali nije mogao da potvrdi da li će se menjati vozači. Kako za sada stvari stoje Roman Grožan će gotovo sigurno ostati u ekipi, dok je pozicija Estebana Gutijereza nesigurna. Kao njegov naslednik u timu se spominje Šarl Lekler, koji je bio razvojni vozač u Hasu, a sada nastupa za ekipu ART Gran pri u GP3 seriji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has: Očekujem više u 2017.

 

gene_haas_portugal.png

 

Džin Has je rekao novinarima da od 2017. očekuje samo jednu stvar za svoj F1 tim - da bude bolja nego 2016. ''Mislim da je bilo dosta pluseva i minuseva. Što se tiče pluseva, imamo dobre vozače i dobre inženjere i bar tu nećemo morati ništa da menjamo''. Has je svestan da je druga sezona u karavanu uvek najteža. ''Sigurno će biti veliki izazov, možda i veći nego prošle godine. Prošlu sezonu smo ocenili kao uspešnu, ali nadamo se još boljoj 2017. Prolazimo kroz velike promene, ali prolaze i svi ostali timove. I zbog nas i zbog biznisa bi bilo dobro da se popnemo za poziciju ili dve'', rekao je Has.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas predstavio VF-17

 

haas%20vf.jpg

 

Američki tim je na svom sajtu prikazao novi bolid sa kojim će se takmičiti u svojoj drugoj sezoni u Formuli 1. Haas je ušao u Formulu 1 prošle sezone i završili su godinu na osmom mestu ispred Renailta, Saubera i Manora, a Romain Grosjean je osvojio svih 29 bodova za tim. Francuz vozi za ekipu i ove godine, dok je na mesto Gutierreza došao Kevin Magnussen. Haas je još juče u Barseloni imao dan za snimanje promotivnih materijala. Novi bolid ima nešto tamniju sivu boju od svog prethodnika, a i ovaj bolid ima ajkulino krilo na poklopcu motora. Bolid i vozači će biti predstavljeni medijima sutra, neposredno pred početak testiranja u Barseloni, a čast da prvi provoza novi bolid će imati Kevin Magnussen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has: Magnusen i Grožan dobar spoj

 

8bdf3446d9c14ff3a06fd70abd12dc03.jpg

 

Vlasnik Has tima Džin Has veruje da će sledeće sezone imati dobru kombinaciju vozača, Romejn Grožan - Kevin Magnusen. ''Kevin ima jedinstvenu ličnost, u bolidu je agresivan, a van njega je miran i veoma odmeren. Mislim da će se dobro slagati sa Romejnom''. Has kaže da nije slučajno izabrao bivšeg vozača Meklarena i Renoa. ''Sve je u redu. Pratim ga već nekoliko godina. Verujem da će nam pomoći da osvojimo više bodova nego prošle godine i da se ravnopravnije borimo sa timovima u sredini tabele'', jasan je Has.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grožan i Magnusen u Hasu i naredne sezone

 

f1-a-visit-with-gene-haas-haas-f1-team-2

 

Vozači Formule 1 Roman Grožan i Kevin Magnusen i sledeće sezone voziće za tim američkog Hasa.

Francuz Grožan se pre godinu dana pridružio Hasu u debitantskoj sezoni ove ekipe u Formuli 1, a jedan od ciljeva novog angažmana mu je bio da obezbedi mesto u timu Ferarija, koji snabedava Has motorima. Vlasnik ekipe Džin Has se nada će i naredna, treća uzastopna sezona za francuskog vozača, doneti benefit timu. ''U novoj sezoni takmičićemo se sa istim vozačima kao i prethodne godine. To je odlučeno i nadam se da će nam taj kontinuitet doneti bolje rezultate'', oglasio se Džin Has, osnivač tima. Kevin Magnusen je pre potpisivanja za Has bio vozač Renoa, a zamenio je Estebana Gutijereza koji prošle sezone nije uspeo da osvoji nijedan bod. ''Esteban je bio dobar vožač. Na treningu je bio brz kao i Roman Grožan, ali smatarm da Kevin ima više iskustva. On može da osvoji bodove i i iz tog razloga smo ga doveli u tim. Magnusen to može, a može i Grožan'', rekao je osnivač tima Has.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas blizu dogovora sa Maseratiijem?

