Jump to content
FAS Goran
neshaoct

U pripremi novi modeli Alfa Romea

Recommended Posts

Alfa Romeo najavljuje osam novih modela do 2018. godine

 

alfa%2045.jpg

 

Nakon što smo nedavno saznali da bi naslednik modela 159 na tržište napokon trebalo da stigne sredinom sledeće godine, šefovi Alfa Romea su u svojim poslednjim intervjuima potvrdili dolazak ukupno osam noviteta do 2018.

 

alfa%204555.jpg

 

Proizvodnja svih ovih automobila će biti poverena italijanskim pogonima i svi će koristiti platforme sa pogonom na zadnje i na sva četiri točka.

 

alfa%2046.jpg

 

već znamo da će prvi u nizu novih modela biti limuzina srednje veličine i naslednik modela 159. Veruje se da će zvanična premijera biti održana 24. juna sledeće godine na 105. godišnjicu osnivanja Alfa Romea.

 

alfa%20suv%2022.jpg

 

alfa%2047.jpg

 

Takođe, nakon toga slede 4C Spider i nekoliko crossovera, limuzina i kabrioleta. Tačnije, uz pomenutu limuzinu srednje veličine kupcima bi trebalo da bude ponuđena još jedna veća luksuzna limuzina, dva crossovera, coupe i roadster srednje veličine, kao i novi ulazni model koji će biti dostupan kao hatchback, coupe i limuzina.

 

alfa%20466.jpg

 

Sve to je deo velikog ulaganja u širenje ponude vrednog 6.5 milijardi dolara, a značajno će porasti i broj zaposlenih u Alfinim pogonima. Takođe, potvrđeno je da će Alfini stručnjaci posebno prilagođavati motorizaciju za sve buduće novitete kako bi se ovim modelima dao poseban karakter.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Fiat objavio koji motori će pokretati Alfa Romeo

 

alfa%20gta.jpg

 

U nastojanju da ponovo poveže brend Alfa Romeo sa njegovim bogatim sportskim nasleđem, Fiat kroz Alfa Romea planira da predstavi nekoliko novih motora. Sudeći prema pojedinim informacijama koje su procurile iz kompanije, Alfa Romeo će sa predstavljanjem novog sedana u junu sledeće godine otkriti i novi V6 motor. Ostaje pitanje o ''koliko novom'' motoru se zapravo radi jer je izvesno da će upravo taj motor biti delimično modifikovani Maseratijev trolitarski V6 motor koji je zapravo dobrim delom kreirao Ferrari. U svakom slučaju, za Alfa Romea ovaj motor će imati zapreminu od 2.9 litara, a sa dve turbine i verujemo da će maksimalna snaga biti oko 480KS.  

 

Pored najsnažnijeg motora čiju premijeru očekujemo u sedanu srednje klase koji će ciljati na BMW-a serije 3 i Audija A4, Fiat planira da predstavi i nekoliko verzija dvolitarskog turbo benzinca sa rasponom snage od 180KS do 330KS. Takođe, stiže i novi 2,2 litarski dizelski motor sa maksimalnom snagom od 210KS (što i nije preterano impresivno kada znamo da Volkswagen već prodaje dvolitarski TDI sa 240KS).

Sa ovako snažnim motorima, Alfa će definitivno imati dobru bazu za nastup na tržištu, a kompletnu ponudu zaokružiće i trolitarski dizel motor koji ipak neće biti dostupan za sedan srednje klase. Dizelski motor nam je već poznat iz Maseratija i Jeepova nove generacije, a radi se o motoru koji, trenutno, u svojoj najsnažnijoj verziji razvija 275KS. Za Alfinog velikog sedana i eventualnog SUV-a, ovaj motor, koji je proizvela kompanija VM Motori, će biti pojačan na 340KS. Iako se za sada radi samo o najavama, prilično je izvesno to da će automobili Alfa Romea biti dostupni sa ovako potentnim motorima.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa konačno ozbiljno zakoračila, da li je to dovoljno?

