Zhorz 103 Posted April 21, 2014 danas mi se desilo nesto interesantno...bar meni je bilo u tom trenutku a do sada sa proslim autima nije bio slucaj.sa proslim/drugim autima na autoputu kada ubacim u zadnju brzinu (5tu uglavnom) pa sa 100 do 120 mu treba vremena pa od 120 do 150 jos dosta dosta vise vremena itd do krajnje brzine cesto i ne stignes jer si stigao gde treba :-P danas, 500L, u 6oj poceh da ubrzavam pa lagano dize brzinu jer je na oko 3000obr je oko 100-110....i tako sve do 150km/h laganice, a onda.........kao da me neko udari od pozadi takvo ubrzanje osetih, bukvalno me cimnu u sediste, obrtomer na oko 4200, sa 155 do 180 se popeo za (mislim) manje od 30sek, naravno zasluga obrtnog momenta na 4500obr/minali je interesantno da kada pomislite ajd jos malo on poleti tako da sam mnogim W tablama blicao da se sklone jer sa 160 nisu mogli da mi pobegnu 1 DavdoZo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted April 21, 2014 To sam i ja primetio, pa kad hocu da preticem, ili je neka uzbrdica, ja iy 6. prebacim odmah u 4. i onda izletanje kao raketa Mada ne bih rekao da to motor bas voli, pa i ne radim toliko cesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3045 Posted April 21, 2014 (edited) Kratki prenosi+veliki obrtaji ostavljaju utisak da auto leti. Moja Astra od 60 do 80km/h bukvalno katapultira, ali opet realno ubrzanje nije nešto dobro i opet zna da zafali snage.A već i sa 3000 obrtaja ostavlja jako fin utisak u kolima Edit: Što su viši obrtaji i buka postane dosta veća pa ceo splet okolnosti vas ponese još više i imate osećaj da još bolje ide. Znam za to jer sam ja za Stila imao osećaj da loše ide posle benzinaca jer se ne dere Edited April 21, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted April 21, 2014 Meni je to juče bilo ali u trećoj brzini pri preticanju na jako strmoj uzbrdici. Za tren oka sam bio na 5000rpm a Fićko leti.I ja sam se iskidao od srece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Madra 41 Posted April 21, 2014 Meni u 2 i 3. pristojno ubrzava do jedno 5000 obtaja, u 4. sporije a u 5, i 6. mu treba večnost, a nema govora o nekom lepljenju za sedište. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted April 21, 2014 Ma dunuo vetar s ledja Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted April 21, 2014 Meni je to juče bilo ali u trećoj brzini pri preticanju na jako strmoj uzbrdici. Za tren oka sam bio na 5000rpm a Fićko leti.I ja sam se iskidao od srece. Fićko "leti" na visoki obrtajima ali urla kao da se klipovi spremaju za katapultiranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 103 Posted April 22, 2014 (edited) u nizim brzinama mislim da ga nisam preko 4000 terao, u 6oj se i ne cuje toliko motor koliko vetar pa i moze do 4500 i jace Edited April 22, 2014 by Zhorz Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 22, 2014 Može fićko da potegne, ja to odavno tvrdim, a vi mi ne verujete.Samo je stil vožnje u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 22, 2014 Fiat 500L 1.4 16V95 KS pri 6000 o/min127 Nm pri 4500 o/minprenosni odnosi.........................................................brzina pri 4000 o/min......................6000 o/min1. 4.100:1...............................................................................22.9 km/h........................34.3 km/h2. 2.158:1...............................................................................43.6 km/h........................65.4 km/h3. 1.345:1...............................................................................69.9 km/h......................104.8 km/h4. 0.974:1...............................................................................96.6 km/h......................144.9 km/h5. 0.766:1.............................................................................122.8 km/h......................184.2 km/h6. 0.646:1.............................................................................145.6 km/h......................218.4 km/hR 3.818:1................................................................................24.6 km/h........................36.9 km/hDif 4.923:1120 km/h VI...........................................................................3295 o/min130 km/h VI...........................................................................3570 o/min150 km/h VI...........................................................................4119 o/minmax 170 km/h........................................................................4668 o/min0-100 km/h 12.8 sH-1665 mm, masa 1315 kg, Cd 0.325norma 8.3 l / 5.0 l / 6.2 lpneu 205/55 R16..................................................................O=1.930 