Jump to content
FAS Goran
SikterBre

Mercedes-Benz; Nova S-Class

Recommended Posts

Mercedes AMG S63 by Vilner

 

158696-vilner%201.jpg

 

Bugarski specijalista za uređenje enterijera automobila predstavlja i svoj modifikovani Mercedes AMG S63.

 

158698-vilner%20111.jpg

 

Art Studio Vilner je svoju kreaciju nazvao ''The King'', a kako bi to opravdao unutrašnjost je kompletno doterana uz najkvalitetniju kožu, alkantaru i Piano Gloss Black elemente.

 

158699-vilner%201111.jpg

 

Treba napomenuti da je volan u kombinaciji Nappa kože i alkanatare, kao i to da je i prtljažnik obložen najkvalitetnijim materijalima.

 

158697-vilner%2011.jpg

 

Pod haubom je inače 5.5 litarski V8 biturbo motor sa 430 kW/577KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SR Auto Group Mercedes AMG S63 Coupe

 

158799-sr%201.jpg

 

Kanadski SR Auto Group je sastavio i paket namenjen doterivanju Mercedesove S klase Coupe u AMG izdanju.

 

158800-sr%2011.jpg

 

Mercedes AMG S63 Coupe je u ovom slučaju dobio kompletan Wald International aero body kit (izmenjeni prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku....), komplet novih alu točkova PUR LX15.V3, kao i sportski izduvni sistem.

 

158801-sr%20111.jpg sr%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlsson Diospyros

 

158913-carlsson%20111.jpg

 

Carlsson Diospyros je u stvari doterani Mercedes S klase Cabrio, i to u ''Carlsson Heritage Green boji'', sa novim točkovima od 20 inča, prednjim grilom sa Carlsson logom, modifikovanim enterijerom (drvo, braon nappa koža...) i pojačanim motorom.

 

158914-carlsson%201111.jpg

 

Pod haubom je benzinac koji je pojačan sa 455KS i 700 Nm na 550KS i 800 Nm obrtnog momenta, ali se u kratkoj vesti ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini.   

 

158912-carlsson%201.jpg

 

Cena bazne verzije ovakvog Carlssonovog kabrioleta iznosi 255.000 evra, ali može da dostigne i svih 400.000 evra sa svom rasploživom opremom.

 

carlsson%2011111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Mercedes S klase Coupe

 

prior%202.jpg

 

PD75SC je naziv paketa koji je za Mercedes S klase Coupe pripremio tjuner Prior Design.

 

prior%2022.jpg

 

Widebody aero kit sadrži proširenja blatobrana (pa je automobil širok 212 cm), izmenjeni prednji branik sa spojlerom, komplet pragova, zadnji branik sa difuzorom, spojler na prtljažniku, kao i drugačiju haubu.

 

prior%20222.jpg

 

Tu su i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, set PD4 točkova od 22 inča i modifikovani enterijer sa Nappa kožom i alkantarom.

 

prior%202222.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase Coupe Night Edition

 

mercedes%20ne%2011.jpg

 

U paleti Mercedesove S klase Coupe se sada nalazi i Night Edition paket, kod koga se pre svega ističu crni elementi, mat eksterijer i novi točkovi.

 

mercedes%20ne%201.jpg

 

U paketu imamo Selenite grey magno boju eksterijera, high-gloss black prednju masku, pragove i retrovizore, set 20-inčnih AMG točkova, pa Night Edition logo na prednjim blatobranima, AMG volan sa Nappa kožom, kožna sedišta (može u kombinacijama saddle brown/black, crystal grey/black i Bengal red/black) i pragove sa osvetljenim natpisom Mercedes-Benz.

 

mercedes%20ne%20111.jpg

 

Zvanična promocija će biti održana početkom januara na NAIAS Sajmu automobila u Detroitu, a biće dostupan u verzijama S400 4Matic, S500 i S500 4Matic.   

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se S klasa produži, napravi dodatno luksuznijom dobije se Maybach S klasa...a onda su ovi Rusi i taj Maybach S klase produžili za još pola metra i blindirali ga:

 

RIDA Mercedes-Maybach S-class (+ 500 mm)

 

rida%2022.jpg

 

 

 

zza7540.jpgzza7541.jpg

zza7542.jpgzza7543.jpgzza7544.jpg

 

 

Još više slika na sajtu Ridacars.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio

 

162157-brabus%20850%201.jpg

 

Brabus je još ranije prikazao model 850 Coupe (baziran na Mercedesu S63 4MATIC Coupe), tada inače opisan kao ''najbrži Coupe sa 4x4 pogonom na svetu'', a u međuvremenu je predstavio i njegovu Cabrio varijantu.

 

162159-brabus%20850%2011.jpg

 

Jedan ovakav ''najbrži i najsnažniji kabriolet sa četiri sedišta na svetu'' će biti izložen i na predstojećem sajmu automobila u Ženevi, i to sa upadljivim crveno-crnim kožnim enterijerom.

 

brabus%20850%2010.jpg

 

Kao baza je poslužio Mercedes AMG S63 Cabrio, pri čemu se ispod haube nalazi V8 bi-turbo motor čija je zapremina povećana sa 5.5L na 5.9L. Automobil raspolaže sa 625 kW/850KS i 1450 Nm obrtnog momenta (mada el. ograničeno na 1150 Nm), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.5 sekunde, do 200 km/h mu treba 9.4 sekunde, dok je najveća brzina el. ograničena na 350 km/h.

 

162160-brabus%20850%20111.jpg

 

Treba pomenuti i da je menjač sedmostepeni automatik, a pogon je na sva četiri točka.

 

162161-brabus%20850%201111.jpg

 

Naravno, sem snažnog motora, u paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji branik, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, retrovizori), maska sa Brabus logom, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 15 mm), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, alu točkovi od 21 inča, kao i već pomenuti crveno-crni doterani enterijer.

 

162162-brabus%20850%2011111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostla Mercedes AMG S 63 Coupe

 

162000-fostla%201.jpg

 

Malo vam je 585KS, koliko razvija frabrički Mercedes AMG S 63? Njegova verzija nije dovoljno sportski privlačna? Nemački tjuner Fostla iz Hanovera je njegov 5.5 litarski V8 Biturbo motor podvrgao opakom tjuningu.

 

162001-fostla%2011.jpg

 

Rezultat je impresivan, ne toliko zbog povećanja snage na 740KS, nego momenta na tenkovskih 1200 Nm, pa ultrasportski Mercedes ''bljuje vatru i kopa asfalt''.

 

162002-fostla%20111.jpg

 

U prevodu to znači da do stotke stiže za 3.5 sekundi. Sportski dorađeno je i sve ostalo, od unutrašnjosti do sportskog oslanjanja i 22-inčnih točkova.

 

162003-fostla%201111.jpg

 

Brzina je ograničena na 250 km/h, a na zahtev je dostupna ''otvorena'' verzija koja bez problema može više od 300 km/h. Cena? Ne pitajte..

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Maybah,sta reci 900 konja,moze da cepa 350 na sat,da mi je znati koliko ovo kosta i koliko trosi,al ko o tome brine ko ga poseduje

 

Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-48d7e000-1010930.jpg Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-cba138b5-1010940.jpg Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-daced596-1010935.jpg

Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-eaf6e59e-1010929.jpg Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-1356c5ff-1010932.jpg Brabus-900-Mercedes-Maybach-fotoshowBig-c9d8dd08-1010933.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 850 Biturbo Cabrio

 

163216-brabus%20s%2010.jpg

 

Brabus je još ranije prikazao svoj modifikovani Mercedes S klase Cabrio, a jedan ovakav ''najbrži i najsnažniji kabriolet sa četiri sedišta na svetu'' mogu da vide i posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Ženevi. Kao baza za Brabus 850 Biturbo Cabrio je poslužio Mercedes-AMG S63 Cabrio, pri čemu se ispod haube nalazi V8 biturbo motor čija je zapremina povećana sa 5.5L na 6.0L.Automobil raspolaže sa 625 kW/850KS i 1450 Nm obrtnog momenta (mada el. ograničeno na 1150 Nm), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,5 sekunde dok je najveća brzina ''više od 300 km/h''.

