Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Moto GP: Počinje nova sezona

Recommended Posts

Fantastični Martin na polu, Rosi kreće sa 10. pozicije

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Pramaka Horhe Martin sa pol pozicije će početi Veliku nagradu Valensije. Legendarni Valentino Rosi poslednju trku u karijeri će početi sa 10. startnog mesta. Španski motociklista četvrti put u karijeri naći će se na pol poziciji u kraljevskoj klasi. Najbolji rezultat postavio je u ''brzom krugu'' u završnici kada je štopericu zaustavio na 1:29.936.

 

Interesantan je podatak o Dukatiju da je u 2021. imao bar jedan svoj motocikl u prvom redu na svakoj trci. Takođe, ovo je Dukatijev 11. pol ove sezone. Veliku borbu vodio je sa Frančeksom Banjajom. Vozač Dukatija zaustavio je štopericu na 1:30.00 u poslednjim minutima, ali je u poslednjem krugu doživeo pad. Italijan će morati da se zadovolji drugom startnom pozicijom. Na trećem mestu naći će se Džek Miler, koji je takođe pao u završnici treninga. Njegovo najbolje vreme bilo je 1:30.325. U drugom startnom redu naći će se Đoan Mir, Žoan Zarko i Aleks Rins. Slediće ih Bred Binder, novi šampion Fabio Kvartararo i Takaki Nakagami.

 

Valentino Rosi će poslednju trku u karijeri početi sa 10. startne pozicije. Uz njega će na startu biti Franko Morbideli i Aleš Espargaro. Vozač Repsol Honde Pol Espargaro nije vozio kvalifikacije. On je doživeo pad tokom trećeg treninga, a zbog povrede rebara i zgloba prebačen je u bolnicu. Trka u nedelju na programu je od 14 časova, uz prenos na Sport Klubu 3.

 

 

Martin zadovoljan polom: Rizikovao sam u svakoj krivini

 

Horhe Martin veoma je srećan zbog osvajanja pol pozicije za Veliku nagradu Valensije u Moto GP šampionatu. Španac je četvrti put u karijeri bio najbrži u kvalifikacijama zahvaljujući brzom krugu od 1:29.936. Iza sebe je ostavio vozače Dukatija Frančeska Banjaju i Džeka Milera. ''Dobra vožnja na trećem treningu mi je ulila samopouzdanje. Rizikovao sam u svakom krugu, svakoj krivini. Veoma sam srećan. Dobro sam vozio, motor je radio dobro. Znamo da je Dukati odličan, biće velika borba u nedeljnoj trci, ali mislim da imamo potrebnu brzinu da se borimo za podijum'', rekao je 23-godišnjak iz Madrida. Najveća pažnja biće usmerena ka Valentinu Rosiju, koji odlazi u penziju. Poslednju trku u karijeri Doktor startuje sa desetog mesta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

VN Valensije

Moto 3

Dobra trka šampion Pedro Akosta veci deo trke bio je u vodstvu,mada je bilo dosta smenjivanja na vodećoj poziciji. U zadnjem krugu drugoplasirani u šampionatu Fodja izbacuje Akostu sa staze. Prva pobeda za Artigasa

 

FEJj6R4WYAkknX4.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Trka je počela sa incidentom u prvom krugu i morali su da prekinu trku da bi se očistila staza od ulja. Nakon toga je vožena sprint trka od 16 krugova.Dosta preticanja za prvu poziciju do 5 krugova do kraja kad Raul Fernandez preuzima prvu poziciju i tu ostaje do kraja. Šampion moto 2 Remi Garner završava kao 10 i to mu je bilo dovoljno za 4 boda više od drugoplasiranog u šampionatu.

FEJ4UdEXMAYNxNJ.jpeg

FEJzqFAWQAY1lZ5.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlicna trka u moto Gp,Dukati zavrsio na prva 3 mesta,Banjaja pobedio,da je od pocetka sezone ovako dobro vozio i da nije imao pehove bio bi svetski sampion.Suzuku je odlican,zao mi sto je Rins pao

i gledali smo posledju trku za legendu,zaista je najbolji od svih,njega svi zivi postuju,Grazie Vale

 

viber_slika_2021-11-14_15-17-28-279.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednja trka Rosija,nije bilo loše za kraj.Pokušao je Banjaja da mu pomogne u kvalifikacijama za bolju poziciju ali 10 pozicija je bila maksimum za Rosija. Banjaja u najboljoj formi na kraju sezone ostvario je 4 pobedu u moto GP. Šampion Kvartararo totalno van forme. Trka nije bila loša za gledanje Ducati je dominirao

