neshaoct 9584 Posted January 6, 2020 Wald Mercedes S klase Japanski Wald International je za novu modelsku godinu dopunio svoj tjuning program za aktuelnu generaciju Mercedesove S klase (W222). Paket je nazvan ''Black Bison'', a između ostalog podrazumeva novi prednji branik sa spojlerom, zatim set pragova, prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku, zadnji krovni spojler, komplet novih alu točkova, kao i sportske opruge i novi izduvni sistem. Za unutrašnjost su predviđeni detalji od ugljeničnih vlakana, kao i Wald i Black Bison oznake. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 28, 2020 Da li je ovo novi Mercedes S klase? Osim obnovljene E klase (o tome OVDE), danas smo izgleda u prilici da pre vremena vidimo i novu Mercedesovu S klasu. Na Instragramu se naime pojavila ova slika nemaskiranog Mercedesa za koji se pretpostavlja da je nova generacija S klase (fabričke oznake W223). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 5, 2020 CarGurus video: Mercedes AMG S63 Coupe vs Bentley Continental GT V8 Veliki GT automobili, poput ova dva, ''smanjuju'' razdaljinu koje prelaze jer njihovi vozači i putnici ni ne primete koliko su prešli vozeći se luksuzno i brzo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 24, 2020 Mercedes Maybach S450 4MATIC Collector's Edition Za kinesko tržište je spremno specijalno izdanje ionako luksuznog modela Mercedes Maybach S450 4MATIC. Ovo je Mercedes-Maybach S450 4MATIC Collector's Edition, limuzina sa 3.0 twin-turbo šestocilindričnim motorom i 48-voltnim mild-hybrid sistemom. Na raspolaganju je 367KS i 500 Nm obrtnog momenta, uz 9-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Za vozilo su između ostalog previđeni upadljivi prednji gril, crno-srebrni točkovi od 20 inča, braon eksterijer, braon kožna sedišta, Maybach logo na naslonima za glavu, drveni detalji, kao i projekcija Maybach loga na asfalt prilikom otvaranja vrata. Cena za Mercedes-Maybach S450 4MATIC Collector's Edition iznosi 192.120 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 8, 2020 Snimljen novi Mercedes S klase (W223) Više o novom Mercedesu S klase možete pročitati u prethodnim postovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 8, 2020 Motor1 video: 2020. Mercedes AMG S65 Final Edition Aktuelna S klasa je sa nama od 2013. godine...i od tada do danas smo videli nekoliko njenih AMG varijanti, Maybach, hibrida. Vreme dolazi za novu S klasu, ali malo pre toga Mercedes izbacuje na tržište finalnu, poslednju ediciju AMG S 65: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 12, 2020 Snimljen novi Mercedes S klase Nakon obnovljene E klase koja je prikazana početkom marta, Mercedes će ove godine imati još jedan značajan novitet, i to novu S klasu. Izgled nove S klase (fabričke oznake W223) više nije tajna, jer su se na Instagramu pojavile ove slike jednog praktično nemaskiranog primerka. Više o novoj S klasi možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 25, 2020 Najavljen novi Mercedes S klase Nakon više špijunskih fotografija i nezvaničnih rendera, sada je i sam Mercedes objavio jednu zatamnjenu najavnu sliku kao najavu za novu generaciju S klase (fabričke oznake W223). Kako stvari sada stoje, premijera nove S klase se očekuje u drugoj polovini godine, a više o ovom novitetu možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2020 Mercedes Maybach S650 Night Edition U gami modela Mercedes Maybach S650 na američkom tržištu se nalazi i nova specijalna serija ovog luksuznog modela. Model nosi puno ime Mercedes Maybach S650 Night Edition i ponuđen je u ograničenoj seriji od samo 15 primeraka. Pod haubom je 6.0 twin-turbo V12 motor sa 621KS i 1.000 Nm, dovoljno za maksimalnih 250 km/h (el. ograničeno) i ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) u trajanju od 4.6 s. Automobil je u Obsidian Black boji, sa vazdušnim oslanjanjem i sedištima koja imaju grejanje, ventilaciju i masažu, a tu su i koža, drvo, direktorska zadnja sedišta i patosnice sa kožom. Što se cene tiče, 2020. Mercedes Maybach S650 Night Edition na američkom tržištu košta 242.950 dolara (213.491 evro). