Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Rosi može opet da pobeđuje

Recommended Posts

VR46 linija dobija električni bicikl

 

vr46-e.jpg

 

Valentino Rosi nije samo legendarno ime premijerne klase, jer devetostruki svetski šampion poseduje VR46 brend, u okviru kog se mogu naći brojni proizvodi. Od specijalnih AGV kaciga, do saradnje sa kompanijom Dainese, VR46 znak se može na širokom spektru proizvoda.

 

U okviru najnovijeg poslovnog projekta, VR46 brend će dobiti i liniju električnih bicikala. Posao će biti odrađen u saradnji sa MT Distribution, firmom specijazovanom za izradu električnih prevoznih sredstava. Sve ovo je potvrdio Karlo Alberto Tebaldi, izvršni direktor VR46. ''VR46 se već dugo vremena sprema za novi projekat koji za cilj ima stvaranje linije proizvoda namenjenih za prevoz u urbanim uslovima. Odavno planiramo proširenje naše ponude i ulazak u svet dvotočkaša, pogotovo u ofroud sektor'', naglasio je Tebaldi.

Novi električni bicikl će biti urađen u ograničenoj seriji od 46 primeraka, uz komponenti vrhunskih performansi poput delova od ugljeničnih prevoza i novi sistem prenosa. Uz e-bicikl će ići i Pireli Scorpion pneumatici, kao i 160-milimetarska prednja viljuška sa 205/67.5mm zadnjim amortizerima. VR46 i MR Distribution će detalje svoje najnovije saradnje otkriti na predstojećem EICMA sajmu, koji se krajem novembra održava u Milanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi odvozio poslednju trku i u suzama završio karijeru

 

On je jedini koji je osvajao titule, njih devet, u sve četiri klase, vozio u 44.4% od svih GP šampionata u istoriji, ostvario ukupno 115 pobeda i 235 podijuma.

I oni koji ne znaju za MotoGP, znaju za Rosija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi će voziti trke izdržljivosti i sprint trke

 

rosi-audi-1.jpg

 

Valentino Rosi je ozvaničio saradnju sa ekipom WRT Audi u Svetskom GT šampionatu. Valentino će voziti trke izdržljivosti i sprint trke koje se održavaju kroz deset događaja u toku 2022. godine.

 

Valentino neće tek tako otići u penziju. Posle dugog niza godina kog je proveo u svetskom šampionatu u motociklizmu legendarni Rosi će se oprobati u trkanju na četiri točka. On će voziti u evropskom GT svetskom izazovu, šampionatu u kojima se trkaju četvorotočkaši prilagođeni po FIA GT3 pravilima. Rosi je u decembru bio na testiranju u Valensiji, a iza toga je u januaru potpisan ugovor za čitavu sezonu u GT šampionatu. On će voziti i u Kupu izdržljivosti i u Sprint kupu, a prva trka je u aprilu u Imoli. Takođe će se voziti i u Mizanu u julu što je maltene domaća trka za Valentina, dok će po prvi put on probati i u trci koja traje 24 časa na belgijskoj stazi Spa.

 

WRT tim u kog stiže Rosi je iz Belgije i 2021. je ekipa osvojila titulu što joj je bila četvrta kruna u ovom sportu. ''Presrećan sam što dolazim u WRT. Svi znaju da sam veliki fan trkanja i da sam uvek hteo da se trkam na četiri točka kada se završi moja MotoGP karijera. Sada ću se posvetiti ovom trkačkom programu na visokom nivou i uz profesionalni pristup. WRT tim savršeno odgovara i nestrpljiv sam da počnem ovu novu avanturu u ovom šampionatu'', rekao je Valentino Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosijev tim spreman za debitantsku MotoGP sezonu

 

motogp-vr46 02.jpg

 

Ovo su boje za novi Mooney VR46 Racing Ducati tim, koji će ove godine debitovati u premijernoj klasi. Predvodiće ga Luka Marini i Marko Beceki, dok će za Moto2 ekipu voziti Ćelestino Vijeti i Nikolo Antoneli. Posle sedam sezona u Moto3 i Moto2 klasama, tim Valentina Rosija je delimično ušao u MotoGP prošle sezone, vodeći Marinijevu stranu garaže Avintia.

