Jump to content
FAS Goran
Jug

Lancia Lybra - ''težina'' servo volana?

Recommended Posts

Uzeo ovu moju Lybru, sve ok, ok ide, svejedno sam racunao na veliki servis, medjutim vozam je ovih dana da se intimiziram sa autom, kad me tvrdoca njenog volana u mestu brine, odnosno nekako mi se tesko okrece. Naime, ja sam pre nje vozio Stila, ciji servo je bas jako mekan, moze dete da ga jednim prstom okrene bukvalno, kod ove Lybre moje, koja ima servo takodje, u voznji ok, tvrdji je, ali ne pretvrd, medjutim volan u mestu bas tesko moye da se okrene bez obe ruke, a kamoli prstom kao kod >Stila. Da li je kod Lybre generalno servo tvrdji, narocito u mestu, pa se ja tripujem posto sam presao u nju iz Stila koji ima onaj toliko lak za vrtenje city servo? Ili je tu neki zajeb? Kad smo pregledali auto prilikom kupovine nije, cini mi se, bio tako bas tvrd i tezak u samom mestu. Ako bi neko ko voza Lybru kazao nesto, znacilo bi. Hvala unapred. Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasičan servo nema šta da traži pored City el. serva . Na Fiesti je klasičan servo i teži je u odnosu na Stilov kad nije uključen City (nikad i nije), traži baš jaču ruku. U vožnji je OK.

Kod hidro serva sa porastom obetaja motora pojačava se i servo asistencija, dakle pumpa nabija veći pritisak. Sad samo da nađeš neku Lybru i da konkretno uporediš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U voznji je jako lak, znaci, jedna ruka, u mestu, jako tesko s jednom rukom, ali kad smo ga gledali, majstor, ja i limar, priliko kupovine, servoi mi je cini mi se i mestu bio laksi, nista jel ima neko Lybru iz NS-a sa dobrim servom, da okrenem? hehe Jbga, jedino to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idi na par placeva pa probaj. Baš znaju da li kupuješ ili isprobavaš servo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Jugo se lako okreće u vožnji :)

Ja inače izbegavam da vrtim volan u mestu - vrtim u mestu samo kad moram.

Inače uvek ga malo poteram da krene.

A ako ćeš na autoplac nemoj u Lybri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha dodjem na autoplac i kazem: Dobar dan, zajebali me za servo, menjam ispravnu klimu, ispravni el retrovizor i ostalo, za jedan krug u mestu na vasem servu. S postovanjem :>D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam, znam, salim se, nego jednom cu da napisem jedan post o kupovini polovnjaka, gde sve teorije kilometraze, majstora, itd, padaju u vodu, auto star, 7+ godina ne moze da nema neku falinku, prosto ne moze, mora makar, ako nista, da ima iscupan konac na nekom sedistu ili barem uprljanu pepeljaru. Svaki auto koji sam kupovao, vodio, majstora, limara, trayio broj sasije radio proveru, itd, ali ne mere bez nekog baga, pitanja, smora, sva sreca postoji ovaj forum, gde mozes cuti neko iskustvo od vlasnika marke ili tipa auta kojeg si postao vlasnik. Hvala svima na odgovorima. Uzdravlje! Tacnije, posle kkupovina osim, sto treba se racuna na troskove registrcije + veliki servis + majstore limar, provera, neka bude samo po hiljadarka ya svakog, mora se racunati na gremline, koji su tu, zato auto neko i prodaje nekom drugom. Mi u zemlji smo tu uvek u pozicji, jedno kajanje ne gine, pa cak i ako odlucis da odustanes od auta od 2.000 + 200 . 300 evra, jer ne moze da se kupi za te pare, i das soma vise ya drugog (moj slucaj). Sreca je majka kupovine! Pozdrav svima :) i hvala jos jednom

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo te olenjio Stilo i City servo... Ni u jednom trenutku za ovih 1000km od kako vozim Lybru nisam primetio da je volan tezak... Taman je, da je laksi, ne bi valjalo :) (mozda sto sam 5 meseci juga vozio... :p )

Share this post


Link to post
Share on other sites

U libri se okrece jednom rukom u mestu bez problema, ali je osetno veci otpor nego npr u starom bravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja javim, istina elektro city servo me ulenjio, u lybry je volan u mestu dosta tezi, stvar navike, pomislio sam da nesto nije u redu, jer sam naviknut koristio i ocekivao daleko manji otpor u mestu ili blagom kretanju i pomeranju volana, i hvala vam za komentare, prosto auto u voznji ima odlican volan, ali mi je u mestu bio onako tezak, a zapravo je stvar promene drasticne, hidraulicni servo i eletro city servo nisu za poredjenje, ukusi razliciti, ali je lybra sa ovim volanom, daleko stabilniji auto, po meni i u svemu ostalom dve klase iznad Stila, za koga, takodje, mislim da je u svojoj klasi odlucan automobil, ako se dobro odrzava. Iako Lybra nije za fensi, jednim prstom, okretanje kao da nema otpora, no malo sam vise provozao auto, i jako sam zadovoljan. Takodje, na savet nekih u komentima pre, provozam komsijin, on moj, i ustvrdimo da su isti, to jest da je meni promena bila ipak, i jedino cudan osecaj i razlog sumnje. Sad na veliki servis, stabilizatori se cuju, no to sam i znao prilikom kupovine, ali za svaki slucaj i pk kais i sve novo ide ostalo, iako i ovako ide ko metak.Jedino sto me smorilo jeste sto mi je pukla plastika, odnosno plasticni gepek prag, napukla, a to nisam primetio, sad se i okrnjila, no naci cemo to, sve u svemu, i sto sam nasao s parkinga prvu ogrebotinu od komsija, koji vole da ti prenesu svoje zadovljstvo sto si promenio auto. To nikad necu razumeti, ali valjda nisam takva stoka, pa ni ne mogu. Pozdrav svima! :)

Edited by Jug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma taj auto je odličan.

Da imam malu decu Lybru bih kupio bez razmišljanja.

Cena auta je smešna u odnosu na ono što daje.

Nadam se da neće sve Lybre biti lešine kada mi bude trebala jedna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno dobar auto, ja sam se prijatno iznenadio, nekako je stabilna, cvrsta, udobna, kao da ne vozis Italijana, nego nekog Nemca, koji je s jtd motorom, vozio sam ja dosta Italijama, pa i Stila, ali skro neki drugi osecaj, kruta je pomalo, ali meka, za voznju, od sedista pa nadalje, ne znam kako da objasnim, verovatno kapiras i sam sta hocu reci. Sad stvarno moze da se nadje za smesne pare, narocito jer se kola ovih dana poslednjih slabo prodaju, i spustanje cene moze da ide prilicno dole, jer kola stoje na placevima, i ako uspes da je koliko toliko proveris, i spreman si na registraciju, plus troskovi servisa, moze da se nadje cak i 2003, 04 za nekih 2500 pa i nize, sa nekim sitnicama koje treba srediti, bitno je da nema problema s elektronikom, da motor ne duva, i d asve funkcije rade, jer ima puno opreme od el. podizaca retrovizora pa nadalje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...