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 20, 2020 SupercarBlondie video: Najluksuzniji auto ikad napravljen - Mercedes Maybach Pullman Kada ga je Mercedes pravio imao je u vidu samo bogate šeike i predsednike država. Jedan detalj: ima frižider..što i nije ništa posebno jer ga ima brdo automobila decenijama unazad, ali frižider u ovom autu je dovoljno veliki da stanu tri boce šampanjca. Pogledajte i sve ostale ''pikanterije'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 6, 2020 Mercedes uskoro otkriva enterijer nove S klase Mnogi tvrde da nema boljeg auta na svetu, a svi će se složiti s tim da boljeg Mercedesa nema. Da, S klasa je sve to. Ovo je važna nedelja za Mercedes. Nakon loših vesti o restrukturiranju, pa čak i prodaji fabrike u Francuskoj u kojoj se pravi Smart, iz Štutgarta dolaze konačno i dobre vesti. Ove nedelje će i zvanično biti otkriven deo nove S klase. Naime, premijera je zakazana za 8. jul, a tiče se najnovije generacije MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sistema koji će dobiti nova S klasa. Budući da već i najjeftiniji modeli odgovaraju na ''Hey Mercedes'', a prepoznaju i određene gestove i online su, očekuje se nešto zaista fascinantno. Ako ništa, mora dostojno da prati izuzetno futuristički enterijer vozila koji smo mogli da vidimo pre nekoliko nedelja. Na S klasi su tasteri očigledno postali stvar prošlosti, dok je oblik ekrana inspirisan Teslom. A kad smo kod naprednih tehnologija, recimo i da će sistem autonomne vožnje nuditi 3. nivo, a kasnije će nadogradnjom ići još jedan stepen više. U pogledu mehanike ne očekujte da će ponuda ići dalje od V8 i hibrida. Osim ako ne pitate za cenu, jer V12 dragulj će ostati rezervisan za Maybach ponudu. Premijera MBUX sistema je tek start događaja vezanih za S klasu. Za 29. jul je zakazan ''Innovation By Intelligence'' događaj, a 12. avgusta nas očekuje događaj pod imenom ''Luxury & Well-Being''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2020 Prvi uvid u novi Mercedes S klase Mercedes proširuje svoju digitalnu informativnu platformu dodatnim formatom vesti o novoj S-Klasi, koja će svoju svetsku, digitalnu premijeru imati u septembru. U ukupno tri epizode počev od 8. jula 2020. godine, ''Meet the S-Class DIGITAL'' će pružiti prve uvide u neke od inovacija koje će obezbediti da nova luksuzna limuzina učvrsti svoju vodeću poziciju najboljeg automobila na svetu. Markus Schafer, član Upravnog odbora Daimler i Mercedesa, odgovoran za Daimler Group Research i Mercedes-Benz Cars COO, otpočeće novu seriju na ''Mercedes me'' media platformi osvrtom na spoljašnjost i unutrašnjost nove S-Klase. Video je sada dostupan klikom OVDE, gde će takođe biti objavljene sve tri epizode ''Meet the S-Class DIGITAL'', zajedno sa pratećim dokumentima. ''Nova S-Klasa obiluje revolucionalnim inovacijama i podiže individualnu mobilnost u luksuznom segmentu na potpuno novi nivo. Razvili smo seriju ''Meet the S-Class DIGITAL'' kako bismo predstavnicima medija pružili informacije o ključnim, istaknutim novinama pre svetske premijere'', ističe Katja Bott, rukovodilac globalnih komunikacija Mercedes-Benz Cars & Vans. Format ''Meet the S-Class DIGITAL'' takođe se sastoji od moderiranih emisija sa intervjuima u studiju, kao i izveštaja sa lokacije i test staza. Svaku emisiju prate detaljne informacije u formi video zapisa, grafika, tekstova za medije i fotografija. Moguća je i prilika za razgovor sa Mercedes stručnjacima. Prva emisija počinje 8. jula: Sajjad Khan i Gorden Wagener Prva epizoda ''Meet the S-Class DIGITAL: My MBUX'' biće emitovana 8. jula 2020. godine u 11:30h i odnosi se na novu generaciju Mercedes-Benz User Experience (MBUX). Sajjad Khan, član borda menadžmenta kompanije Mercedes, odgovoran za CASE, i Gorden Wagener glavni direktor dizajna za Daimler AG detaljno su predstavili nove mogućnosti za interakciju i personalizaciju. Sigurnost i udobnost u fokusu su druge epizode ''Meet the S-Class DIGITAL: Innovation by intelligence'', koja će biti emitovana 29. jula 2020. godine. Treća epizoda, ''Meet the S-Class DIGITAL: Luxury and well-being'' koja će biti emitovana 12. avgusta 2020. godine, usredsređuje se na novi luksuzni komfor u unutrašnjosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2020 Prikazana unutrašnjost novog Mercedesa S klase Mercedes će nizom online prezentacija predstaviti novu generaciju S klase, a prvi deo je posvećen MBUX sistemu. Nova S klasa se ne odriče prepoznatljivog spoljašnjeg dizajna, a još manje luksuza. To je krstarica koja će nastaviti da nudi neviđeni komfor vožnje, ali sada uz temeljito revidirane tehnologije i enterijer vozila. Telefonska konferencija, online gledanje filma i slušanje muzike, sve to nudi i nova S klasa, ali na potpuno novi način. Ovo je auto u kojem vlasnik sedi pozadi, pa tako i Mercedes dizajnira auto sa posebnom pažnjom na zadnju klupu. Putnici pozadi tako mogu da uživaju i koriste jednake bogate funkcije informacija, zabave i udobnosti kao i vozač i suvozač. Imaju pristup do tri dodirna ekrana i niz različitih kontrolnih opcija uključujući MBUX unutrašnji asistent. A ni jedna druga inovacija nije poslednjih godina tako radikalno promenila način upotrebe Mercedes-Benza kao MBUX (Mercedes-Benz User Experience) sistem. Sa S klasom dolazi druga generacija sistema koji ima sposobnost učenja. Unutrašnjost je oplemenjena sa do pet velikih ekrana, delom sa OLED tehnologijom. Prilagođavanje korisniku je sada dovedeno na novi nivo, pa tako 3D prikaz vozača prvi put pritiskom na taster nudi prostorni prikaz, i to bez nošenja 3D naočara. Glasom upravljani asistent ''Hej Mercedes'' sada može još više pa može da objasni gde se nalazi set za prvu pomoć ili kako spojiti pametni telefon preko Bluetooth veze. MBUX proverava i kako je postavljeno dečje sedište, a prati se i umor vozača. Za sigurnost su potrebni otisak prsta, prepoznavanje lica i glasa, ali i klasični PIN. Ovaj auto vas prati i kad želite da izađete - ako se detektuje drugi učesnik u saobraćaju u mrtvom uglu, aktivno ambijentalno osvetljenje postaje deo sistema upozorenja i trepće crveno. Ukupno, MBUX unutrašnji asistent prepoznaje do 20 kontrolnih želja, dok se sedište vozača i retrovizori automatski nameštaju prema veličini tela. Nadalje, kućni sistemi i aparati se mogu povezati s vozilom i se njima se može upravljati glasom, zahvaljujući Smart Home funkciji. Kao što smo već pisali, nova S klasa se unutra u potpunosti menja. Izgled prikaza interfejsa može da se individualizuje odabirom četiri stila prikaza (Discreet, Sporty, Exclusive, Classic) i tri načina rada (Navigation, Assistance, Service), a kokpit je izgubio čak 27 klasičnih prekidača. Kupac može da bira i između dva head-up ekrana gde je jedan s proširenom