FEKQe5gXoAYBT63.jpeg

FEKQe5eXoA0q8Lq.jpeg

FEKQe5jXoAULGLi.jpeg

FEKUiGVWQAAdf6H.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW M Award: Kvartararo na poklon dobio BMW M5 CS

 

219922-bmw m5 cs.jpg

 

BMW je opet nagradio najuspešnijeg vozača tokom Moto GP kvalifikacija, a to je u ovoj sezoni ponovo francuski motociklista Fabio Kvartararo. BMW M je dugogodišnji partner Dorne Sports, organizatora Moto GP-a, pri čemu je ovo već 19. izdanje BMW M Award-a. Pobednik BMW M Awarda na kraju svake sezone kao nagradu dobije BMW M automobil, a ove godine to je BMW M5 CS.

I prošle sezone je ovu nagradu osvojio Kvartararo koji je tom prilikom na poklon dobio BMW M2 CS u Misano Blue boji. Treba podsetiti da je Mark Markes osvajao BMW M Award čak sedam puta, kao i da su ovu nagradu u prošlosti osvajali i Rosi i Stoner (po tri puta), Lorenco (dva puta), a Žiberno i Hejden po jednom.

 

Što se BMW-a M5 CS tiče, automobil između ostalog ima zlatno-bronzane okvire prednjih ''bubrega'', točkove od 20 inča, CS oznake, doteranu haubu, retrovizore od ugljeničnih vlakana, CS spojler na prtljažniku i agresivniji zadnji difuzor. Takođe, tu su i karbon-keramičke kočnice sa crvenim kočionim kleštima i krov od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima. U unutrašnjosti se ističu sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalni instrumenti, Head-up displej, Apple CarPlay i Android Auto, kao i 12.3-inčni centralni ekran. Pod haubom je i 4.4 V8 M TwinPower Turbo motor sa 635KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka). Takođe, M5 CS je za 70 kg lakši od običnog M5 modela što se odrazilo na bolje performanse. Podsećanja radi, obični M5 sa 600KS od 0 do 100 km/h stiže za 3.4 sekunde, M5 Competition sa 625KS do stotke ubrzava za 3.3 sekunde, a ovaj M5 CS za tačno 3 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati saopštio koji timovi dobijaju koju verziju motora. Fabrički vozači,Pramak i jedan motor za Rosijev tim Vr-46 to su verzije za 2022. Motore iz 2021 Vr-46 1 motor i Gresini tim 2 motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoner: Voleo bih da motori budu teži za vožnju

 

Valentino-Rosi-Kejsi-Stoner.jpg

 

Dvostruki svetski šampion u motociklizmu u MotoGP kategoriji Kejsi Stoner je govorio o tome kakve bi promene uveo u najjači motociklistički šampionat. Australijanac je protiv ideje da toliko elektronike bude u upotrebi, a takođe ima problem sa granicama staze koje vozači ne smeju da pređu. Stoner veruje da MotoGP treba da se vrati nekim bazičnim stvarima kako bi trkanje bilo bolje, jer kako kaže ovako se MotoGP pretvara u Formulu 1. Sa druge strane poručuje da se MotoGP troškovi povećavaju.

 

''Verujem da ima elemenata koji ne treba da postoje. Ne radi se o bezbednosti jer ti elementi samo povećavaju troškove. Voleo bih da elektronika nestane. Treba nam korak unazad. Voleo bih da vidim motocikle kako proklizavaju, da vidim kako se muče da nađu prijanjanje u krivinama. Ne bi to bile prevelike promene, preticanje bi bilo bolje jer ne bi sve zavisilo od kočnica. Neko bi malo zabrljao na izlazu iz krivine i bio bi u problemu. Podešavanje motocikla bi bilo bitnije'', rekao je Kejsi Stoner.

 

Takođe je izneo i zanimljivo stanovište o krivinama i prostoru van staze. Sve je češći slučaj da pored staze više nema peska i trave već da postoje granice koje onda stjuarti moraju dobro da gledaju i da kažnjavaju vozače koji ih dodirnu. ''Te granice su najgore što se desilo motociklizmu. Trava i pesak bi bili bezbedniji za vozača koji izleti. Direkcija trke sada mora da nadgleda granice staze kako vozači ne bi stekli prednost dodirnuvši zabranjeni prostor ofarban u zeleno. Vozači su sada agresivniji kada nema trave jer znaju da ne mogu da isteraju drugog motociklistu sa staze. Mladim vozačima treba podrška direkcije trke i da budu jasnije odluke. Površina ofarbana u zeleno ne pomaže'', dodao je Stoner.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razgatlioglu od 2023. u MotoGP-u

 

toprak-razgatlioglu.jpg

 

WSBK šampion je konačno presekao: 2023. će debitovati u MotoGP šampionatu.

Nakon mnogo spekulacija o njegovoj budućnosti, 25-godišnji Toprak Razagtlioglu je potvrdio da će 2023. debitovati u premijernoj klasi. 2021. je bila spektakularna godina za vozača Yamahe, koji ne samo što je osvojio svoju prvu titulu u WSBK-u, već je uspeo da prekine dominaciju šestostrukog šampiona, Džonatana Ree. Iako mu je cilj da pređe u MotoGP, Razgatlioglu i dalje ima nameru da odbrani prošle godine osvojenu titulu. U međuvremenu će imati priliku da vidi kako se ponaša gran pri mašina i to na privatnom testu na kojem će isprobati YZR-M1.

 

''Probaću M1 na privatnom testu, biću na stazi sa Kalom Kračlouom i moći ću da vidim šta me čeka 2023. godine. Znam da ljudi koji me vole i koji me prate žele da napravim ovaj korak. Dakle, 2022. je veoma važna za moj prelazak u MotoGP. Ali za sada želim da budem fokusiran na odbranu titule u WSBK, naredne godine'', rekao je on.

 

Vinjales: Odlazak iz Suzukija je bio greška

 

Nakon prošlogodišnjeg raskida saradnje s Jamahom usred sezone, Maverik Vinjales je priznao da je odlazak iz Suzukija i prelazak u tim iz Ivate bio greška. Aktuelni vozač Aprilije je odlično počeo 2021, pobedom na otvaranju sezone u Kataru. Međutim, ubrzo su stvari krenule po zlu, pa je Španac do narednog podijuma čekao sve do devete runde i trke na Asenu. Pobeda u Kataru i drugo mesto u Holandiji su jedini podijumi koje je Vinjales zabeležio u 2021. Jeste propustio dve trke, ali je ostatak sezone najlošiji još od debitantske sezone u premijernoj klasi, 2015.

 

Vinjales i Yamaha su saradnju prekinuli nakon prve trke u Austriji. On je potom testirao za Apriliju na Mizanu, da bi pred Aragon potpisao ugovor s italijanskom ekipom i u novom kombinezonu odvezao preostalih šest trka. ''Ne želim previše da govorim o prošlosti'', izjavio je Vinjales. ''Jasno je da sam odlaskom iz Suzukija napravio grešku. Na kraju smo napravili dobar tim, ali u tom trenutku je Yamaha imala pobedničku mašinu i izabrao sam nju. Pogrešno ili ne, sami biramo svoje odluke i živimo s njihovim posledicama.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepa vest ova za Turčina. Prošle godine Ducati je imao najbolji motor samo nije imao ko da vozi. Za nijansu i Kawasaki je bio bolji ali Rea je već u godinama i nije mogao sa mladim Toprakom. Realno Yamaha je imala treći motor ali Toprak je maestralno odvozao sezonu. Veliki potencijal i mlad zato će biti dobro da predje u moto GP samo i da dobije fabričku mašinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi čovek Moto GP: Ne želim završnicu sezone kao u F1

 

moto_gp_slika_02.jpg

 

Karmelo Espeleta, prvi čovek Moto GP šampionata, nije imao mnogo toga lepog da kaže o završnici šampionata Formule 1 u prošloj godini. Maks Ferstapen je stigao do titule tako što je u poslednjem krugu poslednje trke u šampionatu u Abu Dabiju prestigao Luisa Hamiltona posle odluke da se sa staze povuče vozilo bezbednosti. Trku i dalje istražuju nadležni organi u FIA, a Espeleta kaže da mu u njegovom sportu nisu potrebene kontroverze.

 

''Ne želim takav kraj sezone. Voleo bih naravno da dvojica vozača budu u konkurenciji za titulu do poslednje trke, ali ono što se dogodilo u Formuli nije za pohvalu. Pala je senka na vozače, koji su se sjajno borili tokom cele sezone. Imali smo na kraju situaciju da se vicešampion Hamilton uopšte nije oglašavao povodom celog slučaja'', kaže Espeleta.