 

motogp-vr46 01.jpg

 

VR46 je zatim efektivno preuzeo mesto Avintije za 2022. godinu, potpisavši trogodišnji ugovor za Ducati mašineriju i očekujići da će naftni gigant Aramco biti glavni sponzor. Međutim, saudijsko finansiranje se pokazalo kao fatamorgana, a glavni sponzor je postao Mooney. Sky Italia je bila glavni sponzor tima od njegovog debija u Moto3 2014. do 2021., što se poklopilo sa Rosijevim odlaskom u penziju.

 

''Ove godine, po prvi put, vozimo u MotoGP-u. Pomalo je kao da zatvaramo krug, ali je takođe lepo započeti još jednu lepu priču u premijernoj klasi'', poručio je legendarni Italijan. U svojoj debitantskoj sezoni, Marini je uzeo peto mesto, uz start iz prvog reda na motociklu iz 2019. Sada će voziti aktuelni Desmosedici GP22. Nakon lošeg predsezonskog testa na Sepangu, 24-godišnji Italijan je uspeo da test u Indoneziji završi s trećim najboljim vremenom. Beceki ima godinu dana stari Ducati za svoju debitantsku MotoGP sezonu. Italijan je završio na 20. mestu na Mandaliki, ali je bio najbrži od pet ovogodišnjih novajlija, nadmašivši Gresinijevog Fabija di Đanantonija na GP21 iste specifikacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi ostvario najbolji rezultat u karijeri na četiri točka

 

valentino rosi wrt 01.jpg

 

Valentino Rosi je vodio svoj WRT tim do petog mesta na trci GT World Challenge Europe šampionata, voženoj u subotu uveče. Legenda MotoGP-a je tako ostvario najbolji rezultat u svojoj karijeri na četiri točka. Nastup na stazi Pol Rikar u Francuskoj bio je četvrta trka u njegovoj novoj avanturi. Dok je ''Doktor'' bio za volanom, WRT tim je bio deseti, a kada je volan predao Fredu Fervišu i Niku Mileru, njih dvojica su poboljšali rezultat i osigurali timu najbolji plasman u 2022. godini.

''Bilo je teško'', izjavio je Rosi. ''Pre svega, bilo je naporno jer sam imao bolove u vratu. U jednom trenutku sam bio sedmi, s najboljim vozačima u šampionatu. Nažalost, bili su brži od mene. Trudim se, dajem sve od sebe. Imao sam problema s pneumaticima, ali smo na kraju zadovoljni postignutim.'' Ferrari tim i vozači Davide Rigon, Antonio Fuoko i Danijel Sera, su pobedili na subotnjoj trci. Naredna runda u GT World Challenge Europe kalendaru je u Holandiji, na stazi Zandvurt, koja je na programu od 17. do 19. juna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi dobio najveću kacigu na svetu

 

rosi k02.jpg

 

Legenda moto sporta, Valentino Rosi, predstavio je skulpturu kacoge, koja se našla u Ginisovoj knjizi rekorda kao najveća na svetu. Ona se nalazi u Pezaru, u Italiji smeštenom nedaleko od Rosijevog rodnog grada.

Visoka je četiri metra, dugačka šest, a napravio ju je Rikardo Siveli od polistirena, drveta, gvožđa i smole. Vizir je dizajniran u 3D maniru, tako da će svako ko gleda kacigu imati ''percepciju posmatranja Valentinovih očiju'', navodi Sky Italia. ''Želeli smo da postavimo makar jedan rekord, imajući u vidu koliko ih je Valentino oborio tokom svoje bogate karijere'', izjavio je lokalni gradonačelnik.