stvarnošću (AR-HUD). I ovde ćemo za sada stati i vratiti se u stvarnost. Ako je suditi po do sada otkrivenom, nova S klasa uvodi Mercedes i čitavu autoindustriju na jedan novi nivo, baš kao što je to činila svakom svojom generacijom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 16, 2020 Nova S klasa na novim renderima i špijunskim slikama Mercedesova S klasa je jedan od stubova koji drže Mercedes tako visoko, a sve naznake govore da će tako ostati i sa novom generacijom. Već smo se upoznali sa revolucionarnim enterijerom nove S klase. Nikada pre S klasa nije imala toliko puno ekrana i toliko malo tastera, a nikad više opcija i opreme. Digitalni trendovi su prodrli u samu srž automobila pa se mnogi pitaju da li će i spoljašnji dizajn biti toliko radikalan. Prvi pogled nam omogućava ruski magazin Kolesa koji je na osnovu svih dostupnih informacija, ali i špijunskih snimaka, stvorio do sada najuverljivije rendere. Neki bi mogli da ostanu razočarani, jer se nova generacija ipak neće toliko razlikovati u odnosu na W222. Očigledno je procena odgovornih u Mercedesu da nije potrebno olako odbaciti bezvremensku eleganciju po kojoj su najprestižniji Mercedesi poznati. Utisak je na nivou redizajna u kome su sva potencijalno slaba mesta prošla doterivanje. Tu pre svega mislimo na svetla i masku te detalje poput ručica vrata na uvlačenje. Osim čistijih linija, povoljnijoj silueti će pomoći povećanje rastojanja između osovina, a to će se odraziti i na ponudu prostora. Očekujte i produženu L varijantu, kao i Maybach izdanje koje će se dodatno vizuelno distancirati. Neka vas velika sličnost sa aktuelnom generacijom ne zavara. Platforma za novi model se razvija od 2015. godine, a to će iz korena promeniti doživljaj S klase u vožnji. Dobra vest je da će s vremenom sve te tehnologije postati u nekoj meri dostupne i na skromnijim ''klasama''. Recimo još i da je Mercedes najavio da će pojedine detalje S klase otkriti u dva navrata, 29. jula i 12. avgusta, a potpuno razotkrivanje dogodiće se u septembru. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 22, 2020 2021. Mercedes S-Class skoro bez kamuflaže Čak i najveći ljubitelji BMW-a, Audija ili faktički bilo koje druge marke, moraju priznati da su sve oči uprte u Mercedes kad god se pojavi nova S-klasa. S obzirom da je premijera W223 najavljena za Septembar, nije čudo što trokraka zvezda postepeno sklanja sve više i više kamuflaže sa svojih prototipova. Zapravo, ovo testno vozilo skoro da nije imalo kamuflažu, samo su se delovi oko prednjih i zadnjih svetala skrivali. Ono što se i do sada videlo je potvrđeno: npr. ručke će se uvlačiti u vrata kako bi se omogućio elegantan profil i verovatno malo poboljšala aerodinamika, farovi su sada oštriji nego ranije, dok su vertikalna zadnja svetla napravila mesto da se horizontalni delovi šire i na poklopac prtljažnika. Ne može se iz prve primetiti, ali međuosovinsko rastojanje je malo duže nego ranije. Uprkos ovim izmenama nova S klasa neće predstavljati značajno odstupanje od stare. Neki će kritikovati Mercedes govoreći da je ovo ustvari povećana E klasa. Ipak, koliko god će ličiti spolja, ta dva auta neće imati ništa zajedničko u kabini gde će Mercedesova S klasa biti prvi model koji će imati potpuno novi dizajn komandne table, koji je takođe planiran i za EQS (Daimlerov električni model). Taj novi sistem od 5 ekrana već nam je pokazan. To što će spolja nova S klasa ličiti na druge Mercedese ne treba da nas natera da zaboravimo da se ona pravi na potpuno novoj platformi koja ima za cilj da unese više sofisticiranosti u već ultra elegantnu limuzinu. Ako nekome luksuz pod