Jump to content
neshaoct

Rosi može opet da pobeđuje

Recommended Posts

rosi.jpg

Loris Kapirosi veruje da Valentino Rosi može ponovo da osvaja Gran Pri takmičenja, pošto je bio u prilici da testira Jamahin motor YZR-M1 koji će Rosi terati tokom naredne sezone.

Kapirosi je posle završetka aktivne karijere bio u prilici, kao savetnik za bezbednost takmičara da proba gotovo sve motore, a nedavno je izjavio da je bilo gotovo nemoguće pobediti na postojećem modelu Dukatija koji je Rosi vozio do kraja ove sezone. Poslednja pobeda na Dukatiju je bila daleke 2009. te godine kada je Stoner izdominirao, dok je Jamaha u poslednje dve sezone deset puta pobedila i još 30 puta bila na podijumu zahvaljujući Horheu Lorencu i Benu Spizu.

''Imao sam priliku da napravim nekoliko krugova na Jamahi u Valensiji, i zahvaljujem im na tome jer sam odmah shvatio koliko je to kompetitivan motor. Valentino je moj veliki prijatelj, i siguran sam da će biti veoma brz na ovakvom motoru. Javiće se u njemu ponovo entuzijazam, čak iako izgleda teško pobediti Lorenca i Pedrozu. Mislim da će pobeđivati na trkama, ali nisam siguran da će ponovo do titule. Ako mu uspe, onda je stvarno car!''

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Nadam se da mi ovo nije poslednji ugovor

 

Opel%20Adam%20VR46.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Valentino Rosi je još jednom nagovestio da namerava još bar nekoliko godina da nas oduševljava svojim vožnjama u Moto GP karavanu. Pre neki dan je izjavio da smatra da može da vozi do četrdesete, a sada je rekao da se nada da mu ovaj ugovor sa Yamahom koji ističe 2016. nije poslednji. ''Nadam se da ovo nije moj poslednji ugovor. Dobro sam počeo sezonu i jasno je da nam se isplaćuje naporan rad koji smo uložili tokom zime.'' Rosi je rekao i to da to što je prvi u generalnom plasmanu u ovom trenutku nema nikakav značaj. ''To je lepo, ali nema nikakav značaj. Ima još 16 trka do kraja. Recimo, važnije od toga mi je da sam uspeo da sačuvam gume što ranijih godina na nekim trkama nisam uspevao'', jasan je Italijan.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matorac Rosi: Kada sam ja počeo...

 

120625-rosi%202014.jpg

 
Kako piše Sport klub, Valentino Rosi oduševljava fantastičnim vožnjama, a sada je oduševio svet jednom izuzetno zanimljivom izjavom kada je upitan šta se promenilo od 2000. kada je počeo da vozi u kraljevskoj klasi. ''Pa prvo što se promenilo je to što kada sam ja počeo, slika je bila crno bela'', počeo je najstariji vozač u Moto GP klasi. Nakon što su se svi u pres sali u Argentini smejali nekoliko minuta, Italijan je nastavio. ''Šalu na stranu, glavna stvar koja se promenila je moj položaj tela na motociklu. Sada lakše mogu da dodirnem zemlju kolenom i iskontrolišem krivinu. Takođe, gume su mnogo drugačije, mnogo su važniji deo trke i pripreme trke nego što su bile'', objasnio je Rosi. Legendarni doktor ima ugovor sa Yamahom do 2016. a nagovestio je da će voziti i posle toga.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Nije kraj

 

120625-rosi%202014.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, mnogi smatraju da je 2015. bila poslednja šansa za Valentina Rosija da osvoji 10. titulu, ali doktor nije baš saglasan. ''Vidim da kruže priče kako mi je ovo bila poslednja šansa, kako je ovo moj kraj, ali nije, nisam zabrinut. Pomeraju se granice, pogledajte šta Rodžer Federer radi u tenisu''. Rosi je promenio ploču i oko povlačenja: ''Dokazao sam sebi da mogu da se takmičim na najvišem nivou, a sada imam i veliki motiv. Videćemo, ali mislim da će odlučivati detalji, možda gume, možda greška na jednoj trci'', rekao je Rosi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Ili još dve godine ili ništa

 

128830-rosi.jpg

 
Vozač Yamahe, Valentino Rosi, izjavio je da ukoliko odluči da produži ugovor, u penziju neće otići pre 2018. godine. Italijan je jedan od osmorice vozača kojima ugovori ističu na kraju sezone. Već sada su počele glasine o mogućim transferima krajem godine, a možda dve najozbiljnije su one o prelasku Lorenca u Ducati i Rosija u Suzuki. Rosi, koji je u utorak napunio 37 godina, naglasio je da bez obzira da li će ostati u Yamahi ili ne, ne namerava da potpisuje jednogodišnji ugovor.
''Krajem godine mi ističe ugovor'', izjavio je on. ''Tada ću morati da odlučim da li nastavljam MotoGP karijeru ili ne. Ako se odlučim na to, potpisaću jedino dvogodišnji ugovor.'' Upitan o očekivanjima za predstojeću sezonu, Rosi je naglasio da je još uvek rano pričati o nekim stvarima, pogotovo zbog nove elektronike i novih Michelin pneumatika. ''Biće potrebno neko vreme, pre nego što počnem da razmišljam od rezultatskim ambicijama u sezoni. Par trka će biti dovoljno da neke stvari budu jasnije.''
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi vozi za Yamahu do 2018.