 

alfa%20g%2022222222.jpg

 
Oživljavanje Alfa Romea i povratak ovog slavnog brenda na mapu automobilskog sveta košta 5 milijardi evra. Tako barem misli šef FCA (Fiat Chrylsler Automobili) Marchionne, koji je najavio takvo ulaganje u sledećih pet godina. Postavio je i ciljeve – prodaja 400.000 automobila do 2018. godine, predstavljanje 8 novih modela do 2018. godine i povratak Alfa Romea u sve pore automobilske industrije.
 

alfa%20g%202222.jpg

 
Iako se pet milijardi evra iz naše perspektive čini ogromno, to se ipak u ozbiljnom biznisu, kakav je automobilska industrija i ne može baš smatrati ekstremno velikim novcem. Da bismo vam barem malo pokazali o kako malom novcu se radi, reći ćemo da je Audi još 2013. godine najavio ulaganje od čak 22.5 milijarde evra do 2018. godine. Cilj je podići prodaju novih vozila na 2 miliona automobila godišnje (grabe velikim koracima ka tom cilju i izvesno je da će ga dostići i pre). Praktično, Audi će pokušati da za 22.5 milijardi evra ''kupi'' oko 600.000 kupaca novih vozila (predstavljanjem novih modela, marketingom i slično). Moramo znati i to da je Audi brend koji je na daleko većem nivou kod kupaca u odnosu na Alfa Romeo, a Alfa Romeo će upravo pokušati njemu da poremeti račune (kao i BMW-u). Alfa Romeo gotovo isti posao želi da napravi za 4 puta manje novca. Da li to pomalo liči na klasični italijanski ''šlamperaj''?
 

alfa%20g%202.jpg

 
Takođe, analogiju moramo povući i sa grupacijom Volkswagen. Njihov krajnji cilj je da budu najveći proizvođač na svetu do 2018. godine (istina, teško da će to dostići), a na nivou cele grupe, kroz pet godina će se izvršiti investicije u vrednosti od 85 milijardi evra. Sada, dakle, otprilike možete znati koliko su mali Alfini evri.
 

alfa%20g%2022.jpg

 
Upravo zbog ovakvih odnosa na tržištu sve ozbiljnije analitičke kuće na svetu su objavile da Alfa Romeo neće dostići nivo kome se Marchionne nada. Naime, tokom cele 2014. godine prodato je manje od 70.000 Alfa Romea, ove godine verovatno još manje. Prema tome, najpesimističnija predviđanja napravio je IHS Automotive koji je objavio analizu u kojoj se predviđa da će Alfa Romeo u 2018. godini prodati 216.000 automobila (dakle, gotovo dvostruko manje od onoga što su Italijani zamislili). Sa druge strane najoptimističnija predviđanja napravio je ISI Evercore koji je objavio da bi Alfa mogla prodati 330.000 automobila 2018. godine. Prodaja novih automobila svakako nije jedini cilj koji Marchionne mora postići.
 

alfa%20g%20222.jpg

 
Da bi se prodavalo, mora se i napraviti proizvod, a to je do sada upravo i bio najveći problem za Alfa Romeo. Poznato je da sada na tržištu postoje tri Alfe – MiTo, Giulietta i ekskluzivni 4C.
Nedavno je stigla i Giulia i to na novoj platformi i možemo reći da je prva prava Alfa još od uspešnog 156 iz 1997. godine. Najavljeno je proširivanje game vozila sa čak osam novih modela. Cilj je da u prodaji do kraja 2018. godine bude barem osam različitih Alfinih modela. Da već kasne sa predstavljanjem pokazuje Giulia, koja, u najboljem slučaju, može stići do prodajnih salona u februaru 2016. godine (sudeći prema informacijama dobavljača delova).
 

alfa%20g%205790.jpg

 
Već je najavljeno da će nakon predstavljanja Giulije, Alfa predstavljati nove modele svakih šest meseci, a neki od tih modela su novi SUV, verujemo i trovratni kupe, moguće naslednik MiTo-a, kao i veliki sedan (u klasi sa BMW-ovom serijom 5) pored ostalih. Prosta matematika kaže da bi Giulia trebalo da stigne u salone u februaru 2016. godine, SUV srednje veličine (baziran na platformi Giulie) krajem sledeće godine, a veliki sedan sredinom 2017. godine. Dakle, od predstavljanja velikog sedana do kraja 2018. godine preostaje svega 18 meseci za koje Alfa mora predstaviti 5 modela. Već možemo reći da se to definitivno neće desiti.
 

