TheCityAndTheStars 1 Posted November 14, 2013 Citam grozna iskustva kolega sa Puntom i City servom pa reko' da pokrenem temu i da razmenimo iskustva za 500L. Na Opel astri sam imao servo i na to nisam obracao nikakvu paznju, radio je super. Nije bilo on/off.500L sam dobio sa ukljucenim City servom i iskljucio ga kada sam izasao na auto put. Nisam imao pojma sta znaci to dugme tako da sam ga iskljucio jer jelte nisam u gradu. Potom je ostao iskljucen par nedelja iako sam ga vozikao i parkirao po gradu, tj sve dok nisam procitao uputstvo u tom delu. Dok sam ga vozio bez City serva nista mi nije nedostajalo... Trenutno, po ukljucivanju, pa iskljucivanju, nije mi bas lepo bez njega, a citam silne probleme koje imaju kolege. Tako sam ga ostavio non-stop ukljucenim, jer mi je lepse, a iskljucuje se kako ubrzavas, i nek se testira pa ako ce da "zvekne" nek zvekne u garanciji.Pitanje za iskusnije sa Fiat-om, sta raditi, voziti ga non-stop sa ukljucenim City servom, ili kako drugacije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted November 14, 2013 Sedam godina nisam gasio City servo u Stilu i prodali smo ga u 11. godini "zivota" i jedan od retkih delova koji se nikada nisu kvarili. Ja imam odlicno iskustvo i niko od prijatelja mi se nije zalilo na njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 14, 2013 Retko koristim servo, obicno vozim jednom rukom, pa je dosta da se samo malo okrenem da pogledam i nesvesno pomerim ruku - cak i mali nesvesni pokreti menjaju pravac... od svih kola koje sam vozio Fiat ima najmeksi servo... nismo valjda toliko razmazeni !? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan dim. 28 Posted November 14, 2013 Takodje je stilo u mojoj porodici evo osma godina, od prvog dana se vozi sa ukljucenim city servom i nikada ni najmanji problem nisam imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pavaobg 0 Posted November 14, 2013 Ni na Puntu ni sada na L-u ne palim city. Ne treba mi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kubura 0 Posted November 14, 2013 Kad sam tek poceo da radim,nisam ga ukljucivao nikad,sta vise iskljucivao sam ga ako je ukljucen,a vremenom sam se razmazio,tako da sad stalno ukljucujem stalno i verujem da bi se svi lako navikli,stvarno je lakse pri parkiranju i gradskoj voznji,cemu i sluzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted November 14, 2013 (edited) Na Puntu to jeste poznat problem, na Stilu je prilicno robustan i dobro se pokazao (inace, Stilo je bio prvi auto koji je koristio TRW-ovu EPS tehnologiju (Electric Power-Assisted Steering)). Od celog mog okruzenja (a poznajem more Stilista) niko nije imao problem sa servom. Tj. desava se, ali bas retko. Ostaje da se pokaze na L u praksi, ali cisto sumnjam da tu mogu da "kalnu". Prema mojim informacijama, u pitanju je takodje TRW kolona (na 500L). Licno ga apsolutno nikada ne palim (sem kad je auto kupljen 2007. cisto da probam). I ovako kad nije ukljucen "City" ima prilicno lagan volan, u rikverc se lagano vrti jednom rukom. Sa ukljucenim "City" mi je bas premekan i na malim brzinama bukvalno nema nikakve povratne informacije sa podloge. Da me niko pogresno ne shvati, bas za devojcice . Generalno, nije problem voziti sa upaljenim "City" modom, problem nastaje prilikom npr. uparkiravanja i stalnog motanja u mestu kada on povuce prilicno struje. Negde sam citao da pik ide navodno i do 90 A, desavalo se cak da ljudima iskoci i osigurac. Zato je potrebno imati dobar akumulator (kao i na svim modernim kolima) i punjenje alternatora, sa cim naravno na novim automobilima ne bi trebalo da bude problema... Edited November 14, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sh@rance 3 Posted November 15, 2013 Ja sam kupio novog punta sad će