 

rosi%20gume.jpg

 

Sjajna vest stigla je za navijače Valentina Rosija iz Katara. Legendarni Italijan Valentino Rosi razrešio je sve dileme pred prvu trku u novoj sezoni i potpisao novi dvogodišnji ugovor sa Jamahom. ''Doktor'' je nekoliko puta izrazio želju da ostane u ovom timu, u kojem će najverovatnije završiti karijeru, tako da paraf na nastavak saradnje i nije veliko iznenađenje. Tridesetsedmogodišnji Rosi se vratio u Yamahu 2013. ''Sa velikim zadovoljstvo mogu da potvrdim da sam potpisao novi ugovor sa Yamahom. Presrećan sam jer je moj plan bio da budem deo tima sa kojim mogu da se takmičim za najviši plasman i da uživam na trkama. U Yamahi se osećam kao kod kuće, što pokazuju i moji rezultati. Nadam se da će i dalje biti na najvišem nivou'', rekao je Rosi, koji je prošlu sezonu završio na drugom mestu.

 

Rosi: Nećemo Mark i ja kao Sena i Prost

Valentino Rosi je rekao da ne postoji mogućnost da se rivalstvo njega i Marka Markeza pretvori u ono što su imali Alan Prost i Ajrton Sena. ''Ne verujem da će se desiti nešto posebno. Mislim da će svi dati maksimum da se ne desi to ''nešto posebno''. Ne verujem da će se naše rivalstvo pretvoriti u to što su imali Prost i Sena.'' 37-godišnji doktor je naglasio i to da će verovatno ovo biti najdramatičnija sezona od kada je on u kraljevskoj klasi. ''Biće veoma zanimljivo, mislim da će sada biti mnogo više kandidata za pobedu na svakoj trci. Svi imaju svoje računice i planove i biće fantastično pre svega za gledaoce'', najavio je Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vremeplov: Pre 20 godina Rosi vozio prvu trku

 

rosi%2020th.jpg

 

31.03.1996, pre 20 godina, Valentino Rosi je vozio svoju prvu trku u Moto GP-ju. Bilo je to u tadašnjoj klasi do 125 kubika 1996. u Maleziji. Imao je 16 godina i završio je na šestom mestu. Verovatno ni on sam nije očekivao da će 20 godina kasnije biti još tu, imati 112 pobeda, devet titula od kojih sedam u kraljevskoj klasi i armiju navijača širom sveta. Srećno ti bilo, Doktore, i ostao nam još bar 20 godina!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi novi član GoPro porodice

 

valentino-rosi-gopro.jpg

 

Legenda moto sporta, Valentino Rosi, udružio je snage sa kompanijom GoPro, a rezultat toga je sadržaj koji možete pogledati na video snimku u nastavku. Još uvek nisu jasni detalji njihove saradnje, ali smo svejedno uzbuđeni zbog toga. ''Uzbuđen sam zbog partnerstva sa GoPro, ne samo zbog snage ovog brenda, već i zbog toga što će mi pomoći da zabeležim sve ono što volim da radim i na i van staze'', izjavio je Italijan. Kao deo ove saradnje, Rosi je ovog vikenda, na trci za veliku nagradu Nemačke, po prvi put poneo GoPro logo. ''Čast nam je da Valentinu poželimo dobrodođlicu u GoPro porodicu'', izjavio je Tod Balard, potpredsednik sektora marketinga. ''On je trkačka ikona i drago nam je što imamo priliku da mu pomognemo da svoje značajne trenutke zabeleži kako za sebe, tako i za svoje fanove.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Ako budem konkurentan, nastaviću posle 2018.

 

164653-rosi.jpg

 

Valentino Rosi obradovao je svoje mnogobrojne fanove da postoji mogućnost da nastavi karijeru i posle 2018. ''Kada sam potpisivao ovaj ugovor, mislio sam da je poslednji. Nisam bio siguran, ali mislio sam. Ali, sada su se stvari malo promenile. Zavisi od toga da li ću biti konkurentan sledeće sezone, kakav ću biti sledeće sezone. Ako budem konkurentan, verovatno ću želeti da nastavim''. Rosi se osvrnuo i na situaciju u Moto GP. ''Situacija se mnogo promenila, imali ste devet različitih pobednika prošle sezone, sada imate četiri vozača u deset bodova razlike. Cilj je uvek koristiti priliku, uzimati što je više moguće iz svake situacije'', objasnio je ''Doktor''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaje se Rosijevo oproštajno pismo svom motociklu

