Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Restauracija Ferrari Testarosse koja je 17 godina stajala napuštena

 

207546-ferrari restauracija02.jpg

 

U julu ove godine smo preneli priču o napuštenom čuvenom Ferrariju Testarossa iz 1980-ih na koji nam je skrenuo pažnju YouTuber Scott Chivers ''Ratarossa''. U njegovom videu smo saznali da je reč o italijanskoj ikoni koja je 17 godina parkirana i ostavljena u jednoj ulici u Portoriku. Sada, nekoliko meseci kasnije ta crvena Testarossa ima novog vlasnika koji se oduševljeno bacio na posao njegove restauracije. U novom videu Ratarossa nas upoznaje sa novim vlasnikom Testarosse iz 1988. godine sa do sada jedva pređenih 24.000 kilometara.

 

207547-ferrari restauracija01.jpg

 

On je kolekcionar automobila iz Portorika koji je napokon uspeo da se dogovori sa vlasnikom da otkupi automobil i da mu novi sjaj. Novi 20-minutni video isečak prikazuje napredak postignut tokom prvog meseca, od tri, koliko vlasnik planira da će potrošiti na restauraciju. Želimo mu sreću jer nakon 17 godina stajanja pod vrućim suncem Portorika, automobil je u stvarno lošem stanju. Unutrašnjost se raspada, a spoljašnjosti je potrebna kompletna obnova. Međutim, ništa ne može da spreči tog iskusnog i veštog čoveka da napuštenu Testarossu dovede u top stanje. Prema informacijama iz videa, novi vlasnik automobila je za njega potrošio 30.000 dolara, što je prilično dobra cena za jedan od najvećih Ferrarijevih superautomobila ikada. Očigledno će morati da potroši malo bogatstvo da bi se vratio fabrički svežem izgledu, ali sudeći prema dosadašnjem napretku on zna šta radi, i automobil je u dobrim rukama.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Officine Fioravanti priprema Ferrari Testarossa restomod

 

fioravanti 03.jpg

 

Švajcarski Officine Fioravanti već neko vreme priprema modernizovanu verziju Testarosse, Ferrarijevog sportskog modela iz osamdesetih godina prošlog veka.

Ovakav Ferrari Testarossa restomod će pokretati 4.9 V12 motor (u potpunosti obnovljen i sada sa kontrolom koja omogućava vozaču da podešava snagu), dok je najveća brzina povećana na 322 km/h.

 

fioravantri 02.jpg

 

Tu su i podešavajući izduvni sistem od titanijuma, nove Brembo kočnice, Ohlins amortizeri, moderni ABS i traction control, lift kit za podizanje nosa vozila, kao i značajno modernizovani enterijer (koža, novi audio sistem, neki stariji plastični delovi su zamenjeni metalnim elementima)...

 

fioravanti 01.jpg

 

Takođe, u vesti se navodi i da je automobil skoro 120 kg lakši od originalne Testarosse. Zvanična premijera je zakazana za kraj godine, a Officine Fioravanti još nije otkrio koliko primeraka Testarosse restomod planira da napravi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fioravanti Ferrari Testarossa restomod

 

218888-fioravanti 04.jpg

 

Najajvljen još u maju, Fioravanti Ferrari Testarossa restomod projekat je sada i zvanično završen.

 

fioravanti 3.jpg

 

Njihov modernizovani Ferrari Testarossa pokreće 4.9 V12 motor koji je ovde pojačan na 510KS/599 Nm (original ima 385KS/490 Nm), dok je najveća brzina povećana sa 290 km/h na 324 km/h.

 

fioravanti 02.jpg

 

Osim toga, Fioravanti Ferrari Testarossa ima i ABS kočnice, traction control, elektronski podešavajuće Ohlins amortizere, Brembo kočnice, točkove od 17 i 18 inča (umesto originalnih od 16 inča), aluminijumske komponente u unutrašnjosti umesto plastike, kao i Apple CarPlay i Bluetooth.

 

218890-fioravanti 01.jpg

 

Na kraju, Fioravanti Ferrari Testarossa restomod je i 130 kg lakši od originalnog modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Testarossa vs Lamborghini Countach

 

Ovo su verovatno dva najpoznatija superautomobila ikada proizvedena. Ferrari Testarossa i Lamborghini Countach. Oba imaju motor sa 12 cilindara i manuelni menjač.

