Sedla 2576 Posted May 28, 2015 Kod Tejovica viljuska za Lybru 2800 dinara,garancija godinu dana. Provereno traje duze od godinu dana taxi voznje i 50+ hiljada predjenih kilometara... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23030 Posted May 29, 2015 Meni Tejoviceva traje duze od fabricki ugradjene, a prve 4 god je auto vozen u Italiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 29, 2015 Tako će da bude, što bi rekli "Kako forum zapoveda" 1 Sedla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 5, 2015 na lybri mi je počelo nešto kliktati otprilike kao kad imate ključeve u džepu i onda oni jednom kliknu kad napravite korak, ili tipa zvuk kao da se neki prekidač tipkalo upali, tj napne metalni jezičac kao oprugu i preskoči. dolazi od strane remenja s desne strane motora, a kad nakon par minuta rada na leru prestane se to čuti, mrvicu se i promjeni rad motora, ne znam kako, ni ne ubrza ni ne uspori nego malčice promjeni zvuk. inače nikakvih drugih simptoma nema, sve apsolutno sve radi i auto vuče ko nenormalan, ne dimi itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 7, 2015 znate li ima li kakav relej ili kontakt s desne strane motora (gdje se nalazi remenje i remenice)?kutija s osiguračima je na lijevoj strani ali ima li još što s desne strane ili prema sredini a da bi moglo proizvoditi takve zvukove? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 8, 2015 To ti se čuje španer PK kaiša. Oslobodi tu desnu sztanu točka i plastika, upali motor i videčeš da ti kaiš poskakuje, a taj kuckavi zvuk daje španer koji blokira. Najbolje da to pogleda majstor, sigurno je nešto oko kaiševa (španeri, remenice, roleri). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted June 9, 2015 Jel ti upaljena klima u kolima? Mozda cakce kompresor klime dok radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 16, 2015 (edited) znate li ima li kakav relej ili kontakt s desne strane motora (gdje se nalazi remenje i remenice)?kutija s osiguračima je na lijevoj strani ali ima li još što s desne strane ili prema sredini a da bi moglo proizvoditi takve zvukove? da izgleda da je ovo, vrlo sličan zvuk daje! ali mogu vidjeti španer odozgo, a ne vidim da se ovako ponaša, makar, možda i ne vidim tako dobro kako mislim da vidim, pogledat ću pozornije. je li moguće da i španer zupčastog remena radi to isto? i zašto se tako ponaša kad je i kaiš i španer novi? je li pretegnut ili premalo stegnut ili šta? i zašto se čuje samo dok je hladan tj nakon prvog paljena par minuta nakon svih ostalih 30ak sekundi ako i toliko? poslije više ne. Edited June 16, 2015 by allenp Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 16, 2015 To ti se čuje španer PK kaiša. Oslobodi tu desnu sztanu točka i plastika, upali motor i videčeš da ti kaiš poskakuje, a taj kuckavi zvuk daje španer koji blokira. Najbolje da to pogleda majstor, sigurno je nešto oko kaiševa (španeri, remenice, roleri).već sam bio uvjeren da si pronašao uzrok zvuka i evo sad u 23h sam išao u garažu pomicati auto, otvarati jamu u garaži da vidim i od ispod, uzeo ogledalo i lampu, zavukao ruku između tih plastika i gledam taj španer, kao i ove druge (mislim da su 3 komada) i ne vidim te vibracije, gledam od ispod auta, gledam s gornje strane i ne vidi se ništa. a zanimljivo zvuk kao da dolazi od te strane kad sam ispod auta, baš tamo gdje je remenje, a sad se čuo u frekvenciji tipa 3 puta u sekundu ili tako nekako. kuc-kuc-kuc pa kao da malo stane pa opet. i onda nakon recimo 2 minute rada u leru (ništa nije radilo, samo auto, ni svjetla, ni radio ni klima, ništa), ugasi se, s tim da se u tom trenutku blago promijeni zvuk motora. i onda se više ne čuje to kuckanje i kliktanje. a baš je tako slično kao na ovom videu gore. i znači kao da dolazi od nekud od alternatora ili od kompresora klime ili s te strane, ali mi nije jasno što se to na autu promijeni nakon par minuta da to prestane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted June 16, 2015 Par minuta je dovoljno da se kaiš zagreje, postane elastičniji, a isto tako i španeri. Grešku treba tražiti u krugovima zupčastog i PK kaiša. Bilo bi dobro da skineš PK kaiš i da bez njega upališ auto. Ako se u dalje čuje, problem je u krugu zupčastog k. Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 16, 2015 ali zašto se onda promijeni zvuk motora baš u tom trenutku kad to prestane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 23, 2015 evo sad još jedno pitanje koje mislim da nema veze s prethodnim.primijetio sam sad drugi put otkad sam kupio auto, da ako jako kratko držim ključ okrenut kad palim auto, tj taman ga držim tako dugo da auto upali, ali ono doslovce ni tren dulje od toga, auto se upali ali radi čudno nekako rondavo i traljavo, ne znam kako to opisati, kao da lupa ili ronda (ne tipa da je nešto labavo i nabija nego čudan zvuk ima). onda jednostavno ugasim auto i upalim ga ponovo ali sad malo duže držim ključ da zavergla kako spada i onda je sve normalno, normalno vozi zvuči i vuče. dakle desilo mi se ovo danas drugi put u ovih mjesec dana i oba puta na istu foru - kratko držim ključ kod paljenja okrenutim da starter vergla. zanima me što može biti razlog toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 23, 2015 Ne sastavi lepo. Dešavalo se i meni a i jos par kolega je prijavilo isto. Problem je u brzom puštanju ključa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted June 24, 2015 Takodje. Cuo sam da su neki resili problem zamenom akumulatora i stavljanjem jaceg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted June 25, 2015 MA jeftinije mu je da drzi kljuc duze Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 26, 2015 Takodje. Cuo sam da su neki resili problem zamenom akumulatora i stavljanjem jaceg.da mislim da je moj pri kraju, još radi ok pa neću mjenjat, ali moglo bi biti do toga.ako se počne ovo češće događat promijeniti ću ga, zasad je samo 2x u 2 mjeseca to bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amelonix 0 Posted July 25, 2016 Pozzz,moram zamjenuti prednju lafetu/rame na lybri pa me zanima od kojeg proizvodzaca je kvalitetan taj dio,kakva je kvaliteta BIRTH dijelova posto imam priliku kupiti BIRTH za 45e i 1god garancije,mozda DELPHI,ACRON,MEILE... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dariobulic 1 Posted March 5, 2019 Pozdrav lybrasi,pojavilo mi se neko lupanje na desnom tocku prilikom prelaska preko neravnina isao kod majstora on kaze da mi trap ok ..menjao pre par hiljada spone stabilizatore i sl.....solje amortizera menjao ... i opet lupka ...ima li neko ideju sta bi moglo biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2576 Posted April 4, 2019 @dariobulic gumice balans - stangle, najverovatnije. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites