Jump to content
FAS Goran
Bojan Simonovic

Mali - najmanji potrošači

Recommended Posts

Što je ružan :lol: :lol: :lol: Ja bih ipak sačekao sa kupovinom ovih hibrida dok malo ne zažive i usavrše se. Ovako nikako ne bih menjao 115ks za 28 :laughing: Jeste da Stilo duplo više troši od ovih, ali i duplo više uživam :laughing: Po meni ipak treba naći neki optimalni odnos između uživanja u vožnji i cene vožnje(za mene je to bio Stilo). Nije fora ni uzeti one Indijsko-Kineske dizele od po 30ks ili, daleko bilo, Smart CDI koji troše po 4l najviše, ali zato uživanja u vožnji(ili bar kad pogledam šta vozim) nigde, a sa druge strane mogućnosti mi ne dozovljavaju da vozim 2.4 Abarth.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes Renault Benz A180CDI Sport

1461 ccm 80 kW (109 KS)/4000 o/min 260 Nm/1750-2500 o/min , menjač VI brzina

max 192 km/h (V) pri 4000 o/min

130 km/h (VI) pri 2350 o/min

potrošnja

90 km/h- 3,3 l

100 km/h- 3,8 l

130 km/h-5,5 l

140 km/h- 6,3 l

grad- 5,85 l

otvoreno- 5,5 l

autoput- 6,2 l

0-100 km/h - 11,1 s

0-160 km/h- 32,4 s

elastičnost u VI brzini

70-90 km/h- 8,5 s

70-100 km/h-12 s

70-120 km/h- 19,4 s

7-140 km/h- 27,9 s

H-144 cm

masa 1320 kg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A3 2.0 TDI

150 ks pri 3500-4000 o/min 320 Nm pri 1750-3000 o/min menjač VI brzina

max 218,3 km/h pri (VI)3650 o/min

130 km/h VI pri 2200 o/min

potrošnja

90 km/h............3,90 l

100 km/h..........4,40 l

130 km/h..........6,29 l

140 km/h..........7,09 l

grad..................6,53 l

otvoreno............5,71 l

autoput..............6,94 l

0-100 km/h......8,2 s

elastičnost VI

70-90 km/h...........7,3 s

70-100 km/h........10,1 s

70-120 km/h........16,4 s

70-140 km/h.........23,4 s

H-142 cm

masa 1280 kg

Hyundai I30 Wagon 1.6 CRDI

128 KS pri 4000 o/min 260 Nm pri 1900-2750 o/min manjač VI brzina

max 191,4 km/h pri (VI) 4100 o/min

130 km/h pri 2700 o/min

potrošnja

90 km/h............4,29 l

100 km/h..........4,80 l

130 km/h..........6,99 l

140 km/h..........7,87 l

grad..................6,89 l

otvoreno............5,71 l

autoput..............7,75 l

0-100 km/h.........10,5 s

elastičnost VI

70-90 km/h............8,6 s

70-100 km/h..........12,0 s

70-120 km/h...........19,6 s

70-140 km/h...........28,5 s

H-150 cm

masa 1487 kg

BMW 320 d Touring

2.0 l 184 KS pri 4000 o/min 380 Nm pri 1750-2750 o/min menjač automatski VIII brzina

max 234,3 pri (VII) 4800 o/min

130 km/h pri (VIII) 2100 o/min

potrošnja

90 km/h..............4,09 l

100 km/h............4,69 l

130 km/h.............6,29 l

140 km/h.............6,89 l

grad....................7,57 l

otvoreno..............6,45 l

autoput................6,75 l

0-100 km/h...........7,4 s

H-143 cm

masa 1500 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Giulietta 2.0 JTDm-2

2.0 1956 ccm 170 KS pri 4000 o/min

350 Nm/1750 o/min

max 212.48 km/h pri 3850 o/min VI

130 km/h pri 2350 o/min VI

potrošnja

90 km/h.....................4,40 l

100 km/h...................4,90 l

130 km/h...................6,49 l

160 km/h...................8,40 l

grad..........................7,14 l

otvoreno...................5,78 l

autoput.....................6,94 l

0-100 km/h...............8,55 s

0-130 km/h...............13,9 s

0-160 km/h...............22,6 s

elastičnost VI

70-100 km/h...............8,8 s

70-120 km/h.............16,0 s

70-140 km/h.............24,7 s

masa 1320 kg

H-146 cm

BMW 120 D

2,0 l 177 KS pri 4200 o/min

350 Nm/1800 o/min

max 226,5 km/h pri 4050 o/min VI

130 km/h pri 2300 o/min VI

potrošnja

90 km/h....................3,73 l

100 km/h..................4,29 l

130 km/h..................6,06 l

150 km/h..................7,29 l

grad.........................5,98 l

otvoreno..................5,81 l

autoput....................6,49 l

0-100 km/h...............7,7 s

0-130 km/h.............12,8 s

0-160 km/h.............19,7 s

elastičnost

70-100 km/h..............9,4 s

70-120 km/h............14,8 s

70-140 km/h............20,8 s

masa 1380 kg

H-142,1 cm

VW Golf GTD

2,0 170 KS pri 4000 o/min

350 Nm/1750 o/min

max 222,5 km/h pri 4400 o/min VI DSG

130 km/h pri 255 o/min VI

potrošnja

90 km/h.......................4,03 l

100 km/h.....................4,52 l

130 km/h.....................6,49 l

150 km/h.....................8,26 l

grad............................7,69 l

otvoreno.....................6,21 l

autoput.......................7,19 l

0-100 km/h..................8,5 s

0-130 km/h................13,5 s

0-160 km/h................21,1 s

masa 1326 kg

H-147,9 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Fiat Panda 4x4 1.3 MJT S&S 75 KS pri 4000 o/min 190 Nm, V brzina

max 156,8 km/h pri 4050 o/min V

130 km/h V pri 3350 o/min

potrošnja

90 km/h...........................4,7 l

100 km/h..........................5,4 l

130 km/h........................7,87 l

140 km/h........................8,92 l

grad...............................5,58 l

otvoreno........................5,65 l

autoput..........................7,75 l

0-100 km/h....................14,5 s

elastičnost V

70-90 km/h....................6,4 s

70-100 km/h..................9,8 s

70-120 km/h................18,9 s

70-130 km/h................25,6 s

100-0 km/h..................45,3 m

H-161 cm

masa 1325 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre sam bio dokon i zevao po autoscoutu, pa naletoh na marku automobila Aixam, nama nepoznatu, ali se preko vidim vozi, pretpostavljam zbog potrošnje u gradskim uslovima... Malo sam proguglao, radi se o Francuskom proizvođaču, automobili imaju 5 do 15 ks i pretežno pakuju u njih dizel motore do 400 kubika, u pitanju su dvosedi, tako da potrošnja ne prelazi 3l, a maksimalno ubrzanje je nepunih 60km/h...

http://www.autoscout24.it/ListGN.aspx?atype=C&mmvmk0=16352&mmvco=1&make=16352&pricefrom=0&cy=I&ustate=N,U

šta znam, fino je sve to zamišljeno, ali bar da ide do 80-90km/h bi bilo idealno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo liči na twingo :) Nije loša stvar za grad, ali je ipak malo 60km/h, tolko lagano postižeš u gradu a na nekom otvorenijem delu puta ili kao na novosadksom kod mene bi sigurno zafalilo snage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko ima vremena neka baci oko na sve ove marke koje nisu poznate na našem tržištu, ima nekih "Chatenet" koji imaju 125 kubika i idu skoro 100km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Golf 7. generacije 2.0 TDI 150 KS/3500 o/min 320 Nm pri 1750-3000 o/min VI brzina

max 214,9 pri 3550 o/min VI

130 km/h VI pri 2200 o/min

potrošnja

90 km/h................................4,2 l

100 km/h...............................4,6 l

130 km/h...............................6,1 l

140 km/h...............................6,7 l

grad....................................6,17 l

otvoreno...............................5,5 l

autoput...............................6,57 l

0-100 km/h...........................8,5 s

elastičnost VI

70-90 km/h...........................7,6 s

70-100 km/h.......................10,7 s

70-120 km/h.......................17,4 s

70-140 km/h.......................25,1 s

100-0 km/h.........................39,4 m

H-145 cm

masa 1513 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj zadnji test je najpribližniji mojoj Alfi, što se potrošnje tiče. Mislim da imam brža međuubrzanja, veću max. brzinu, ali i veću potrošnju u gradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Octavia 1.6 TDI Wagon