Pogledajte ko je pobednik u ''bitki klasika'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ovaj modifikovani Ferrari Testarossa iz 1988. vredi 149.000 evra?

 

225194-ferrari t01.jpg

 

Ovaj primerak iz 1988. godine se prodaje na eBay-u za 160.000 dolara, a na satu ima samo 13.579 pređenih kilometara, što je prilično impresivno ako se u obzir uzme činjenica da je star 34 godine. Automobil je kupljen od prvobitnog vlasnika davne 2003. godine, a nakon četiri godine vožnje novi vlasnik ga je odvezao timu Boba Norwooda da bi ugradio dva turba zajedno sa nekoliko pratećih nadogradnji.

 

225195-ferrari t02.jpg

 

Radeći pri 0.5 bar boost-a, Stage One twin-turbo kit podiže snagu 4.9 V12 motora na 664KS/793Nm obrtnog momenta.

 

225196-ferrari t03.jpg

 

Za poređenje, standardna Testarossa ima 385KS/480 Nm, što znači da je nadogradnja povećala snagu preko 1.5 puta. Ostale nadogradnje koje tu snagu drže pod kontrolom uključuju ojačano kvačilo, Brembo kočnice i nove 18-inčne felne sa Pirelli P Zero gumama. Osim toga, ovaj automobil je samo obična Testarossa, ili barem onoliko koliko može da bude superautomobil iz 80-ih. Međutim, u Rosso Corsa nijansi sa ručnim menjačem predstavlja utelovljenje klasičnog Ferrarija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari Testarossa restomod

 

225497-fioravanti 05.jpg

 

Officine Fioravanti je konačno upriličio svom restomodu Ferrari Testarossa dostojno predstavljanje nakon što je prvobitno najavio dolazak automobila prošle godine. Eksterijer ne izgleda previše drugačije, ali mehaničke promene donose superautomobilu dodatnih 107KS u odnosu na original, a uz to je i lakši za 130 kg.

 

218888-fioravanti 04.jpg

 

Ferrarijev 4.9 V12 motor je i dalje tu, ali su promenjeni klipovi i bregaste osovine, dok je zamenjen originalni mehanički sistem ubrizgavanja goriva novim elektronskim sistemom. Crvena linija je sada na 9.000 obrtaja umesto originalnih 6.700 obrtaja.

 

fioravanti 03.jpg

 

 

Kada vozač poželi da oseti razliku između originalne snage i poboljšanja, dovoljno je da pritisne dugme na centralnoj konzoli. U jednoj poziciji dugmeta motor isporučuje standardnih 385KS, a u drugoj punih 492KS. Procenjuje se da maksimalna brzina sada iznosi 320 km/h u odnosu na 291 km/h za fabričku verziju.

 

fioravanti 02.jpg

 

Testarossa restomod je dobio različite komponente koje čine da se ponaša poput modernog superautomobila. Tu su Ohlins prilagodljivi amortizeri s četiri načina podešavanja, kao i novi stabilizatori. Upravljač sada nudi samo dva obrtaja od zaključavanja do zaključavanja.

 

218890-fioravanti 01.jpg

 

Dva dugmeta na centralnoj konzoli omogućavaju promenu mode vožnje, a to su Wet, Normal, Sport i Race.

Eksterijer je doživeo nekoliko promena, a među njima su pop-up svetla u LED tehnologiji. Umesto Testarossinih 16-inčni felni sada su tu 17-inčne felne napred i 18-inčne pozadi. Unutrašnjost je presvučena svetlo braon kožom, a sedišta i paneli na vratima sadrže perforiranu kožu. Sve originalne plastične komponente na armaturnoj ploči, centralnoj konzoli i vratima su sada aluminijumske. Deo automobila je i ''old school'' telefon smešten na bočnoj strani centralne konzole, koji podržava Bluetooth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon 20 godina skupljanja prašine u garaži Ferrari Testarossa dobija drugu šansu

 

225878-ferrari 03.jpg

 

Ova Testarossa iz 1989. je stajala u garaži u Francuskoj čak 20 godina, a sada je vreme da dobije drugu šansu.