 

image.png

 

Krajem 2010. Rosi je napustio Yamahu, prešavši u Ducati. Bio je to izuzetno emotivan trenutak za Italijana, koji je, videćete, nepopravljiv romantik - pogotovo kada se radi o njegovoj M1 mašini. Na rastanku, Rosi je napisao oproštajno pismo, ali ne timu, već svom motociku. Da, Valentino Rosi, devetostruki svetski šampion, je rukom napisao pismo svom M1 motociklu, izjavivši da je saopštenje za medije suviše ''bezlično''. Upravo će se to pismo naći na aukciji jedne australjske dobrotvorne organizacije, u okviru kolekcije MotoGP predmeta. Sama aukcija će biti održana 2. avgusta, a početna cena ovog dirljivog pisma biće 5.000 australijskih dolara (oko 3.400 evra). Osim pisma, pomenutoj kolekciji će se naći preko 100 predmeta, poput HJC RPHA 11 kacige sa potpisom Jonasa Folgera, koju je Nemac nosio na ovogodišnjoj trci u Barseloni. Kako se radi o dizajnu koji još uvek nije dostupan kupcima, očekuje se da privuče dosta pažnje. Nove vlasnike potražiće i Ohlins Racing prednja viljuška koju koriste Moto2 mašine.

 

image.png

 

Ipak, najveća zvezda aukcije će svakako biti Doktorova emotivna poruka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Zadnje gume i poslednjih nekoliko krugova problem

 

yamaha%202017.jpg

 

Valentino Rosi već je zaboravio na zdravstvene probleme i pokušava da vrati Yamahu u borbu za prva mesta na trkama. Iako oni i Honde dominiraju sa pol pozicijama, Yamaha se muči sa zadnjom gumom i završnicama trka. ''Sve je u redu, nigde ne zaostajemo, osim sa zadnjim gumama i šasijama. To su sve detalji, ali rezultirali su nešto lošijim rezultatima u poslednjih 10 trka. Ne verujem da ćemo sve to moći da popravimo do kraja sezone''. Rosi je pokušao malo detaljnije da objasni šta se desi njemu i Maveriku Vinjalesu. ''U drugom delu trke, naš motor se mnogo muči. Tada su Honde i Dukati mnogo jači od nas. Lično sam tražio pomoć od fabrike i rekao im šta treba da urade. Borićemo se koliko god je to moguće, ali kao što sam rekao, ne verujem da ćemo moći sve da rešimo do kraja sezone'', zaključio je ''Doktor''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Džarvis: Sumnjam u pregovore sa Rosijem pre Muđela

 

rossi%202017.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, šef Yamahe Lin Džarvis rekao je da ne očekuje da će pregovori oko produžetka ugovora sa Valentinom Rosijem početi pre nego što prođe nekoliko trka naredne sezone. Devetostrukom svetskom šampionu ugovor ističe na kraju sledeće godine isto kao i većini najboljih vozača kraljevske klase, što znači da će se o tome mnogo pričati već po završetku ove sezone. ''Doktor'' je sadašnji ugovor potpisao uoči početka prošle sezone, što je potvrđeno tokom vikenda za Veliku nagradu Katara, što je pokrenulo niz drugih poteza, među kojima je i prelazak Horhea Lorenca u Dukati. Međutim, Džarvis ne očekuje da će novi pregovori biti pokrenuti tako rano, pošto očekuje da će Rosi želeti da na prvih nekoliko trka ustanovi da li želi da nastavi karijeru ili ne. ''Imamo dvogodišnji ugovor. Prošle godine smo ugovor produžili u Kataru, na početku sezone ranije. Sada je prošlo tek nešto više od pola godine tog dvogodišnjeg ugovora. Svakako očekujem da ćemo razgovarati sa njim, ali ne verujem da ćemo to učiniti tako rano u Kataru. Verujem da će se to desiti u vreme trke u Muđelu, do tada će znati da li želi novi ugovor'', istakao je Džarvis za motorsport.com.

 

Rosi je prethodno istakao da bi želeo da potpiše ugovor po isteku sadašnjeg ukoliko ostane konkurentan, iako bi to značilo da će se trkati kada postane četrdesetogodišnjak. ''Kada sam potpisao ovaj ugovor, mislio sam da će mi biti poslednji. Ali, nisam bio siguran. Zavisi od mnogih stvari. Odlučiću sledeće sezone, na početku, ali ako i dalje budem konkurentan, ako budem mogao da pobeđujem, nastaviću da vozim'', naglasio je Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Penzija? Videćemo posle nekoliko trka...