1598 ccm 77 kW 105 KS pri 3000-4000 o/min , 250 Nm pri 1500-2750 o/min, menjač V brzina

max 191,3 km/h pri 3650 o/min

130 km/h pri 2500 o/min V

potrošnja

90 km/h.............................4,16 l

100 km/h...........................4,56 l

130 km/h...........................6,02 l

140 km/h...........................6,62 l

grad..................................6,02 l

otvoreno...........................5,37 l

autoput.............................6,49 l

0-100 km/h.......................11,1 s

elastičnost

70-90 km/h...........................8 s

70-100 km/h....................11,5 s

70-120 km/h....................19,1 s

100-0 km/h.....................40,1 m

 

masa 1305 kg

visina 147 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporedni test Fiat 500 L 1.3 MJ i 1.6 MJ

motor ....................1248 ccm........................1598 ccm

snaga.......................85 ks...............................105 ks

obrtni......................200 Nm.............................320 Nm

menjač.......................V........................................VI

max...................165 km/h / 3900.......179 km/h / 3400 o/min

130 km/h........V 3050 o/min.....................VI 2499 o/min

potrošnja 

90 km/h....................4,29 l..............................4,61 l

130 km/h..................7,40 l..............................7,41 l

grad.........................6,17 l..............................7,04 l

otvoreno..................5,92 l..............................6,41 l

autoput....................7,24 l..............................8,13 l

ubrzanje

0-60 km/h...................5,9 s.............................5,3 s

0-100 km/h.................14,5 s.........................12,9 s

0-130 km/h.................27,4 s.........................23,5 s

elastičnost................. 1,3 V.......................... 1,6 VI

70-90 km/h.................6,5 s.............................7,5 s

70-120 km/h.............18,6 s...........................17,4 s

kočnice

100-0 km/h................43,2 m........................41,2 m

130-0 km/h................74,0 m........................67,5 m

 

masa.........................1315 kg.....................1365 kg

 

H 167 cm

pneu 205/55 R16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto! Mislim da je 1.3 slab motor za tako veliki auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glasao ja još prošle godine pa usvojili.  :laughing:

Test Fiat 500 L 1.3 16v Multijet 2 Popstar cena 19350 e

Po meni bolje da su ubacili 1,6 Mj sa 105 ks ili čak 120 ks, ipak prazan preko 1300 kg a kad se optereti bliži se 1,5 t.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je 10 benzinaca koji troše najmanje goriva

 

174740-suzuki ignis 01.jpg

 

Dizel verzije automobila su i dalje štedljivije u poređenju sa benzincima, ali ekološki zahtevi ih guraju u drugi plan. Prodaja dizelaša dramatično opada pa ne čudi da su skoro svi proizvođači, pored razvoja električnih automobila, većinu tehničkih resursa prebacili na benzince. Moderni benzinaci su ekološki znatno prihvatljiviji od dizelaša, druga turbo-revolucija dala im je ogromnu porciju snagu i toliko bitnog obrtnog momenta, a konstrukcija malolitražnih motora i 3-cilindraša je osigurala nisku potrošnju. Engleski ''What Car'' je napravio listu 10 najekonomičnijih benzinaca na osnovu njihovih iskustava sa testova. Lista je zanimljiva iako su neki modeli u međuvremenu povučeni sa tržišta. Poredak je sledeći:

 

10. Dacia Sandero 0.9 TCe (90 KS) - Potrošnja 4.45 litara na 100 km

9. Seat Leon 1.0 TSI (95 KS) - 4.45

8. Kia Picanto 1.0 MPI (67 KS) - 4.41

7. Volkswagen Up 1.0 TSI (90 KS) - 4.38

6. Seat Ibiza 1.0 TSI (95 KS) - 4.35 litara

5. Suzuki Baleno 1.0 Boosterjet (111 KS) - 4.26

4. Škoda Citigo 1.0 MPI (75 KS) - 4.26

3. Volkswagen Up 1.0 MPI (75 KS) - 4.21

2. Suzuki Celerio 1.0 (68 KS) - 4.07

1. Suzuki Ignis 1.2 SHVS (90 KS) - Potrošnja 3.95 litara na 100 km

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi automobili najviše štede gorivo - Objavljeni rezultati testiranja benzinaca, dizelaša i električnih vozila

 

137083-toyota p01.jpg

 

Tokom perioda od 20 godina Auto-moto savez Nemačke (ADAC) odradio je 2.500 testova u kojima je proverio potrošnju goriva gotovo svih modela na tržištu.

