error974 0 Posted August 19, 2014 Evo vec 3 meseca se druzim sa navedenim vozilom, pa da ga predstavim.Uzet je na akciji i od opreme pored standardnih bezbednosnij fora ima jos automatsku dvozonsku klimu, senzore kise, svetla, zatamljivanje retrovizora, usb, start/stop... Felne su celicne, nema tempomat o zadnje podizače.Cena je bila 13000 (7000 beskamatno na 3 god i 6 kesh).Ono sto me je privuklo je motor. U pitanju je famozni trocilindras sa 100ks. Obzirom da 95% vozim u gradu (pretezno Novi Beograd) ovaj motor mi je delovao vrlo zanimljivo. Nakon 5000 km nisam se pokajao. Obrtni moment mu je 170NM u rasponu od 1400-3500 obrtaja, poput dizela. To mu je velika prednost u gradskoj voznji u odnosu na standardne benzince. Fino vuce sa malim gasom i u mom slucaju trosi od 6 do 6.3 litre, zavisi od vrucine i klime. Izuzetno je upravljiv i tih. Na autoputu do 130 trosi do 6 lt (sa klimom), a preko toga ide više, ali nista strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted August 19, 2014 (edited) Kakvo brzinsko a kompletno predstavljanje! Lep auto! Svidja mi se potrošnja! Svaka čast! Edited August 19, 2014 by TheCityAndTheStars Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Mnogo lep autić i rekao bih fina cena za ovakvu opremu i motor. Meni se mnogo dopala i starija vezija Focusa, a ovaj mi deluje još bolje u svakom pogledu.Neka te u zdravlju služi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 19, 2014 (edited) Ja sam vozio Fiestu 1.4 87ks (ako se dobro secam) i prvi put kad je izasao Focus ja reko evo nova Fiesta jer je unutra IDENTICAN, mada i pozadi nije znatno razlicit. Na koliko mu je blokada, sobzirom da je 1.0 (mislim na obrtaje)?EDIT: Koja ti je ovo aplikacija? Edited August 19, 2014 by CileBGD Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 (edited) Aplikacija je fuellog. Blokada treba da je na 7K ali nisam ga terao toliko. Na 3100 obrtaja je na 130km, vozio sam ga do 170/180, nema razlike u osecaju u odnosu na 130. Prijatno me je iznenadio.Inace su svi fordovi sada identični unutra. Edited August 19, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Hoću i ja takav menjač Sa takvim prenosima nije ni čudo što malo troši. @Chile mani se teranja u blokadu više Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 19, 2014 Ja sam ovde veoma subjektivan, pa neću mnogo komentarisati Vozio sam B Max sa ovim motorom, ali automatik i po stazi na adi huji, pa nisam mogao da steknem neki utisak. Jedino što i dalje ne mogu baš da svarim zadnji kraj, ali to je već individualno i stvar ukusa.Sve u svemu, po meni je Focus jedna od najpametnijih kupovina, bilo kao nov ili polovan Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 Uf sto se meni svideo taj B-Max. Jest da je Fiat forum, ali mi je definitivno blizi od 500L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 19, 2014 Dolaziš 31. na skup? Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 Ne verujem da cu stici, da ne obecavam lazno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2014 Turbo Benzinac 1.0 tera ovu grdosiju i to uz znatno manju potrosnju od recimo 1.9 jtd-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 19, 2014 mani se teranja u blokadu više Ko o cemu, Igor o blokadi salim se, interesuje me jer je 1.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 Bi li se kladio u to za potrošnju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 (edited) Nemoj da diras u jtd potrosnju, sad ce da krene lavina :-) Edited August 19, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 19, 2014 @Chile ja nikada nisam oterao svoja kola u blokadu osim Juga kome je jedina blokada tepih u podu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 19, 2014 Turbo Benzinac 1.0 tera ovu grdosiju i to uz znatno manju potrosnju od recimo 1.9 jtd-a Verovatno kotrlja, a ne TERA. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 (edited) Meni se desilo sa renoom da uletim u blokadu u drugoj prilikom preticanja... bad feeling!Performanse su nekih 12.5 (kazu 12 po merenjima) do 100 i 185km/h max. Nije to bas kotrljanje za ovaj motor i ovaj auto. Edited August 19, 2014 by error974 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 19, 2014 @Chile ja nikada nisam oterao svoja kola u blokadu osim Juga kome je jedina blokada tepih u podu Dizeli nisu visokoturazni automobili, ali ne skodi mu da i on oseti, iskreno, moj ne do sada otisao 2 puta da sam ga ja terao, bas u 5000/5000, ali jednom sam zbog preticana, a drugi put sam gledao razliku izmedju 4000 i 5000. Dosta mu je to za ovaj kajis sto ima. Mozda opet bude isao ali sa sledecim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2014 (edited) 3 cilindra i 995 cc Sta ima da se kladim: Ford Focus 1.0 EcoBoost 100hp Urban consumption: 5,9 l/100kmUrban consumption kms: 1 op 16,9Extra-urban consumption: 4,1 l/100kmExtra-urban consumption kms: 1 op 24,4Average consumption: 4,8 l/100kmAverage consumption kms: 1 op 20,8CO2 Emission: 109 g/kmFiat Stilo 1.9 JTD 115Urban consumption: 7,4 l/100kmUrban consumption kms: 1 op 13,5Extra-urban consumption: 4,3 l/100kmExtra-urban consumption kms: 1 op 23,3Average consumption: 5,4 l/100kmAverage consumption kms: 1 op 18,5CO2 Emission: 143 g/km https://www.youtube.com/watch?v=-7w0qBKjlOg Edited August 19, 2014 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 50 Posted August 19, 2014 Uporedjujete motore iz 2000 i 2012godine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 19, 2014 Pa da,stvarno bzvz Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted August 19, 2014 au kako lepo zvuci,veliki auto,a motor od 1000 kubika,odmah sam shvatio turbo benzinac,ima super petformanse,svaka cast,a i sam novi fokus lepo izgledaai potrosnja je ok,sa srecom da ga vozispa i fiati imaju turbo benzince,samo sto niko na forumu nema mali turbo benzinac,mislim da je cak i dva cilindra,ako se nevaramznaci nova moda u autoindustriji su mali turbo benzinci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted August 19, 2014 Fin motor, kako su rešili pitanje vibracija s obzirom da je sa tri cilindra? Ja hteo da uzmem ovaj fijatov sa dva cilindra ali drug Kubura reče da trese na leru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted August 19, 2014 Nisam zapamtio detalje oko vibracija, ali su nešto tu izmestili iz ose... Ima na netu detalja. U radu je motor nečujan. Jedina vibracija je prilikom aktivacije start/stop na semaforu, a i to je minimalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 19, 2014 Odlicna kupovina u smislu da si odabrao vozilo prema svojim potrebama 100% . Za mene je prelep auto a i taj agregat deluje kao malo cudo. Gledao sam jos pre kada je bilo predstavljanje i uporedni test sa istim fokusom samo sa vecim motorom i ovaj ko tvoj je odusevio sve U zdravlju da te sluzi! Dante, nije tema i necu da off-ujem ali koliko moze da traje turbo trocilindras od 1.0 ? 3100rpm jtd ide po satu mnoogo brze.. Na 130km/h trosi za vise od 1l manje.. itd..Izvinjavam se vlasniku teme i nadam se da nece pogresno da protumaci moj odgovor upucen licno Dante-u Quote Share this post Link to post Share on other sites