 

163217-brabus%20s%20111.jpg

 

Treba pomenuti i da je menjač sedmostepeni automatik, a pogon je na sva četiri točka.

 

163218-brabus%20s%2011111.jpg

 

Naravno, sem snažnog motora, u paketu su i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji branik, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, retrovizori), maska sa Brabus logom, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 15 mm), sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, alu točkovi od 21 inča, kao doterani enterijer sa crvenom kožom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase facelift već sledećeg meseca

 

145079-Mercedes%20s%20f.jpg

 

Mada su kod Mercedesa u poslednje vreme u centru pažnje GLE nove generacije, pick-up X klase i serijski Mercedes AMG GT 4 (da pomenemo samo neke), nikako ne treba zaboraviti ni na neke druge novitete sa trokrakom zvezdom. Jedan od njih je i restilizovana S klasa. Aktuelna generacija S klase (W222) je predstavljena pre skoro četiri godine, a budući da je BMW već promovisao novu Seriju 7 i da Audi priprema novu generaciju A8-ice (takođe stiže ove godine), vreme je za doterivanje. Vizuelnih promena i neće biti mnogo, a one podrazumevaju ono već uobičajeno kod Mercedesovih restilizacija. Dakle, možemo očekivati doterana svetla i modifikovane branike, uz izmene u unutrašnjosti, kao i najmodernije bezbednosne sisteme i sisteme asistencije vozaču.

Ukratko rečeno, S klasa facelift će biti u mogućnosti da pomaže vozaču značajno više/bolje od svih sistema koji su bili dostupni do sada. Značajne su promene i u gami motora.

 

Pre svega, najavljen je novi šestocilindrični benzinac sa 48 V električnim sistemom i integrisanim starter-alternatorom ISG, a koji će razvijati više od 300 kW/408KS i 500 Nm (pri čemu je CO2 emisija smanjena za oko 15% u odnosu na prethodni V6). Tu je i šestocilindrični turbo-dizelaš sa više od 230 kW/313KS, što je značajno povećanje u odnosu na prethodnika sa 190 kW/258KS (bez obzira na povećanje snage, potrošnja goriva je manja za 7 odsto). Treba pomenuti i novi 4.0 litarski V8 biturbo benzinski agregat koji razvija više od 350 kW/476KS i 700 Nm, pri čemu ima i tehnologiju deaktivacije cilnadara. To je nešto više od prethodnika koji raspolaže sa 335 kW/455KS, a treba reći da je i ovde potrošnja goriva smanjena, i to za 10 odsto. Neke informacije kažu da će Mercedes obnovljenu S klasu promovisati već sledećeg meseca, pa više inforamcija stiže uskoro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modernizovana Mercedes S-Klasa procurela na internet

 

163794-mercedes%20s%205.jpg

 

Limuzina visoke klase iz ponude Mercedesa, S-Klasa, uskoro će dobiti modernizaciju. Pre oficijelne premijere, na internetu su se pojavile prve špijunske fotografije.

 

163795-mercedes%20s%2055.jpg

 

Na prvim špijunskim fotografijama možemo videti deo prednjeg dela automobila, svetlosne grupe i enterijer. Najveće promene će pretrpeti prednje svetlosne grupe.

 

163797-mercedes%20s%205555.jpg

 

U enterijeru vidimo novi volan, koji je dobio touchpad, kakvim se može pohvaliti nova E-Klasa.

 

163796-mercedes%20s%20555.jpg

 

Modernizovana S-Klasa mogla bi postati prvi model ove marke, koji je dobio novu generaciju rednih šestocilindarskih motora. Unapređena S-Klasa mogla bi biti predstavljena na autosalonu u Njujorku, koji se održava od 14. do 23. aprila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Rocket 900

 

163856-brabus%20r%201.jpg

 

Brabus je predstavio prerađenu verziju modela Mercedes Maybach 600, luksuzne limuzine koja se standardno pozicionira iznad S Klase.

 

163858-brabus%20r%20111.jpg

 

Serijski ovaj model dolazi sa twin-turbo 6.0 V12 motorom uz 530KS i 830 Nm. Ekipa se malo poigrala s tim motorom, tako da su iz njega izvukli čak 900KS i 1500 Nm.