 

rosi k01.jpg

 

Živa legenda MotoGP šampionata je osvojio devet titula svetskog prvaka. U izjavi je poručio: ''Moj otac je ovde rođen, a moji roditelji su se upoznali u Pezaru. Odrastao sam u Tavuliji, ali sam mnogo vremena proveo u ovom gradu. Pezaro je moj drugi dom. Srećan sam, jer sam tokom svoje karijere inspirisao toliko ljudi. Neki od njih su postali uspešni vozači, a neki tek kreću tim putem. Nadam se da će navijači nastaviti da gledaju trke i navijaju za svoje favorite.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi o svom debiju na trci ''24 sata Spa''

 

rosi-24-sata-spa.jpg

 

Valentino Rosi je nastup na trci izdržljivosti ''24 sata Spa'' opisao kao neverovatno iskustvo. ''Doktor'' se u Belgiji našao kao deo WRT Audi tima, zajedno sa svojim klupskim kolegama, Nikom Milerom i Frederikom Fervišem. Trku su startovali sa 35. pozicije, a na kraju su osvojili 17. mesto (od 66 automobila). Automobil sa brojem 46 je u jednom trenutku bio četvrti, da bi nakon 6 sati vožnje bio među osam najboljih. Do mraka, Rosi je bio na trinaestom mestu, a onda je došlo do kontakta sa Mercedesom i izletanja na šljunak. Usledilo je još drame kada se Miler sudario sa drugim autom WRT tima, dok je izlazio iz krivine La Sors. Nakon popravki, broj 46 se vratio među top dvadeset. Bilo je to četiri sata pre kraja trke, a do kraja je uspeo da stigne do pozicije broj 17.

 

''Kakvo fantastično iskustvo'', izjavio je Vale. ''Jednostavno, to je nešto što se ne može razumeti dok se ne nađete na stazi. Bilo je teško, naročito u poslednjih osam sati, ali sam uživao svakog minuta. Bio sam dosta brz, pa sam zadovoljan ukupnim rezultatom. Napravio sam par grešaka, malo mi je falilo sreće, ali sam na kraju uspeo da privedem trku kraju.'' Na trci je pobedio AMG Mercedes tim, za koji su vozili Žil Gunon, Rafaele Marćemo i Danijel Hunkadela.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li Rosiju nedostaje MotoGP? Evo šta je rekao

 

229720-valentino-rosi.jpg

 

Valentino Rosi je priznao da se prekasno povukao iz MotoGP-a i opisao kako se šampionat menjao tokom godina.

 

Legendarni Italijan spustio je zavesu na svoju slavnu karijeru pre godinu dana u Valensiji. Ovog meseca se vratio na istu lokaciju da vidi kako njegov štićenik Frančesko Banjaja osvaja svoju prvu MotoGP titulu. Rosi je sakupio sedam naslova u premijernoj klasi - samo Đakomo Agostini ih ima više (osam), osvojenih tokom šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka. Upitan da li mu je nedostaje MotoGP, odgovorio je: ''S jedne strane, ne, to je u redu. Karijera mi je bila duga i trudio sam se do kraja, stao sam malo kasno, ali nije me briga! Postoje trenuci kada mi to prirodno nedostaje i to je normalno.''

 

Rosi se trkao 12 godina posle svog osvajanja svoje poslednje titule. Bio je tu nesrećni boravak u Ducati timu, kao i povratak u Yamahu gde nije uspeo da oživi staru slavu. Penzionisao se sa 42 godine, a ove sezone se takmičio na četiri točka u GT World Challenge šampionatu. Naredne sezone će se takmičiti u istom šampionatu sa istim timom, ali će umesto Audija, voziti u BMW. ''Automobilske trke mi mnogo pomažu'', objasnio je on. ''Takođe sam želeo malo više slobodnog vremena, da radim 10 ili 12 trka godišnje umesto 23. Sada je učestvovanje u MotoGP-u izuzetno zahtevno jer traje tokom cele godine. To se mnogo promenilo u odnosu na neka vremena kojih se jasno sećam.''

