aca777 0 Posted April 2, 2012 Sve razumem, samo mi kazi gde je ta "sisica", sta si mislio pod tim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 3, 2012 cep za ozracivanje,on ti je negde na crevu koje vodi ka kabini,malom hladnjaku,ne znam tacno na tipu gde je,a mozes i hladnjak da ozracis ako ima sraf za ozraku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca777 0 Posted April 13, 2012 Upalio je vent ali samo na 2,3 sekundi i to na 105c, to mi je dosta kasno.. ovi dani nisu tako topli, a sve vozim relacije od po 4km, pa nisam mogao opet da ga testiram, zato me i nema da javim vesti.. javicu cim imam nekih vesti.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca777 0 Posted May 13, 2012 razne druge stvarcice sam resavao u medjuvremenu, o cemu sam pisao na nekoliko novih tema (ima i tga o cemu nisam pisao), ali ovaj problem ostaje, dakle auto pali ventilator tek na oko 105/107 c i to na par sekundi pa se ugasi, skazaljka se tad smanji za 1 crtu, tj za 5 stepeni, ali se ubrzo popne i onda se opet upali na nekoliko sekundi ventilator pa se opet ugasi..Nije mi normalno toliko kasno paljenje, a vrucine idu.. Danas je bila kisa u nisu i ceo dan hladno, do 10 stepeni, i auto je mnogo bolje isao, jer se temp na kratkoj relaciji nije digla iznad 90 s a kad je toplije tu ide do 100-105, (razdaljina je oko 6km).. Klokotanje ono o kojem sam pre mesec ipo dana pisao u ovoj temi u postovima iznad vise ni jednom nisam cuo, ali to razmisljam mozda je zato jer nisam dosipavao tecnost za hladjenje (ono je posle dosipavanja od pola litra nestalo za 2,3 dana i od tad je na istom nivou na kom je i bilo pre tog dosipavanja koje je bilo tad pre mesec ipo, dakle na minimumu, ali neide ispod minimuma vec tu stoji).. Kad sam isao na 1 maj na jezero 20tak km od Nisa, isao sam i po nekoj relaciji od par km gde se nevozi vise od 20km/h jer su bil iradovi na putu, bila je ekstra vrucina, a auto ide sporo i nemoze da se rashladi od vazdusnih strujanja, pa je temp sve kovala 102-107 zavisno dal se vent upali na par sek i cim neradi odma ide u 107.. Bio sam se uplasio da nestanem na sred puta, da mi neprokuva itd... Kad sam stigao, hauba je bila vrela tamo gde se motor nalazi, a kad sam digao haubu, vazdusni talas sparine od vrelog vazduha ispod haube me je opalio kao vreli vetar iz sahare..Sta moze da bude, da lije moguce da se taj termodavac (koliko on kosta za mene) pokvario pa ima toliko kasno paljenje ventilatora ili je nesto drugo< i sta bi moglo da bude?? Nadam se da sam dovoljno dobro opisao problem.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 13, 2012 prvo proveri sistem tecnosti... tj da li otvara termostat na vreme ako otvara onda pogledaj ozracenost sistema i dospi jos vode...a onda otidji u neku fiat radnju i kupi taj termodavac... ne bi trebalo da je skuplji od crvene... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted May 14, 2012 (edited) 1.Jel su cvrsta gumena creva kroz koja protice rashladna tecnost kada auto radi,kad se zagreje auto?Otvori bocu za tecnost kad upalis auto.NEMOJ KADA JE ZAGREJAN NA RADNU TEMPERATURU.Vidis li neke mehurice mozda u rashladnoj tecnosti?Kolicina ulja u motoru,jel stoji na istom novou?Brine me ta temperatura motora,jer sam i sam imao slicnih problema i znam koliko to utice na voznju.Non-stop gledas u j... kazaljku koja nije na 90 vec na 110.Iako se ventilator pali i gasi.2.Mozda bi mogla neka varijanta kao sto je majstor namestio u zeninom jugu.Prekidac koji pali ventilator.On-off.Nezavisno od temperature motora.Jednostavno kada vidis da se temperatura dize,kada si u nekoj guzvi u gradu,kreni-stani voznja,gde uglavnom i prokuva auto.,upalis prekidac stvar resena.3.Da ne izbacuje vodu na cep?Ja sam imao taj problem,resen zamenom cepa ekspanzione posude.4.Klokotanje....Verovatno nije dobro ozracen sistem,pa klokoce dole kod malog hladnjaka,kod nogu.Tako je kod mene bilo. Edited May 14, 2012 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca777 0 Posted May 14, 2012 jeste, sto kazes stalno gledam u j***** kazaljku i ne uzivam u voznji.. Al da instaliram taj prekidac tek onda bi morao da gledam, a 1 ako zaboravim da ga upalim, toliko mu bese.. Videcu sve ovo sto ste napisali ti i gusar, a ako neko ima jos neki predlog, nek pise, svaka pomoc je dobrodosla.. ps klokotanje nisam cuo vec mesec ipo dana (tj odkad je tecnost rashladna se vratila opet na minimum..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 14, 2012 to je dobar znak da mu treba jos vode da uvuce u sebe... dospi jos vode... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ddd 4 Posted May 14, 2012 Ja mislim da ces najlakse da resis problem ako odes do nekog majstora koji ima termometar da izmeri temperaturu rashladne tecnosti dok motor radi i tako ustanovite kada se ukljucuje i iskljucuje ventilator.Na osnovu toga znacete da li je neispravan termodavac ili termoprkidac a mozda i sama skala na instrument tabli.Inace nisam zagovornik dodatnog prekidaca jer to znaci da nesto ne radi kako treba a sto kazes lako se zaboravi.Termoprekidac imas u AP sportu 600-700 din a verovatno imaju i termodavac i on bi trebalo da bude jeftiniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorki 0 Posted May 15, 2012 Ja sam ranije imao slican problem i resavao sam ga dugo:!.Proveri ispravnost termostata,tj. da li otvara na vreme,mislim da su termostati namesateni da otvaraju na 88 stepeni2.Termodavac koji daje sinal na instrumentaklu zna da se pokvari3.U mom slucaju se pojavila pukotina na posudi za rashladnu tecnos,pukotina je bila sa donje strane i bila je debljine vlasi kose,ali kad se zagreje plastika rasiri se i gubi tecnost.4.Imas na hladnjaku termodavac koji ukljucuje vent,proveri i njega,on nov nije skup tipa 500-600 rsd5.Ako mozes da izbegnes stavljanje prekidaca za vent,izbegni ga,posto (iz iskustva) se zna desiti da zaboravis na njegovo postojanje i unistis motor.Kod mene je problem resen menjanjem svih termo prekidaca i davaca i temostata,jer su to relativno mala ulaganja,ako imas u vidu koliko je moze kuvanje da upropasti motor.Ja sam merio temp. tecnosti za nekim starim meracom od bojlera koji sam nasao negde u garazi,tako ako imas nesto slicno moze da posluzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites