Skajnet 0 Posted March 23, 2013 Pokusah da skinem amortizer,ali onaj inbus sto sam drzao osovinu amortizera se okrenu unutra.Ima li kakvog drugog nacina da drzim osovinu amortizera da bih odvio onaj sraf za kljuc 19?Evo ovde ima slika (sa nekog foruma u HR) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoltan 0 Posted March 23, 2013 (edited) Nezgodna situacija, u kakvom je stanju unutrasnjost osovine? Moze li se zrtvovati neki veci imbus da se nabije unutra? Problem kod nekih alata je sto nisu potrebnih dimenzija pa ogule maticu ili u ovom slucaju inbus.Jedan od resenja bi bio pneumatski pistolj za odvijanje matice. Edited March 23, 2013 by Zoltan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted March 23, 2013 Zavuces grip klesta izmedju opruge i stegnes osovinu.Gledaj da stegnes pri vrhu amortizera da ako ostetis malo osovinu, da nemas problema sa tom gumom unutra kroz koju klizi osovina.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 23, 2013 To gore samo pneumatskim pistoljem posto je tako i stegnuto, nemoj da se trudis uopste tako. Majstore koji montiraju to umesto da stegnu rukom kao sto i treba preteraju i eto muke . . .Imao sam isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 23, 2013 (edited) Pneumatski pištolj bi odvio bez držanja osovine?Matica na vrhu se okreće sa sve osovinom...Najlogičnije mi je ovo što je Vladimir predložio,ali biće dosta teško zavući grip klešta visoko gore...Da li je potrebna reglaža trapa prilikom menjanja šolje amortizera? Edited March 23, 2013 by Skajnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 23, 2013 Pneumatski pistokj odvija sigurno, rafio sam to 5 puta na mom autu minimum. On ima one udarce i skida maticu sa lakocom bez drzanja. Idi do nekog servisa samo neka je popuste ako nemas gde sam. Ja nisam stelovao posle zamene solje, nema potrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 23, 2013 Tako cu i uraditi.Mislio sam da to sam odradim,ali dzaba.Sta ode u solji pa se cuje,lezaj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 23, 2013 Ode i lezaj a i razloka se taj metal u gumi pa lupka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Владимир 15 Posted March 23, 2013 Dignes auto na dizalicu i skines tocak,tom prilikom se amortizer skroz opruzi i mozes da uhvatis,ja sam tako skidao par puta i to uspesno.Naravno ako imas pneumatski pistolj sigurno resava problem posto ima veci momenat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 23, 2013 Zbog lupkanja sam i probao da skinem i pogledam o cemu se radi.Cuje se kao da neko ispod suvozaca lupi necim,i to kad skrecem u levu ulicu (sa asfalta na makadam)Dignes auto na dizalicu i skines tocak,tom prilikom se amortizer skroz opruzi i mozes da uhvatis,ja sam tako skidao par puta i to uspesno.Naravno ako imas pneumatski pistolj sigurno resava problem posto ima veci momenat.Hvala Vladimire,probacemo pneumatskim pistoljem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted March 23, 2013 Ako se cuje ispod suvozaca moze biti i da je kugla na viljusci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 23, 2013 Išao sam kod trapadžije,viljuška je u redu,šolja nije dobra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 3, 2013 Zamenio sam solju i opet isto...Moze li glava upravljaca biti problem,imam lufta u njoj,majstor kaze da jedna spona (cela sipka) dosta ide gore dole u glavi upravljaca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 3, 2013 Naravno da moze letva da bude problem, al bi trebao da osecas malo na volanu to "lupanje" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 4, 2013 U letvi imam lufta,ali pomalo lupka,na makadamu,nije ovaj,mnogo,jači zvuk.Danas sam otpustio sve na desnoj strani,dok je auto na točkovima,i pajserom sve ispomerao levo-desno,i onda stegao.Mislim da letva ne može proizvesti jak udarac na suvozačevoj strani,jedino silent blok ili eventualno kugla/jabučica Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 4, 2013 To da, ali lako bi video da ima lufta i s.blok i jabucica, podignes auto na tu stranu i natezes pajserom i mora da pokaze gde ima lufta. Opet bi osecao i nepravilnosti u voznji, menjao bi auto putanju pri davanju i oduzimanju gasa, vukao bi po malo u stranu, u zavisnosti od toga koji je s.blok u pitanju poceo bi i da jede gumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 4, 2013 Videcu u narednim danima sta ce pokazati...Plan B je narucivanje komplet viljuske u Kg,kod Tejovica,jer vidim na forumu da ga vise hvale nego kude...Drugog resenja nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 5, 2013 (edited) Od kako sam juče otpustio sve na desnoj strani i nakon toga ponovo sve dobro zategao,na moju radost,danas se ne čuje.Možda? je prestalo kad sam malo dotegao jabučicu,jer sam taj šraf dosta lako odvio,skoro pa rukom.Svuda sam sipao po malo ulja,radi lakšeg zavijanja a i radi kasnijeg odvijanja.Nevezano za temu,prilikom menjanja šolje na nalepnicama na njoj i amortizeru stoji datum 16.11.2002,dakle fabričko,i još je bila dobra,nije bila za zamenu.SKF je proizvođač.Ako uzmemo u obzir da je kilometraža 130 000 sada,zaista je kvalitet na nivou Edited April 5, 2013 by Skajnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 6, 2013 Moguce je da je do toga sto je bila labava jabucica, u svakom slucaju znas i sam da se u trapu sve ludacki steze tako da si barem uradio pravu stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elmer 0 Posted July 17, 2021 Pozdrav, na Punto mk 1 protekle zime ujutro je vožnja bila ok, a poslije vraćanja kući popodne prednji lijevi točak kao da nije imao amortizaciju, tj. da je amortizer zaledio bio, jer već sutra nije bilo toga i nije se ponovilo te zime, ali da li je definitvno za zamjenu ? i trebalo bi oba prednja amortizera zamijeniti ? Quote Share this post Link to post Share on other sites