 

166124-rossi.jpg

 

Vozač Yamahe Valentino Rosi istakao je da postoji mogućnost da se povuče naredne sezone. Italijanski motociklista je ove sezone, u 39. godini, doživeo i prelom noge krajem avgusta, propustio je trku u Mizanu, a iako su mu lekari predviđali pauzu od mesec dana, on se na stazu vratio 22 dana posle pada. ''Budućnost? Naredne godine, posle nekoliko trka, videću jesam li konkurentan. Voleo bih da se još dugo takmičim, ali videćemo'', kazao je Doktor, a onda odredio bliže planove: ''Trka u Valensiji biće važan momenat za nas. Osećan se dobro i želim uspešnu trku. Imaćemo dva dana testiranja kako bismo probali nekoliko stvari, a onda idemo u Maleziju pre kraja godine.''

Pred poslednju trku sezone Mark Markes ima 21 bod više od Andree Dovicioza u borbi za titulu. O šansama timskog kolege da osvoji titulu Rosi pak nije bio previše optimističan. ''To je veoma težak zadatak. Ali kada postoji nada, makar i ona najmanja, treba se za nju boriti. Moramo svi da verujemo i pokušamo. Biće tenzija, njih dvojica će se botiti.''

Poslednja trka u sezoni voziće se 12. novembra na stazi ''Rikardo Tormo''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Plašim se da stanem

 

rosi%20gume.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi nagovestio je da naredna sezona možda i neće biti njegova poslednja u karijeri. ''Doktoru'' ugovor sa Yamahom ističe krajem sledeće godine, a više puta je rekao da će nastaviti da vozi dok god misli da može da bude konkurentan, uprkos činjenici da će u februaru napuniti 39 godina. Najavio je da će odluku o svojoj budućnosti doneti posle nekoliko trka sledećeg Moto GP šampionata, pa mnogi sa nestrpljenjem čekaju taj trenutak.

''Plašim se da stanem. Biće teško naći šta ću raditi jer je Moto GP moj ceo svet'', rekao je Rosi u intervjuu za ''Sportvik''. Jedna od opcija za legendarnog italijanskog motociklistu sigurno je da preuzme vođenje svog tima, koje je prepustio drugima. Rosi takođe ima svoju trkačku akademiju, čiji polaznici voze za Skaj VR46 u Moto3 i Moto2 kategoriji, ali i još nekim timolvima. Međutim, ''Doktor'' smatra da mu to ne bi bilo dovoljno. ''Bilo bi zanimljivo da vodim svoj tim, ali je to nešto drugačije'', istakao je Rosi. Rosi je tokom tek završene sezone zauzeo peto mesto u generalnom plasmanu, a poslednji deo sezone vozio je sa slomljenom nogom koju je povredio u padu tokom treninga motokrosa. Povredu je doživeo pred trku na svom terenu u Mizanu, koju je zbog toga morao da propusti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Svi treba da uče od Dovicioza

 

rosi

 

Kako prenosi Sport klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da Andrea Doviciozo savršen primer zašto bi mladim vozačima trebalo dati više vremena da bi doneli rezultate. Doviciozo je 2008. godine debitovao u kraljevskoj klasi, međutim, uprkos tome što je proveo barem dve sezone na fabričkoj Hondi i Dukatiju, ove sezone je prvi put imao šansu da osvoji titulu u njoj.

 

doviciozo

 

Italijanski motociklista je do ovogodišnjeg Moto GP šampionata upisao samo dve pobede u najjačoj kategoriji, da bi se ove sezone šest puta našao na najvišem stepeniku pobedničkog postolja. Jedini je vozač koji je do poslednje trke uspeo da ostane u konkurenciji za titulu, a Mark Markes ga je na kraju pobedio za 37 bodova. ''Za mene je priča o Doviciozu i te kako dobra, pošto je prošao kroz teške periode tokom karijere, posebno u kraljevskoj klasi. Svi treba da uče od njega jer nijednot trenutka nije odustao, nije izgubio veru i imao je samopouzdanje. Pobedio je na dve trke za devet godina, a potom na šest tokom jedne sezone. Da biste to uradili, morate da budete jaki i da imate balans'', naglasio je ''Doktor''.

Rosi je istakao da je jasno da svi vole da žure, ali da im je takođe potrebno i vreme. ''Svuda je tako, ne samo u Moto GP šampionatu. U svakom sportu, svi žele rezultate odmah. Nikada nemate vreme na svojoj strani'', istakao je Rosi. Rosijev ugovor sa Yamahom ističe na kraju sledeće sezone, a najavio je da će posle nekoliko trka naredne godine odlučiti da li će ga produžiti.