 

haas maserati

 

Američki tim možda uskoro dobije još jednog italijanskog partnera. Skoro je objavljena saradnja između Saubera i Alfa Romea, a već sada slična stvar mogla bi još jednom da se ponovi. Kako pišu italijanski mediji još jedan brend FIAT-a želi da se promoviše u najbržem cirkusu a to je čuveni Maserati. Prvi čovek ove grupacije Sergio Marchionne izjavio je da oni trenutno pregovaraju sa još jednim timom koji koristi Ferrarijeve motore a to je jedino Haas, gde bi brend Maseratija zauzeo mesto glavnog sponzora. Prema pisanju ''Corriere della Sera'', pregovori su u toku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas otvoren za dogovor kao što sada imaju Alfa Romeo i Sauber

 

1496929111587.jpg

 

Američki tim voleo bi da u budućnosti ima saradnju kao što je to bilo slučaj sa švajcarskim timom. Predsednik Ferrarija Sergio Marchionne duže vreme želeo je da brend Alfa Romea vrati u Formulu 1, a ovo ideju uspeo da realizuje kroz novi dogovor sa Sauberom koji će od 2018. nostiti ime ovog italijanskog proizvođača u svom nazivu. Pored toga u timu iz Hinvila naćiće se i malada nada Ferrarija Charles Leclerc. Ipak, i drugi Ferrarijev klijent tim Haasa nije demantovao da bi i oni voleli ovakav vid saradnje budućnosti, pa se iz toga pojavila priča da bi Maserati mogao da uđe u Formulu 1.

''Zašto da ne? Uvek smo otvoreni za pregovore. Ako neko dobije određene ideje, videćemo kako i mi možemo da budemo zainteresovani. E sad, druga je stvar realizacija samog projketa.'' kazao je šef Haasa Gunther Steiner. Američki tim se u prve dve godine finanisrao od strane privatnog posla koje je imao vlasnik tima Gene Haas, ali Steiner kaže da svaka nova investicija može biti veoma značajna: ''Mislim da je to naš prioritet, sada je teško doći do novih sponzora. Možete videti kod ostalih timova, čak se i oni muče na tom polju. Za nas, koji smo još manji, onda je još teže.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas je prvi tim koji je predstavio bolid za novu sezonu F1

 

176229-haas f1.jpg

 

Prvi tim koji je predstavio svoj bolid za predstojeću sezonu Formule 1 je Haas. Naziv njihovog bolida je VF-18, a kao i prošle godine, za njih će voziti Francuz Romain Grosjean i Danac Kevin Magnussen. Vlasnik tima Gene Haas je na predstavljanju bolida izneo velika očekivanja od sezone koja je pred nama. ''Želim da budemo unutar pola sekunde sa Ferrarijem'', izjavio je Gene Haas čiji tim će se voziti upravo na pogon Ferrarijevog motora 063. ''Moramo da smanjimo zaostatak za najboljim timovima, a čini mi se da ćemo u tome i uspeti. Bićemo sve bolji i bolji. Identifikovali smo sve naše slabe tačke, šef našeg tima Gunther Steiner ih je detektovao i sada očekujemo napredak. Najveći problem biće nam gume odnosno kako ih zadržati u određenom temperaturnom rasponu, to će dosta zavisiti od toga kako će se vozači ponašati prema gumama'', istakao je Haas.

 

Velika očekivanja od Grosjeana i Magnussena

Svoj optimizam baziraju i na vozačkoj postavi. ''Već sam rekao, u 2017. godini su naši vozači bili bolji od našeg bolida. Grosjean je vrlo, vrlo brz tip, koji snažno koči i na ivici prolazi kroz krivine, dok Magnussen ima nešto lakši pristup. Ali, oni su agresivni i žele da pobede, a konkurencija je takva da morate da imate mentalitet ubice ako želite da osvajate bodove'', slikovito kaže Gene Haas. Zvaničnog naziva Haas F1 Team, sa sedištem u gradiću Kannapolis u američkoj saveznoj državi Severna Karolina, u 2018. ovaj tim će se po treći put takmičiti u Formuli 1.