MotoGP kalendar za 2023. je najveći do sada - sadrži 21 rundi tj. ukupno 42 trke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi postao fabrički GT vozač BMW M Motorsporta

 

BMW Rossi.jpg

 

Proslavljeni motorsiklista i devetostruki svetski Moto GP šampion Valentino Rosi povukao se pre dve godine iz trka na dva točka. Ipak, njegova strast prema brzini nije mu dala mira, pa se Rosi prošle sezone takmičio, bez većeg uspeha, u GT World Challenge Europe.

Od naredne godine on će ponovo dobiti status fabričkog vozača, i to za BMW M Motorsport. Ponovo će voziti GT Challenge i 12 sati Bathursta u BMW M4 GT3, a na raspolaganju je fabrici i za druge GT serije, testiranja i razvoj. Rosi će deliti kokpit sa Maksimom Martinom i Augustom Farfusom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi novi brend ambasador Yamahe

 

233880-rosi yamaha m01.jpg

 

Valentino Rosi, koji je proveo 16 godina kao vozač Yamahe, postao je novi ambasador japanskog brenda. Iako se Rosi povukao iz MotoGP-a na kraju 2021, a njegov VR46 MotoGP tim koristi Ducati mašineriju, devetostruki svetski šampion je nastavio da koristi Yamaha motocikle za trening i razonodu.

 

''Nova saradnje između mene i Yamahe je emotivan trenutak za mene'', rekao je Rosi, koji je osvojio četiri svoje MotoGP titule sa Yamahom. ''Radili smo zajedno mnogo godina u prošlosti, tako da je to prirodno. Tokom moje MotoGP karijere vozio sam Yamaha mašine kao deo mog ugovora. Ali čak i nakon penzionisanja, nastavio sam da koristim motocikle japanske kompanije jer uživam u tome.''

Izvršni direktor Yamahine trkačke divizije, Lin Džervis je dodao: ''Ovo je sjajan trenutak za tim, a to je i emocionalni aspekt za navijače, kojima sigurno nedostaje Valentinovo prisustvo u MotoGP-u otkako se povukao. Valentino i njegov M1 delili su posebnu vezu. Njegov dolazak u ekipu je bio je katalizator koji je potpuno promenio naš MotoGP trkački program do te mere da su Valentino i Yamaha skoro postali sinonimi. Zajedno smo ostvarili mnogo pobeda, podijuma i osvojili četiri šampionata, a tu su i trenuci iza kulisa: naporan rad, ali i zabavni delovi i zajednička strast za trkama. Uvek smo smatrali Valentina delom porodice, i čim je izrazio želju da nastavi da koristi Yamaha motocikle i da postane ambasador brenda, počeli smo da radimo da to i ostvarimo. Oduševljeni smo što je Valentino sada i zvanično naš ambasador.''

 

Vest je usledila nakon spekulacija da bi VR46 mogao da postane Yamahin satelitski tim u budućnosti. Tim ima ugovor sa Ducatijem do kraja sledeće sezone u premijernoj klasi, ali već vodi Yamaha MasterCamp tim u Moto2 klasi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi i Lorenco zagrljeni u Heresu - da li je rivalstvu kraj?

 

lorenco-rosi.jpg

 

Horhe Lorenco je objavio sliku sa španskog gran prija, na kojoj grli svog starog rivala sa staze, Valentina Rosija.

 

Bivši vozači su bili u padoku u Heresu iz različitih razloga - Lorenco je radio svoj novi posao kao voditelj za jednu špansku televiziju, a Rosi je nadgledao svoj VR46 tim. Lorenco je snimio i objavio trenutak kada je njihovo dugotrajno rivalstvo možda zauvek okončano. Odnos nekadašnjih timskih kolega iz Yahame je bio takav da je njihovu zajedničku garažu delio zid. Eto kakvo rivalstvo je vladalo između njih. Rosi je završio karijeru sa sedam MotoGP šampionata, Lorenco sa tri. Poslednjih godina njihov nekada vatreni odnos je postao mnogo bolji, a već neko vreme postoji uzajamno poštovanje. Fotografija nasmejanih Rosija i Lorenca iz padoka u Heresu mogla bi da uvede novu eru prijateljstva - posebno jer će se njih dvojica verovatno ponovo sretati tokom tekuće ove sezone.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...