Testarossu je novu kupio izvesni Jacques u Miluzu u istočnoj Francuskoj. Nakon njegove smrti 2012. godine, ostavljena je njegovoj ćerci. Čini se, međutim, da ona nije bila strastveni Ferrarista, jer Artcurial koji je zadužen za aukciju, navodi da je automobil poslednji put vožen 2003. godine do Sen-Tropea i nazad, što je prilično solidno poslednje putovanje. Ipak, čini se da to neće biti poslednje putovanje za Testarossu, jer je gospođa Jacques sada spremna da ga proda. Na satu stoji brojka od samo 22.243 kilometra, a s obzirom na to da je ''odmarao'' pod pokrivačem u garaži dugo vreme, i kabina je u izuzetnom stanju.

 

225879-ferrari 05.jpg

 

Bež koža je iznenađujuće čvrsta, navodi prodavac, kao i tepisi koji su bili zaštićeni prostirkama po meri. U međuvremenu, kožna futrola koja sadrži servisnu knjižicu i priručnike nagoveštava istorijsku privlačnost ove Testarosse.

 

225880-ferrari 01.jpg

 

Ipak, nije sve tako savršeno. Nakon 20 godina stajanja, karoseriji je očajnički potrebno čišćenje, i moguće je da prašina skriva neke mane na njoj. Prema fotografijama motornog prostora, čini se da motor nije u tako lošem stanju. To je ipak mnogo vremena, tako da će biti potrebno posla da se kultni Ferrari vrati u pogon. Ipak, Artcurial ovu Testarossu naziva ''retkom prilikom'' da sami nadzirete restauraciju ovog automobila da biste bili sigurni da je sve napravljeno kako treba. Procenjuje se da će automobil ostvariti između 70.000 i 110.000 evra na aukciji Le Mans Classica 2. jula ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 1988. Ferrari Testarossa

 

Ferrari Testarossa je ikona kulture 80-tih. Od njegovih elegantnih bočnih linija do izgleda u Miami Vice-u, vožnja Testarosse vam trenutno dodaje barem 20% na imidžu, toliko ste odmah više ''kul''.

V12 atmosferac daje 385 konjskih snaga i 490 Nm obrtnog momenta. Njen najveći rival Lamborghini Countach je trkački auto koji je napravljen za javni put, što znači da ga je teško voziti, ima težak volan, nema komfora u njemu, pošteno se oznojite vozeći ga. Bukvalno oznojite.

Ali, ljudi obično više vole da imaju auto za koji drugi ljudi misle da je trkački, a ne da stvarno to jeste... jer ako stvarno to jeste onda dolazi uz niz pomenutih ''kompromisa''. Testarossa daje komfor, klima joj odlično radi, volan je lagan, ima odličan zvuk... a opet daje fenomenalan osećaj vožnje. Ona je superautomobil taman koliko treba da bude, nije otišla u ekstrem kao Countach:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju 1988. Ferrari Testarossa

 

226984-ferrari t04.jpg

 

Ferrari Testarossa je naslednik modela 512 BBi, predstavljen je na Sajmu automobila u Parizu 1984. godine te je odmah postao istinski hit. Proizvedeno je nešto manje od 10.000 primeraka u periodu od 12 godina, a automobil prikazan na fotografijama je jedan od samo 390 primeraka proizvedenih za severnoameričko tržište 1988. godine.

 

226986-ferrari t03.jpg

 

Sa proizvodne trake je sišao u martu 1988. godine, a lakiran je u retku boju Marrone Metalizzato. U SAD je uvezen putem kompanije Autohaus Inc. nakon čega ga je u maju registrovao prvi vlasnik. U njegovoj kolekciji je ostao sve do 2010. godine kada je prodat u februaru. Veruje se da je u vlasništvu drugog kupca ostao do septembra 2014. godine, a zatim je promenio još dva vlasnika (kompanije).

 

226985-ferrari t02.jpg

 

Godine 2015. je automobil dobio Ferrari Cassiche sertifikat, kao i Platinum Award nagradu na izložbi automobila Cavallino Classic CCIV Concours d'Elegance. Zatim je prodat i uvezen u Meksiko, a sada se ponovo prodaje. Prešao je samo 10.639 kilometara i u izuzetnom je stanju. Unutrašnjost je presvučena svetlo braon kožom, dok je armaturna ploča crna.