 

Borba za zlatnu sredinu

U 2016. su, sa vozačima Grosjeanom Gutierrezom, u premijernoj sezoni osvojili 29 bodova, pri čemu im je najbolji plasman bilo peto mesto Grosjeana na Velikoj nagradi Bahreina. Prošle godine je tandem Grosjean-Magnussen bio puno bolji sa osvojenih 47 bodova. U poretku konstruktora Haas je sezonu završio sa šest bodova manje u odnosu na Toro Rosso i 10 manje od Renaulta, a upravo će ta dva tima biti i njihovi glavni konkurenti u tzv. zlatnoj sredini konstruktorskog poretka.

 

Nova sezona F1 počinje Velikom nagradom Australije 25. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnusen i Grožan u Hasu i 2019. godine

 

184653-haas f1.jpg

 

Vozači Hasa Kevin Magnusen i Romen Grožan i sledeće godine će predstavljati ovu ekipu u Formuli 1, potrvdio je čelnik američkog tima Ginter Štajner.

''Nama su potrebni iskusni i vozači sa velikim samopouzdanjem da razvijemo bolid i ekipu'', rekao je Štajner i dodao. ''I Grožan i Magnusen su upravo takvi. Napravili smo značajan korak napred ove sezone u odnosu na prošlu, pa smo samo odlučili da zadržimo pozicije.'' Grožan je trenutno na 14. mestu u generalnom plasmanu sa 27 bodova, dok je Magnusen tri pozicije ispred njega sa 49 poena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pijetro Fitipaldi novi test vozač Hasa

 

fitipaldi.jpg

 

U petak je iz Hasa stigla zvanična potvrda da će Pijetro Fitipaldi biti njihov test vozač za 2019. godinu. Pijetro Fitipaldi novi je test vozač Hasa za 2019. godinu, a prvi put će bolid testirati 27. ovembra u Abu Dabiju na Jas Marina stazi. Fitipaldi ima 22 godine, unuk dvostrukog svetskog šampiona u Formuli 1 i dvostrukog pobednika NASCAR trke Indijanopolis 500 i pridružiće se vozačima Hasa u Brazilu ovoga vikenda. ''Zadovoljni smo što možemo da poželimo dobrodošlicu Pijatru Fitipaldiju u naš tim i veoma se radujem saradnji sa njim. On dolazi sa pobedničkim pedigreom iz mlađih dana, ali i uz dobre rezultate iz Indikar serije. Veoma se radujemo što će Pijetro svojim iskustvima moći da doda i test vožnje u Formuli 1. Njegova iskustva sa testiranja sigurno će nam mnogo značiti kroz narednu sezonu i nema sumnje da će doprineti daljem razvoju našeg tima'', rekao je Ganter Stajner. ''Izuzetno sam uzbuđen što ću biti deo Hasovog tima u Formuli 1 i zahvalan sam na prilici koja mi je pružena. Veoma se radujem prvim testovima i samom početku saradnje'', rekao je Fitipaldi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas predstavio bolid za novu F1 sezonu

 

188888-haas 1.jpg

 

Trenutak koji su svi fanovi Formule 1 s nestrpljenjem očekivali - počela su predstavljanja bolida. U ''Royal Automobile Clubu'' u Londonu je svoj bolid za novu sezonu Formule 1 predstavio Haas. Zvaničnog naziva Rich Energy Haas F1 Team je prvi tim koji je otkrio izgled i performanse svog bolida u 2019. godini.

 

188889-haas 11.jpg

 

Nakon što su u prethodne tri sezone imali kombinaciju crvene, sive i crne boje, u Haasu su odlučili da će na ovogodišnjem bolidu dominirati crna i zlatna boja. Naziv bolida je VF-19.