ADAC svojim ekotestom traži odgovor na pitanje koliko pojedini automobil zaista zagađuju okolinu i kolika je u praksi emisija CO2. Najkraće rečeno, uz WLTP merenje ovaj ekotest obuhvata i vožnju na auto-putu, gde se prati kako funkcioniše sistem za tretman izduvnih gasova. Takođe, izduvni gasovi se proveravaju i u laboratorijskim uslovima. ADAC je sada nakon dve decenije odlučio da rezimira svoje testove i izabere najbolje i najgore modele u pojedinim kategorijama.

 

Modeli sa benzinskim motorom

Nema sumnje ovde važi apsolutna dominacija japanskih automobila, odnosno bolje rečeno Toyote. A to znači samo jedno, Toyota ima odličan hibridni pogon čija se potrošnja kretala od 4.1 l/100 km u Priusu iz 2016. godine, pa do 4.8 l/100 km koliko je trošila prethodna generacija Yarisa, takođe u hibridnom izdanju. Društvo im pravi maleni Suzuki Celerio s 4.8 l/100 km.

Sa druge strane spektra, najgori model po ADAC-u je Chevrolet Camaro. Opremljen 6.2 V8 monstrumom trošio je 12.4 l/100 km. Dalje su tu BMW M5 (11.1 l/100 km), Porsche Macan S, Ford Mustang 5.0 Ti-VCT i pomalo iznenađujuće, Kia Stinger 3.3 T-GDI V6 GT AWD.

 

Dizelaši su još štedljiviji

Iako ovde japanske marke nisu nadmoćne, status najštedljivijeg ipak ide japanskom modelu, i to Mazdi 2 sa proskom od 4.1 l/100 km. U top pet su još tri mališana, ali i jedan kompakt. U pitanju je Mazda 3 sa istim dizelašem, što je još jedan dokaz štedljivosti SKYACTIV-D motora.

Među dizelašima koji najviše troše na samom vrhu je Land Rover Defender 90 sa prosečnih 9.8 l/100 km. Svi ostali trošili su znatno manje.

 

Najbolji električni automobili

I u ovoj kategoriji najmanje troše manji automobili. Tesle nema blizu, a prema rezultatima dominira Hyundai. Najbolji rezultat iznosi 14.7 kWh/100 km, a u pitanju je Ioniq iz 2017. godine. Svi noviji Hyundaijevi Ioniq modeli troše više, a jedini koji im potrošnjom konkuriše je maleni VW e-up! sa 16.7 kWh/100 km.

A sa druge strane, najveći potrošači su veliki kombiji. Mercedes EQV 300 je predvodnik sa prosekom od 30.9 kWh/100 km. Najveći domet električnih modela se s godinama drastično menjao. Godine 2011. maleni Peugeot iOn prelazio je 95 km, a 2015. je prosečni domet testiranih automobila bio 149 km, a 2020. 285 km. Ove godine prosečni domet testiranih modela popeo se na 425 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko bio rekao da će u svetu EV-a bolji rezultat na testu potrošnje da ostvari prvi IONIQ nego IONIQ 6 (u baznoj verziji snage).

On 9/22/2013 at 11:18 PM, ivan.ik said:

Uporedni test Fiat 500 L 1.3 MJ i 1.6 MJ

motor ....................1248 ccm........................1598 ccm

snaga.......................85 ks...............................105 ks

obrtni......................200 Nm.............................320 Nm

menjač.......................V........................................VI

max...................165 km/h / 3900.......179 km/h / 3400 o/min

130 km/h........V 3050 o/min.....................VI 2499 o/min

potrošnja 

90 km/h....................4,29 l..............................4,61 l

130 km/h..................7,40 l..............................7,41 l

grad.........................6,17 l..............................7,04 l

otvoreno..................5,92 l..............................6,41 l

autoput....................7,24 l..............................8,13 l

ubrzanje

0-60 km/h...................5,9 s.............................5,3 s

0-100 km/h.................14,5 s.........................12,9 s

0-130 km/h.................27,4 s.........................23,5 s

elastičnost................. 1,3 V.......................... 1,6 VI

70-90 km/h.................6,5 s.............................7,5 s

70-120 km/h.............18,6 s...........................17,4 s

kočnice

100-0 km/h................43,2 m........................41,2 m

130-0 km/h................74,0 m........................67,5 m

 

masa.........................1315 kg.....................1365 kg

 

H 167 cm

pneu 205/55 R16

Šta ti je bilo izvor ovih podataka ?

Imao sam 500L sa 1,6 MJ od 105 ks i neki od podataka za njega nisu tačni (npr. ubrzanje, potrošnja pri 130 km/h i slično ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...