 

163857-brabus%20r%2011.jpg

 

S novom konfiguracijom, ova zverka od skoro tri tone do stotke može da stigne za 3.76 sekunde, a najveća brzina iznosi više do 350 km/h. Kako bi to bilo moguće, zapremina motora je povećan na 6.3L, a ugrađeni su jači turbo-punjači.

 

163859-brabus%20r%201111.jpg

 

Deo paketa između ostalog čine i 21-inčni točkovi, aero kit, nova maska, modifikovani kožni enterijer...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase facelift: slike unutrašnjosti

 

mercedes%20s%2034.jpg

 

Mercedes će uskoro i zvanično predstaviti restilizovanu verziju S klase, ali je nekoliko zvaničnih slika dostupno već sada. Tačnije, na ovim fabričkim fotografijama je prikazana modernizovana unutrašnjost, između ostalog sa redizajniranom centralnom konzolom i novim volanom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S-klase facelift: tehnički još napredniji, udobniji i luksuzniji

 

164543-mercedes%20s%202.jpg

 

Mercedes je na salonu u Šangaju pokazao osveženu S-klasu što i ne čudi jer upravo kinesko automobilsko tržište sa globalnog aspekta proguta najveći broj reprezentativnih limuzina iz Štutgarta.

 

164554-mercedes%20s%203.jpg

 

Najveća limuzina u programu Mercedesa s mitskim slovom S na poklopcu prtljažnika oduvek je u sebi imala sve najbolje što Nemci mogu da ponude u jednoj luksuznoj limuzina pa je tako od 2013. godine i predstavljanja aktuelne generacije (koja je do danas pronašla čak 300.000 kupaca širom sveta), došlo vreme za osveženu verziju.

 

mercedes%20s%2020.jpg

 

Među istaknutim karakteristikama osvežene verzije je potpuno nova ponuda efikasnih motora s nizom novih tehnologija za elektrifikaciju pogonskog sklopa, a Intelligent Drive tehnologija još je korak bliže autonomnoj vožnji. Pritom je puno toga dorađeno i na polju udobnosti i prijatnosti kod boravka u kabini.

 

mercedes%20s%20201.jpg

 

''Razvoj nove S-klase bio je ekstremno iscrpan. S celim nizom novih karakteristika i funkcija S-klasa ostaje tehnološki pionir'', izjavio je Ola Källenius, član uprave i šef razvoja Mercedesa.

 

164545-mercedes%20s%2022.jpg

 

Moderan luksuz nove S-klase sada predstavlja manifest maksimalnog kvaliteta materijala i završne obrade. Status i tehnološka kompetencija sada su još više opipljivi, tvrde iz Mercedesa. Pritom su svi modeli opremljeni prednjom maskom novog dizajna: verzije sa šest i osmocilindričnim motorima u prednjoj maski uključuju tri dvostruke prečke kao i trake u sjajnom crnom izdanju. Limuzina s dugim međuosovinskim rastojanjem i V12 motorom na prednjoj maski opremljena je s dodatnim hromiranim trakama.

 

mercedes%20s%20222220.jpg

 

Modifikovani prednji kraj s bogatim hromiranim ukrasnim detaljima ističe izuzetan status modela Mercedes-Maybach. Takođe, novost predstavlja Maybach logo između prečki prednje maske. U kombinaciji s novim Multibeam LED prednjim svetlima S-klasa uključuje tri prepoznatljive svetlosne linije kao ekskluzivni dizajnerski element. Novost takođe predstavlja prednji branik s istaknutim otvorima za vazduh i izraženim sportskim izgledom.

 

mercedes%20s%2022222.jpg

 

U zadnjem delu se ističu nova LED svetla s izgledom kristala što noću deluje veoma efektno. Standardno ili kao opcija nudi se sedam novih aluminijumskih točkova od 17 do 20 inča. Unutrašnjost nove S-klase karakteristična je po dva ekrana visoke rezolucije, svaki s dijagonalom od 12.3 inča. Vizuelno se ova dva ekrana ispod zajedničkog staklenog pokrova spajaju u jedan široki kokpit, koji kao centralni element ističe vodoravnu orijentaciju unutrašnjeg dizajna.