133301-alfa%20logo.jpg

 
Najavljena investicija od pet milijardi evra u oživljavanje Alfa Romeo mogla bi ostaviti ovaj brend u životu. Ukoliko se dokaže da su nove Alfe više na putu, a manje na šlepu, moglo bi se čak i desiti da brend povrati deo svojih kupaca, ali prodajni rezultati koje je Marchionne najavio verovatno se ne mogu ispuniti za ovako kratko vreme. Pored proste logike i istorija nas uči da Marchionne nije bio od pomoći Alfi. Već pre je nekoliko puta najavljivao oživljavanje. Prvi plan je ''obećavao'' povećanje prodaje Alfe Romea na 500.000 primeraka godišnje do 2014 godine, a vidimo kako je to završilo. Dakle, pred Alfom je velika borba, prvo sa rešavanjem osnovnih problema predstavljanja vozila, omogućavanja adekvatne podrške (servisi i ostale usluge nakon kupovine vozila) i podizanja imidža brenda. Tek nakon toga predstoji prava borba prsa u prsa sa desetinama milijardi evra koje BMW, Mercedes, Jaguar, Audi, Cadillac, pa čak i Lexus pumpaju u svoju prodajnu mašinu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znam... Meni ta cifra ne deluje neostvarljivo. Pogotovo sa osam modela.

Ali, po meni, Alfa ne treba da se guzi tamo gde ne treba (MiTo klasa). A i ako cenovna politika bude takva da osnovni model Giulie bude npr. 30-ak hiljada €, pozdravili ih planovi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najeftinije da plate specializovane novine / novinare i da u uporednim testovima počiste konkurenciju i imaju zagarantovan uspeh.

Prvi Faubild sa svim satelitima pa .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogla da izgleda buduća gama Alfa Romea:

 

cxcv8825.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo noviteti za naredne godine

 

alfa%20suv%2012.jpg

 
Šef Alfa Romea Harald Wester je u razgovoru sa britanskim novinarima otkrio neke detalje vezane za nove modele ove italijanske marke.
Wester je ponovio da Alfa Romeo planira osam novih modela, pri čemu je jedan od njih već predstavaljen (nova Giulia na bazi Giorgio platforme sa zadnjim pogonom). U planu je i nova Giulietta, verovatno u verzijima sedan i hatchback sa petora vrata (obe varijante bi trebalo da budu bazirane na skraćenoj verziji pomenute platfome ali to za sada nije potvrđeno). Giulia će poslužiti i kao osnova za prvi Alfin crossover, a u gami će se naći i novi veliki sedan, kao i jedan veći crossover (na istoj Giorgio platformi).
 

alfa%20alfetta%202018.jpg

 
Takođe, Alfa Romeo bi trebalo da ponudi i novi GTV (najverovatnije kao Coupe i Spider), dok detalji vezani za naslednika aktuelnog modela 4C za sada nisu dostupni.
 

alfa%20giulia%20coupe%202018.jpg


Harald Wester je izjavio i da u Alfi nemaju planove da MiTo zamene novim modelom, jer po njihovim procenama njegova prodaja ne bi bila dovoljna da opravda troškove invstiranja u takav model. Ako bi se realizovao plan (koji uključuje i povratak na američko tržište), Alfa Romeo bi od 2018. godine trebalo da proizvodi oko 400.000 vozila godišnje, što će biti ogromno povećanje u odnosu na prošlogodišnjih oko 80.000 komada.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo ponovo odlaže nove modele

 

156213665156aa0cbe3c52c379781448_v4_big.

 
Prvi čovek FCA, Serđo Markione, predstavio je revidiran plan proizvodnje Alfa Romea do 2020. koji otkriva da su premijere nekih ranije najavljenih modela još jednom pomerene. Za fanove ovog italijanskog brenda i sve one koji podrobnije prate auto-industriju najnovije odlaganje nije izneneđenje, s obzirom da je to postala Alfina praksa u posednjih desetak godina. Poslednji put do promene planova došlo je 2014, kada je Markione najavio da će do 2018. predstaviti kompletnu novu paletu od sedam modela, plus limuzinu Alfa Romeo Giulia. Najnovijom izmenom, lansiranje Giulie, čija najsnažnija QV verzija je imala premijeru u leto 2015. potvrđeno je za mart 2016, kada će početi serijska proizvodnja ovog modela.
 

127485436356aa0cbe6b1ca369928154_v4_big.