Vratio se Espeleta i na slična dešavanja u Moto GP šampionatu 2015. godine, kada je Lorenco u poslednjoj trci u sezoni osvojio titulu ispred Rosija. ''Iz ugla medija znam da su svi bili srećni zbog sukoba između Markesa i Rosija. Pisalo se o tome, ali iskreno meni nije bilo nimalo drago. Jednostavno ne volim takve stvari. Želim da staza bude jedino merilo'', izjavio je Espeleta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danilo Petruči spreman za MotoAmerica šampionat

 

222352-petruci.jpg

 

Bivši MotoGP vozač i nedavno pobednik etape na Dakar reliju, Danilo Petruči vratiće se trkama na stazi nakon što je zvanično potvrdio da će se takmičiti u novoj sezoni MotoAmerica superbajk šampionata. Italijan će u ovom takmičenju voziti kao član Warhorse HSBK Ducati Racing tima i to Ducati Panigale V4 motociklu. Još ranije je potvrđeno da će učestvovati u šammpionatu, ali se čekalno da potrebna papirologija bude kompletirana pre zvaničnog saopštenja. To saopštenje je sada i zvanično stiglo, a Petruči, koji je u svojoj karijeri branio boje i Ducati tima, je uzbuđen zbog činjenice da će ponovo nastupati na dvotočkašima italijanske marke.

 

''Tako sam srećan što se vraćam u trku sa Ducatijem i želeo bih da se posebno zahvalim svim ljudima iz kompanije koji su omogućili realizaciju ovog projekta'', stoji u Petručijevom saopštenju za javnost. ''Razgovarao sam o ovom projektu sa Eraldom Feračijem (savetnikom Warhorse HSBK Racing Ducati tima) tokom prošlogodišnjeg takmičarskog vikenda u Sjedinjenim Državama. U sve to su bili uključeni Klaudio Domenikali, Điđi Dalinja, Paolo Ćabati i Davide Tardoci i svi su bili zadovoljni što ćemo ponovo sarađivati.'' 31-godišnji Italijan će u MotoAmerica šampionatu debitovati 8. aprila na Panigale V4 R fabričkih specifikacija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testiranje Sepang drugi dan. Enea Bastijanini najbrži na prošlogodišnjem Ducati-ju,prošlu godinu je odradio odlično sa 2 godine starom mašinom.Nešto mi deluje da će ovaj momak imati odličnu sezonu i možda zamena sledeće godine za Milera

FK58EVGWQAUhgrd.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počinje moto GP,vozi se VN Katara. Kvalifikacije u subotu 5 marta u 16h. Trka u nedelju 6 marta moto 3 u 13h,moto 2 u 14-20h i moto GP u 16 h . Rezultati prva dva treninga

FNBFqGrXEAM3o2O.jpeg

FNBFqtrXEAkL050.jpeg

FNBFrX2XwAYZay9.jpeg

FNBoGkDXEAMHXv4.jpeg

FNBXzOZWYAcHSAG.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moto 2

Trka je rešena u prvom krugu,Celestino Vijeti je poveo i do kraja trke prvo mesto nije bilo ugroženo.Aron Kane posle par krugova izbio na drugo mesto. Tako da je jedina borba bila za treću poziciju koju u poslednjoj krivini osvaja Sem Lous. Prošlogodišnji šampion moto 3 Pedro Acosta pravi grešku na startu i pada na začelje,trku završava na 12 mestu

FNLD1tkXMAEAmam.jpeg

FNLD1tmXEAIzdWi.jpeg

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha najsporija na stazi. Fabio uzgubio poziciju na ciljnoj liniji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledao trku,dobra trka,bravo za Bastijaninija,prva trka u motoGP i vec pobeda

Pol Espagaro skoro citavu trku vodio,al zbog greske na kraju bio treci

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastični Italijan slavio na otvaranju sezone

 

bastinijani 01.jpg

 

Vozač Gresini Rejsinga Enea Bastijanini pobednik je trke za Veliku nagradu Katara. Fantastičan start za Gresini Rejsinga i Italijana, koji pobeđuju na otvaranju nove Moto GP sezone. Na drugom mestu završio je Bred Binder, dok je treći bio Pol Espargaro, koji je vodio gotovo celu trku.

 

Pol Espargaro vodio je od prvog kruga, kada je posle dobrog starta Markesa uspeo da prestigne Španca i preuzme vođstvo. Vodio je Espargaro bez problema sve do 19. kruga. Prvo ga je pratio Markes, a zatim je Mark pao na četvrto mesto i na drugo se popeo Bred Binder, dok je sa treće pozicije vrebao Bastijanini. Bastijanini je prvo prestigao Bindera, a onda vrebao Pola Espargara. Na pravcu u 19. krugu prestiže Espargara sjajnim manevrom i Espargaro je skrenuo i ispao sa staze, što je iskoristio Binder i preuzeo drugu poziciju. Italijan je sjajno vozio poslednja četiri kruga i doneo je prvu pobedu svojoj ekipi posle 14 godina. Aktuelni šampion Fabio Kvartararo je razočarao i završio na devetom mestu.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...