Naredni Moto GP šampionat startuje 18. marta Velikom nagradom Katara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi donosi odluku o nastavku karijere nakon Teksasa

 

yamaha 2018.jpg

 

Valentino Rosi će odluku o svojoj trkačkoj budućnosti doneti nakon trke u Teksasu, koja se vozi 22. aprila. ''Ono što mi je potrebno je konkurentna mašina na kojoj ću moći da se borim za pobedu'', poručio je Italijan. Zimske pripreme u teretani, na snoubordu, skijanju i na čuvenom ranču su se i te kako isplatile, pa je Rosi u Maleziju stigao pripremljen i motivisan da se što bolje pokaže na prvom zvanićnom testu u 2018. ''Godine nisu problem'', poručio je devetostruki svetski šampion, koji će 16. februara napuniti 39. ''Motivacija je ključna. U ovom slučaju, želim da sam proverim  da li još uvek želim da svakog dana treniram tempom kojim sam to radio proteklih godina.'' Valentino je bio oduševljen prvim danom testa, izjavivši da u prošloj sezoni nije bio toliko optimistično raspoložen. Na drugom danu je bio još bolji, što ga je posebno obradovalo. Novi YZR-M1 donosi šasiju zasnovanu na modelu iz 2016, a sam Italijan očekuje bolje performanse u odnosu na prošlu sezonu. ''Glavni problem u 2017. je bilo preterano habanje pneumatika. Za sada nema tog problema i prve povratne reakcije dosta obećavaju. Postoji mogućnost da do starta sezone dobijemo još bolju mašinu. Test u Valensiji će odličiti pravac u kojem će dalji rad ići. Važno je da imamo dobru DNK motocikla, lako ćemo ispraviti sitnice.''

 

Rosi na Sepangu predstavio novu kacigu

Valentino Rosi je poznat po tome što voli da se igra sa grafikama svojih kaciga, na drugom danu MotoGP testa na Sepangu koristio je repliku kacige sa početka njegove karijere.

 

175727-rosi 11.jpg

 

Rosi samo par puta u toku godine menja grafike na kacigama i to uglavnom za trke u Italiji i ponekad na predsezonskim testiranjima. Na testu na Sepangu koristio je repliku kacige identičnu onoj koju je nosio 1996. godine na početku njegove karijere. Replika kacige iznedrila je osmeh na licima svih fanova i poštovaoca Valentina Rosija. Budući da znamo da svaka Rosijeva kaciga krije neku poruku, pretpostavljamo da je Rosi preko ove kacige hteo da poruči da i dalje ima snage i volje da se bori sa konkurencijom kao kada je imao 17. godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi potpisao novi ugovor?

 

166124-rossi.jpg

 

Staza Čeng na Tajlandu je novi deo MotoGP kalendar, a počevši od danas, biće domaćin drugog zvaničnog predsezonskog testa koji će trajati 3 dana. Atmosfera na stazi je već uzavrela i to ne samo zbog tropskih vremenskih uslova koji vladaju u ovom delu sveta. Kako se ugovori najboljih vozača premijerne klase bliže kraju, tako su počela i nagađanja o njihovoj budućnosti. Jedan od vozača koji na kraju 2018. ostaju bez ugovora je i Valentino Rosi. ''Valentino je već potpisao jednogodišnji ugovor, s opcijom produžetka i za 2020'', izjavio je Karlo Pernat, jedna od uglednijih ličnosti gran pri padoka. ''Ovu informaciju otkrivam kao zvaničnik šampionata'', poručio je Pernat na italijanskoj televiziji.

Osvrnuvši se na glasine, direktor Yamahinog tima, Lin Džervis, je izjavio da nikakav ugovor još uvek nije potpisan. ''Čude me Karlove izjave. Ja sastavljam ugovore i mogu da vas uverim da u ovom trenutku ništa nije potpisano. Ipak, očekujem da ćemo se uskoro dogovoriti i da će Valentino ostati sa nama i u narednoj sezoni.'' Rosi je raspoložen stigao na Tajland. ''Ovo će biti izuzetno zanimljiv test za nas jer polako dobijamo odgovore na pitanja o konkurentnosti u predstojećoj sezoni.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi neće tim u MotoGP do 2021, hoće da vozi

 

rosi 2018 11.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi najavio je da njegov tim neće ući u kraljevsku klasu Svetskog šampionata 2019. ili 2020. godine, uprkos tome što je stvorena mogućnost da se to desi zbog rastanka Yamahe i ekipe Teh3. Francuski tim je prošle nedelje najavio da će kraj 18-godišnje saradnje doći na kraju sezone, a ekipe među kojima su Avintija i Anhel Nijeto su izrazili želju da zamene Teh3. Jedna od opcija koja se pojavila je i mogućnost da ''Doktorov'' tim uđe i u najjaču kategoriju, za šta je japanska kompanija još ranije objavila da će joj biti prioritet.

Međutim, kada je Italijan upitan da li postoji mogućnost da se njegov tim nađe u kraljevskoj klasi u bliskoj budućnosti, istakao je da to nije opcija barem do 2021. Takođe, Rosi je dodao da se nada da će se do tada trkati, čime je nagovestio da će produžiti ugovor sa Yamahom, o čemu se spekuliše već neko vreme. ''Razmišljali smo o tome, lepa je ideja, ali mi to ne možemo. U naredne dve godine neću imati tim u kraljevskoj klasi sa Jamahom, posebno jer ću tada najverovatnije još voziti. To je nešto što bih uzeo u obzir u budućnosti kada prekinem sa trkanjem, ali je 2019. ili 2020. godine. Situacija je poprilično jasna, iako nisam očekivao da će se Erve Ponšaral rastati sa Yamahom'', rekao je Rosi, prenosi motorsport.com. Italijanski motociklista je zauzeo sedmo mesto prvog dana testiranja u Kataru, dok je njegov timski kolega Maverik Vinjales bio najbrži. Nova sezona Moto GP šampionata startuje 18. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Doktor'' produžio karijeru do 2020!