 
Prema novom planu, SUV srednje veličine pojaviće se do kraja 2017, a preostalih šest najavljenih Alfi (hečbek, rival BMW-a Serije 5, dva krosovera / SUV vozila i dva modela koji su još uvek tajna) rasporediće se u intervalu 2017-2020. Za novo odlaganje ''kriva'' su dešavanja na kineskom tržištu automobila koje je u 2015. zabeležilo usporavanje rasta i potreba da se ''osigura odovarajuća globalna distributivna mreža'', kako bi Alfa mogla da se suprotstavi premijum proizvođačima kao što je BMW.
 
preuzeto sa - b92.net

Edited by neshaoct
dodao tekst sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Coupe i veliki SUV će biti najavljeni sledećeg meseca?

 

alfa giulia c.jpg

 

Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a nove informacije iz britanskih medija kažu da će zvanična najava tog Alfinog automobila navodno biti sledećeg meseca. Tačnije, Sergio Marchionne će to navodno potvrditi na događaju koji će se održati na Balocco test stazi u Italiji.

 

Kako bilo, u pitanju je Giulia u Coupe izdanju, mada neki izvori navode da će taj model možda vratiti na scenu naziv Sprint ili GTV. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS (što će biti i najsnažniji serijski model u istoriji Alfa Romea). Ta verzija bi u stvari imala hibridni pogon, sa tehnologijom iz Formule 1, u formi ERS sistema (energy recovery system), koji bi mogao da bude adaptacija HY-KERS-a iz LaFerrarija. Ni tu nije kraj, jer se u Alfi navodno razmatra i mogućnost još jedne hibridne verzije, i to sa 2.0 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od oko 350KS. Zanimljive su i nezvanične vesti o tome da će Alfa Romeo ponuditi i Giuliju Coupe sa petora vrata, kao rivala Audiju A5 Sportback i BMW-u Serije 4 Gran Coupe. Kako stvari sada stoje, Giulia Coupe bi u prodaju trebalo da krene tokom 2019. godine.

 

Takođe, Marchionne će na istom događaju najaviti i novi veliki Alfin SUV koji će u gami zauzeti mesto iznada Stelvia.

 

174545-alfa suv 1.jpg

 

Neke ranije glasine kažu da bi njegov naziv mogao da bude Castello, a u pitanju je najveći Alfin model ikada. Vesti kažu da će Castello (ili kako će se već zvati) imati mild hybrid tehnologiju, električni turbo i 48-voltni sistem. Vozilo će raspolagati sa oko 400KS (imaće 2.0 litarski turbo benzinac), a najverovatnije će koristiti platformu Stelvia. Ovaj veliki SUV će se u prodaji naći krajem 2019. godine, pri čemu će se kao opcija verovatno nuditi i verzija sa sedam sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitali ste ovih dana Ilo Sole 24 Ore ili Autocar. Priču o novim modelima. Na dobrom su tragu. No nije sve točno. Ne koliko ja znam. Naravno vidjet ćemo 1.6. sve službeno. I što je bilo pogrešno i što točno.

 

Mislim da sam postavio jednu slikicu ima već neko vrijeme:

alfa-plan.thumb.jpg.48a506e86b66ba68c610b7abe4338902.jpg

 

Prvo o budućim motorima. Alfa-Maserati R&D prije svega radi na P2 mild hybrid i BEV (Alfieri ?) rješenjima. Naravno mogu koristiti i druge tehnologije kao što su PHEV i P0 mild hybrid.
No V6 sa 650 KS i 2.0 350 KS motori bi koliko znam trebali imati e-turbo i biti P2 mild hybridi. Za drugog vjerujem da su mijenjali tehnologije tokom razvoja. 

 

Kompaktni crossover. Izgleda da su se na koncu odlučili za Giorgio platformu. I to je sada unikat u segmentu što se tiče stražnjeg pogona. Ali moje je mišljenje da ne smiju pogriješiti sa ponudom prostora na stražnjoj klupi i sa kapacitetom prtljažnika. To je jako bitno u ovoj klasi kod europskog kupca. Ipak je trend da premium SUV/crossover C segmenta sve češće mijenja karavan iz premium D segmenta.