''Zadovoljni smo kako su ove boje ''sele'' na bolid, a želja za ovu sezonu je da nastavimo da napredujemo. Dobili smo velikog sponzora i želimo da budemo još bolji'', poručio je šef Haasovog F1 timai Gunther Steiner. Haas je tim koji je nastao 2016. godine, a nakon što su u uvodne dve sezone hvatali konce sa puno iskusnijim konkurentima i završavali na osmim pozicijama u konstruktorskom poretku, prošle godine su bili odlični. Osvojili su 93 boda i završili na petom mestu među konstruktorima, iza Renaulta, a ispred McLarena. Pritom je Kevin Magnussen (56 bodova) bio znatno uspešniji od Romaina Grosjeana (37 bodova), a istu vozačku postavu Haas će imati i ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni mogu da budu konkuretni za 3,4 mesto samo ako isprave decije bolesti. Ako i ove godine bude ferarijev agregat bice veselo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grožan i Magnusen ostaju aduti Hasa

 

grozan magnusen.jpg

 

Roman Grožan i Kevin Magnusen ostaju vozači Hasa i u 2020. godini, saopšteno je iz američkog tima. Kako piše Sport Klub, biće to četvrta uzastopna godina u tom sastavu - Grožan je sa timom od početka Hasa 2016. godine, a Magnusen se pridružio godinu dana kasnije. ''Iskustvo i potreba za iskustvom kameni su temeljci Has F1 tima, a sa Grožanom i Magnusenom nastavljamo da imamo čvrstu platformu na kojoj nastavljamo svoj dalji razvoj'', kaže direktor Hasa Ginter Štajner i dodaje: ''Oni razumeju kako naš tim funkcioniše i mi znamo kakvi su oni kao vozači - to nam daje vredan kontinuitet i čvrstu osnovu. Ova godina je bila teška, ali pomoći će nam da učimo i da napredujemo za 2020''.

U generalnom plasmanu Magnusen je trenutno 16. sa 18 bodova, dok Grožan ima osam bodova na 17. mestu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerazumem, otkad je došao Magnusen u Has Grožan nemože da se sastavi, nelogična odluka.Na početku ove sezone slobodan Rajkonen,oni ništa. Sad slobodan Hulk,opet ništa. Da im ovakvi vozači prodju nesvatljivo,samo medijska pažnja sa Rajkonenom bila bi pun pogodak 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Hasu ima mesta za Roberta Kubicu

 

188889-haas 11.jpg

 

Robert Kubica je nedavno objavio da neće voziti i naredne sezone u Vilijamsu, a to znači i da ga neće biti u Formuli 1 na poziciji vozača. Međutim američki Has tim ima poziciju za poljskog automobilistu. Šef Hasa Ginter Štajner je potvrdio da je Robertu Kubici ponuđena pozicija test vozača i vozača za simulaciju. Pitanje je međutim i da li Poljak želi da bude test vozač 2020. godine jer ga mnogi povezuju sa DTM serijom. Has međutim omogućava Kubici da ostane u vezi sa Formulom 1, a takođe bi mogao u nekim trkačkim vikendima da bude u bolidu na treninzima u petak.

 

''Sve je moguće i razgovaramo sa njim. Uvek razgovaram sa mnogo ljudi i pokušavam da unapredim stvari. Ne znam još uvek šta će se desiti. Treba da pričam sa Robertom da vidim da li hoće to da radi sada kada je napustio Vilijams. Ne znam da li ima druge planove'', rekao je Ginter Štajner. ''Ima mnogo iskustva, i zna se da može da bude odličan test vozač. Nikada nisam radio sa njim ali mnogi ljudi jesu i mnogo ga poštuju. Mislim da može da bude stalno zaposlen. Neće biti testova sledeće godine i možda bismo morali da mu damo da vozi treninge petkom jer inače ne bi bilo poente stavljati ga u simulator. Mislim međutim da idemo predaleko, moguće je ali su pregovori u ranoj fazi'', dodao je Štajner.

