aca_radojeand 0 Posted October 8, 2013 ovako u pitanju je Fiat Tipo 1.6 66kw sa dve bregaste 8V 1990 god. svima je vec poznat taj model... desava mi se da kada ga upalim hladnog drzi obrtaje na oko 2000 ali kada se ugreje vozeci ga po gradu padnu na 1200-1400 i tako drzi bez problema, a kada ga tako pocnem voziti na otvorenom par kilometara digne obrtaje na leru kada ga pustim na 2000-2200 i nece da ih spusti sam nego ga moram ugasiti pa ponovo upaliti i onda mi lepo radi na 800-1000-1200 kako kada.temp motora je 80-90 stepeni,pali na zub,jedino sto trenutno ne mogu da znam da lise tako ponas i na benzinu jer mi pumpa crkla pa ga vozim samo na plin.pa me interesuje sta bi moglo biti i sta da pogledam?hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 proveri crevo za vazduh od filtera do usisne grane dobro ga ispipaj dal nije negde puklo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 8, 2013 a nemam ja to crevo kod mene je ona "tepsija" da teko kazem filter vazduha je iznad mono pointa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 provrri dal je sa tepsije spala redukcija vazduha zato sto sam 100% siguran da imas obican plin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 8, 2013 ima ona tzv ringa sa dva prikljucka plina.. a kako izgleda ta redukcija vazduha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 ja sam ponekad stavljao sundjer za sudove... tako da moze da izgleda naj cudnije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 8, 2013 mozes mi opisati kako treba da izgleda? da lij to cev,crevo ili sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 to se obicno stavlja na hladnu ili toplu stranu usisa vazduha to zavisi od majstorovog raspolozenja I sluzi tome da smanji precnik tj da redukuje kolicinu usisanog vazduha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 8, 2013 sto se tice usisa vazduha na tepsiji ima samo onaj gde uvlaci sav vazduh kroz filter i onaj sto ide sa ibera... a za druge ne znam tj ne secam da sam video pa te zato tolko ispitujem jer ne mogu stvoriti sliku da ima tako nesto slicno...i kod mene je izduv sa prednje strane motora a tepsija sa zadnje strane i ne moze da ima tako nesto sto ide na izduvnu granu ko kod ostalih motora ako se dobro razumemo...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 8, 2013 mora da postoji redukcija usisanog vazduha zato sto ti je venturi plin! skini ti lepo ceo filter za vazduh I vidi u kucistu ...po pravilu ta redukcija bi trebala da bude kao polu mesec od lima ali u nekim slucajevima ne moze da se izvede tako nego se izvodi na razno razne nacine od nacina sa sundjerom kako sam ti ja reko do nacina sa lepljivom ili izolir trakom ponekad..... i ne stavlja se nista na usisnu ili izduvnu granu..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 9, 2013 ajde pogledacu ali opet ali sumljam da ima tako nesto,znam na sta mislis... pogledam pa ti javim jeli ima ili nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted October 9, 2013 pogledaj dobro I tragove posto je velika mogucnost da je ispalo negde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted October 18, 2013 nema nicega, ni tragova ni toga sto ti kazes... :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlatko11 0 Posted October 29, 2013 Provjeri da li ti se zatvara klapna na monopointu kod oduzetog gasa.Mora biti zatvorena na leru.Očisti monopoint nekim od sprejeva za čišćenje karburatora.Provjeri motorić ler gasa.Provjeri senzor temperature motora na usisnoj grani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca_radojeand 0 Posted November 11, 2013 zatvara klapnu uvek... on nema onaj standardni motoric ler gasa vec neki sta ja znam kako da objasnim kao bajpas motoric ali to kontam da je za sauh....i gde se nalazi taj senzor na usisnoj grani? hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 18, 2014 prekontrolisi sva vakum creva negde ti vuce fals vazduh mozda cak i na gumi ispod mono pointa Quote Share this post Link to post Share on other sites
sopa 0 Posted January 13, 2019 (edited) Pozdrav svima. Vidim da je stara tema, ali da ne otvaram drugu. Naime, skoro sam kupio Tipa 1.6 8v 66kW sa dvije bregaste i imam probleme navedene gore. U leru mi obrtaji variraju 1000-1200 kad je ugrijan, a kad je hladan zna da bude i preko 2000 obrtaja, pa čak nekad dođe i do 3000. Ugradio sam mu i plin, ali se isto ponaša, čak i kad je zagrijan nekad hoće da se ugasi na semaforu. Da li je neko riješio ovaj problem i kako. Čitam da većina spominje da je step motor u pitanju i da ga treba očistiti, a i kod nekih drugih Fiat modela navode i senzor pozicije leptira gasa (mada ne znam da li ga Tipo ima uopšte). Nisam nikad čistio motor leptira gasa, pa se bojim da ne zeznem nešto, a ovako izgleda: Ako bi mi neko dao kakav savjet, bio bih mu vrlo zahvalan. Pozdrav Edited January 13, 2019 by sopa Quote Share this post Link to post Share on other sites