Mercedesom značkom u S klasi nije dovoljan, biće i njeno novo Maybach izdanje sa V12 motorom i pogonom na svim točkovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 6, 2020 RemoveBeforeRace video: 2021. Mercedes S klase Svaka nova S klasa donese gomilu nove tehnologije koja se onda prenese na manje Mercedese: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 12, 2020 Unutrašnjost nove S klase, puno detalja luksuza: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 17, 2020 Na prodaju Mercedes S600 Lorinser koji je pripadao Majklu Džordanu Oni koji vole sport, posebno košarku i njene zvezde, a uz to su i ljubitelji automobila, imaju šansu da kupe Mercedes S600 Coupe koji je pripadao legendarnom Majklu Džordanu. Džordan je bio zvezda Čikago Bulsa i NBA-a lige, a nekada je posedovao Mercedes S600 Coupe proizveden 1996. godine. Ovaj automobil pokreće 6.0 V12 motor koji razvija 400 KS. Međutim, ne radi se o standardnom primerku modela S600 jer je Džordanov prošao tretman Lorisnera, poznatog tjunera Mercedesovih modela, nakon čega je dobio body kit, novi izduvni sistem i još neke detalje među kojima je i natpis ''Jordan'' iznad kontrola klima uređaja. Automobil je prešao nešto više od 250.000 km, ali je u sjajnom stanju. Cena automobila se dobija pozivom na broj prodavca... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 19, 2020 Snimljen novi Mercedes S klase Teško da može imati manje kamuflaže: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 27, 2020 Novi Mercedes S klase premijerno 2. septembra Mercedes će novu S klasu (W223) zvanično predstaviti 2. septembra, a kao najava služi i ovaj novi najavni crtež. Do zvanične promocije, više o novoj S klasi možeze pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 31, 2020 PolovniAutomobili video: 2006. Mercedes S 320 CDI (W221) Testirali smo legendarnu S klasu W221 iz 2006. godine. Opremljena 3.0 dizelom i AirMatic ogibljenjem, nemačka limuzina i pored značajne kilometraže i dalje dominira na asfaltu svojom impresivnom pojavom. Nažalost, na testu se našla kraća verzija ovog modela, ali i pored manjeg međuosovinskog rastojanja uvaženi putnici na zadnjoj klupi imaju dovoljno mesta za noge i glavu. Kako se vozi ova luksuzna mašina pogledajte u našem najnovijem videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 1, 2020 Mercedes šalje u istoriju S-klasu Coupe i Cabrio Nakon godinu dana glasina i špekulacija, Mercedes je potvrdio da S-klasa u kupe i kabrio verzijama odlazi u istoriju. Naime, nemački proizvođač već neko vreme daje naznake da će povući ta dva modela, a sada je i službeno objavljeno da će 2021. godina biti njihova poslednja godina proizvodnje. Razlozi su jasni - troškovi proizvodnje ta dva modela su poprilično veliki, a interes kupaca za njih je premali. Iako je reč o ekskluzivnim automobilima, čini se da Mercedesu ipak bolje ide prodaja jeftinijih kupea i kabrioleta, ili onih sa AMG-GT oznakom. Mercedes je svojim saopštenjem za medije jasno objavio da od 2021. godine kreću velike promene, a ukidanje S-klasa Coupe i Cabrio samo su neki od koraka koji slede. Već pre nekoliko nedelja krenule su prve promene, a to je da je Daimler ukinuo proizvodnju C-klase u Americi, i A-klase u Meksiku. Proizvodnja A i C klase nastavlja se u Nemačkoj, Južnoafričkoj Republici i Kini, ali čini se da u Americi ipak nema toliko interesa za istim, pa će se lokalne fabrike prenameniti za druge modele. Tako će se u fabrici Tuscaloosa u Alabami od sada proizvoditi električni automobili poput EQS-a, a fabrika u Meksiku će se fokusirati na proizvodnju malog luksuznog SUV-a GLB. ''Glavni faktor iza