 

mercedes%20s%202222.jpg

 

Kao ploča s instrumentima, ovaj široki kokpit uključuje veliki ekran s virtuelnim instrumentima u direktnom vidnom polju vozača kao i centralni iznad centralne konzole. Zbog toga što je kokpit potpuno digitalan, vozač može da izabere tri različita stila prikaza i da takođe konfiguriše informacije i prikaze povezane s njima. ''Energizing'' kontrola udobnosti po prvi put na svetu ulazi u serijsku proizvodnju: ova opcija povezuje razne sisteme udobnosti u vozilu, kao što su klima uređaj, ambijentalno osvetljenje, funkcije masaže i mirisa, pa se klijentima omogućava konfigurisanje specifičnog stila koji odgovara njihovom raspoloženju ili potrebama.

 

164547-mercedes%20s%20222.jpg

 

To unapređuje fizičku udobnost i performanse vozača na putu. Nova S-klasa ima na dodir osetljive kontrole na upravljaču. One odgovaraju na klizne pokrete kao na pametnom telefonu i vozaču omogućavaju kontrolu kompletnog informacijsko-zabavnog sistema bez skidanja ruku s upravljača. Informacijsko-zabavnim sistemom se takođe može upravljati preko dodirne površine s kontrolerom na centralnoj konzoli i preko Linguatronic glasovnih komandi. Upravljanje Distronic sistemom i tempomatom direktno preko upravljača predstavlja još jednu novu karakteristiku.

 

mercedes%20s%2022202.jpg

 

Kao i pre, unutrašnje osvetljenje koristi samo dugotrajnu, štedljivu LED tehnologiju. Čak sa 64 boje, opcijski prošireno ambijentalno osvetljenje nudi bogatstvo individualnih postavki. Na primer, njime su ukrašeni centralni zaslon, mesto za sitnice u prednjem delu centralne konzole, ulegnuće naslona za ruku i džepovi u vratima, prednji i zadnji prostor za noge, krovna kontrolna ploča i visokotonski zvučnici kada je vozilo opremljeno sa Burmester High-End 3D Surround Sound sistemom.

 

mercedes%20s%202220.jpg

 

Ispod poklopca svoj debi doživljavaju novi 3.0 litarski 6-cilindarski redni motori u modelima S 350d 4Matic i S 400d 4Matic od 286KS i 600 Nm odnosno 340KS i 700 Nm, Mada snažniji od prethodnih motora, troše preko sedam posto manje goriva (prosečno 5.5 i 5.6 litara po navodima Mercedesa). Specijalne prednosti ovog tehnološki naprednog motora iz dizelske porodice uključuju stepenasti proces sagorevanja, dvostepeni turbo punjač i po prvi put Camtrionic promenjivo upravljanje ventilima. Njegova konstrukcija uključuje kombinaciju aluminijumskog bloka motora i čelične klipove.

 

mercedes%20s%202222222.jpg

 

Veliki 4.0 litarski V8 BiTurbo motor u modelu S560 isporučuje 469KS i 700 Nm i jedan je od najštedljivijih V8 benzinaca na svetu (potrošnja 8.5 l). Radi smanjenja potrošnje goriva, pod delimičnim opterećenjem uz pomoć Camtronic sistema upravljanja ventilima istovremeno se deaktiviraju četiri cilindra novog V8 motora. To smanjuje takozvane gubitke ciklusa gasa i unapređuje ukupnu efikasnost četiri aktivna cilindra. Turbo punjači, ugrađeni u V otvor između redova cilindara, predstavljaju još jednu specijalnu karakteristiku. Isti motor u najsnažnijem modelu Mercedes-AMG S63 4MATIC+ postiže 612KS i 900 Nm. Kasnije, u planu su dodatni tehnološki napredni motori: benzinski redni šestocilindraši kao i plug-in hibrid s dometom na električni pogon od približno 50 km. Svetsku premijeru doživeće revolucionarne tehnologije kao što su 48-voltni integrisani motor startera koji obezbeđuje izvanrednu isporuku snage bez turbo rupe i električni booster kompresor, a uskoro i novi redni 6-cilindrični benzinac koji predstavlja pravi primer procesa elektrifikacije i uključuje 48-voltni izvor napajanja.