 

226987-ferrari t 01.jpg

 

Očekuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 150.000 i 220.000 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheadsyoutubelogonovi.jpg PistonHeads: Ferrari F512 M

 

Predstavljen na Salonu automobila u Parizu 1994. godine, F512 M je trebalo da bude krajnji i konačni oblik Testarosse. Bio je lakši, moćniji i futurističkiji (za polovinu 90-tih), zbog čega je dobio ''M'' na kraju svog imena, što znači ''Modificata''. Proizveden je samo 501 primerak, što ga čini znatno ekskluzivnijim od svojih prethodnika, a ipak... danas ima tendenciju da bude zanemaren kao pravi Ferrarijev klasik:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari Testarossa Liberty Walk

 

liberty t03.jpg

 

Pred vama je Testarossa koja je drugačija od svih drugih koje smo do sada videli. Testarossa je stavljena na prodaju putem Goo Neta, japanskog aukcijskog sajta, a prešla je samo oko 13.000 kilometara otkako je izašla iz Ferrarijeve fabrike. Iako oglas ne otkriva kada se japanski tjuner Liberty Walk dočepao automobila, možemo videti da je spoljašnji izgled promenjen, sa prilagođenim ''widebody'' kompletom proširene karoserije.

 

liberty t02.jpg

 

Kao što je standard kod takvih kompleta, tu su prošireni prednji i zadnji lukovi točkova koji nisu ofarbani u crvenu boju, kao ostatak eksterijera. Umesto toga, oni su ostavljeni u mat crnoj boji. Novi lukovi nisu jedine promene napravljene na ovom klasičnom Ferrariju jer su tu takođe prošireni prednji branik, produženi bočni pragovi, a automobil je takođe spušten zahvaljujući novom vazdušnom oslanjanju.

 

liberty t01.jpg

 

Liberty Walk je takođe izradio prilagođeni zadnji difuzor, a promene su zaokružene HID prednjim svetlima, Tubi izduvnim sistemom i setom sjajno crnih felni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Ferrari Testarossa Spider iz kultne ''OutRun'' igre

 

229240-ferrari testarossa.jpg

 

Ferrarijeva Testarossa je jedna od ikona 80-tih sa nekoliko izvanrednih posebnih primeraka, od belog Miami Divisiona do crnog ''del Diega''. Tu je i Spider ''OutRun'', posebno napravljen za sultana od Bruneja, koji se sada prodaje na aukciji.

 

Ferrari Testarossa Pininfarina Spider iz 1990. biće stavljen na aukciju 5. novembra. Ne samo da je vrlo poseban, već ga i prodaje RM Sotheby's sa neverovatnim videom koji podseća na klasičnu videoigru sa snimkama akcije uživo. Na početku je postojao samo jedan Testarossa kabriolet, koji je proizveden posebno za Giannija Agnellija, šefa Fiata. Osim toga, tu je i sedam primeraka kabrioleta, koje je proizvela kuća Pininfarina, na zahtev, uključujući ovu jedinicu za sultana od Bruneja. Ovaj primerak je trenutno neregistrovan i na satu ima manje od 500 km. Prema aukcijskoj kući, bio je veoma dobro negovan tokom svog životnog veka, a nedavno su ga kupili Pininfarina i Zanasi za procenjenu vrednost od preko 177.000 evra.

 

''Testarossa Spider je sam po sebi izvanredan automobil koji privlači pažnju kolekcionara širom sveta. Ali činjenica da je on takođe zvezda videoigre, koju je toliko ljudi određene generacije beskonačno igralo kasnih 80-ih i ranih 90-ih, bila je predobra prilika da se ne proslavi''. Naš film je u stvari ponovno osmišljavanje arkadne igre ''OutRun'' koja nam je omogućila da ostvarimo te snove iz 80-ih!'', komentariše Peter Haynes, direktor Odnosa s javnošću i marketinga za Evropu u RM Sotheby's. Ferrari Testarossa se proizvodio između 1984. i 1996. tokom svog života imao je različita ažuriranja, ali uvek zadržavajući karakterističan 5.0 motor sa dvanaest suprotno postavljenih cilindara i tehnologiju koju je marka intenzivno koristila u Formuli 1. Danas njegovih 390KS ili ubrzanje od 0 do 100 od 5.3 sekunde ne pleni posebnu pažnju, ali bočno postavljeni hladnjaci koji forsiraju tu raskošnu brojku će uvek privlačiti poglede...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vožnja Testarosse po snegu

 

Auto sa kojim možete da se okrenete i pred policijskim vozilom, a policajci neće ništa uraditi jer znaju koliko važan deo svetske automobilske istorije vide pred sobom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...