ovih promena je činjenica da se fabrika Tuscaloosa priprema za integraciju nadolazećih električnih SUV-ova sa oznakom EQ, pa će to zahtevati određene promene u infrastrukturi'', napisao je Daimler u medijskom saopštenju. Takve odluke u Mercedesu ne trebaju čuditi jer je segment SUV-ova u Americi zabeležio povećanje od čak 73% u poslednjih pet godina. Proporcionalno s time, prodaja limuzina, kabrioleta i kupea je drastično opala. Daimler je tako samo smanjio nepotrebne troškove i postepeno povećava proizvodnju u tržišno poželjnijim segmentima. Ukidanje S-klasa Coupe i Cabrio ne znači i kraj proizvodnje takvih automobila. Na Nirburgringu je već uočeno da Mercedes priprema potpuno novi SL, pa bi uskoro trebali ugledati i novu generaciju modela AMG GT... preuzeto sa - vozim.hr Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 2, 2020 Novi Mercedes S klase (W223) zvanično Nakon nekoliko nedelja zvaničnih najavnih materijala i objavjivanja pojedinih komponenti, u Mercedesu su danas napokon kompletno otkrili novu S klasu. Kralj klase je tako dobio novo ruho, najnoviju tehnologiju i brojne inovacije. Krenimo od samog dizajna - na prednjem delu se tako nalaze nova digitalna svetla impresivnog svetlosnog potpisa (tri ''tačke'' u faru daju do znanja da je reč o S klasi), a povezuje ih masivna maska u koju je ugrađen niz senzora i radara. Pogled na bokove otkriva ''sakrivene'' kvake, dok je zadnji deo doživeo radikalne promene u odnosu na prethodnika. To se pre svega odnosi na izgled svetala koja su sada horizontalna te oblikom podsećaju na već predstavljenu E klasu u osveženom izdanju. Budući da još jedino C klasa nije krenula u tom smeru, verujemo da će i ona dogodine dobiti takav oblik. Ovde i podatak da koeficijent otpora vazduhu iznosi samo 0.22. Što se tiče unutrašnjosti tu su stvari već poznate budući da je ista pokazana pre nekoliko nedelja. Centralnim delom dominira masivni ekran osetljiv na dodir na kojem se nalaze apsolutno sve funkcije novog MBUX infotainmenta. Druga generacija ovog inovativnog sistema koji ima sposobnost učenja je doživela svoj debi upravo u novoj S klasi. Unutrašnjost vozila je još više digitalna i inteligentna jer su hardver i softver doživeli veliku nadogradnju: jasni prikazi na do pet velikih ekrana, delom s OLED tehnologijom, olakšavaju kontrolu vozila i funkcije udobnosti. U fokusu je uvek ljudski faktor. Mogućnosti prilagođavanja i intuitivne upotrebe su postale još veće. To se svakako odnosi na zadnja sedišta, ali i za poziciju vozača: na primer, novi 3D prikaz vozača po prvi put pritiskom na taster nudi prostorni prikaz. Stvarni trodimenzionalni efekat se postiže bez potrebe nošenja 3D naočara. Glasom upravljani asistent ''Hej Mercedes'' je u mogućnosti da prepozna još više dijaloga. Naprimer, određene radnje mogu da se sprovedu čak i bez aktiviranja ključnih reči ''Hej Mercedes''. To uključuje prihvatanje telefonskog poziva ili prikaz karte navigacije. ''Hej Mercedes'' sada takođe može da objasni gde se nalazi set za prvu pomoć ili kako spojiti pametni telefon preko Bluetooth veze. Još jedan zanimljiv primer inovativnog rešenja i podređenosti vozaču i putnicima: ako vozač izgovori ''umoran/na sam'', započinje se aktivacijski program ''Energizing'' kontrole udobnosti. Ista rečenica izgovorena sa zadnjiih sedišta počinje program povećanja blagostanja i udobnosti. Treba pomenuti i impresivni head-up ekran na kome se projektuje nova dimenzija virtuelne stvarnosti, pa vozač ima osećaj kao da se nalazi u nekoj kompjuterskoj igri. Manevrisanje ove 5.32 metara duge limuzine biće dodatno olakšano zahvaljujući zakretanju zadniih