 

Uz sve navedeno, nova S-klasa preduzima još jedan veliki korak prema autonomnoj vožnji, a Intelligent Drive tehnologiju podiže na sledeći nivo. Distronic Active Proximity Control i Active Steer Assist sada pružaju još udobniju podršku vozaču kod održavanja bezbedne udaljenosti i upravljanja. Brzina se sada podešava automatski pre krivina i raskrsnice. Zahvaljujući unapređenim sistemima kamere i radara, nova S-klasa sada ima još bolji pogled na saobraćajnu situaciju. Uz to, po prvi put se koriste podaci karti i navigacije kako bi se izračunalo ponašanje u vožnji. To znači da je Distronic Active Proximity Assist u mogućnosti da pomogne vozaču u mnogim situacijama na ruti i praktično namesti brzinu vozila. Dalje, S-klasa je 2013. godine sa sistemom Road Surface Scan poslala snažnu poruku tehnološke superiornosti. Ovaj sistem detektuje izbočine ispred vozila i prema tome podešava Active Body Control oslanjanje. U novoj S-klasi ova kontrola oslanjanja je dodatno unapređena: stereo kamera sistema sada još temeljnije skenira put, čak i u sumrak i pri brzinama do 180 km/h. Drugo unapređenje udobnosti predstavlja ''Curve'' funkcija naginjanja u krivinama, koja je po prvi put dostupna u S-klasi. Karoserija se naginje prema unutrašnjosti krivine za 2.65 stepena i time smanjuje centrifugalne sile, koje putnici osećaju. Uz Multibeam LED prednja svetla i Ultra Range duga svetla skro bukvalno, nova S-klasa noć pretvara u dan.

Uz sve navedeno, gotovo da nije ostalo mesta za druga poboljšanja, a nova, nikad tehnički sofisticiranija, udobnija i stilski doterana S-klasa u prodajne salone u Evropi stiže u julu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG S63

 

164756-mercedes%20s63%201.jpg

 

I dok u Brabusu i dalje misle da ništa ne može da zameni radnu zapreminu motora, u AMG-u izgleda ipak misle drugačije. Najnoviji dokaz stigao je s redizajniranom S Klasom. Premijerno predstavljena na Sajmu automobila u Šangaju, redizajnirana S Klasa sa sobom je donela nekoliko noviteta koji se na prvi pogled ne vide, jer su skriveni ispod karoserije.

 

 

Najveća promena u slučaju AMG-ove verije S63 krije se ispod dugog poklopca motora, ispod kojeg je u ovom slučaju smešten ''kućni'' 4.0 litarski biturbo V8 motor s kojim je AMG zamenio 5.5 litarski biturbo V8 koji je pokretao S63 pre redizajna.

 

 

Značajno smanjenje radne zapremine u odnosu na stari motor, AMG-ovom ručno sastavljenom novom motoru uopšte nije smetalo, jer je 4.0L radne zapremine uz pomoć turbo-punjača ''ugurano'' 612 konjskih snaga, što je 27KS više od maksimuma koji je nudio 5.5 litarski motor. Vrednost najvećeg obrtnog momenta (900 Nm) ostala je ista, samo što je stari motor do pomenute brojke stizao pri 2.250 obr/min, a novom za isto treba 2.750 obr/min. Sa novim motorom je stigao i novi automatski menjač koji sada umesto sedam ima devet stepeni prenosa, a u AMG-u tvrde da iz jednog u drugi stepen prenosa ide znatno brže. S dve suštinske mehaničke promene S63 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3.5 sekundi, što je pola sekunde brže u odnosu na staru verziju, a s opcionim paketom AMG Driver maksimalna brzina ultraluksuzne limuzine iznosi 300 km/h. Verovatno nevažan podatak za buduće vlasnike ovakvog automobila, ali su u Mercedesu pomenuli da je prosečna potrošnja redizajniranog modela S63 s novim motorom smanjena za više od jednog litra i iznosi 8.9 litara na 100 pređenih kilometara. Smanjena je i prosečna emisija CO2: sa 237 na 203 g/km. Reduciranju je pre svega pomogla mogućnost deaktivacije četiri cilindra u situacijama koje ne traže pun angažman motora. Mercedes će u ponudi za osveženu S Klasu i dalje zadržati verziju S65, jer kažu da još uvek ima dovoljno kupaca koji se ne žele odreći onoga što sa sobom nosi V12 motor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostla Mercedes AMG S63 Coupe

 

165217-fostla%201.jpg

 

U paketu su Chrome Orange eksterijer, Prior Design widebody kit, novi točkovi, kao i pojačani 5.5 litarski V8 biturbo motor (sada 544 kW/730KS).