 

rosi 23.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi potpisao je novi, dvogodišnji ugovor sa Yamahom, što znači da će u Moto GP šampionatu ostati do kraja 2020. godine. Italijanski motociklista je već nekoliko puta naglasio da želi da se trka i posle ove sezone, ali je zvanična potvrda stigla u četvrtak, pred početak ovogodišnjeg šampionata. ''Doktoru'' će predstojeća sezona biti 23. ukupno, a 13. u Yamahi, a produžetak saradnje znači da će voziti i pošto uđe u petu deceniju života. ''Kada sam potpisao prethodni ugovor sa Yamahom, pitao sam se da li će mi to biti poslednji. U to vreme sam rekao da ću tu odluku doneti u naredne dve godine. Tokom te dve godine sam zaključio da želim da nastavim da se trkam jer me to što sam Moto GP vozač, posebno jer vozim svoju M1, čini srećnim'', rekao je Rosi.

 

Rosi je, inače, u Svetskom šampionatu debitovao 1996. godine i od tada je upisao 115 pobeda, 227 podijuma i devet titula, od toga sedam u kraljevskoj klasi, što ga čini jednim od najboljih vozača u istoriji. Italijanski motociklista je najzaslužniji za najveće uspehe Yamahe, od koje je i napravio šampionski motor. Svoje prve tri titule u kraljevskoj klasi je osvojio sa Hondom, da bi potom prešao u Yamahu sa kojom je od 2004. godine, uz pauzu koja je trajala dve sezone, ostvario 56 pobeda, 43 druga mesta i 35 trećih na 206 trka. ''Želim da se zahvalim Yamahi, posebno Linu Džarvisu i Maju Meregaliju, jer veruju u mene, posebno je za mene izazov težak - biti konkurentan do 40. godine. Znam da će biti teško, da zahteva veliki trud sa moje strane, kao i mnogo treninga, ali sam spreman, motivacija je tu i zato sam i potpisao novi ugovor'', istakao je Rosi.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje predstojećeg vikenda trkom za Veliku nagradu Katara i moći ćete da ga pratite na kanalima Sport Kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Još sam na vrhu, Bufon treba da sledi moj primer

 

178356-rosi.jpg

 

U velikom intervjuu za Gazetu delo sport vozač Yamahe Valentino Rosi je kazao da ljudi obožavaju da govore o sportistima poput njega i Đanluiđija Bufona da su gotovi. Vale je takođe govorio o odnosu sa Doviciozom, Zarkom kao o Formuli 1. Najčitaniji sportski časopis u Italiji je prve tri strane posvetio najvećem šampionu u motociklizmu, devetostrukom svetskom prvaku, Valentinu Rosiju. Vozač Yamahe je još jednom ponovio da smatra da je na vrhu i da može da se takmiči sa najboljima uprkos godinama, a pri tom je dao zanimljiv savet Đanluiđiju Bufonu. Smatra da golman Juventusa treba da ga imitira i da ne treba da se povuče iz sporta.

Rosi je pričao o pobedi Dovicioza u Kataru, sa kojim izgleda Vale ima nešto bolji odnos u poslednje vreme. ''Nikad ja nisam imao problem sa Doviciozom, on je uvek bio korektan. Tačno je međutim da smo znali malo jedan o drugome. On je ozbiljan vozač i po mom mišljenju veoma smo slični. Ono što mi se dopalo kod Dovija je odlučnost i stav da nikada ne odstuaje. Pre Muđela 2017. on je imao ne znam ni ja koliko godina u MotoGP i izgledao je kao vozač koji ne može da pobedi. To je frustrirajuće i uništava te psihološki. Umesto da odustane on je napredovao i sa 31 godinom je postao još jači'', kaže Rosi koji je pričao i o Lorencovom angažmanu u Dukatiju. ''Poređenje Lorenca i Dovicioza je veoma teško, Andrea zna kako da vozi taj motor a kod Horhea to još uvek nije tako. Još je rano za Lorenca čak iako je možda morao da napravi nešto važno do sada'', kaže Valentino Rosi koji je objašnjavao i siutaciju u Yamahi gde se Maverik Vinjales odlično snašao. Italijan je komentarisao i odluku Yamahe da izgubi Zarka. ''Moram da kažem da je Lorencu bilo mnogo teže nego Vinjalesu. Po meni, u smislu razvijanja motocikla, ja imam toliko iskustva i toliko znam Yamahu da mogu da im pomognem mnogo. Ali svakako će ovo biti teška sezona za Maverika.