točkova, pa se tako zadnji točkovi pri brzinama do 60 km/h zakreću u suprotnom smeru od prednjih, čime S klasa postaje okretna poput kompaktnog modela. Bezbednost je očekivano na najvišem mogućem nivou, a E-Active Body Control aktivno oslanjanje čak može da podigne karoseriju automobila neposredno pre udarca drugog vozila. Pomenuto oslanjanje pritom koristi niz procesora, kamera i senzora kako bi se prilagodio putu po kojoj se automobil vozi i time maksimizirao udobnost svih putnika. Što se tiče motora, na početku se nude S450 4Matic sa 435 KS, S350d 4Matic sa 286 KS i S400d Matic sa 330 KS. Na premijeri je najavljena i plug-in hibridna verzija sa dometom od čak 100 km samo na struju. Naravno, uskoro se mogu očekivati i druge opcije uključujući i potpuno električnu varijantu EQS koja će moći da prelazi do 700 km sa jednim punjenjem. Ovaj model kodnog imena W223 će se za kupce na tržištu boriti sa dobro poznatim rivalima - osveženom BMW Serijom 7, Audijem A8, Lexusom LS-om i ostatkom premium društva: Puna verzija (27 minuta) videa zvaničnog predstavljanja nove S klase: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 2, 2020 Shmee150 video: Nova S Klasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 7, 2020 5 najzanimljivijih stvari o novoj luksuznoj limuzini S-klasa ima više od 140 centimetara ekrana u unutrašnjosti Ako odaberete prave opcije, S-klasa će stići sa čak pet ekrana u unutrašnjosti. Središnjim delom dominira dijagonalno postavljeni displej od 12.8 inča sa OLED tehnologijom, a tu su i 12.3-inčna instrumentna tabla, dva 11.6-inčna displeja integrisana u naslon sedišta vozača i suvozača, plus 7-inčni tablet u naslonu za ruku za putnike pozadi. Nova LED svetla sastoje se od skoro 2.6 miliona mikro-ogledala Svetla su poslednjih godina otišla prilično daleko predstavivši nam različite LED tehnologije, MATRIX svetla i slično. Ali, svetla u novoj S-klasi su napravila još korak dalje. U svakom od ovih digitalnih svetala sa izuzetno jakim LED sijalicama nalazi se 1.3 miliona mikro-ogledala koja pomažu vozaču da ima što bolju vidljivost u saobraćaju. S-klasa uvek ''nadgleda'' svoje putnike Nova limuzina dolazi sa nizom kamera koje su postavljene i u unutrašnjosti, pa tako može nadgledati šta se događa među putnicima. Iako bi ovo mnogi shvatili kao gubitak privatnosti, nova S-klasa samo želi biti na usluzi kad je potrebno. Naprimer, ako se jedan od putnika sagne ispod prednjeg sedišta da nešto potraži, Mercedes će to prepoznati i automatski upaliti svetlo ispod sedišta da olakša traženje. Vazdušno oslanjanje će izdignuti auto momenat pre nesreće Vazdušno oslanjanje S-klase je prilično napredan sistem kao i u većini drugih premium vozila. Na brzinama iznad 120 km/h će se spustiti za 10 mm, a na brzinama iznad 160 km/h još za 10 mm kako bi se smanjila potrošnja. Ali, tu je i činjenica da ova limuzina može predvideti saobraćajnu nesreću, pa će se trenutak pre nje izdignuti auto više od tla kako bi udarac bio u što niži i čvršći deo karoserije. Inače, istu stvar od pre par godina ima i Audi A8. Hibrid može preći do 100 kilometara samo na struju Mercedes još uvek nije izneo brojne detalje o motorizaciji S-klase, ali je potvrđeno da ćemo sledeće godine ugledati hibridnu verziju koja će imati električni domet do 100 kilometara. Poznato je da će u ponudi biti i dve verzije 3.0 rednog šestaka sa 370 i 440 konja od benzinaca, i dve verzije dizelaša (S350d sa 290 KS i S400d sa 335 KS). Ali, hibrid će biti najsnažnija verzija jer će mu osnova biti 4.0 twin-turbo V8 motor, još uz pomoć elektromotora. Quote Share this post Link to post Share on other sites