Dragomir m 6 Posted April 30, 2016 Ako je pregrejan motor mora ravnanje.Nedaj boze moze i da pukne glava zato mor na hidro test.Moze i samo zamena dihtunga ali nije sigurica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 238 Posted April 30, 2016 A to kad pukne glava, mora da se uzima nova ili ta moze da se sredjuje. I da li to vazi za sve proizvodjace( vw golf )? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted April 30, 2016 Moze varenje ako nije na kriticnom mestu i ako nije mnogo.Jer 10cm vara 10e.Pricam o aluminiumu.Ili zamena polovnom glavom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 30, 2016 Ma nemaju oni problem sa glavom nego sa dihtungom glave. Kad god se skida glava mora da se radi masinska obrada, ravnjanje, zamena gumica i sta treba. To sve ukupno izadje nekih 100-tinak eura. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted April 30, 2016 Tako je nemaju problema sa glavom.Moj je bio presao 130000 i nisam imao problema.Sve zavisi,kako se zadesi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 30, 2016 Pa tako i bude od 120-150hkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted April 30, 2016 Ali on je vec to uradio(prodavac), samo ne znam kojim povodom, verovatno mi to nece ni reci, mene vise brine to sto veliki servis nije radjen tih par godina, to bi verovatno znacilo da bih morao odmah da ga uradim, jer ako pukne zupcasti... Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted April 30, 2016 Odvezi auto na proveru kod majstora.Zupcasti zavisi koliko je presao.Menja se valjda na 60000km ako se dobro secam. A nije neka para.Izmeri kompresiju motora.Ja kada sam merio bila je 11.Malo bezim sa teme ali danas svi lazu i varaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted April 30, 2016 Toga se i plasim, svi gledaju da ti ga zadaju, zdrpe kintu, pa se j*bi posle Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 30, 2016 Pa koliko je presao za te 2god? V.servis se radi na 50-ak hkm ili 5god Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20048 Posted April 30, 2016 Veliki servis za Punta izadje 120 -140e, odradis po kupovini i miran si sto kaze Mica 5 godina ili 50-ak hiljada km. Sorry za off Rile, nadamo se da ce @neshaoct da prebaci ovih par postova u odgovarajucu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rage_man 130 Posted May 1, 2016 I ja se izvinjavam Riletu, sve ukupno mu stoji na satu oko 140k, nista dok se ne otera kod majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 Juce se vratih sa manjeg putovanja,cca 750km Beograd-Stara planina-Svrljig-Nis-Beograd. Puntica smo castili aditivom i punim rezervoarom (prvi put ). Stose tice puntica jako dobro je podneo put,na AP 130-150km/h, magistrala u zavisnosti od terena od 40-110km/h. potrosnja po bordu je 17,8km/l sto mu dodje negde oko 5,6l realno oko 6 ili nesto malo preko sto mislim da je skroz ok jer je radila klima i bilo je 3 osobe u kolima i pun gepek. Jedini "problem" je bio kad sam kretao iz Svrljiga za Nis upalila se check engine lampica,ali uz pomoc @Buca_Tipo i majstora nadjena je greska (gornja lambda sonda je nesto zezala) i obrisana,nije se vise palila do kraja puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 5, 2016 To zi aditiv isterao nesto iz rezervoara Cudi me da je gornja, obicno donja brljavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 Ne znam,nikad se nista od lampica nije palilo,ovo je prvi put,generalno se nista u voznji nije promenilo sem sto se lampica upalila. Uzecu neku ispravno polovnu pa cu da vidim dal ce biti neke promene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 5, 2016 Nemoj da uzimaš ništa ako se ne ponovi. Kažeš da sada nema greške. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 5, 2016 Ne bre! Ne uzimaj, vozi tako ako ne pali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 nema,kako je ugasena nije se javljala. dijagnostika je pokazala da se stalno pali i gasi da ne radi u kontinuitetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 5, 2016 Ta prva bese treba da varira, zaboravio sam ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 (edited) ne bih znao,ali nije ovde u variranju nego radi/ne radi-kao da je ukopcas pa iskopcas sa dzeka,tako se ponasala. Edited August 5, 2016 by Rile_bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 5, 2016 (edited) Znači džabe si menjao kvačilo...jebavala sonda Edited August 5, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 kvacilo je bilo za zamenu videcemo jos za sondu Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted August 5, 2016 a super destinacija za mali izlet,a gde je ovo sto je na slikama zadnje 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted August 5, 2016 Na poslednjoj slici je onaj planinarski dom stara planina,u produzetku su skijaske staze,a ove dve su sa druge strane puta ka babinom zubu,tu pored ima lep vidikovac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted November 5, 2016 Malo da se update-uje tema. Radilo se na kolima malo: -zamenjena jedna lambda sonda -zamenjeni kablovi (beru) i svecice -zamenjeni zadnji paknovi -uradjen redovan servis -Marly grafitno 10w40 Sledece na spisku su prednje kocnice sa kocionim crevima i uljem Quote Share this post Link to post Share on other sites