Jump to content
FAS Goran

aca_radojeand

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About aca_radojeand

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/16/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sombor

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Tipo 1.6 66kw

Recent Profile Visitors

1493 profile views
  1. imam isti takav problem sa meracom i nikada nije isto merenje nekada visak, nekada manjak i sve od merenja do merenja u roku od 2 minuta... a isto tako je slomljen merac pa ga zeza to... a sto se tice ulja sto je crno opustise ja vec pet godina radim taj posao i da vidim jednog dizela sa cistim uljem bice prvi, a na stotine sam zamenuo ulja, na najnovijem dizelu je crno ulje tako da se ne opterecuje sa tim.... (:
  2. Da li mozes proveriti da liti je klapna od vruce-ladno skroz zatvorena tj da nije mozda delimicno otvorena?posto ne znam bas najbolje kako to izleda na unu,moj kolega je imao isti problem i tako ga je resio to mu bio problem...
  3. ne ne moj je tipo 1.6 66kw 2 bregaste ali ima 8 ventila po 4 na svakoj bregastoj,malo je cudno ali tako je... hvala brate na pomoci uspeo sam resiti i radi sada lepo,samo je osigurac bio pregoreo, jos jednom hvala vam na pomoci evo ovakav je motor kod mene http://www.fotothing.com/photos/4c2/4c26cfbaac230d771711e9de275d430c.jpg i da lineko mozda zna od vas gde se nalazi senzor temperature motora na ususnoj grani?
  4. kod mene je 1.6 66kw dve bregaste 8V mono point,znaci ako ne dobija struju na relej treba dovesti sa dizne,ona ima dve zice ne znam koje boje,ali sa koje treba dovesti pobudu za relej pumpe?
  5. hvala pogledacu sutra po danu,znaci kod mene nema struje na dzeku pumpe...pogledam pa javim
  6. sve je radilo normalno i na benzin i na plin i letos mi crkne pumpa u rezervoaru, tako sam ga vozio na plin sve do sada i posto dolazi zima kupim drugu pumpu ispravnu, sve namontirao ali nece da radi tj nema struje na dzeku koji ide na pumpu,gledao sam osigurace ali nisam video da ima od pumpe,mozda se varam... a plin sam tj automatski predacije sa beznina pa plin na 2500 obrtaja ako to pomaze.... hvala unapred
  7. zatvara klapnu uvek... on nema onaj standardni motoric ler gasa vec neki sta ja znam kako da objasnim kao bajpas motoric ali to kontam da je za sauh....i gde se nalazi taj senzor na usisnoj grani? hvala
  8. ajde pogledacu ali opet ali sumljam da ima tako nesto,znam na sta mislis... pogledam pa ti javim jeli ima ili nema...
  9. sto se tice usisa vazduha na tepsiji ima samo onaj gde uvlaci sav vazduh kroz filter i onaj sto ide sa ibera... a za druge ne znam tj ne secam da sam video pa te zato tolko ispitujem jer ne mogu stvoriti sliku da ima tako nesto slicno...i kod mene je izduv sa prednje strane motora a tepsija sa zadnje strane i ne moze da ima tako nesto sto ide na izduvnu granu ko kod ostalih motora ako se dobro razumemo...?
  10. mozes mi opisati kako treba da izgleda? da lij to cev,crevo ili sta?
  11. ima ona tzv ringa sa dva prikljucka plina.. a kako izgleda ta redukcija vazduha?
  12. a nemam ja to crevo kod mene je ona "tepsija" da teko kazem filter vazduha je iznad mono pointa...
  13. ovako u pitanju je Fiat Tipo 1.6 66kw sa dve bregaste 8V 1990 god. svima je vec poznat taj model... desava mi se da kada ga upalim hladnog drzi obrtaje na oko 2000 ali kada se ugreje vozeci ga po gradu padnu na 1200-1400 i tako drzi bez problema, a kada ga tako pocnem voziti na otvorenom par kilometara digne obrtaje na leru kada ga pustim na 2000-2200 i nece da ih spusti sam nego ga moram ugasiti pa ponovo upaliti i onda mi lepo radi na 800-1000-1200 kako kada.temp motora je 80-90 stepeni,pali na zub,jedino sto trenutno ne mogu da znam da lise tako ponas i na benzinu jer mi pumpa crkla pa ga vozim samo na plin. pa me interesuje sta bi moglo biti i sta da pogledam? hvala unapred
  14. kao prvo pozdrav svima, ovako u pitanju je fiat tipo 1.6 66kw sa DVE BREGASTE monopiont, u pitanju je da mi se gasi na leru,i na plinu i na benzinu, sve sam pregledao i nista nije pa sumljam na onaj el magneti ili sta vec ne znam kako bih ga oslovio koji se nalazi na "karburatoru" otpozadi do kabine i ima dzek sa 4 zice (2 - 2)! pa me interesuje kako se zove, cemu sluzi on i kakvi su simptomi kada on crkne i da liima neko polovno da radi... ? posto slutim na njega... a evo i slike da se zna o cemu pricam...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...