 

Za 6C... Primam konfliktne informacije. Biti će Giulia Coupe, biti će 6C, biti će oba. U ovo zadnje iskreno ne vjerujem. Svakako je plan da ima motor sa 650 KS. Doduše dio plana ovisi i o Maserati Alfieriu. Je li Alfieri isključivo BEV ili će biti verzija sa ICE?

 

E-SUV. Ovo je vrlo jednostavno. Jedna stvar je jako interesantna. Izaći će u slično vrijeme kao sljedeći Grand Cherokee. Jesu li direktno povezani? Ne znam. Ali nije sa 7 sjedala, sigurno ne pravih komodnih 7 sjedala. Zapravo "izvor" je rekao za priču o 7 sjedala "biiip". Neki mediju guraju priču o konkurentu Audiu Q7, zato ovo o 7 sjedala.

 

Za limuzinu/coupe sa 5 vrata. To je vrlo vjerojatno model E segmenta. Nije prioritet kao ovi gore. I to bi trebalo napokon zamijeniti Alfu 166. 
"Izvor" kaže da je veličina između A5 Sportback i Panamere. A5 Sportback sada ima 4.75 (ranije 4.71) metara, a Panamera 5.05 metara. 
Znamo da je Giorgio platforma efikasno pakiranje za RWD i znamo da V8 nije u planu tako da će to pomoći sa aspekta pakiranja.

 

B-SUV je u nekim planovima. Giulietta nema zeleno svjetlo, još ne. 

 

Sada samo čekamo 1.6. da vidimo što je službeno, a što ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva je budućnost Alfa Romea?

 

198345-alfa stelvio 005.jpg

 

Alfa Romeo želi da što pre zaboravi 2019. godinu. Ali šta donosi 2020.? Ili još preciznije šta donose godine koje će da uslede odnosno XXI vek?

 

alfa giulia-stelvio 004.jpg

 

Čuveni italijanski proizvođač automobila teško će premašiti cifru od 110.000-120.000 prodatih jedinica sa dvocifrenim padom prodaje, prenosi B92. Dva ključna modela Giulia i Stelvio su na izmaku godine dobili ''osvežene'' verzije za narednih nekoliko, obogaćeni savremenom tehnologijom, novom multimedijom, kontrolnom tablom, volanom i sistemom autonomne vožnje.

 

198341-alfa giulia 002.jpg

 

Međutim, Alfa Romeo ništa drugo nije ponudio na tržištu. Mnogi očekuju više novina u 2020. godini, ali će i ona verovatno biti tranziciona.

 

198339-alfa giulia 001.jpg

 

Alfa Romeo se pre svega uzda u novi talas prodaje unapređenih Giulie i Stelvia, ali teško je očekivati pomak sa mrtve tačke već pre povratak na nivo iz 2018. Na to će umnogome uticati penzionisanje Giuliette, jedinog predstavnika kompaktne klase koja je najpopularnija u Evropi. Tako će Alfa Romeo ostati sa samo dva modela u ponudi, uz 4C čiji su prodajni rezultati na nivou statističke greške. Da li se može očekivati neki revolucionarni preokret pre svega zavisi od toga kako i kada će FCA i PSA konpletirati spajanje ove dve gigantske alijanse. To se očekuje najranije u prvim mesecima naredne godine, što ostavlja prostora za lansiranje novih modela.

 

Međutim, iz AR su još ranije najavili da će jedina premijera 2020. biti kompaktni krosover Tonale, ali krajem godine, što znači da će prodaja početi početkom 2021. Na papiru postoje planovi za treći mali SUV planiran između 2021. i 2022, za koji se najavljuje da bi mogao da se zove Brennero i koji bi mogao da bude električni model. Međutim, mnogi spas Alfa Romea vide u lansiranju novih modela B i C segmenta, naslednika modela MiTo i Giulietta. Sa nova dva premijum modela u nižoj klasi Alfa Romeo bi dao mnogo veći izbor potencijalnim kupcima kojima su Giulia i Stelvio preveliki i preskupi. Ulazak PSA grupacije dodatno podgreva ove glasine jer bi Alfa Romeo mogao razvije manje modele bez dodatne investicije u platformu, koristeći francusku arhitekturu. S obzirom da će generalni direktor novog giganta biti Karlos Tavares, jasno je da će od njegovih planova zavisiti i uloga Alfa Romea u novoj italijansko-američko-francuskoj porodici.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...