 

Što se tiče Zarka, Yamaha ga je izgubila. Meni je drago jer je Yamaha izabrala mene, a Zarko je hteo moj motor'', neskroman je Rosi koji očekuje da u Argentini Yamaha dobro prođe. ''U 2017. smo bili brzi u Argentini i bila je to najbolja trka za Yamahu, a sada smo takođe konkurentni. Iako su Dukati i Honda bitno napredovali. U prošlogodišnjem šampionatu smo izgubili vrline našeg motora, a imali smo više problema. Sada i dalje imamo neke falinke na motoru ali imamo i pozitivne stvari. Ja i Maverik smo završili treći i peti u generalnom plasmanu i borili smo se do sredine sezone. Možemo više, jači smo'', poručuje Rosi koji je i uporedio zarade vozača Formule 1 i MotoGP šampionata. Vale je poručio da nije realno da vozači Formule toliko više zarađuju, a da vozači u svetskom šampionatu u motociklizmu toliko više rizikuju svoje zdravlje i život.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: I dalje nisam dovoljno brz

 

180565-rosi 46.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da mu još nešto fali da bi se borio za titulu, uprkos tome što je posle trećeg mesta na Velikoj nagradi Italije napredovao do drugog mesta u generalnom plasmanu. Vozač Yamahe je startovao sa pol pozicije na stazi Muđelo, ali je kroz cilj prošao iza dvojca Dukatija Horhea Lorenca i Andree Dovicioza. U direktnoj borbi za treće mesto ‚Doktor‘ je pobedio svog sunarodnika Andreu Dovicioza na Suzukiju. Pošto je Markes izleteo sa staze, a po povratku nije uspeo da dođe do bodova, Rosi sada na drugoj poziciji poretka ima 23 boda manje od branioca titule. Međutim, Italijan je posle trke rekao da problemi koje Jamaha ima tokom trke u poređenju as Hondom i Dukatijem znači da on nema dovoljnu brzinu da bi konkurisao za desetu titulu.

 

''Da bismo se borili za titulu, moramo da budemo brži. Kada pogledamo poredak, 23 boda nisu mnogo, definitivno. Tim i ja dajemo maksimum, ali u ovom trenutku nismo dovoljno brzi da bismo se borili za titulu'', rekao je Rosi. ''Napredovali smo po pitanju balansa motora, to možemo da koristimo u kvalifikacijama i prvim krugovima, kada imamo prijanjanje. Iskreno, ovo je bio dobar vikend. Nisam očekivao pol poziciju, nadao sam se podijumu, ali nisam znao da mogu do njega. U poređenju sa Hondom i Dukatijem, kako trka odmiče imamo mnogo više problema. Moramo da radimo na tome, za mene su problemi jasni, ali Yamaha mora da ih ukloni''. Rosi je šestu trku sezone opisao jednom od najtežih kojih može da se seti zbog problema sa prednjim pneumatikom, koji je morao da izabere da bi izdržao do kraja. ''Bilo je teško voziti motor zbog niskog nivoa prijanjanja prednjeg pneumatika. U jednom trenutku sam bio očajan jer sam bio peti i mislio sam da nemam šansu da budem na podijumu. Ali, nada se pojavila jer su Rins, Petruči i Janone imali mekše pneumatike i mogao sam da se odvojim na kraju. Janone se nije predavao, bio je jak u finišu, ali sam ipak stigao do podijuma, što mi je bio cilj, tako da sam srećan'', naglasio je ''Doktor''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi zaboravio kako izgleda pobeda

 

180565-rosi 46.jpg

 

Valentino Rossi je izjavio da mu se čini kao da prošlo 100 godina od kada je Yamaha poslednji pout pobedila na jednoj MotoGP trci. Rosi i njegov timski kolega Maverik Vinales su više puta izjavili da je elektronika i dalje slaba tačka japanskog proizvođača, a Italijan je nakon prošlomesečnog testa u Barseloni poručio da napori da se srede problemi sa ubrzanjem nisu urodili plodom. Runda u Asenu, početkom ovog mesca, označila je godišnjicu poslednje Rosijeve, ali i Yamahine pobede u šampionatu. Izražavajući zabrinutost da će timu možda biti potrebna još jedna sezonu kako bi povratio svoju formu, Rosi je rekao da i dalje veruje da Yamaha može da osvoji trku u 2018, ali je dodao da ne očekuje da se to dogodi pre same završnice sezone.

 

''Činjenica je da smo Maverik i ja zaradili dosta poena, uz par podijuma, a tu je i njegovo drugo mesto u Ostinu'', rekao je Rosi. ''Ali, čini mi se kao da je čitava večnost prošla od naše poslednje pobede. Ostali proizvođači su napravili veliki korak napred u ubrzanju sa elektronikom, a mi pomalo zaostajemo. Naš motocikl je odličan za vožnju i stabilan pri kočenju kočenju, ali neke promene će morati da budu odrađene u drugom delu godine. Nadam se da inžinjeri rade na ovom pitanju, jer ima još dosta da se vozi u šampionatu. Nadam se da ćemo u poslednjem delu godine imati potencijal da pobedimo, ali to svakako neće biti lako.''

