sasco_kappa 0 Posted March 30, 2015 Ajmo majstori, ko ima logican odgovor?...veceas, posle normalnog paljenja na benzin i prebacivanja na plin, krenuh poslom u grad. Nakon 1km voznje, zakacih desnim tockom neveliku rupu u asfaltu, nista opasno...medjutim, u tom trenutku auto ostade bez struje i prestade sa radom!...na trenutke je imao samo signalizaciju alternatora i nista vise, mrtav na kljuc....ni svetla, ni cetri zmigavca, ni ventilacija, ni brisaci,..samo svetlo u kabini. Posle kratkog moljenja Bogu i psovanja Italijanskih elektroinzenjera, auto prihvati kontakt i upali. Medjutim, u roku od 20-tak min, ponovo je gubio struju u navedenim potrosacima. 2 puta sam skidao kleme sa akumulatora i oba puta je posle toga palio..na kraju, posle 30-tak minuta, sve je bilo normalno, i dovezoh se uspesno kuci. Da li je kvar prouzrokovao udar u rupu (punu vode jer je padala kisa, mada sam ga cele zime vozio i po kisi i po snegu i ovo se nije desilo)?...Da li oko desnog tocka postoji deo instalacije koji je osetljiv na udar ili vodu, mada???....napominjem da mi brava nije u najboljem stanju i da kljuc hoce pri jakim vibracijama da ispadne - naravno, ne zakljuca volan i motor bez problema radi...Da li da trazim ujutro neke releje koji su se mozda razlabavili?...pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted April 6, 2015 Kablovi od mase sto se srafe na sasiju? Mozda se neki olabavio ili otkinuo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco_kappa 0 Posted April 6, 2015 ...evo, od te veceri, vec 7dana vozim bez problema...skidao sam akumulator da proverim te mase i sve su bile OK...a sta mislite o SKLOPKI / KONTAKTORU koji se nalazi u grupi osiguraca i releja kod brisaca, neko mi je rekao da taj kontaktor iskljuci ''+'' pri jacem udaru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted April 6, 2015 Ako taj prekidac iskoci sam od sebe pa i da se desi ali nikako ne moze da se vrati u ON fazu.Mislim da ti je tu problem oko kontakt brave i elektronskog uloska brave Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted April 8, 2015 Taj "kontaktor" se u stvari zove "fuel cut-off svitch" i sluzi da pri jacem udarcu (udesu) prekine dovod goriva ka motoru,da ne bi doslo do pozara. On nema veze sa ostatkom elektronike u kolima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted April 8, 2015 nije do toga garant, nesto drugo mase mozda ili pogledaj da se klema nije raspala probaj da vuces kablove ako su fabricke kleme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 28, 2015 Ja sam imao taj problem i resio sam ga.U toku voznje samo se ugasi i tolko..Jednostavno, kleme ti nisu dobre ili kontakt sa klemom...Zameni ih.Ja sam moje zamenio i od tada mi se to vise nikad nije desilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 29, 2015 nije ni jedno od navedenog nego kontakt brava.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenadpetrovic 0 Posted November 14, 2016 pozdrav.Naime problem je sledeci kad ubacim kljuc u kontakt bravu i okrenem na prwd kontakt upali mi se istrument tabla i sve lampice po kabini(prekidaci za prozore,na bordu,na ventilaciji)ostavim u tom polozaju i okrenem prekidac za svetlo na poziciju upali mi pumpu u rezervoaru.Auto je kappa 2.0 VIS...ima plin.Pomagajte... Quote Share this post Link to post Share on other sites