 

Kubica se posle devet godina vratio u Fomulu 1, uspeo je da dođe do jednog boda, ali je u svakim kvalifikacijama bio iza timskog kolege Džordža Rasela. Poljak je vozio u Formuli 1 od 2006. do 2010. godine kada je bio u Sauberu i Renou, a tada je bio četvrti u generalnom plasmanu uz jedinu pobedu u karijeri u ovom šampionatu. On je slavio na trci u Kanadi i još šest puta je te godine bio na podijumu. Kubica je 2011. imao veliki udes dok je vozio na reliju Ronde di Andora kada je umalo izgubio život, a zadobio je ozbiljne povrede ruke koje su zahtevale amputaciju dela podlaktice. Reliju se vratio 2013. godine, a Formuli 1 2018. godine kada je bio test vozač Vilijamsa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štajner: Has nije na prodaju

 

188888-haas 1.jpg

 

Prethodnih dana objavljena je vest da kompanija ''Rič Enerdži'', koja je bila glavni sponzor Hasa sve dok nije prekršila neke detalje iz ugovora, sugeriše prodaju tima neimenovanim investitorima iz Saudijske Arabije. Ipak, šef ekipe, Ginter Štajner, demantovao je ove informacije.

 

''Ne znam kako da odgovorim na ovo. Investitorima želim sve najbolje. Hvala im. Ali, ja ih ne poznajem'', rekao je Štajner. Prvi čovek ekipe je još dodao da Has nije na prodaju. ''Tim se ne prodaje. Samo su oni u ''Rič Enerdžiju'' objavili taj tvit. Ja ne odgovaram na takve stvari. Mi to nismo napisali i ne želim da ulazim u to.'' Šest trka pre kraja sezone, ekipa Hasa ima 26 bodova i zauzima deveto, pretposlednje mesto u šampionatu konstruktora. Iza njih je samo ekipa Vilijamsa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas je u pregovorima da svoj tim proda investitorima iz Saudijske Arabije

 

hass saudi.jpg

 

Bivši glavni sponzor tima možda je objasnio svoj razlog o prekidu saradnje sa ovim timom. Haas je pre početka VN Singapura objavio da je raskinuo saradnju sa Rich Energyjem, pa su tako svi logotipi ove kompanije uklonjeni sa bolida. Iako se ovaj slučaj vukao već dosta dugo, na kraju došlo je do razlaza ali niko od ove dve strane nije obelodanio pravi razlog za prekid partnerstva. Ipak, Rich Energy se odmah posle razlaza na društvenoj mreži Tviter oglasio saopštenjem gde je navedeno da Haas trenutno pregovara sa investitorima iz Saudijske Aarabije.

''Mi želimo Haas F1 timu sve najbolje u pregovorima oko prodaje tima investitorima iz Saudijske Arabije. Odličan tim sa odličnim investitorima.''

 

preuzeto sa - pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haas predstavio bolid za novu sezonu Formule 1

 

haas 2020.jpg

 

Iako su zvanično predstavljanje bolida zakazali za 19. februar kada će biti i prvi dan predsezonskih testiranja, tim Haas je javnosti, kao prvi, pokazao svoj bolid za predstojeću sezonu Formule 1. Objavili su digitalno prikazivanje bolida koji će fizički biti predstavljen svima u Barseloni na već pomenuti datum, sat vremena pre nego što krenu testiranja. Ono što upada u oči jeste razlika u boji bolida u odnosu na prošlosezonski Haas. Ovim, koji nosi zvanični naziv VF-20, dominiraju bela, crvena i crna, dok se prošlogodišnji bolid sastojao od isključivo crne i zlatne.

Uoči nove sezone Haas ima samo jedan zadatak, a to je biti bolji nego u 2019. godini. S obzirom da su prošlu sezonu završili sa mizernih 28 bodova i na pretposlednjem mestu u poretku konstruktora, to i ne bi trebalo da bude naročito teško. Vozačka postava je ostala ista: Romain Grosjean i Kevin Magnussen. Nova sezona Formule 1 počinje 15. marta Velikom nagradom Australije na stazi Albert Park u Melburnu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...