puna treća godina i city je upaljen non stop nikada ga nisam gasio i nikakvih problema nisam imao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted November 15, 2013 Ja takodje ne gasim city na puntu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted November 15, 2013 city servo mi je na puntu stalno ukljucen, i nikad nisam imao problem, evo vec 4 god. pu,pu,pu da ne ureknem Mada su mi mnogi pricali da ga obavezno iskljucim. Ali na punticu se bas oseca razlika, dok je na L-u prilicno lagan volan i ako nije ukljucen city, tako da od starta nisam ni imao potrebe da ga ukljucim. To je bar moj utisak. Aj bas cu da probam ovih dana da drajvam sa ukljucenim servom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
acikota 3 Posted November 15, 2013 SHBBKBB....Iskreno,mislim da je tema vise nego nepotrebna.Bavite se nagadjanjima....Ajd' da neko vec ima problem sa servom na 500l-u nego sad prenosite boljke sa Punta na auto koji uopste nije ista klasa (a ni osnova).Opustite se malo,uzivajte u voznji i ne razmisljajte sta sve moze da se desi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 15, 2013 Licno ga apsolutno nikada ne palim (sem kad je auto kupljen 2007. cisto da probam). I ovako kad nije ukljucen "City" ima prilicno lagan volan, u rikverc se lagano vrti jednom rukom. Sa ukljucenim "City" mi je bas premekan i na malim brzinama bukvalno nema nikakve povratne informacije sa podloge. Da me niko pogresno ne shvati, bas za devojcice . Isto je i kod mene. Kada sam ga upalio da probam da li radi mislio sam da se volan otkačio od letve i da se vrti za sebe Slažem se Aciokotom. Kupili ste nova kola da se ne biste brinuli o kvarovima tako da uživajte, a ako bude neki problem moraće FAS da ga reši Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted November 15, 2013 Hvala svima na savetima!Temu sam otvorio i zato sto sam u par drugih tema procitao da vlasnici 500L komentarisu City servo pa neka sve bude na jednom mestu.Moja zabrinutost je bila u tome sto je city servo pravio probleme na punticima novije proizvodnje, ali doduse starije generacije, ali Ivan je gore razresio tu dilemu koji je city servo najverovatnije koriscen u 500L. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted November 15, 2013 Meni su u servisu rekli da nikako ne drzim ukljucen City servo, jer ce kao da crkne, a mnogo je skupo za popravku...Meni bas odgovara prilikom parkiranja, a i u gradu (ne zove se bezveze CITY). Smatram da ne bi smelo sve toliko brzo da crkava, pa za sta sam ga kupila onda ako ne mogu da koristim onako kako meni odgovara? Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted November 15, 2013 Ti ga koristi slobodno, ugradjen je da bi se koristio. Imas garanciju ako crkne :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted November 15, 2013 Minnie stvarno mi nije jasno kako su takvu glupost mogli da ti kazu. Pa po toj logici, bi trebali da izbegavamo da vozimo auto, jer ce nam se gume istrositi, a one su poprilicno skupe!?!? Sta ako nam riknu silen blokovi, puknu opruge na amortizerima, ili.... ne daj boze, pukne zupcasti. Mogu i kocnice da nam otkazu ili da rikne ECU..... mozda je najbolje da parkiramo auto u garazu i cuvamo 5-6 godina i onda ga na pijaci lepo prodamo... ... a mozemo i da ne paranoisemo i uzivamo u novom, lepom, utegnutom i veoma savremenom automobilu, pa ako i nesto rikne... popravicemo i guramo dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted November 15, 2013 ali Ivan je gore razresio tu dilemu koji je city servo najverovatnije koriscen u 500L.Mislim da sam imao dobru informaciju, evo i na oglasima TRW kolone za 500L, mozda nije lose proveriti i u Eperu bas da smo 100% sigurni, ako su tamo ubacili informaciju.Samo za mog drugara Kuburu , evo polovnjaka : Kao sto ljudi kazu, kome treba neka slobodno koristiti i uziva u istom, jes' da povuce struje ali po mom skromnom misljenju ne bi trebalo da bude problema generalno, a i automobili su vam novi i u garanciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 15, 2013 Ja na Bravu nikad nisam koristio City bio mi je dovoljan uobičajni servo. Ne biste verovali koliko je običan servo "težak" kod drugih proizvođača. Hoću da kažem da ne vidim potrebu za City-jem u Fiatu osim naravno za dame. Quote Share this post Link to post Share on other sites
erdelja 0 Posted November 15, 2013 (edited) Zbog ove teme sam sinoc iskljucio City i stvarno ne vidim ni jedan razlog zasto bi ga opet iskljucivao. Jednostavno, volan se u mestu i malim brzinama lakse mota i to je po meni prednost i olaksavajuca okolnost. Nije nesto velika razlika, ali je ovako lakse... edit: da ne budem pogresno shvacen, nista ja nemam protiv ove price o City-u, vec mi je nenormalna ona prica iz servisa sto je Minnie cula... Na Stilo-u mi se godinama svidjala ova opcija, pa je i ovde koristim... Edited November 15, 2013 by erdelja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted November 15, 2013 (edited) Iz mog dugogodisnjeg iskustva, kod ovlascenih mnogo toga nelogicnog moze da se cuje, tako da opusteno, sto se kaze "na jedno udje, na drugo izadje"... Sem ako to nelogicno pokusavaju da primene i u praksi, pa jos na tvom autu .Ako nekoga od entuzijasta zanima, evo i malo detaljnije - specifikacija, SN, tezina, cena...: Edited November 15, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minnie 0 Posted November 15, 2013 Minnie stvarno mi nije jasno kako su takvu glupost mogli da ti kazu. Pa po toj logici, bi trebali da izbegavamo da vozimo auto, jer ce nam se gume istrositi, a one su poprilicno skupe!?!? Sta ako nam riknu silen blokovi, puknu opruge na amortizerima, ili.... ne daj boze, pukne zupcasti. Mogu i kocnice da nam otkazu ili da rikne ECU..... mozda je najbolje da parkiramo auto u garazu i cuvamo 5-6 godina i onda ga na pijaci lepo prodamo...... a mozemo i da ne paranoisemo i uzivamo u novom, lepom, utegnutom i veoma savremenom automobilu, pa ako i nesto rikne... popravicemo i guramo dalje. To sam i ja rekla i ponovo ga ukljucila. Jos ja kao racunam, majstor mi je rekao, on popravlja te stvari, verovatno zna koliko ih je doslo sa tim problemom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zhorz 102 Posted November 15, 2013 Ni na Puntu ni sada na L-u ne palim city. Ne treba mi.da ne ponavljam iste reci Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheCityAndTheStars 1 Posted November 15, 2013 Iz mog dugogodisnjeg iskustva, kod ovlascenih mnogo toga nelogicnog moze da se cuje, tako da opusteno, sto se kaze "na jedno udje, na drugo izadje"... Sem ako to nelogicno pokusavaju da primene i u praksi, pa jos na tvom autu .Ako nekoga od entuzijasta zanima, evo i malo detaljnije - specifikacija, SN, tezina, cena...: A cena mu je prava sitnica 1366 eur, jel dobro videh? U tvom prethodnom postu pise 400 eur.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted November 15, 2013 Ono bese polovno. Inace, bas bi bilo interesantno izracunati koliko bi kostao auto kad bi ga sklapao od pojedinacno kupljenih delova. Ja licitiram - ne manje od 50.000 еura. Radio 700 €, kljuc 150 €, servo 1300 €, jedno stop svetlo 250 €... krov 1.000€. Naguracemo cenu novog auta samo u plastici i limariji... Dodje mi da kupim novi 500l, rastavim ga, prodam za rezervne delove i lepo zaradim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sale nacionale 4 Posted November 15, 2013 Nije losa ideja ata obicno je auto rastavljen u delove min. 3x skuplji. Quote Share this post Link to post Share on other sites