Rosi je ranije izjavio da će biti veoma teško da napadne lidera šampionata, Marka Markesa, a dodao je da dominantna forma vozača Honde podseća na 2014, kada je Španac pobedio na čak 13 od 18 trka. Upravo je Rosi bio drugoplasirani na kraju te sezone, sa svega 2 pobede.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Markez: Pomirenje sa Rosijem? To zavisi od njega

 

rosi markes.jpg

 

Sukob Marka Markeza i Valentna Rosija datira još iz 2015. godine kada su dva vozača imali ozbiljnu svađu u Australiji i Maleziji, da bi 2018. u Argentini ponovo otkopali ratne sekire. Dok deluje da su se strasti i posle udesa u Argentini smirile, Mark Makez u intervjuu za ''Korijere dela sera'' ostavlja loptu u dvorištu Valentina Rosija. Kaže da je sa njegove strane sve oprošteno. ''Pomirenje ne zavisi od mene. Što se mene tiče sve je rešeno još 2015. godine. U Argentini se desio problem u trci, tražio sam oproštaj. Kažnjen sam oduzimanjem bodova. Šta još treba da uradim?'', kazao je Markez.

On i Rosi su inače 2015. imali sukob u Maleziji kada je Italijan gurnuo Španca sa motora jer su konstantno bili u duelima u kojima je Makez bio veoma agresivan. Tada Markez nije bio u konkurenciji za titulu, već su se za svetski šampionat borili Rosi i Horhe Lorenco. ''Ne znam kako on uspeva da se i dalje trka. Možete da trenirate i da budete fizički spremni, ali motivacija u glavi da vozite trke, da se nosite sa medijima, pritiskom to se ne trenira. To je ludo i divim mu se zbog toga'', rekao je vozač Repsol Honde koji će naredne sezone garažu deliti sa zemljakom Horheom Lorencom. ''Nemam nikakav stres što on dolazi. Kada ste na istom motoru ko god da izgubi nema izgovore. Svaki sportista želi da pobedi najbolje. Srećan sam što dolazi. Niko ne voli da pobeđuje lako'', dodao je Markez koji kaže i da je veoma tužan zbog toga što Dani Pedrosa odlazi u penziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi prihvata da će Markes srušiti njegove rekorde

 

marc-marquez-valentino-rossi.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi priznao je da su njegovi rekordi u Moto GP šampionatu u opasnosti ukoliko Mark Markes nastavi da vozi u istom ritmu narednih godina. Markesova pobeda na Velikoj nagradi Tajlanda je bila njegova 42. u kraljevskoj klasi, a dovela ga je na korak od osvajanja pete titule u toj kategoriji, a sedme ukupno. Njegov najbliži rival ima 77 bodova manje četiri trke pre kraja sezone, što znači da je mladom Špancu dovoljno da samo bude ispred vozača Dukatija da bi obezbedio šampionsku krunu. Sa samo 25 godina, vozač Repsol Honde je, čini se, na odličnom putu da nadmaši Rosijev rekord od 89 pobeda u kraljevskoj klasi, ali i broj od sedam titula u istoj konkurenciji. Više titula u najjačoj kategoriji ima samo Đakomo Agostini - osam.

 

Međutim, ''Doktor'' naglašava da se ne uzbuđuje zbog Markesa, sa kojim poslednjih godina ima problematičan odnos, i toga što će potencijalno nadmašiti njegova dostignuća. ''Markes može da nadmaši moje rekorde, ali me to ne uzbuđuje. Morate da razmišljate o sopstvenoj karijeri, a smatram da je moja izuzetno dobra. Ostvario sam veliki broj pobeda, a mogao sam da osvojim i veći broj titula. Najviše žalim zbog izgubljene titule u Valensiji 2006. godine, kada sam napravio grešku'', istakao je Rosi. Markes već narednog vikenda na Velikoj nagradi Japana ima priliku da obezbedi titulu, a kada to učini biće mu to peta šampionska kruna u poslednjih šest godina u Moto GP šampionatu. Njegov niz prekinuo je samo Horhe Lorenco 2015. godine, a ukoliko nastavi u ritmu kakav ima od tada Markes bi mogao da sustigne Rosija pre nego što mu istekne ugovor sa Repsol Hondom na kraju 2020. godine. Za sustizanje Rosijevog rekorda po broju pobeda u najjačoj kategoriji verovatno će mu biti potrebno mnogo više vremena, osim ukoliko dramatično ne poveća prosek trijumfa po sezoni. Do ove sezone, njegov prosek je bio sedam pobeda godišnje, a ukoliko bi tako nastavio broj od 90 trijumfa mogao bi da dostigne 2025. godine. Tada će imati 32 godine, sedam manje nego vozač Yamahe sada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×