 

165218-fostla%2011.jpg 165219-fostla%20111.jpg

 

165220-fostla%2011111.jpg 165221-fostla%201111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes objavio cene redizajnirane S-Klase u Nemačkoj

 

164554-mercedes%20s%203.jpg

 

Cena najjeftinije S-Klase u Nemačkoj iznosi 88.446 evra, a odnosi se na model S350d 4Matic sa standardnim međuosovinskim rastojanjem.

Nakon svetske premijere koju je redizajnirana S-Klasa imala na sajmu automobila u Šangaju pre nešto više od mesec dana, Mercedes je objavio cene svoje luksuzne perjanice na domaćem tržištu na kojem je knjiga narudžbina već otvorena, a prvi primerci S-Klase u evropske prodajne salone bi trebalo da stignu do jula.

 

164543-mercedes%20s%202.jpg

 

S-Klasa je u Šangaju predstavljena oznakama S350d, S400d, S560 i S63 uz koje stiže i pogon preko obe osovine (4Matic).

 

164545-mercedes%20s%2022.jpg

 

Prvi odozdo je model S350d za koji kupci u kombinaciji sa standardnim međuosovinskim rastojanjem (bez opcija) treba da izdvoje 88.446 evra. Cena verzije s većim međuosovinskim rastojanjem iznosi 91.791 evro, a iza oznake S350d krije se trolitarski 6-cilindarski redni turbodizelski motor koji raspolaže sa 286KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta.

 

mercedes%20s%202222.jpg

 

Snažnija dizelska verzija stiže s oznakom S400d. Motor iz iste konfiguracije u tom slučaju raspolaže s 340KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, a cena iznosi 93.206, odnosno 96.479 evra u kombinaciji s povećanim međuosovinskim rastojanjem.

 

mercedes%20s%2022222.jpg

 

Oznaka S560 sa sobom donosi 4-litarski V8 biturbo motor s 469KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta, a može se dobiti sa standardnim (113.960 evra) i povećanim međuosovinskim rastojanjem (116.994 evra), a tu je i najluksuznija Maybach verzija za 143.508 evra.

 

mercedes%20s%2022202.jpg

 

Na vrhu ponude trenutno je model S63 s povećanim međuosovinskim rastojanjem, za koji treba izdvojiti 160.293 evra, a kupac zauzvrat može računati na 4-litarski biturbo V8 motor koji razvija 612KS i 900 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da ultraluksuzna limuzina od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi.

S63 sa standardnim međuosovinskim rastojanjem u ponudi će biti do kraja godine, a Mercedes će paralelno s njim pripremiti i prestižnu V12 verziju. Ponudu će na kraju kompletirati hibridni model.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes S klase se sam odvezao iz fabrike

 

mercedes%20s%20sam.jpg

 

Redizajnirani Mercedes S klase (W222), koji je predstavljen sredinom aprila na salonu u Šangaju, krenuo je sa proizvodnjom. Kako bi još jednom dokazali status riznice tehnologije, stručnjaci iz Štutgarta snimili su video prilog u kojem se nalazi Mercedes-Benz S560 a koji se sam odvezao s proizvodne linije, prešao oko 1,5 kilometar, sve do transportne linije u krugu fabrike. Time su na najbolji mogući način demonstrirane napredne samovozeće mogućnosti perjanice nemačkog proizvođača, koja se s pravom smešta samo pola stepenika ispod Bentleya i Rolls-Roycea. Proizvodni primerci ipak nisu toliko napredni. Glavni akter ovog videa ima dodatni hardver, ugrađen na krovu s vozačeve strane, koji nudi mogućnosti iznad onih na listi standardne i opcione opreme.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...