Jump to content
FAS Goran
bojke

Projekat Fiat Punto HGT Turbo 16V

Recommended Posts

Ajmo ljudi jedna akcija dasugerisemo Nesu da skine ove nalepnice. :wallbash:

Ja sam nikako da ga ubedim jbg.

I ja sugerisem :thumbup:

Edited by Cvele 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam za skidanje svih nalepmica :thumbsup: mnogo ce mocnije i respect izgledati punto,svaka cast za projekat i nemojte skroz da ga ogolite zbog tezine,jer ce i ovako biti :2guns: dosta jacih automobila :respect:

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

zasto su ovi satici ovoliko skupi? e a onaj leteci spojler sta ce sa njim da bude? bojke predpostavljam sta bi ti uradio :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam također za skidanje naljepnica... a što se tiče olakšavanja mislim da je to nepotrebno za auto koje je za svakodnevnu upotrebu, po mom razmišljanju to se radi samo na trkaćim autima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spojler i neka ga, ipak mu to daje na autentičnosti, mada moja preporuka je za bez nalepnica, zatamniti stakla max 50%, sportsko vešanje i da se spusti do poda i tu nema šta više da se pipa što se izgleda spolja tiče

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad evo ovako da obradujem sve na forumu,auto se ceo,ali ceo lepi u carbon,Zonda look,sa zlatnim abarth znacima i veoma neupadljivim nalepnicama sa strane,kao na Zondi,a spojler sam najvise stavio na auto zbog lepljenja za asfalt,jel mi je auto veoma lak pozadi,a i ja bih voleo da stoji malo nize na autu,ali su drzaci takvi,tako da cu morati da ih prepravim,takodje nameravam da napravim i aerodinamicke tunele na zadnjem delu auta kako bi jos bolje drzao zadnji kraj,a inace ima eibach opruge mslm da su -3.5cm,felne su 8j,gume 225/35 r17,nameravam da stavim bilstein ili koni stelujuce amortizere,a boja auta je Giallo ginestra! ;)Zaboravih i 19 felnice! ;)

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crni Neso.Cccccccc :coffee:

haha, mogu da zamislim kako ti izlaziš na kraj sa njim :whistle:

U ponedeljak možda budem prolazio pored tvoje garaže, pa možda svratim da bacim oko :ouch:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu seci nista,felne 8j gume 215/35 zr19 i cika Mare limar carobnjak iz KG-a! :thumbsup: E a bas je extra taj beli Punto reli fazon! :thumbsup:P.S.Felna je sa tom gumom veca od sadasnjih za 2cm! ;)

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj da neko odvoji mehanicki deo i ovaj stajling, ja za ovo nemam stomak :D

... a mogao je biti lep projekat :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

aj da neko odvoji mehanicki deo i ovaj stajling, ja za ovo nemam stomak :D

Bravo :rofl:

Zaista, upropastiće nešto što je mogao biti najbolji Punto u zemlji, čak možda i šire.

Molim te, skini sve nalepnice, skini sve oznake i glupa pijačarska slova koja si nalepio na gepek, oblepi ceo auto ako hoćeš mat crnom folijom, ali nemoj ništa da lepiš na nju posle, neka ostane čist auto... I te 19-ke, blagi bože, nemoj preko 17" da ideš, to će uz dobre gume biti sasvim dovoljno za trakciju a izgledaće odlično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad evo ovako da obradujem sve na forumu,auto se ceo,ali ceo lepi u carbon,Zonda look...

To dođe ovako nešto:

Pagani_Zonda_F_Carbon.jpg

...spojler sam najvise stavio na auto zbog lepljenja za asfalt...

Odlično ako si ga samo zbog toga stavio...jer možeš odmah da ga skineš jer ti ne radi to što želiš.

Mislim, nije valjda da stavljaš pozadi neki spojler, a da prethodno nisi došao do podataka o potrebnoj širini spojlera, njegovom nagibu (koliko stepeni), visini od krova, poziciji, pri kojim brzinama bi baš takav spojler imao određeni efekat...ne verujem da bi stavio onako odokativnom metodom, ozbiljan si čovek. :thumbup:

...takodje nameravam da napravim i aerodinamicke tunele na zadnjem delu auta kako bi jos bolje drzao zadnji kraj...

I ovo je odlično ako je samo to razlog, jer isto ti ne rade nikakav posao i možeš odmah da odustaneš.

Opet kažem, nije valjda da želiš da se upustiš u izradu nekakvih ''aerodinamičkih tunela'' bez prethodno obavljenih proračuna, na osnovu toga određenih njihovih dimenzija, tačnog računa koliko kilograma potiska i pri kojoj brzini daju, koliko visoko da budu od patosa automobila i sl...nauka je to, stotine sati u aerodinamičkom tunelu...jer kao što napisah gore, ne verujem da bi ih napravio onako odokativnom metodom, ozbiljan si čovek. :thumbup:

U suštini dobro je :D ...uplaših se za trenutak da hoćeš spojler i te nekakave tunele jer ti se to dopada, kad ono...u pitanju je bila samo tvoja zabluda da oni doprinose većem potisku pozadi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam ni u jednom trenutku rekao da je moj auto savrsen,a momci nisu ni vasi,sem ako neko ne poseduje Koeningsegg CCX-R,ili Pagani Zondu sa istom oznakom,na koju sam usput aludirao,sto se tice carbon looka,ja samo zelim da napravim nesto u cemu mogu da uzivam svaki dan i da imam :D -osmeh na licu kad ga vidim i upalim,i da to bude po svim mogucim standardima sto se tice bezbednosti,tako da aerodinamiku i aerodinamicki pritisak shvatam veoma ozbiljno,i da,naravno da cu izvrsiti sve moguce proracune i testiranja(shodno mogucnostima na nekim zatvorenim i izolovanim lokacijama),a felne 19 su tu samo zbog looka a ne za pravu voznju,za voznju planiram neke magnezijumske 17,7-7.5 jota i track day ili full slick pneumaticima,za slova se i ja slazem,they would be removed,bzvz su...i da veoma sam ozbiljan sta god da radim u vezi automobila,hvala na brizi,nepotrebna je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ebes styling, to je lako promenjiva komponenta ;) Bitno da Dr BOJKE odradi hardver kako treba ;)

Respect jos jedared za obojicu i nadam se da cete kaciti redovno slike :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zaduzen za ono ispod haube i drzim se toga. :rolleyes:

Medjutim bilo bi mi zao da se taj rad i trud potceni zbog nalepnica. :crybaby:

Najbitnije je da auto proradi za neki dan,nadam se,pa da vidimo kako to ide. ;):w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na razumevanju.Nisam hteo da bude kopija,vec drugaciji.Inace reli auto u junior WRC Sampionatu za 2003 god.je auto koji mi je bio reper za rad,inace volim reli i GT automobile,a ne one koji izadju iz salona i ne pipas nista,kao npr Bojke i dosta ljudi na forumu,vasi automobili su vama ok,meni su obicni,ali ko sam ja ili ko ste vi da kazete sta je ok i sta je lepo,svi mi volimo razlicite stvari,HVALA!

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike cevi koja spaja interkuler sa usisnom granom.Malo je tesno ali se uspelo da se provuce.

Slika0700.jpg

Slika0701.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...