m U petoj možda i povuče od 4000 o/min ali u šestoj vrlo brzo dolazi do limita snage motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 103 Posted April 22, 2014 pa ja ti kazem da ne dodje do limita. sa 150-155 poleti do 170 (180 po skazaljki je isao juce max ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2648 Posted April 22, 2014 Hehehe niste valjda tek sad saznali da auto ide najbolje u visokim obrtajima Inace na 6000 ima 111Nm Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted April 22, 2014 Edit: Što su viši obrtaji i buka postane dosta veća pa ceo splet okolnosti vas ponese još više i imate osećaj da još bolje ide. Znam za to jer sam ja za Stila imao osećaj da loše ide posle benzinaca jer se ne dere Fićko "leti" na visoki obrtajima ali urla kao da se klipovi spremaju za katapultiranje. Upravo zbog ovog razloga mi se 1.4 benzinac nije ni svideo... 1.3 dizel ima skoro ista ubrzanja (kojima se hvalite), ali na 2.500 obrtaja, gde covek moze da "sapuce" u kabini... dok dete spava na zadnjem sedistu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted April 22, 2014 Ja volim taj zvuk, kad ga vrnes u nižu brzinu i stisneš papučicu, lepi za sedlo, a on zaurla! hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted April 22, 2014 Ja se ne hvalim ubrzanjima, to mi nije ni na kraj pameti. Pošto sam u prethodnih 5 godina takodje vozio 1.4 benzinski ali opelov motor, mogu samo da primetim da je taj auto značajno bolje ubrzavao od 500l, a da je pritom imao jako lep zvuk. Opelov motor se nije drao ni jednog momenta pri visim obrtajima i značajno redje sam imao potrebu da ga poteram u više obrtaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted April 22, 2014 Postove koje sam citirao istakao sam upravo zbog toga sto se slazem sa njima... I sto su odlicno opisali ono sto I ja mislim... ono "kojima se hvalite" nije bilo upuceno vama, nego onima koji se hvale da 500l poleti... da... kao pri normalnoj, tihoj, voznji dizela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3045 Posted April 22, 2014 Ako ćemo iskreno poleti 2.0t benzin a ovi naši ubrzaju I bez ljutnje drugari, ali meni svi manji motori zvuče kao usisivači kada se zavrte. @TheCityAndTheStars Astra ima max obrtni na 4000rpm pa otuda i ta pojava da ranije povlači. Mada već od 3000 može ok da ide. A slažem se da ako ne žuriš možeš i lagano da ga šaltaš i da fino ide. Čak i u 5. brzini može jako rano da se vozi i da opet ima snage za uzbrdice. Naravno sve u granicama svojih 1364ccm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2648 Posted April 22, 2014 Fiat je zeznuo stvari kada je sa SOHC presao na FIRE motore Svi znaju da dobare benzinac treba da ima mnogo veci precnik klipa od hoda Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3045 Posted April 22, 2014 Pa još i da ide više u 4. nego 5. brzini Ali bez zezanja, za 1.1 motor i svoje godine Jugo je po meni bio odlično izbalansiran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2648 Posted April 22, 2014 Mnogi automobili idu vise u pretposlednjem stepenu prenosa nego u maksimalnom... Sad trenutno mi na pamet pada primer Suzuki Svift sa 6 brzina menjac... I to samo 17/64 diferencijal je takav, sa 13/53 ide vise 5tim stepenom prenosa kod Yuga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 103 Posted April 22, 2014 ode tema tamo gde nisam mislio, dizel vs benzin .....a samo sam hteo da kazem da kada mislite da mu treba vecnost do 180 on poleti sa 150.i to ni jedan dizel(500L) ne moze i tacka. LockBan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 3045 Posted April 22, 2014 (edited) @YUgisa pretpostavljam da nije ova pojava uopšte retka kod manjih motora sa 6 brzina pogotovu. Baš sam gledao pre neki dan prenose na novom Pro C'eed-u. Rekao bih da je i kod njega čupava borba između 5. i 6. brzine(misilm na 1.4 benz.). @Zhorz ne bih se baš kladio u to, pogotovu ako uzmemo u obzir 1.6mjet. Edited April 22, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2648 Posted April 22, 2014 Pa to mora tako, dizeli se uvek pravdaju da bu ubedili ljude da nisu pogresili Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted April 22, 2014 Vidi... Slazem se da 1.3 ne moze... Smrk... , al za 1.6 jos nije naucno utvrdjeno! Ko ti kriv kad pominjes obrtne momente! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted April 22, 2014 (edited) ode tema tamo gde nisam mislio, dizel vs benzin .....a samo sam hteo da kazem da kada mislite da mu treba vecnost do 180 on poleti sa 150.i to ni jedan dizel(500L) ne moze i tacka. LockBan Edited April 22, 2014 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites